Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Urvanej píše:Mam/měl sem obojí a je mi to fuk. Výhoda LPG je zhovadilost s vjezdem do center měst, zajímavější projev motoru. Na nutný pojížďky je mi to jedno a aby mě jízda bavila musí bejt auto něčim zajímavý, což má dehet výrazně těžší.
Já vůl si teď pouštěl nějaký ty videa na youtube.. :D a myslim, že pokud se nedostaví nějakej pud sebezáchovy, tak sáhnu po nějakym tom benzínu :D :Yahoo!:

cesnekac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 51
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od cesnekac »

Právě, že pokud máš pud sebezáchovy, tak spíš sáhneš po benzínu ne ?
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

melcz
Offline
Příspěvky: 124
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Vitín (České Budějovice)
Vůz: S60 T5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od melcz »

Tak se "3-4 tis. km" měsíčně už chce mít trochu na banány 8)
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Nějak moc těch T5 k mání není- ani s60, ani v70..
Co automaty, jaký s tím kdo máte zkušenosti? Trochu se bojim, že by se mi vysypal :D jinak je mi to asi i jedno, pokud řadí dobře a umí se trochu přizpůsobit... Beztak mě moc nebaví řadit. :D

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

melcz píše:Tak se "3-4 tis. km" měsíčně už chce mít trochu na banány 8)
:D jo no, ale nedá se nic dělat, na kole jezdit nemůžu a nechci :D

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »


dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

To první je evergreen. Stočený tuším z okolo 300tkm? Bylo na prodej postupně za 40-60-70... a jak cena lezla nahoru, kilometry šly dolu. Myslím si že pro těch počátečních 40 tam byl důvod, a že kromě vejvaru na tom od tý doby nikdo nic moc jinýho neudělal. To třetí se tu taky probíralo, a tuším že je tam něco špatně... víc věcí špatně. Ta prostřední S60 tu možná proběhla, ale žádnou přehnanou kritiku si nepamatuju, takže tam by mohla bejt nějaká šance...

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

2Jenycek7: T5ek skutečně nejezdí zase tolik, já ji koupil v 9/2010 v podstatě trochu z neznalosti :twisted: , ale vůbec nelituji. M.j. už se opakuji - ale toto byl nejlepší kup: auto s 300tkm, z českého bazaru, bez servisky.

Jinak T5 báječný motor, opravdu.

Na začátku jsem do ní lehce zahučel, protože v automatu celých 300tkm zřejmě nikdo neměnil olej, po výměně se celá tato zanedbaná servisní historie vyjevila (P.S. nebylo to ale dražší než dvojhmota v manuálu). Takže po repasu (5/2012 u http://www.zp-automatic.cz/ = za mě palec nahoru) auto jezdí pohodlně a spolehlivě. Příjemné poježdění, na benzín to má při klidné jízdě suburban velmi přijatelnou spotřebu (teď jsem koukal, že při use-case 2x 25km denně po okreskách klesá někde k 9.4l/100km). S60ky se tu sice nazývají jako gaykchár, ale pro menší rodinku zcela dostačující, pro ježdění 1 osoby do práce super auto. V topicu o zrychlení 100-160km/h to někdo trefně nazval "nenápadný zabiják".

Po načipování se motor ještě více nadechne. A jsem opravdu zvědav, co se stane po upgrade na 3" vejfuk a R-kové vstřikovače...
A údajně to R-ku pak i ujede.

Občas mě pálí dobré bydlo a mám nelogické nutkání auto obměnit (proto sem píšu). Ale pak se s tím svezu a hned mě to přejde :shock: 13 let staré auto s 300tkm na hrbu by asi nikdo neocenil...
... takže zůstane doma, nebo aspoň v rodině.

Přeji šťastnou ruku při výběru, hledej rozvážně a nespěchej, občas se tudy protáhnou zajímavé kousky. Pak si vezmi s sebou někoho znalého, kdo tě bude varovat před nějakou neplechou.

M.j. dej si do bydliště reálné místo, je to pro to, že lze pak lépe směrovat. Doma bydlíme skoro všichni.


Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Obhlídni si je sám!!!Pokud nejsi schopen akceptovat zásady fora(viz tvůj nesmyslný podpis)pak si poraď jak umíš!!!

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Hoši, díky, na tu první jsem pak v noci narazil tady na foru :D ale tak nějak jsem něco podobnýho čekal :D

Blbý je, že je jich dost v AT- našel jsem krásnou S60 v DE.. ale automat.. A když si čtu, jak všichni strašej se zanedbanou údržbou a následnejma palbama za repas, tak z toho mam strach. Předpokládám, že s T5 jezdil normálně jen ten, co si to koupil jako nový, pak, vzhledem k poklesu ceny je dost pravděpodobný, že se to mohlo dostat do ruky bůhví komu a ten tomu nakládal.

Já osobně jsem si už několikrát málem vystoupil na magistrále z auta, jen abych nemusel furt řadit a holedbal se, jak mý další auto bude AT. No, kdybych měl na nový, nebudu váhat ani minutu a spíš než nesmyslnou výbavu, radši bych si zaplatil za AT, nicméně u starýho auta a s tak nízkym rozpočtem už takovej machr nejsem. Já potřebuju jezdit a vydělávat a ne vozit auto na podvalu po odbornících na automat :D

Určitě nechci nakupovat zbrkle, pravdou ale taky je, že za ty peníze, co do toho chci/můžu dát, to pravděpodobně bude tak jako tak risk, když si spočítám, že nějakejch min. 35k si musim nechat rezervu na zástavbu plynu- to se pak dostáváme na částky, kde bych musel mít sakra kliku na nějakej pěkně udržovanej a hýčkanej kousek a prodejce, co chce někomu udělat radost.

Martin: díky za radu, bydliště nepovažuju za úplně důležitý, vzhledem k tomu, že jezdim víceméně všude možně a nejsem z těch, co by potřebovali mít všechno hned pod nosem- pro kvalitní službu, nebo vůz si rád dojedu kam bude třeba.

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Jenycek7 píše: Martin: díky za radu, bydliště nepovažuju za úplně důležitý, vzhledem k tomu, že jezdim víceméně všude možně a nejsem z těch, co by potřebovali mít všechno hned pod nosem- pro kvalitní službu, nebo vůz si rád dojedu kam bude třeba.
Bydliště je dobré aby bylo snazší Tě nasměrovat. :wink:
Jinak k autu,osobně doporučuji spíš automaty než manuály.U manuálu Tě vždy potká spojka a dvouhmota a to i několikrát,zatím co automat dokáže být téměř věčný.

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

martinopel píše:
Jenycek7 píše: Martin: díky za radu, bydliště nepovažuju za úplně důležitý, vzhledem k tomu, že jezdim víceméně všude možně a nejsem z těch, co by potřebovali mít všechno hned pod nosem- pro kvalitní službu, nebo vůz si rád dojedu kam bude třeba.
Bydliště je dobré aby bylo snazší Tě nasměrovat. :wink:
Jinak k autu,osobně doporučuji spíš automaty než manuály.U manuálu Tě vždy potká spojka a dvouhmota a to i několikrát,zatím co automat dokáže být téměř věčný.
Tak teď jsem z toho vážně jelen :D Když pominu to, že jsi jeden z těch, co opravujou automaty.. proč od něj teda lidi převážně zrazujou?

Navíc při těch nájezdech, co ty auta maj (a každý druhý stočený km), bych v tom případě musel mít ještě připravenejch dalších 30 nebo kolik tisíc na případnej repas?

To už se dostávám pak ale na částku, za kterou koupim leda dvacet let starý auto, ne?

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Btw tady je něco mimo ČR, nicméně taky nevzbuzujou zrovna dvakrát moc důvěry- ale ta stříbrná.. :oops:

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s60-t5-premium-navi-leder-scheckheft-herbolzheim/202852484.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=51&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25100&makeModelVariant2.modelId=34&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=1997-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s60-2-3-t5-250pk-edition-volleder-clima-cruise-harderwijk/202926101.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25100&makeModelVariant2.modelId=34&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

- to buď někdo nedával tý kůži péči, nebo má tak o 300k km víc.. ? :D
- proč tam píšou, že je to 2,3T?

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s60-t5-bad-k%C3%B6nigshofen/201836573.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25100&makeModelVariant2.modelId=34&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&fuels=ETHANOL&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

- tam je dělanej i nějakej servis

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Jenycek7 píše: Tak teď jsem z toho vážně jelen :D Když pominu to, že jsi jeden z těch, co opravujou automaty.. proč od něj teda lidi převážně zrazujou?
Automaty neopravuji,na to nejsem vybaven,ani dostatečně kvalifikován.Prozatím se nám většinu automatů podařilo před repasem zachránit,nebo na delší dobu repase odložit.Byl jsem jedním z hlavních odpůrců automatu,ale dnes má 8 aut a 6 z nich je automat jeden manuál je stará 240 turbo bez dvouhmotnostního setrvačníku a druhé Nissan Terrano také bez dvouhmoty.Nedávno jsem koupil XC90 T6 s problémovým automatem,dal jsem si za 70000Kč automat opravit a upravit a budu mít dlouho klid.Vzhledem k tomu,že tyto vozy servisuji,vím,kolik je % výměn dvouhmoty a kolik automatických převodovek.Dělali jsme asi 20 setrvačníků vždy s kompletní spojkou a pouze aut 3 převodovky z toho 2 poddimenzované T6.Dále asi 4ks převodovek M66 a tři převodovky M56 a dvě M58

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

tibby píše:Dobrý den/večer,

potřebuji si pořídit vůz pro rodinu. Chci kombi, čtyřkolku (potřebuji občas přes lesy a lehčí bahno), benzín a automat. Spotřeba mě nezajímá, důležitá je spolehlivost a kvalita.

Líbí se mi tahle XC70:

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-xc-70-summum-3-2awd-1hand-klima-leder-navi-xenon-losheim-am-see/204526171.html

Rád bych vás požádal o vaše názory, případně doporučení na co si dát pozor atd.
Předem děkuji.

T.
Pěkně vybavené, ventilované sedačky tomu dávají korunu. Nenáročný motor - atmosfera. Když se budeš dobře starat o převodovku a AWD, neměl bys mít problém.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Lashiman
Offline
Příspěvky: 69
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: bude V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Lashiman »

Edit :
Myslel som ze ta S60 D5 bude dobra, aspon podla info cez telefon. V skutocnosti je to sfusovane auto. Pekne jazdilo, automat tiez uplne v poriadku, ale tie designove upravy a zly servis cely dojem znicili. Keby som este mal link, hodim ho sem na vystrahu. Chudak auto. 34tis km bez vymeny na castrol, presvihnuty interval na rozvody...
Zatial teda uz mi zostava len posledna moznost - ist 250km a pozriet to 2,5T, na ktore som sa tu pytal par prispevkov dozadu...

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Zdravím,
znáte někdo toto auto? Příjde mi podezřele levné..?

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/13518659?goFrom=list

popř. víte o něčem jiném? Pouze 2,5T nebo T6 (příp. s plynem)

PS: to dřevo v interiéru je šílený, ale předpokládám, že vyměnit by to nebyla taková raketa?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12935
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

V reálu to dřevo tak hrozný neni.
Koukal sem celkem podrobně a nenašel sem nic, co by mi vyloženě praštilo do očí.
Jen dvě věci mě připadaji divný, a) ten údaj na budíkách, b)
Veškeré zobrazené informace mají pouze informativní charekter a nejsou nabídkou ve smyslu ustanovení § 1732 odst.2 zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku.;
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

No doprčic, zrovna když hledam auto, tak prostě nejsou :D nebo je to u T5 trvalej stav? Ta stříbřenka v DE bude asi fake, frajer má hlasovku a už dva dny mi nepřišla doručenka. Co bylo v ČR, to zmizelo během minulýho tejdne.. tak já nevim, dvačtyřek je jak nas.ráno, ale to zas nebude taková lahoda, co myslíte? :cry:

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

s chipem od D5T5 i ty 2,4T a 2,5T prý jedou velmi pěkně, výrazně lépe oproti sérii
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Haben píše:s chipem od D5T5 i ty 2,4T a 2,5T prý jedou velmi pěkně, výrazně lépe oproti sérii
No, jedna paní povídala? Co jsem tu ve volnym čase prolejzal fórum, tak prej to není nic moc, navíc přecejen bych radši výkon v základu, než to hned chipovat a pak se klepat, jestli to neod.sere turbo, nebo co já vim, co se to ještě stává po úpravách výkonu :D

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Jenycek7 píše:No doprčic, zrovna když hledam auto, tak prostě nejsou :D nebo je to u T5 trvalej stav? Ta stříbřenka v DE bude asi fake, frajer má hlasovku a už dva dny mi nepřišla doručenka. Co bylo v ČR, to zmizelo během minulýho tejdne.. tak já nevim, dvačtyřek je jak nas.ráno, ale to zas nebude taková lahoda, co myslíte? :cry:
Pokud si dokážeš sám před sebou obhájit spotřebu a provozní náklady benzínovýho turba, tak jdi do T5. 2.4T nebo 2.5T nežere o nic míň, zvlášť pokud je náhodou v AWD nebo (a) automatu. 2.4T a 2.5T jedou jak kdejakej moderní dýzl kterej to samý umí za dvoutřetinovou spotřebu. T5 dokáže kdejakýho dýzla ledatak pěkně nasrat :green: A spotřeba už se dá obhájit, protože těch pár dýzlů co by udrželo krok má pořád sedmimístnou cenovku... a zas tak málo taky nežerou.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ne nepovidala :) ok2ucx ma videa pro porovnani, takze je tam znatelny rozdil. Stejne tak Dony mel chip a muze poskytnout realne zkusenosti. V jeho galerii by mohlo byt infi
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Naposledy upravil(a) Jenycek7 dne 30 led 2015 23:54, celkem upraveno 1 x.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ta zlata je napadena nejakym tunerem :)
Pokud nechces automat, z vyberu bych se dal zajimal o tu prvni.
Jinak holandsky umi google. Pokud mas zajem, napis prodejci v anglictine. Odpovi ti.
Co dalsiho potrebujes? V Holandsku jsem kupoval pred necelym rokem.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]