![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
S tim, co si s tou 2,4i muzu uzit za pohodu, naprosty klid a nadherny syty zvuk pri akceleraci to proste stoji. Ano, nezere to tak malo jako predchozi 1,0i, ale kdo by to jako cekal ?
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
Nj to jsem trosku prestrelil a nepocitalJiří Zemek píše:tak jestli seš chopný ujet 850km na nádrž, tak to fakt smekám. To bys měl spotřebu 7,3litru/100km.
Já jsem zatím dojel maximálně 620km a to už dojezd ukazoval --
Pokud jsi změnil pneu z R16 205/55 na R17 205/55, tak jsi zvýšil obvod kola. A tachometr ti ukazuje nižší rychlost, než kterou se ve skutečnosti pohybuješ.Jiří Zemek píše:někdo tady psal, že spotřebu může ovlivnit i volba velikosti kol. To mě dost zaujalo, protože jsem hlavně z optických důvodů obul 17" hlíny205/55 původně tam byly 16" 205. Předpokládal jsem, že pokud dodržím šířku gumy, tak se nic nemění, i kdyby tam byly 21"
![]()
Vím, že velikost kola může nepatrně změnit převodový poměr - čím větší kolo, tím delší a těžší převod, ale že to má vliv na spotřebu, to je pro mě novinka.
Jirka
prave ze OMV Carrera ma jen 98 oktanu...a pekne klamou zakazniky...zkus V-Power Racing a pak dej vedet rozdiljogin3 píše:Ted momentalne jezdim za 11Lna 100, s OMV carrera 100octanu. Ten benzin je uplne uchvatne levnej a jezdi to jako das
Podle uživ.příručky se to má rožnout při zbytku 7litru nafty (8l benzin) u V50. Mě se ale taky kontrolka zapína dřív,tak jsem zkoušel kolik ještě ujedu,od rozvícení,najel jsem necelých 50km,to už jsem nevydržel s nervama a upaloval k benzince,natankoval jsem 46litrů , takže tam ještě dost zbyloRasto píše:Caute, mne to teraz ,,žerie" cca 6,8l/100 km - kombinovane, t.j. dialnica + mesto.Čo ma však zaráža, palivová rezerva sa mi zapne pri cca 610-620 najazdených km, a ked dotankujem, tak do 55l chýba ešte cca 12-14l. Kedy Vám zapne kontrolku rezervy?Aká velká je rezerva?
Samozrejmě že je lepší že se to rožne dřív!!jarek.krizan píše:Vy si myslíte, že to dělá tu větší rezervu, výrobce ze srandy ? Když vezmete plochu dna nádrže a co se tam asi děje při stoupání, klesání a v zatáčkách a jak se asi bude tvářit palivové čerpadlo, které je mazané a chlazené palivem. Asi nevíte co stojí, nebo co s penězi.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé