Ahoj kamarádi poraďte mi nějakou fintu.
Zalepil se mi filtr parafínem tak jsem ho vyměnil, ale nyní nemůžu dostat naftu z nádrže do čerpadla neb systém nemá ruční pumpu, a já mám tím pádem zavzdušněno.
Dík
zamrzlá 760
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
zamrzlá 760
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
zamrzlá 760
Nalej do nafty benzín v poměru 1:10 a dá se koupit takový pumpovací balonek funguje jako ruční pumpa.Jinak do filtru nalej čistou naftu a prostě startuj.Mišutka píše:Ahoj kamarádi poraďte mi nějakou fintu.
Zalepil se mi filtr parafínem tak jsem ho vyměnil, ale nyní nemůžu dostat naftu z nádrže do čerpadla neb systém nemá ruční pumpu, a já mám tím pádem zavzdušněno.
Dík
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
zamrzlá 760
Nalej do nafty benzín v poměru 1:10 a dá se koupit takový pumpovací balonek funguje jako ruční pumpa.Jinak do filtru nalej čistou naftu a prostě startuj.[/quote]
Přesne tak, benzín rozpouští parafín.
Přesne tak, benzín rozpouští parafín.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 448
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
zamrzlá 760
Já měl nedavno spadlou naftu. Jak píše martinopel, chce to startovat a startovat. Mě to trvalo cca 30 - 40 s než se to chytlo. A doporučuji startovat přes kabely.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
zamrzlá 760
Doporučuji podtlakem natáhnout naftu do filtru a před startováním povolit jednu trubku ke vstřiku, nejlépe tu, co je na čerpadle nejvýše. Tím se urychlí odvzdušnění. A pak jen startovat. Jakmile to chytne, trubku opět přitáhnout.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé