

Jako ze to neni chyba ale vlastnost joSergej píše:No palivo zalezi na mnozstve privedeneho vzduchu, mnozstvo vzduchu zalezi na otackach motoru, takze kym sa cela sustava da do pohybu asi to chvilu trva...
az mi reknes kde beres ty zlaty cihlicky tak pak taky budu menit kazdej dil kterej me napadne ze by mohl byt pricinou...doktor píše:kup novej a máš klidanebo nemáš?
Takze po vymene palce a vika rozdelovace a kabelu je to porad stejny. To mi nerikejte ze se nikdo z mistnich mechaniku nesetkal s vadnym regulatorem tlaku...tomasss píše:jak se pozna vadny, ale ne uplne mrtvy regulator tlaku paliva?
Nicmene to nevysvetluje proc ten samotny jev nastava - kdyz driv to nedelalo (jezdil jsem nejakej cas pouze na benzin a rozhodne bych si toho vsimnul)...sorel píše:Při podtlakovém plynovém systému se dostává část směsi do sání i při ubrání plynu, což způsobuje efekt menší, respektive pomalejší decelerace motoru. Při provozu na benzín ale při ubrání plynu počítač vypne vstřiky, takže motor nedostává nic, co by mohlo hořet a proto je jeho decelerační účinek podstatně větší
Jasně že jo. Máme na to přípraveček ...tomasss píše: jak se pozna vadny, ale ne uplne mrtvy regulator tlaku paliva? Odhalilo by to zmereni tlaku na liste?
Svicky jsou tam nove, a delalo to i se staryma. Novy palec, vicko, kabely. Nova lambda, senzor teploty vody. V nedeli budu vedet jestli to neni vahou...sorel píše:Teď mě tak napadlo : Máš jistotu, že ti bezchybně pálí všechny válce ? Když ti to na plyn nedělá, mohly by to být svíčky !
tomasss píše:Svicky jsou tam nove, a delalo to i se staryma. Novy palec, vicko, kabely. Nova lambda, senzor teploty vody. V nedeli budu vedet jestli to neni vahou...sorel píše:Teď mě tak napadlo : Máš jistotu, že ti bezchybně pálí všechny válce ? Když ti to na plyn nedělá, mohly by to být svíčky !
Takze vahou to neni. Vidim to tak ze zajedu na emise, at vim na cem jsem. Jak je to s emisema, kdyz zjistej ze jsem totalne mimo rozsah jejich tabulek?tomasss píše:V nedeli budu vedet jestli to neni vahou...
Jo, to vis, necham si to opravit, a na co pak jako budu balit holky...???Pavel V píše:....Nebo to vem k Adamovi a von ti to tam zelený mužíček voklepe jedna radosť...
Nu nevím balím je na charisma mé excelentní osoby.... Dáreček má jiné využitítomasss píše:Jo, to vis, necham si to opravit, a na co pak jako budu balit holky...???Pavel V píše:....Nebo to vem k Adamovi a von ti to tam zelený mužíček voklepe jedna radosť...
Ne, nebeha. Benzin mam novy, vzdycky mam v nadrzi jen kolem 20 litru, a vzdycky beru jinde. Ted jsem jezdil j jinou vahou a dela to stale. Navic to podezrele brzo podrazuje i na plyn - ale je to o dost min znat, zrejme z duvodu ze pri volnobehu tam jde palivo, ale rozhodne to podrazuje driv nez drive.jarek.krizan píše:Už ti to běhá ? Jak starý máš benzín v nádrži ?
Máš řízenej automat jednotkou ? Jestli ne , tak tohle všechno by nemělo mít na řazení vliv, protože si automat řadí podle otáček, zatížení a otevření škrtící klapky. Vždyť víš, že když jedeš na plnej třeba kilo stačí ubrat trochu plyn a řadí vejš nebo opačně - jedeš v klidu volně a najednou prošlápneš podlahu tak si podřadí. Mě řadí při volné jízdě tak kolem 2000 ot., ale když si stoupnu na podlahu tak řadí až kolem 4500 ot. Nechci strašit, ale začíná mě to připadat na problém s rychlostkou.tomasss píše:Ne, nebeha. Benzin mam novy, vzdycky mam v nadrzi jen kolem 20 litru, a vzdycky beru jinde. Ted jsem jezdil j jinou vahou a dela to stale. Navic to podezrele brzo podrazuje i na plyn - ale je to o dost min znat, zrejme z duvodu ze pri volnobehu tam jde palivo, ale rozhodne to podrazuje driv nez drive.jarek.krizan píše:Už ti to běhá ? Jak starý máš benzín v nádrži ?
Takze co mne napada:
- vadnej regulator tlaku paliva (novej uz je na ceste)
- foukly vyfukovy tesneni a nasledne spatny data pro lambdu
- vadna RJ zapalovani (brzy vyzkousim)
No dovoldoktor píše:a nemůže být zanesená bordelem škrtící klapka?