Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
Vaše spotřeba
ja som si aj pre tu sestku zobral radsej T5, ale aj priamo v servise Volva ma presviedcali, ze T5 dokaze mat nizsiu spotrebu nez 2.4i
kamos ma na Audi A4 2.0T spotrebu v meste cez 13 litrov...
benziny nikdy nebudu mat spotebu ako naftaky, ale ak to ma byt dan za to, ze auto sa cele netrasie, nehuci a nedymi, tak si to rad zaplatim.
kamos ma na Audi A4 2.0T spotrebu v meste cez 13 litrov...
benziny nikdy nebudu mat spotebu ako naftaky, ale ak to ma byt dan za to, ze auto sa cele netrasie, nehuci a nedymi, tak si to rad zaplatim.
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)

V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)

244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Pokud jsi změnil pneu z R16 205/55 na R17 205/55, tak jsi zvýšil obvod kola. A tachometr ti ukazuje nižší rychlost, než kterou se ve skutečnosti pohybuješ.Jiří Zemek píše:někdo tady psal, že spotřebu může ovlivnit i volba velikosti kol. To mě dost zaujalo, protože jsem hlavně z optických důvodů obul 17" hlíny205/55 původně tam byly 16" 205. Předpokládal jsem, že pokud dodržím šířku gumy, tak se nic nemění, i kdyby tam byly 21"
![]()
Vím, že velikost kola může nepatrně změnit převodový poměr - čím větší kolo, tím delší a těžší převod, ale že to má vliv na spotřebu, to je pro mě novinka.
Jirka
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Vaše spotřeba
Před týdnem jsem nabral v Německu Aral Ultimate Diesel (v přepočtu za 32.90 Kč) a na následujících 700 kilometrech jsem měl o půl litru menší spotřebu (5.55) než s čímkoliv natankovaným u nás. Navíc to bylo převážně na dálnici a vůbec jsem to nešetřil. Nemluvě o tom, že motor byl neskutečně živější a tišší, jako bych měl úplně jiné auto. Nejhorší je, že to člověk ocení hlavně potom, co natankuje zpátky ten český předražený a bůhvíčím ředěný sajrajt :-/
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
Vaše spotřeba
Takze ta moja si zobere v meste do 10,5l ale zato ked idem sam z GB na SK a spat dokazala ma 'presvedcit' na 6,9l . Na posledy ked som isiel ( boli sme 3 a poriadne nalozeny ) tak zobrala 8,3l. Som zvedavy kolko si zobere ked pojdem za par dni domou ale to uz na zimnych gumach a 3 cestujuci. Po navrate info.
zdar kilometrom
zdar kilometrom
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Na GDI žádná sláva, asi ti málo svítí "E". 

_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Vaše spotřeba
To vies, ked na cca 6km trati 'stvrdnes' 25-30 min v zapchne, ale inac by to hadam mohlo byt aj dobre. Samozrejme ze tankujem len Shell. Rad sa dozviem aj na ine udaje na GDI.
Poznamka: To 'E' je obrzne alebo ho mam niekde hladat. Mam computer ale ukazuje v milach a v tychto dnoch to ukazuje na 26,9 mil/galon to je cca 10,4l/km
Tak zatial
Poznamka: To 'E' je obrzne alebo ho mam niekde hladat. Mam computer ale ukazuje v milach a v tychto dnoch to ukazuje na 26,9 mil/galon to je cca 10,4l/km
Tak zatial
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Stačí tady pohledat a najdeš tady dost informací ke GDI. To "E" svítí fyzicky.
JardaS40 to popsal takto:
V podstatě jde o to, že musíš auto rozjet na požadovanou rychlost a potom jemně ubírat plyn, až se ti rozsvítí na kompu písmeno E. Přitom ale nesmí rychlost začít klesat. Potom jede motor v režimu extrémně chudé směsi, bohatější pouze u svíčky.
JardaS40 to popsal takto:
V podstatě jde o to, že musíš auto rozjet na požadovanou rychlost a potom jemně ubírat plyn, až se ti rozsvítí na kompu písmeno E. Přitom ale nesmí rychlost začít klesat. Potom jede motor v režimu extrémně chudé směsi, bohatější pouze u svíčky.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Vaše spotřeba
Dik.Asi som prehliadol tie info. 40-tku mam uz vyse roka ale to 'E' som si este nevsimol. Pricina asi bude ze plynovy pedal sa nevrati do '0' ale sa trosku zasekava a drzi sa v otackach. O tom som uz pisal ale inde. Dobru prilezitost 'na testovanie' budem mat o 2 tyzdne ked ma caka cez 2000 km. Tak som zvedavy. Este raz dik za radu
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
poslední dobou se snažím jezdit na sporo, zajímá mě, kam až se můžu dostat se spotřebou a zatím nejlepší výsledek na jednu nádrž byl 8,4l/100km podle palubáku. Teď mám 8,8 s tím, že jezdím většinu město, mimo jen tak 40%.
Palubák mi oproti skutečnosti ukazuje +/- o 0,1litru víc.
Předpokládám, že pod 8,4 to asi nikdy nepůjde, to bych musel jezdit permanentně s vítrem v zádech
Jirka
Palubák mi oproti skutečnosti ukazuje +/- o 0,1litru víc.
Předpokládám, že pod 8,4 to asi nikdy nepůjde, to bych musel jezdit permanentně s vítrem v zádech

Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Vaše spotřeba
Ted momentalne jezdim za 11Lna 100, s OMV carrera 100octanu. Ten benzin je uplne uchvatne levnej a jezdi to jako das 

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Vaše spotřeba
prave ze OMV Carrera ma jen 98 oktanu...a pekne klamou zakazniky...zkus V-Power Racing a pak dej vedet rozdiljogin3 píše:Ted momentalne jezdim za 11Lna 100, s OMV carrera 100octanu. Ten benzin je uplne uchvatne levnej a jezdi to jako das
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
pokud nemáš elektronické časování ventilů, tak je úplně jedno, jestli natankuješ 95, 98 nebo 100oktanů.
Ta změna je pouze psychologická, že to líp jede.
Vyšší oktanové číslo má za příčinu dřívější zážeh, ale pokud se ventil otevře později, je výsledný efekt 0. Palivovou mapu taky nezměníš.
Měřili jsme na brzdě motorku - Kawasaki ZX10R 2006 a výkon byl úplně stejný, jediný rozdíl byl o trochu vyšší teplotě při použití vysokooktanového benzínu.
Předpokládám, že u auta to bude obdobné.
Jirka
Ta změna je pouze psychologická, že to líp jede.
Vyšší oktanové číslo má za příčinu dřívější zážeh, ale pokud se ventil otevře později, je výsledný efekt 0. Palivovou mapu taky nezměníš.
Měřili jsme na brzdě motorku - Kawasaki ZX10R 2006 a výkon byl úplně stejný, jediný rozdíl byl o trochu vyšší teplotě při použití vysokooktanového benzínu.
Předpokládám, že u auta to bude obdobné.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Rozdíl je i u starého redbloku, ale samozřejmě čím novější konstrukce, tím větší rozdíl. A rozhodně nejde jen o pocit, automatku pocitem neoblafneš.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Púchov
Vaše spotřeba
Caute, mne to teraz ,,žerie" cca 6,8l/100 km - kombinovane, t.j. dialnica + mesto.Čo ma však zaráža, palivová rezerva sa mi zapne pri cca 610-620 najazdených km, a ked dotankujem, tak do 55l chýba ešte cca 12-14l. Kedy Vám zapne kontrolku rezervy?Aká velká je rezerva?
_________________
Volvo V50 2.0 D Momentum, r.v. 2005, 100kW (136PS), M6, Navi
Volvo V50 2.0 D Momentum, r.v. 2005, 100kW (136PS), M6, Navi
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
Vaše spotřeba
Podle uživ.příručky se to má rožnout při zbytku 7litru nafty (8l benzin) u V50. Mě se ale taky kontrolka zapína dřív,tak jsem zkoušel kolik ještě ujedu,od rozvícení,najel jsem necelých 50km,to už jsem nevydržel s nervama a upaloval k benzince,natankoval jsem 46litrů , takže tam ještě dost zbyloRasto píše:Caute, mne to teraz ,,žerie" cca 6,8l/100 km - kombinovane, t.j. dialnica + mesto.Čo ma však zaráža, palivová rezerva sa mi zapne pri cca 610-620 najazdených km, a ked dotankujem, tak do 55l chýba ešte cca 12-14l. Kedy Vám zapne kontrolku rezervy?Aká velká je rezerva?

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Vy si myslíte, že to dělá tu větší rezervu, výrobce ze srandy ? Když vezmete plochu dna nádrže a co se tam asi děje při stoupání, klesání a v zatáčkách a jak se asi bude tvářit palivové čerpadlo, které je mazané a chlazené palivem. Asi nevíte co stojí, nebo co s penězi.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
Vaše spotřeba
Samozrejmě že je lepší že se to rožne dřív!!jarek.krizan píše:Vy si myslíte, že to dělá tu větší rezervu, výrobce ze srandy ? Když vezmete plochu dna nádrže a co se tam asi děje při stoupání, klesání a v zatáčkách a jak se asi bude tvářit palivové čerpadlo, které je mazané a chlazené palivem. Asi nevíte co stojí, nebo co s penězi.



-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Při posledních 5 litrech to už bere pěnu už při malé zatáčce, takže 7 litrů je nejvyšší čas a na rožnutí kontrolky dost pozdě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
Vaše spotřeba
Tak jsem to spočítal moje dlouhodobá spotřeba je 5,97 L.
najeto 2188 km natankováno 130,57 L (stejná pumpa,stejný stojan)
dálnice - 584km
meziměsto(I.třída) - 787km
do práce - 817km - to bych bral jako město,nestihnese to pořádně zahřát
Počítač vždy ukazoval o 0,2 L méně. A uvídím co udělá zima
najeto 2188 km natankováno 130,57 L (stejná pumpa,stejný stojan)
dálnice - 584km
meziměsto(I.třída) - 787km
do práce - 817km - to bych bral jako město,nestihnese to pořádně zahřát
Počítač vždy ukazoval o 0,2 L méně. A uvídím co udělá zima
Vaše spotřeba
Zdar chlapi
Tak som tu zas z tym mojim problemom okolo 'E'. Mal som na testovanie cca 2150 km z toho 70% dialnica a ziadne 'E' sa neukazalo. postupoval som podla toho ako ste to popisali a nic. Asi bude nejaka chyba v kompe alebo to jednoducho neukazuje. Nevadi, uz to neriesim. No na druhej strane pri plnom zatazeni ( skor pretazeni ) a zo zimnymi gumami som dosiahol priemer 7,3 l. A to celou cestou prsalo a v Rakusku snezilo ako na Sibiri.Buduci tyzden sa vraciam spat ovela lachsi tak som zvedavy co to urobi.
Ked som v lete absolhoval tu istu vzdialenost som dosiel na tom pri 150 - 160 rychlosti som dosiahol mensiu spotrebu ako pri 130. Jednoducho moja anglicka 40 ma stale vie niecim prekvapit.
Zdar kilometrom
Tak som tu zas z tym mojim problemom okolo 'E'. Mal som na testovanie cca 2150 km z toho 70% dialnica a ziadne 'E' sa neukazalo. postupoval som podla toho ako ste to popisali a nic. Asi bude nejaka chyba v kompe alebo to jednoducho neukazuje. Nevadi, uz to neriesim. No na druhej strane pri plnom zatazeni ( skor pretazeni ) a zo zimnymi gumami som dosiahol priemer 7,3 l. A to celou cestou prsalo a v Rakusku snezilo ako na Sibiri.Buduci tyzden sa vraciam spat ovela lachsi tak som zvedavy co to urobi.
Ked som v lete absolhoval tu istu vzdialenost som dosiel na tom pri 150 - 160 rychlosti som dosiahol mensiu spotrebu ako pri 130. Jednoducho moja anglicka 40 ma stale vie niecim prekvapit.
Zdar kilometrom
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Vaše spotřeba
Tak ted jezdim 9-9,5l/100km, novy svice, a filtr, a predni lambda.
Jinak, nevim, ale me se zda, ze cim levnejsi benzin, tim vic natankuju, ale zase vic projedu, tankuju kazdy tyden furt stejne at je za 24Kc litr nebo za 32Kc :pij:
omg, co se to deje

Jinak, nevim, ale me se zda, ze cim levnejsi benzin, tim vic natankuju, ale zase vic projedu, tankuju kazdy tyden furt stejne at je za 24Kc litr nebo za 32Kc :pij:




_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
Vaše spotřeba
S40 1.8 92 kW 20008
- mesto s velmi lahkou nohou 9-10, normlane 11-13
- mimo mesto rychlost do 120 km/h - pod 8
Celkovo nic moc, hlavne to mesto, japonska konkurencia alebo take BMW je za 9 s prehladom aj s vyssim vykonom
- mesto s velmi lahkou nohou 9-10, normlane 11-13
- mimo mesto rychlost do 120 km/h - pod 8
Celkovo nic moc, hlavne to mesto, japonska konkurencia alebo take BMW je za 9 s prehladom aj s vyssim vykonom
_________________
Volvo S40 1.8i Kinetic 2008
Volvo S40 1.8i Kinetic 2008
Vaše spotřeba
... Takze cesta spat ( cca 1900 km) ma prisla na 7,6. Inac vyskusal som 100 km usek jazdit pianko a computer ma prekvapil 5.8. Takze ked sa da, tak to aj dole ide.Myslim si ze dopomohol k tomu aj osvedceny Shell V-Power Racing.A to co som pobehal doma ( cca 400 km) v Tatrach pri kratkych vzdialenostiach pri -15 C, hned ukazovalo 11-12 l. Zdar Volvam. 

-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
Teda tolik nežere ani můj prehistorickej o 0,6 l větší motorquasimoto píše:S40 1.8 92 kW 20008
- mesto s velmi lahkou nohou 9-10, normlane 11-13
- mimo mesto rychlost do 120 km/h - pod 8
Celkovo nic moc, hlavne to mesto, japonska konkurencia alebo take BMW je za 9 s prehladom aj s vyssim vykonom

_________________
Volvo V50, 2,4 l (103 kW), r. v. 2004, manuál
Volvo V50, 2,4 l (103 kW), r. v. 2004, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
Vaše spotřeba
Ja neviem cim to je, nikto na tom aute nejazdi dynamickejsie ako celkova premavka. Skor usporny styl - predvidanie situacie vpredu, nezrychlovat zbytocne ked bude treba brzdit, plynula jazda, vacsinou vytacanie len do 3500 ot, ak sa nejedna o predbiehanie
_________________
Volvo S40 1.8i Kinetic 2008
Volvo S40 1.8i Kinetic 2008
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé