B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Kdyz jedu na benzin po rovine a sundam nohu z plynu, auto zacne citelne zpomalovat. Myslel jsem ze mi pribrzduje rucka, ale pak jsem zjistil ze na LPG to jede ok :shock: Dalsi zvlastni vec, kdyz nastartuju a rozjizdim se (tj opet na benzin), akcelerace pri konstantne stisknutem plynovem pedalu skokovite narusta po cca 3 krocich az na spravnou hodnotu. Co tipujete ze by to mohlo byt? Vetsina elektrocidel je nova...vlastne vsechny krom ECU :D
Naposledy upravil(a) tomasss dne 20 lis 2009 15:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#2 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od Drtic »

Jak skokove narusta..?? To jako jak radi automat?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Ne, automat neradi :) proste se rozjizdis, je tam jednicka ale auto nezrychluje konstantne, ale nejdriv se rozjizdi line, pak najednou o trochu lip, pak jeste lip... Po celou dobu mam plynovej pedal ve stejny poloze...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od Sergej »

No palivo zalezi na mnozstve privedeneho vzduchu, mnozstvo vzduchu zalezi na otackach motoru, takze kym sa cela sustava da do pohybu asi to chvilu trva...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:No palivo zalezi na mnozstve privedeneho vzduchu, mnozstvo vzduchu zalezi na otackach motoru, takze kym sa cela sustava da do pohybu asi to chvilu trva...
Jako ze to neni chyba ale vlastnost jo :) ee tak to ne, driv to nedelalo, stejne jako to driv nebrzdilo motorem...navic pochybuju ze kdyz se motor roztaci linearne ze by do nej vzduch proudil skokove :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#6 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od Drtic »

Ty si z nedostatku zavad cucas ty problemy z prstu ne? :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

V lete se mi jeste stalo ze jsem na benzin nemohl nastartovat...musel jsem nechat vychladnout motor...takze se zeptam jinak - jak se pozna vadny, ale ne uplne mrtvy regulator tlaku paliva? Odhalilo by to zmereni tlaku na liste?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#8 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od doktor »

kup novej a máš klid :evil: anebo nemáš? :green:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#9 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

doktor píše:kup novej a máš klid :evil: anebo nemáš? :green:
az mi reknes kde beres ty zlaty cihlicky tak pak taky budu menit kazdej dil kterej me napadne ze by mohl byt pricinou... :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#10 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

tomasss píše:jak se pozna vadny, ale ne uplne mrtvy regulator tlaku paliva?
Takze po vymene palce a vika rozdelovace a kabelu je to porad stejny. To mi nerikejte ze se nikdo z mistnich mechaniku nesetkal s vadnym regulatorem tlaku... :crazy:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#11 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Tak diky Sorelovi (diky moc) uz vim proc je tam ten rozdil mezi benzinem a plynem.
sorel píše:Při podtlakovém plynovém systému se dostává část směsi do sání i při ubrání plynu, což způsobuje efekt menší, respektive pomalejší decelerace motoru. Při provozu na benzín ale při ubrání plynu počítač vypne vstřiky, takže motor nedostává nic, co by mohlo hořet a proto je jeho decelerační účinek podstatně větší
Nicmene to nevysvetluje proc ten samotny jev nastava - kdyz driv to nedelalo (jezdil jsem nejakej cas pouze na benzin a rozhodne bych si toho vsimnul)...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#12 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Dale dodam, ze overdrive (vynuceni max. 3 prevodoveho stupne) zapnute nemam, pokud motor dostatecne vytocim, tak na 4 preradi - ale velmi brzo zase podradi, jako kdyby motor nemel dostatecnej kroutak...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#13 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od Fery »

tomasss píše: jak se pozna vadny, ale ne uplne mrtvy regulator tlaku paliva? Odhalilo by to zmereni tlaku na liste?
Jasně že jo. Máme na to přípraveček ...

sorel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 150
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Čerčany

#14 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od sorel »

Teď mě tak napadlo : Máš jistotu, že ti bezchybně pálí všechny válce ? Když ti to na plyn nedělá, mohly by to být svíčky !
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#15 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

sorel píše:Teď mě tak napadlo : Máš jistotu, že ti bezchybně pálí všechny válce ? Když ti to na plyn nedělá, mohly by to být svíčky !
Svicky jsou tam nove, a delalo to i se staryma. Novy palec, vicko, kabely. Nova lambda, senzor teploty vody. V nedeli budu vedet jestli to neni vahou...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 169
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#16 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od Pavel V »

tomasss píše:
sorel píše:Teď mě tak napadlo : Máš jistotu, že ti bezchybně pálí všechny válce ? Když ti to na plyn nedělá, mohly by to být svíčky !
Svicky jsou tam nove, a delalo to i se staryma. Novy palec, vicko, kabely. Nova lambda, senzor teploty vody. V nedeli budu vedet jestli to neni vahou...

Čéče jezdíž za patnáct na naprdíno v nádrži, vozíš si perdel jako kníže a furt tomu dědovi vymejšlíš nějaký nemoce, Jakub má recht, nech ho vydejchat a seznámit se s novostma cos mu narval pod šaty. Nebo to vem k Adamovi a von ti to tam zelený mužíček voklepe jedna radosť, ale vem si že díly na Volvo a zvlášť krabice jsou teď v jakési cenové dolině a jak nám to bude stárnout tak to buide lepčejší a lepčejší....
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#17 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

tomasss píše:V nedeli budu vedet jestli to neni vahou...
Takze vahou to neni. Vidim to tak ze zajedu na emise, at vim na cem jsem. Jak je to s emisema, kdyz zjistej ze jsem totalne mimo rozsah jejich tabulek? :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#18 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Pavel V píše:....Nebo to vem k Adamovi a von ti to tam zelený mužíček voklepe jedna radosť...
Jo, to vis, necham si to opravit, a na co pak jako budu balit holky...??? :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 169
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#19 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od Pavel V »

tomasss píše:
Pavel V píše:....Nebo to vem k Adamovi a von ti to tam zelený mužíček voklepe jedna radosť...
Jo, to vis, necham si to opravit, a na co pak jako budu balit holky...??? :D
Nu nevím balím je na charisma mé excelentní osoby.... Dáreček má jiné využití :wink: :wink:
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#20 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od jarek.krizan »

Už ti to běhá ? Jak starý máš benzín v nádrži ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#21 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

jarek.krizan píše:Už ti to běhá ? Jak starý máš benzín v nádrži ?
Ne, nebeha. Benzin mam novy, vzdycky mam v nadrzi jen kolem 20 litru, a vzdycky beru jinde. Ted jsem jezdil j jinou vahou a dela to stale. Navic to podezrele brzo podrazuje i na plyn - ale je to o dost min znat, zrejme z duvodu ze pri volnobehu tam jde palivo, ale rozhodne to podrazuje driv nez drive.
Takze co mne napada:

- vadnej regulator tlaku paliva (novej uz je na ceste)
- foukly vyfukovy tesneni a nasledne spatny data pro lambdu
- vadna RJ zapalovani (brzy vyzkousim)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

sorel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 150
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Čerčany

#22 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od sorel »

tomasss píše:
jarek.krizan píše:Už ti to běhá ? Jak starý máš benzín v nádrži ?
Ne, nebeha. Benzin mam novy, vzdycky mam v nadrzi jen kolem 20 litru, a vzdycky beru jinde. Ted jsem jezdil j jinou vahou a dela to stale. Navic to podezrele brzo podrazuje i na plyn - ale je to o dost min znat, zrejme z duvodu ze pri volnobehu tam jde palivo, ale rozhodne to podrazuje driv nez drive.
Takze co mne napada:

- vadnej regulator tlaku paliva (novej uz je na ceste)
- foukly vyfukovy tesneni a nasledne spatny data pro lambdu
- vadna RJ zapalovani (brzy vyzkousim)
Máš řízenej automat jednotkou ? Jestli ne , tak tohle všechno by nemělo mít na řazení vliv, protože si automat řadí podle otáček, zatížení a otevření škrtící klapky. Vždyť víš, že když jedeš na plnej třeba kilo stačí ubrat trochu plyn a řadí vejš nebo opačně - jedeš v klidu volně a najednou prošlápneš podlahu tak si podřadí. Mě řadí při volné jízdě tak kolem 2000 ot., ale když si stoupnu na podlahu tak řadí až kolem 4500 ot. Nechci strašit, ale začíná mě to připadat na problém s rychlostkou.
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#23 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od doktor »

a nemůže být zanesená bordelem škrtící klapka?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#24 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

doktor píše:a nemůže být zanesená bordelem škrtící klapka?
No dovol :D tu mam tak nablejskanou ze si v ni muzes ohrivat parky :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od Sergej »

AW7x su riadene vyhradne hydraulicky, tj okrem spinaca cuvaciek a blokovania startera neobsahuju ziadnu elektriku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“