Ahoj kamarádi poraďte mi nějakou fintu.
Zalepil se mi filtr parafínem tak jsem ho vyměnil, ale nyní nemůžu dostat naftu z nádrže do čerpadla neb systém nemá ruční pumpu, a já mám tím pádem zavzdušněno.
Dík
zamrzlá 760
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
#1 zamrzlá 760
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
#2 zamrzlá 760
Nalej do nafty benzín v poměru 1:10 a dá se koupit takový pumpovací balonek funguje jako ruční pumpa.Jinak do filtru nalej čistou naftu a prostě startuj.Mišutka píše:Ahoj kamarádi poraďte mi nějakou fintu.
Zalepil se mi filtr parafínem tak jsem ho vyměnil, ale nyní nemůžu dostat naftu z nádrže do čerpadla neb systém nemá ruční pumpu, a já mám tím pádem zavzdušněno.
Dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#3 zamrzlá 760
Nalej do nafty benzín v poměru 1:10 a dá se koupit takový pumpovací balonek funguje jako ruční pumpa.Jinak do filtru nalej čistou naftu a prostě startuj.[/quote]
Přesne tak, benzín rozpouští parafín.
Přesne tak, benzín rozpouští parafín.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#4 zamrzlá 760
Já měl nedavno spadlou naftu. Jak píše martinopel, chce to startovat a startovat. Mě to trvalo cca 30 - 40 s než se to chytlo. A doporučuji startovat přes kabely.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#5 zamrzlá 760
Doporučuji podtlakem natáhnout naftu do filtru a před startováním povolit jednu trubku ke vstřiku, nejlépe tu, co je na čerpadle nejvýše. Tím se urychlí odvzdušnění. A pak jen startovat. Jakmile to chytne, trubku opět přitáhnout.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 2657 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od veetec
-
- 54 Odpovědi
- 6660 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvo760
-
- 9 Odpovědi
- 1215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 16 Odpovědi
- 3423 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Slowhand97
-
- 42 Odpovědi
- 5415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007