zamrzlá 760

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Mišutka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slepotice
Vůz: Plymouth Woyager
Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#1 zamrzlá 760

Příspěvek od Mišutka »

Ahoj kamarádi poraďte mi nějakou fintu.
Zalepil se mi filtr parafínem tak jsem ho vyměnil, ale nyní nemůžu dostat naftu z nádrže do čerpadla neb systém nemá ruční pumpu, a já mám tím pádem zavzdušněno.
Dík :)
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980

GDPR_user

#2 zamrzlá 760

Příspěvek od GDPR_user »

Mišutka píše:Ahoj kamarádi poraďte mi nějakou fintu.
Zalepil se mi filtr parafínem tak jsem ho vyměnil, ale nyní nemůžu dostat naftu z nádrže do čerpadla neb systém nemá ruční pumpu, a já mám tím pádem zavzdušněno.
Dík :)
Nalej do nafty benzín v poměru 1:10 a dá se koupit takový pumpovací balonek funguje jako ruční pumpa.Jinak do filtru nalej čistou naftu a prostě startuj.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#3 zamrzlá 760

Příspěvek od gusto »

Nalej do nafty benzín v poměru 1:10 a dá se koupit takový pumpovací balonek funguje jako ruční pumpa.Jinak do filtru nalej čistou naftu a prostě startuj.[/quote]


Přesne tak, benzín rozpouští parafín.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#4 zamrzlá 760

Příspěvek od kV8ba »

Já měl nedavno spadlou naftu. Jak píše martinopel, chce to startovat a startovat. Mě to trvalo cca 30 - 40 s než se to chytlo. A doporučuji startovat přes kabely.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#5 zamrzlá 760

Příspěvek od jarek.krizan »

Doporučuji podtlakem natáhnout naftu do filtru a před startováním povolit jednu trubku ke vstřiku, nejlépe tu, co je na čerpadle nejvýše. Tím se urychlí odvzdušnění. A pak jen startovat. Jakmile to chytne, trubku opět přitáhnout.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“