To kecášKellys2 píše:Tankuju zásadně už 10 let Shell V Power 98, je nejdražší na trhu ale místo 10 až 11 litrů mi Volvo bere 8 litrů.
Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
- Bydliště: okr. Frýdek-Místek
spotřeba 2,0 l 103kw
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Železný Brod
spotřeba 2,0 l 103kw
Beru téměř jedině V Power a V power racing, ale spotřeba je uplně stejná jako když vezmu vyjmečně jen 95tku, takže snížení spotřeby neveřím. Už vůbec ne tomu, že ti to udělá rozdíl 2-3 litry. Možná 2-3 deci na 100km, tomu bych veřil.Kellys2 píše:Tankuju zásadně už 10 let Shell V Power 98, je nejdražší na trhu ale místo 10 až 11 litrů mi Volvo bere 8 litrů.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
spotřeba 2,0 l 103kw
Motor 103kW, automat, po Brně 8.8-9.2, po venku pod 8 a pokud jedu s lehkou nohou, tak bez problému pod 7. Jel jsem i z Tater do Brna za 6.6. A názory, že nějakej želípavr sníží spotřebu o 3 litry jsou z říše snů. Tankuju, kde mě napadne a rozdíl nevidím. pouze doporučuju občas čerstvý svíčky, filtry atd...

...a to mám na něm nalítáno přes 300.000...
...a to mám na něm nalítáno přes 300.000...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
Vaše spotřeba
Já jezdim hlavně J.Hradec-Brno po dálnici a pokud to držim max. do 160, ale hlavně podle předpisů tak sem vždycky na 5,1l když jedu sám a na 5,6l když jedem plný.....jinak předtim sem měl Stilo 1,6 a do Chorvatska sem jel za 6,5l...spotřeba je vždycky podle stylu jízdy....
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Vaše spotřeba
Po asi 2000 ujetých kilometrech mám spotřebu na počítači 5,3, v reálu 6,25 litru... což je už pořádná odchylka a dost mě štve. Je to přitom ověřené, tankoval jsem první a poslední várku u stejné a pumpy a stejného čerpadla, takže sklapnutí západky je stejné. A pak věřte počítačům, lháři jsou to!
Až pojedu do servisu tak jim asi řeknu, ať se na to kouknou....
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
dieslové motory ve 40-kách
Dík, ještě prosím tě jakou máš spotřebu, pokud možno ve městě. Jezdím hlavně město, tak bych rád věděl, co mám čekat 
Taky pokud by tady byl majitel 85kW, tak jestli by se mohl pochlubit i on, jak je spokojen s volvikem. Dík
Taky pokud by tady byl majitel 85kW, tak jestli by se mohl pochlubit i on, jak je spokojen s volvikem. Dík
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 3601
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
dieslové motory ve 40-kách
Ve městě toho moc nenajezdím, ale jezdím cca 30 denně do práce (silnice, vesnice, město) a jsem schopen neloudavou jízdou jezdit dle mpalubáku cca za 5,3 l/100km.pitris píše:Dík, ještě prosím tě jakou máš spotřebu, pokud možno ve městě. Jezdím hlavně město, tak bych rád věděl, co mám čekat
Taky pokud by tady byl majitel 85kW, tak jestli by se mohl pochlubit i on, jak je spokojen s volvikem. Dík
Na nádrž vždycky ujedu cca 1100km a tankuju tak 52-54 litrů
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V40 CC 1.6D
dieslové motory ve 40-kách
moje nejvyssi spotreba (mesto, zima, zimni pneu, pokazde jen nekolik km se studenym motorem) byla 6,51. jsou ale i lidi kteri zvladnou se stejnym motorem jet skoro porad i za 7 nebo vice litru. ja jezdim z 95% delsi trasy, spotreba za poslednich skoro 25000km je 5,26 vzdy podle dotankovani. nutno rict, ze jezdim vetsinou hodne usporne.pitris píše:jakou máš spotřebu, pokud možno ve městě. Jezdím hlavně město, tak bych rád věděl, co mám čekat
podivej se na https://www.spritmonitor.de, tam najdes info jak to s tou spotrebou vypada.... napriklad muj profil je videt tady: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/192034.html
jinak mam ted najeto ca. 187000km (z toho jsem sam najel ca. 25000), a zatim s motorem nejsou zadny problemy. hodne dulezita je ale co jsem slysel vymena oleje, jinak by pry mohlo predcasne odejit turbo. z motorizaci bych doporucil 75 nebo 85kw, ale ne 70 nebo 66kw. 75/85kw je commonrail, ale to je precejen jina technologie (nizsi hlucnost/spotreba).
_________________
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
-
Offline
- Příspěvky: 654
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
Vaše spotřeba
Tak přidám taky trošku do mlýna s naší novinkou 
Abslvoval (by) jsem cestu Děčín - Vídeň - Děčín na jednu nádrž!
- většina cesty dálnice 135 km/h tempomat (po zpomalení opět zrychlení pomocí tempomatu)
- mimoměsto 95 km/h tempomat
- třikrát asi dvoukilometrové stání a popojíždění na D1
- jednou průjezd a popojíždění Vídní
- zimní pneu
= to celé za 5,55 litru
Na plnou nádrž bych dojel, ale na vjezdu do Prahy se mi rozsvítilo hladové oko a nevěděl jsem, jestli dojezdu 170 km podle palubního PC věřit nebo ne...tak jsem radši vzal na Proseku (nechtěl jsem nikde cestou, beru jenom na Shellu a jinde dál cestou není, tak jsem neriskoval).
Teď vím, že bych dojel úplně v pohodě
A hezký na tom je, že palubní PC ukazoval úplně stejný čísla, tzn. 5,5 průměrnou spotřebu, což mě potěšilo.
Takže myslim, že na syrový auto, úplně nový zimní gumy a většinou dálniční provoz, kde jsem byl většinu času v roli předjíždějícího než předjížděného velmi solidní hodnota.
Už se těšim až si to víc zajedeme a ještě si to sedne
Abslvoval (by) jsem cestu Děčín - Vídeň - Děčín na jednu nádrž!
- většina cesty dálnice 135 km/h tempomat (po zpomalení opět zrychlení pomocí tempomatu)
- mimoměsto 95 km/h tempomat
- třikrát asi dvoukilometrové stání a popojíždění na D1
- jednou průjezd a popojíždění Vídní
- zimní pneu
= to celé za 5,55 litru
Na plnou nádrž bych dojel, ale na vjezdu do Prahy se mi rozsvítilo hladové oko a nevěděl jsem, jestli dojezdu 170 km podle palubního PC věřit nebo ne...tak jsem radši vzal na Proseku (nechtěl jsem nikde cestou, beru jenom na Shellu a jinde dál cestou není, tak jsem neriskoval).
Teď vím, že bych dojel úplně v pohodě
A hezký na tom je, že palubní PC ukazoval úplně stejný čísla, tzn. 5,5 průměrnou spotřebu, což mě potěšilo.
Takže myslim, že na syrový auto, úplně nový zimní gumy a většinou dálniční provoz, kde jsem byl většinu času v roli předjíždějícího než předjížděného velmi solidní hodnota.
Už se těšim až si to víc zajedeme a ještě si to sedne
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
já ho mám chvíli ( S40 2,4i ), takže se zatím seznamuju, ale spotřeba mě dost nemile překvapila.
Ukazuje mi to okolo 9,8-9,9litru/100km. Reál je asi o 0,2 litru míň ( měřeno od plné do plné ).
Jezdím kombinovaně město a mimo 1/3 - 2/3 a fakt se mi to zdá dost.
Jirka
Ukazuje mi to okolo 9,8-9,9litru/100km. Reál je asi o 0,2 litru míň ( měřeno od plné do plné ).
Jezdím kombinovaně město a mimo 1/3 - 2/3 a fakt se mi to zdá dost.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
ja mam stabilne spotrebu 10 s 2,4i v S60. ale co to je za spotrebu???ja mam terenak, ten zere 17-20. potom to je nemile. 10 je v pohode spotreba, tak to neries...alebo kup ochcafkuJiří Zemek píše:já ho mám chvíli ( S40 2,4i ), takže se zatím seznamuju, ale spotřeba mě dost nemile překvapila.
Ukazuje mi to okolo 9,8-9,9litru/100km. Reál je asi o 0,2 litru míň ( měřeno od plné do plné ).
Jezdím kombinovaně město a mimo 1/3 - 2/3 a fakt se mi to zdá dost.
Jirka
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
Já to neřeším, jezdím na firmu, takže mě to až tak moc nebolí. Jen mě to trochu zaskočilo a nemile překvapilo skrz dojezdovou vzdálenost na nádrž.johnyS60 píše:ja mam stabilne spotrebu 10 s 2,4i v S60. ale co to je za spotrebu???ja mam terenak, ten zere 17-20. potom to je nemile. 10 je v pohode spotreba, tak to neries...alebo kup ochcafkuJiří Zemek píše:já ho mám chvíli ( S40 2,4i ), takže se zatím seznamuju, ale spotřeba mě dost nemile překvapila.
Ukazuje mi to okolo 9,8-9,9litru/100km. Reál je asi o 0,2 litru míň ( měřeno od plné do plné ).
Jezdím kombinovaně město a mimo 1/3 - 2/3 a fakt se mi to zdá dost.
Jirka
Volvo holt na ekonomiku provozu moc nehledí.
Z Ochcávky (2.0tdi)jsem přešel a nehledě na všechny problémy se s ní dalo jezdit při stejném režimu o 4litry na 100 levněji, což je brutální rozdíl.
Vidím, že hodně z vás to tady neřeší, berete to jako daň za nějakou "vyjímečnost" VOLVA, podobné věci máme i v KAWASAKI klubu. Nedostatky se přehlížejí, hlavně, že je to Kawa
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Vaše spotřeba
Ahoj, přiznám se, že tě vůbec nechápu. Ještě nikdy jsem neslyšel, aby by si stěžoval na spotřebu někdo, kdo si koupí auto s 2.4 v benzínu. To je stejné jako pořídit si Smarta a pak nadávat, že je v něm málo místaJiří Zemek píše:Já to neřeším, jezdím na firmu, takže mě to až tak moc nebolí. Jen mě to trochu zaskočilo a nemile překvapilo skrz dojezdovou vzdálenost na nádrž.
Volvo holt na ekonomiku provozu moc nehledí.
Z Ochcávky (2.0tdi)jsem přešel a nehledě na všechny problémy se s ní dalo jezdit při stejném režimu o 4litry na 100 levněji, což je brutální rozdíl.
Vidím, že hodně z vás to tady neřeší, berete to jako daň za nějakou "vyjímečnost" VOLVA, podobné věci máme i v KAWASAKI klubu. Nedostatky se přehlížejí, hlavně, že je to Kawa![]()
Jirka
Vysoká spotřeba by byl nedostatek u diesela, jehož smysl je v úsporné jízdě, ale ve spojení s motorem 2.4 toto spojení působí naprosto komicky.
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
Já na motor jako takový nenadávám, líbí se mi zátah a kultivovanost pětiválce. Z dieslu jsem utekl definitivně.jaz píše:Ahoj, přiznám se, že tě vůbec nechápu. Ještě nikdy jsem neslyšel, aby by si stěžoval na spotřebu někdo, kdo si koupí auto s 2.4 v benzínu. To je stejné jako pořídit si Smarta a pak nadávat, že je v něm málo místaJiří Zemek píše:Já to neřeším, jezdím na firmu, takže mě to až tak moc nebolí. Jen mě to trochu zaskočilo a nemile překvapilo skrz dojezdovou vzdálenost na nádrž.
Volvo holt na ekonomiku provozu moc nehledí.
Z Ochcávky (2.0tdi)jsem přešel a nehledě na všechny problémy se s ní dalo jezdit při stejném režimu o 4litry na 100 levněji, což je brutální rozdíl.
Vidím, že hodně z vás to tady neřeší, berete to jako daň za nějakou "vyjímečnost" VOLVA, podobné věci máme i v KAWASAKI klubu. Nedostatky se přehlížejí, hlavně, že je to Kawa![]()
Jirka
Vysoká spotřeba by byl nedostatek u diesela, jehož smysl je v úsporné jízdě, ale ve spojení s motorem 2.4 toto spojení působí naprosto komicky.
Spíš ho porovnávám s benzínovou konkurencí v podobné motorizaci ( úspornost, modernost, atd. ). Než jsem koupil VOLVO, tak jsem ještě váhal mezi BMW 325i který má 141kW a je to šestiválec. Volvo vyhrálo skrz cenu, protože bylo ve stejném ročníku asi o polovinu levnější.
2,4i je koncepčně zastaralý motor
Co mě ještě překvapilo je, že palubní počítač reaguje hrozně pomalu na změnu - když sundám nohu z plynu a dojíždím na rychlost z kopce bez plynu, ukazuje aktuální spotřebu jak pod plynem ještě několik vteřin a zvolna klesá.
Nevíte, jak elektronika počítá průměrnou rychlost ? Je tam údaj v km/h, nikdy jsem se nedostal přes 47km/h i když jezdím po dálnici, což se mi zdá divné. Snad to nepočítá i dobu, kdy auto stojí v noci před barákem
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
Tak porovnavat 2,4i benzin a 2,0TDI diesel je trosku trufale. Ak ten diesel daval o 4 litre menej, tak to mal velku spotrebu. To je na tom 2,4i benzin lepsie.[/quote]
šak co chceš po koncernovém 2,0tdi pd, to byl krok vedle jak blázen.
Sice měl krásný krouťák, ale jen v rozmezí 2-3,5tis.ot. vše před a po bylo mrtvo. A chlastal olej už když byl nový. Lil jsem do něho každých 6tis. km okolo 0,5litru oleje. Hlučnost ani nevzpomínám.
Narazil jsem asi na špatný kus:( Velký klad byl, že se s tím dalo lítat na krev po Německých dálnicích a spotřeba byla max 7,5litru/100. Taková spotřeba je u mého nového benzínu sen ( i kdybych na plyn ani nešlapal
)
Ale jak říkáš, má se porovnávat srovnatelné. Já jsem srovnával pocity a dojmy ze svého starého a nového auta.
Jirka
šak co chceš po koncernovém 2,0tdi pd, to byl krok vedle jak blázen.
Sice měl krásný krouťák, ale jen v rozmezí 2-3,5tis.ot. vše před a po bylo mrtvo. A chlastal olej už když byl nový. Lil jsem do něho každých 6tis. km okolo 0,5litru oleje. Hlučnost ani nevzpomínám.
Narazil jsem asi na špatný kus:( Velký klad byl, že se s tím dalo lítat na krev po Německých dálnicích a spotřeba byla max 7,5litru/100. Taková spotřeba je u mého nového benzínu sen ( i kdybych na plyn ani nešlapal
Ale jak říkáš, má se porovnávat srovnatelné. Já jsem srovnával pocity a dojmy ze svého starého a nového auta.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Praha, Usti pod Labem
Vaše spotřeba
hm, vidis ja mam prumernou 58km/h a to jezdim po meste i na dalnici ...Jiří Zemek píše:
Nevíte, jak elektronika počítá průměrnou rychlost ? Je tam údaj v km/h, nikdy jsem se nedostal přes 47km/h i když jezdím po dálnici, což se mi zdá divné. Snad to nepočítá i dobu, kdy auto stojí v noci před barákem![]()
Jirka
Mam ten samy motor v s60, spis me prekvapuje nakolik spotrebu ovlivnuje okolni teplota
_________________
Oct II 1.6 MPI (je)
Seat Ibiza 1.4TDI (bylo)
S60 2.4 (bylo)
XC70 P2 D5
Oct II 1.6 MPI (je)
Seat Ibiza 1.4TDI (bylo)
S60 2.4 (bylo)
XC70 P2 D5
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
hm, vidis ja mam prumernou 58km/h a to jezdim po meste i na dalnici ...
Mam ten samy motor v s60, spis me prekvapuje nakolik spotrebu ovlivnuje okolni teplota[/quote]
Počkej, chceš říct, že při vyšší okolní teplotě to žere víc a při nižší míň ?
Ten rozdíl v roztažnosti vzduchu v atmosférickém motoru nemůže být přece znatelná. Slyšel jsem, že jízda za deště nebo když jedeš za někým v mokru a chytáš drobnou mlhu do sání zvyšuje spotřebu, ale osobně jsem to nikdy nepozoroval.
Jirka
Mam ten samy motor v s60, spis me prekvapuje nakolik spotrebu ovlivnuje okolni teplota[/quote]
Počkej, chceš říct, že při vyšší okolní teplotě to žere víc a při nižší míň ?
Ten rozdíl v roztažnosti vzduchu v atmosférickém motoru nemůže být přece znatelná. Slyšel jsem, že jízda za deště nebo když jedeš za někým v mokru a chytáš drobnou mlhu do sání zvyšuje spotřebu, ale osobně jsem to nikdy nepozoroval.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Vaše spotřeba
No spíš když mrzne, jedeš optrněji a když je teplo a sucho tak tomu víc nakládáš
to bude ten vliv teploty 
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Praha, Usti pod Labem
Vaše spotřeba
jezdim stale stejne, ale v lete jsem k 8-9 a v zime spis k 10-11
Napada me ze v lete spise jezim po rovine a v zime do kopcu a hor
Napada me ze v lete spise jezim po rovine a v zime do kopcu a hor
_________________
Oct II 1.6 MPI (je)
Seat Ibiza 1.4TDI (bylo)
S60 2.4 (bylo)
XC70 P2 D5
Oct II 1.6 MPI (je)
Seat Ibiza 1.4TDI (bylo)
S60 2.4 (bylo)
XC70 P2 D5
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Vaše spotřeba
Ja palubaku neverim, podle nej mam dlouhodobej prumer (neresetuje se po vypnuti motoru a proste pocita a pocita dokad ho neresetnu cudlem) 9,6 litru ... pokud ale vemu spotrebu podle dotankovavani paliva a podle ujetych km/celkove dotankovane palivo, tak mi vychazi 8,72 litru na 100km ... coz je o 0,4 litru mene, nez pise vyrobce. Ten u me motorizace / prevodovky pise 9,1 kombinovanou. Mesta jezdim zasadne 50km/h, okresky 90-110km/h podle typu a provozu a dalnice 135km/h tempomat. No a z toho duvodu mam vecne na palubaku zapnutej dojezd a ne prumernou ani aktualni spotrebu. Prumerna se nemaze, takze ted uz se mi ani nemeni at jedu jak jedu, pac jsem ji od koupe nemazal
Aktualni se rychle meni pri akceleraci, ale i pri pusteni pedalu plynu hooodne pomalu a postupne leze dolu. Takze jedine co me zajima je +- dojezd a o vic se nestaram
Celkove mi vychazi dojezd 650-850 km na nadrz, coz je presne podle spotreby a objemu nadrze. Zalezi na jakou nadrz kam jedu, jestli ciste mesto nebo to protahnu mimo ...
S tim, co si s tou 2,4i muzu uzit za pohodu, naprosty klid a nadherny syty zvuk pri akceleraci to proste stoji. Ano, nezere to tak malo jako predchozi 1,0i, ale kdo by to jako cekal ?
A oproti jinym 2,4i na trhu je spotreba dobra a nezridka lepsi.
S tim, co si s tou 2,4i muzu uzit za pohodu, naprosty klid a nadherny syty zvuk pri akceleraci to proste stoji. Ano, nezere to tak malo jako predchozi 1,0i, ale kdo by to jako cekal ?
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
tak jestli seš chopný ujet 850km na nádrž, tak to fakt smekám. To bys měl spotřebu 7,3litru/100km.
Já jsem zatím dojel maximálně 620km a to už dojezd ukazoval --
Ale já se s tou potvorou naučím jezdit
Má výbornou převodovku, kvalty tam skáčou samy a mají krásně krátkou dráhu. Škoda absence 6-ky, u tak silného motoru ji tam dává snad každá jiná značka. Proto má 5-ti kvalt asi tak nekonečně dlouhé převody.
Zvuk 1A
Jirka
Já jsem zatím dojel maximálně 620km a to už dojezd ukazoval --
Ale já se s tou potvorou naučím jezdit
Má výbornou převodovku, kvalty tam skáčou samy a mají krásně krátkou dráhu. Škoda absence 6-ky, u tak silného motoru ji tam dává snad každá jiná značka. Proto má 5-ti kvalt asi tak nekonečně dlouhé převody.
Zvuk 1A
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V70 SW7202 2,5D WHITE
- Bydliště: Jablonec n/n
Vaše spotřeba
Od léta mám V70 2,5D a ať dělám co dělám nedostanu se přes 6l/100. Pouze na dálnici při rychlosti nad 150 km se dostanu průměrem nad 6 l/100. Je to tak úsporné auto nebo ukazuje špatně počítač?
_________________
V70 2.5 T 140PS r.v.2000 white
V70 2.5 T 140PS r.v.2000 white
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V70 SW7202 2,5D WHITE
- Bydliště: Jablonec n/n
Vaše spotřeba
Pardon, omlouvám se, jsem v jiné diskuzi.
_________________
V70 2.5 T 140PS r.v.2000 white
V70 2.5 T 140PS r.v.2000 white
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Vaše spotřeba
Nj to jsem trosku prestrelil a nepocitalJiří Zemek píše:tak jestli seš chopný ujet 850km na nádrž, tak to fakt smekám. To bys měl spotřebu 7,3litru/100km.
Já jsem zatím dojel maximálně 620km a to už dojezd ukazoval --
Jinak je fakt, ze cajdaky za studena to je porod a bumba to jak dive
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Vaše spotřeba
někdo tady psal, že spotřebu může ovlivnit i volba velikosti kol. To mě dost zaujalo, protože jsem hlavně z optických důvodů obul 17" hlíny
205/55 původně tam byly 16" 205. Předpokládal jsem, že pokud dodržím šířku gumy, tak se nic nemění, i kdyby tam byly 21"
Vím, že velikost kola může nepatrně změnit převodový poměr - čím větší kolo, tím delší a těžší převod, ale že to má vliv na spotřebu, to je pro mě novinka.
Jirka
Vím, že velikost kola může nepatrně změnit převodový poměr - čím větší kolo, tím delší a těžší převod, ale že to má vliv na spotřebu, to je pro mě novinka.
Jirka
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]