Počkej počkej, já mám za to, že facelift už jen šestikvalty. Někdo další, kdo to ví jistě?Haben píše:FWD 5st, AWD 6st
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1551 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#1552 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co sem pochopil tak bez DPF ma D5 120kw(2.4D 96kw),5kvalt FWD,AWD 6.
S filtrem DPF 136kw meli 6rychlosti,(2.4D 93kw a 5rychlosti).
12/2004 bude pravdepodobne 120kw verze s 5q.
S filtrem DPF 136kw meli 6rychlosti,(2.4D 93kw a 5rychlosti).
12/2004 bude pravdepodobne 120kw verze s 5q.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1553 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ano jak píše Martin, dotaz byl k v70 D5 2004/12 po faceliftu. Tady je tedy u FWD 5kvalt, u AWD 6kvalt.
Tam, kde je 136 kw a DPF, tak už jsou 6kvalty.
Tam, kde je 136 kw a DPF, tak už jsou 6kvalty.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#1554 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Děkuji za odpověď,a jaký je rozdíl ve spotřebě třeba ve 130-140kmh, kolik to točí otáček?
Měl bych o to zájem a ta šestka mě tam nějak chybí
Díky
Měl bych o to zájem a ta šestka mě tam nějak chybí
Díky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1555 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám pocit, že na 6ku mi to točí ve 130 km/h 2300 ot, 5kvalt myslím 2500 ot. Rozdíl ve spotřebě je, ale ve prospěch 5kvaltu a to kvůli pohonu FWD. AWD s 6kvaltem si řekne na dálku o cca 7,5l, FWD s 5kvaltem cca 6l. Jak je na tom 6kvalt s FWD se 136 kw a DPF nevím, ale traduje se, že spotřeba je o nějaký litr vyšší a jsou problémy s DPF.
Takže jestli ti jde o spotřebu, tak D5 se 120 kw a s 5 kvaltem je nejrozumnější volba.
Takže jestli ti jde o spotřebu, tak D5 se 120 kw a s 5 kvaltem je nejrozumnější volba.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#1556 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Moje toci pri 130tachometrovejch +- 2800ot/min.
Pri GPS je to nakejch 2900 ot/min.Takhle sem vyjel 2 nadrze pri tomhle tempu,v lete a pocitanej prumer byl 6.3 na 100.
Dlouhodobou za 2 roky mam 6,66.
Pri GPS je to nakejch 2900 ot/min.Takhle sem vyjel 2 nadrze pri tomhle tempu,v lete a pocitanej prumer byl 6.3 na 100.
Dlouhodobou za 2 roky mam 6,66.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1557 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
mám 5ti kvalt a šestka mi nechybí
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#1558 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky,to jsem potřeboval vědět.
Ma někdo z Vás možnost auto prověřit dle VINu?
Ma někdo z Vás možnost auto prověřit dle VINu?
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#1559 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to auto na inzerat a nebo soukromej prodej.
Kdyztak klidne nahod odkaz.
Kdyztak klidne nahod odkaz.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#1560 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to soukromej prodejce a chce ho vyměnit za moje.10/2004 po faceliftu D5 120kw 254tis. Najeto dle tacho.polokuze,xenony,nezav.topeni,tempomat,multifunkční volant,8x airbag,dvou zón klima,senzor světel i deště,automatické rozsveceni.DTSC (podle vag špatný kroužek pod volantem).VIN:yv1sw796252479282
Kdyby šlo něco zjistit budu rad.
Předem díky
Kdyby šlo něco zjistit budu rad.
Předem díky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1561 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
MY2005 (modelový rok)Trialista píše:Je to soukromej prodejce a chce ho vyměnit za moje.10/2004 po faceliftu D5 120kw 254tis. Najeto dle tacho.polokuze,xenony,nezav.topeni,tempomat,multifunkční volant,8x airbag,dvou zón klima,senzor světel i deště,automatické rozsveceni.DTSC (podle vag špatný kroužek pod volantem).VIN:yv1sw796252479282
Kdyby šlo něco zjistit budu rad.
Předem díky
motor D5244T 120kW bez DPF
převodovka M56
bufík by měl být s časovačem
nivomaty
alarm
dětský podsedák(y)
rádio HU-650 = střední třída
výbava TRIM LEVEL 2 (MOMENTUM) pro Německo, ať už to znamená cokoli
zřejmě dodáno do CZ, bo by tam z fabriky měla být první Volvácká čeština bez háčků a čárek
zbytek máš dobře, RTI (navi) tam není
na SW u Volva to bylo naposledy v roce 2007
Jestli to má 1/4 mega na budíkách, tak je to akorát pěkně zajeté a vyzrálé Volvo.
Co ještě potřebuješ vědět?
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#1562 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přesně tak,takže poslední servis volvo 2007,da se zjistit při kolika KM?
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1563 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pozor, je třeba pozorně číst, co se tu píše. Znovu: na SW u Volva to bylo naposledy v roce 2007.ok2ucx píše:na SW u Volva to bylo naposledy v roce 2007
To vůbec neříká nic o jakémkoli běžném servisování u Volva. V roce 2007 se tam naposledy nahrával SW, nic víc, nic míň. Před tím se SW mohl nahrávat také vícekrát, ale nemuselo. Tohle byl upgrade CEM. Jinak to mohlo být na běžném servise třeba 100x.
Kdy a kde bylo auto připojeno na oficiální diagnostice, kolik bylo km, jaké byly chyby, atp. = to všecko jsou informace, které jsou sice někde hluboko v nějaké databázi ve Švédsku uloženy, ale běžný smrtelník se k nim nedostane. Pokud vím, tak se k nim nedostane ani autorizovaný servis. Snad jen na českém zastoupení vám mohou zjistit, zda-li auto podstoupilo nějaké svolávačky (v autorizáku, myslím, také) = u nich jsou uvedeny i km, ale jinak moc víc se toho moc pozjišťovat nedá.
U 10 let starého auto tohle stejně celkem postrádá smysl. Jestli má 250000 na tacho, nebo 500000, to je fuk. Záleží na stavu a údržbě.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#1564 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za odpověď,jakou odhadujete cenu?
Samozřejmě auto ma už něco za sebou,drobné oděrky atd.
Samozřejmě auto ma už něco za sebou,drobné oděrky atd.
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1565 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jseš si jistej? Mě to přijde nějak moc krátký. Nebo žeby to bylo tím že auto mělo původně 96kW? Mimo jiné by to znamenalo maximálku 215-220 s otáčkama v omezovači. Myslel jsem že všechny naftový M56 jsou stejně dlouhý. U mýho chrochta si pamatuju 2000ot = 103 km/h, 3000ot = 155km/h. Pokud vím tak FWD naftová M66 měla při 3000 otáček 167-170km/h.3m3 píše:Moje toci pri 130tachometrovejch +- 2800ot/min.
Pri GPS je to nakejch 2900 ot/min.
Dlouhodobou za 2 roky mam 6,66.
Takže naftová FWD M66 130 = 2300cca
naftová M56 130 = 2500 cca
Martine, v galerce píšeš že při 130km/h tam máš 2700ot. Nějak mi těch 2300 nehrálo, protože mi utkvělo, že to AWD točí stejně jak můj FWD M66 benzín.Haben píše:Mám pocit, že na 6ku mi to točí ve 130 km/h 2300 ot
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1566 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dalibore, tech 2700 ot byl posun na otackomeru z nejakeho neznameho duvodu - tehdy mi to na volnobeh ukazovalo 1100 ot Bezne tam je tech cca 2300 ot.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
#1567 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim,
Nakup volva V70II D5 nevysiel, chlapik ho po definitivnej dohode o kupe predal niekomu inemu predtym nez sme pre neho mali ist.
Po dalsom prehliadani ponuky u nas v SR som narazil na velmi slusne vyzerajucu S60 2006, ale 2,5t AWD. Ma podla registra stk neoklamanych 150k km. Je to 5st. Automat.
Co sa da od tejto motorizacie cakat ? Nejake bezne problemy ? Veci co treba okolo 150k servisovat ? Spotreba pri normalnom jazdeni by mala byt okolo 9,5l - videl som u ineho 2,5t, tento pan hovori ze 9 sa da, ale skorej by som povedal ze viac
Nejake blizsie info od volva by tiez neboli zle... Vinko je YV1RS595772609092
Edit: pre ludi co sa predtym pytali na kilometre - o vsetkych autach u nas sa to da podla VIN zistit na:
SR: http://www.seka.sk (aj podla spz alebo nalepky EK, ak ho mal sucasny majitel dost dlho a bol na TK)
http://www.ko.sk - na dovezene auta, ktore uz boli na KO, su tam fotky, tachometer, meranie laku a.i.
CR: http://www.kontrolatachometru.cz
Nakup volva V70II D5 nevysiel, chlapik ho po definitivnej dohode o kupe predal niekomu inemu predtym nez sme pre neho mali ist.
Po dalsom prehliadani ponuky u nas v SR som narazil na velmi slusne vyzerajucu S60 2006, ale 2,5t AWD. Ma podla registra stk neoklamanych 150k km. Je to 5st. Automat.
Co sa da od tejto motorizacie cakat ? Nejake bezne problemy ? Veci co treba okolo 150k servisovat ? Spotreba pri normalnom jazdeni by mala byt okolo 9,5l - videl som u ineho 2,5t, tento pan hovori ze 9 sa da, ale skorej by som povedal ze viac
Nejake blizsie info od volva by tiez neboli zle... Vinko je YV1RS595772609092
Edit: pre ludi co sa predtym pytali na kilometre - o vsetkych autach u nas sa to da podla VIN zistit na:
SR: http://www.seka.sk (aj podla spz alebo nalepky EK, ak ho mal sucasny majitel dost dlho a bol na TK)
http://www.ko.sk - na dovezene auta, ktore uz boli na KO, su tam fotky, tachometer, meranie laku a.i.
CR: http://www.kontrolatachometru.cz
Naposledy upravil(a) Lashiman dne 18 led 2015 23:15, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#1568 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jseš si jistej? Mě to přijde nějak moc krátký. Nebo žeby to bylo tím že auto mělo původně 96kW? Mimo jiné by to znamenalo maximálku 215-220 s otáčkama v omezovači. Myslel jsem že všechny naftový M56 jsou stejně dlouhý. U mýho chrochta si pamatuju 2000ot = 103 km/h, 3000ot = 155km/h. Pokud vím tak FWD naftová M66 měla při 3000 otáček 167-170km/h.dali píše:3m3 píše:Moje toci pri 130tachometrovejch +- 2800ot/min.
Pri GPS je to nakejch 2900 ot/min.
Dlouhodobou za 2 roky mam 6,66.
Takže naftová FWD M66 130 = 2300cca
naftová M56 130 = 2500 cca
Koukal sem ted zpetne na nejaky fotky,2500 = 123 km,130 tech cca 2650-700.
A tady sem vystrachal i jedno video,100-160 na 5ku.Otacky se nechaj odecist.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 63
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: XC70 2.5T man. (B5254T2) 2007
- Bydliště: Trutnov
#1569 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli se nepletu tak se dělaj na 160tkm rozvody...Lashiman píše: Po dalsom prehliadani ponuky u nas v SR som narazil na velmi slusne vyzerajucu S60 2006, ale 2,5t AWD. Ma podla registra stk neoklamanych 150k km. Je to 5st. Automat.
Co sa da od tejto motorizacie cakat ? Nejake bezne problemy ? Veci co treba okolo 150k servisovat ? Spotreba pri normalnom jazdeni by mala byt okolo 9,5l - videl som u ineho 2,5t, tento pan hovori ze 9 sa da, ale skorej by som povedal ze viac
_________________
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 40
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
#1570 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Moje v70 2.5t 147kW jezdí dle palubáku za 10.6l... (a to nemám AWD)Lashiman píše:Zdravim,
....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1571 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A máš tedy 2.4 (pod avatarem), nebo 2.5?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 63
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: XC70 2.5T man. (B5254T2) 2007
- Bydliště: Trutnov
#1572 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Před časem jsem tady psal ,že mi XC s chipem a 100 okt. benzinem brala na couračky 9,6l
Pak jsem nechal udělat rozvody a chip jakoby "vymizel". Trochu to zlenivělo ,začal jsem tankovat N95 a spotřeba stoupla na 11,2.
Taky je fakt ,že se 100oktanem začala docela žrát olej - cca 2l 0W30tky na 5000km. S N95 si jen přisrkává.
Ono záleží jak a kde s tim člověk jezdí. Studený starty, couračky a ve městě žere i trávu kolem silnic
Na dálky by se asi S60 pod deset dostat mohla...
Ale je to halt 2,5T - litr sem ,litr tam
Pak jsem nechal udělat rozvody a chip jakoby "vymizel". Trochu to zlenivělo ,začal jsem tankovat N95 a spotřeba stoupla na 11,2.
Taky je fakt ,že se 100oktanem začala docela žrát olej - cca 2l 0W30tky na 5000km. S N95 si jen přisrkává.
Ono záleží jak a kde s tim člověk jezdí. Studený starty, couračky a ve městě žere i trávu kolem silnic
Na dálky by se asi S60 pod deset dostat mohla...
Ale je to halt 2,5T - litr sem ,litr tam
_________________
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 40
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
#1573 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2.4t oj! Nějak jsem se upsal...Romulusw píše:A máš tedy 2.4 (pod avatarem), nebo 2.5?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberecko a střed čech
- Vůz: vlastním :)
#1574 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdar volvisti,
tak nějak se okolnosti sešly tak, že jsem nucen do konce února koupit novej povoz. Pro přiblížení situace- doteď jsem jezdil víc jak dvaapůl roku v něčem, co mělo na kapotě pí.ču a pod kapotou motorek z ručního mixéru, poháněnej ropou (rozuměj 1,5dCi 63kw ), takže cokoliv, do čeho teď sednu, bude oproti tomu fajn
Nicméně, nemam moc času na hledání vozu a nechci za každou cenu pořizovat cokoliv koncernovýho jen proto, že mi to kde kdo hučí do makovice. Najezdil jsem rance s Octávkama, Fábiema, Supama, Passatama a Golfama, když jsme to svýho času vozili s klukama z říše, ale ty auta jsou nudný, má to každej a každej nenechavec by to chtěl krást, nebo minimálně vykrást (zkušenost z PHA- sídliště- obden vymlácený okýnka u nějakýho koncernu)
No, nicméně, pojďme k věci: Můj dvorní taxikář (se kterym od jistý doby jezdim vážně rád) má V70 D5 (přesně od tý doby, co ho má, s nim rád jezdim ) a nemůže si ho vynachválit. A mně se ta krabice taky líbí. Ne že bych byl stěhovák, nebo šťastnej taťka od rodiny.. ale prostě i když jezdim sám, mám rád prostor. Navíc sedačky ve Volvu jsou vážně moc fajn, což se o tom francouzskym čemsi, čím jezdím ještě teď říct nedá.
Navíc mě ujistil, že spotřeba je príma a za svejch 300tkm v tomhle korábu už leccos zažil a že se nemam nechat uvádět v omyl, že na koncern jsou díly výrazně levnější (předtim jezdil Passatem B5,5), že jsou kolikrát dokonce i levnější. No, nevim- vaše zkušenosti?
Dál mi říkal, že motor jedině D5 120kw.
No, popravdě, zajímal by mě váš názor- já nejsem vyhraněnej zastánce nafty, spíš naopak. Ale měsíčně najedu 3-4tkm a momentálně jsem zvyklej jezdit dlouhodobě za 4-4,7l/100km- což chápu, že pokud chci AUTO, je nemožný. Ale zas jsem ochotnej nějakej ten litřík navíc, výměnou za kvalitní svezení, skousnout. Proto mě napadlo, že když už nemam jinou možnost a musim to řešit, stálo by za to zkusit alternativu ve formě benzínu+LPG.
Něco málo jsem si stihl pročíst tady na fóru, nicméně, zajímalo by mě:
1) jestli je reálný za nějakejch 100tis. Kč(120max) sehnat něco, co nebude kasička a nějaký dva roky, při běžný údržbě odjezdí?
2) jestli je lepší volba D5 a nebo nějakej 2,4/2,5 turbo a nekompromisně zplynovat? (a plyn proto, že nemam dvacku měsíčně na PHM, ale zároveň mě tak nějak nebaví věčný chrochtání motoru)- četl jsem, že tu do nebes opěvujete jistýho Jeana, může mi na něj někdo popřípadě dát do sz nějakej kontakt?
3) nejsem žádnej závodník, ale rád si občas zatrotlim, takže by mě zajímalo, jestli je nějakej jinej, než velikostní rozdíl mezi V70/S60 (to snad jen pro případ, že bych se nakonec rozhodl pro velkou změnu)
4) jestli někdo nevíte o něčem, co je, popřípadě v následujícím měsíci bude k mání a stálo by za to
5) pokud ne, jestli má někdo zkušenost s nákupem v tom našem kocourkově, nebo jestli se na to rovnou vys.rat a letět mimo domovinu a jestli je zjistitelná historie vozu v aut.servise,nebo jak tohle řešíte.
Všem předem moc díky, jak za kritiku, tak za přínosný informace a doufám, že to všechno povede k tomu, že se někdy ke konci února připojim ke šťastným majitelům těchto aut.
Btw. tohle je už v jiný (LPG) sekci, tak prosím případně smazat, pokud to tam nepatří
tak nějak se okolnosti sešly tak, že jsem nucen do konce února koupit novej povoz. Pro přiblížení situace- doteď jsem jezdil víc jak dvaapůl roku v něčem, co mělo na kapotě pí.ču a pod kapotou motorek z ručního mixéru, poháněnej ropou (rozuměj 1,5dCi 63kw ), takže cokoliv, do čeho teď sednu, bude oproti tomu fajn
Nicméně, nemam moc času na hledání vozu a nechci za každou cenu pořizovat cokoliv koncernovýho jen proto, že mi to kde kdo hučí do makovice. Najezdil jsem rance s Octávkama, Fábiema, Supama, Passatama a Golfama, když jsme to svýho času vozili s klukama z říše, ale ty auta jsou nudný, má to každej a každej nenechavec by to chtěl krást, nebo minimálně vykrást (zkušenost z PHA- sídliště- obden vymlácený okýnka u nějakýho koncernu)
No, nicméně, pojďme k věci: Můj dvorní taxikář (se kterym od jistý doby jezdim vážně rád) má V70 D5 (přesně od tý doby, co ho má, s nim rád jezdim ) a nemůže si ho vynachválit. A mně se ta krabice taky líbí. Ne že bych byl stěhovák, nebo šťastnej taťka od rodiny.. ale prostě i když jezdim sám, mám rád prostor. Navíc sedačky ve Volvu jsou vážně moc fajn, což se o tom francouzskym čemsi, čím jezdím ještě teď říct nedá.
Navíc mě ujistil, že spotřeba je príma a za svejch 300tkm v tomhle korábu už leccos zažil a že se nemam nechat uvádět v omyl, že na koncern jsou díly výrazně levnější (předtim jezdil Passatem B5,5), že jsou kolikrát dokonce i levnější. No, nevim- vaše zkušenosti?
Dál mi říkal, že motor jedině D5 120kw.
No, popravdě, zajímal by mě váš názor- já nejsem vyhraněnej zastánce nafty, spíš naopak. Ale měsíčně najedu 3-4tkm a momentálně jsem zvyklej jezdit dlouhodobě za 4-4,7l/100km- což chápu, že pokud chci AUTO, je nemožný. Ale zas jsem ochotnej nějakej ten litřík navíc, výměnou za kvalitní svezení, skousnout. Proto mě napadlo, že když už nemam jinou možnost a musim to řešit, stálo by za to zkusit alternativu ve formě benzínu+LPG.
Něco málo jsem si stihl pročíst tady na fóru, nicméně, zajímalo by mě:
1) jestli je reálný za nějakejch 100tis. Kč(120max) sehnat něco, co nebude kasička a nějaký dva roky, při běžný údržbě odjezdí?
2) jestli je lepší volba D5 a nebo nějakej 2,4/2,5 turbo a nekompromisně zplynovat? (a plyn proto, že nemam dvacku měsíčně na PHM, ale zároveň mě tak nějak nebaví věčný chrochtání motoru)- četl jsem, že tu do nebes opěvujete jistýho Jeana, může mi na něj někdo popřípadě dát do sz nějakej kontakt?
3) nejsem žádnej závodník, ale rád si občas zatrotlim, takže by mě zajímalo, jestli je nějakej jinej, než velikostní rozdíl mezi V70/S60 (to snad jen pro případ, že bych se nakonec rozhodl pro velkou změnu)
4) jestli někdo nevíte o něčem, co je, popřípadě v následujícím měsíci bude k mání a stálo by za to
5) pokud ne, jestli má někdo zkušenost s nákupem v tom našem kocourkově, nebo jestli se na to rovnou vys.rat a letět mimo domovinu a jestli je zjistitelná historie vozu v aut.servise,nebo jak tohle řešíte.
Všem předem moc díky, jak za kritiku, tak za přínosný informace a doufám, že to všechno povede k tomu, že se někdy ke konci února připojim ke šťastným majitelům těchto aut.
Btw. tohle je už v jiný (LPG) sekci, tak prosím případně smazat, pokud to tam nepatří
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136380 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2939 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1568 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous