Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Vaše spotřeba
Je potřeba to tady trochu rozhýbat ať fórum o S/V40/50 tu má taky něco novýho
Napište Vaší spotřebu u těchto typů, včetně Vašeí motorizace a kde jezdíte (město, dálnice, ostatní).
Myslím, že se tato infomace hodí i budoucím majitelům tohoto typu Volva.
Tak já hned začnu:
V40 T4 -> 90% město, 10% zbytek dálnice = 11L/100Km
Napište Vaší spotřebu u těchto typů, včetně Vašeí motorizace a kde jezdíte (město, dálnice, ostatní).
Myslím, že se tato infomace hodí i budoucím majitelům tohoto typu Volva.
Tak já hned začnu:
V40 T4 -> 90% město, 10% zbytek dálnice = 11L/100Km
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 674
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Vaše spotřeba
S40 T4 -> 90% město, 10% ostatní = 10,4 L/100Km
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Já to sleduji jen někdy, od plné nádrže do plné. Takže po dálnici při asi kolem 170 - 190 cca 9l, jinak průměr okraj Prahy a dálnice k Řípu (dost blbnu) cca 8l. Ale dokázal jsem jet v létě v Maďarsku po běžných komunikacích s dodržováním rychlosti od 50 do 90 skoro stále na pětku za 5,5 l. To byla taková Volvojízda, pohoda a koukat po krajině. Takže závěr je, že spotřeba je dost rozličná dle stylu jízdy, ale dá se jet i velice šetrně. Ale kdo na to má mít ty nervy, když stačí polechtat plyn a tlačí mě to do sedačky :badgrin:
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 674
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Vaše spotřeba
Pro doplnění, letošní dovolená na moravě stylem jak napsal Jarda S40 "Volvojízda, pohoda a koukat po krajině", i když místama jsem to taky pěkně přišláp za 8,5 l/100 kmVB píše:S40 T4 -> 90% město, 10% ostatní = 10,4 L/100Km
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Taky to doplním, teď jsem jel na dovolenou k Frýdku Místku, takže po dálnici 130km/hod (400km) + cca 60km po vesničkách (kolem 90km/hod) mi udělalo spotřebu 8.9L/100km.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Jen to doplním, že cestou zpět jsem jel kolem 140-150km/hod (cca 500km) a nějakejch 100km jsem najel po Praze -> spotřeba byla 9,4L.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Tak jsem včera před odjezdem na Hlubokou dohušťoval gumy a zjistil jsem u pumpy, že mi proměřoval měřič skoro o půl atmosféry. proto se mi již v září na Moravě zdálo auto opticky podhuštěné! Takže jestli byly ty spotřeby na podhuštěných pneu, tak jsem zvědav na další průměr
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 15 říj 2005 13:35, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Můj průměr je 8,2 l (80%Praha - 20% jiné). Jinak výlet do Chorvatska byl 7,7 l (4 dospělý+plný kufr bagáže).
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Tak to jsi me potesil, pred par dny jsem stal majitelem S40 2.0T s automatem a drzim se lehce pod 10, ale verim, ze az si to omakam a zklidnim se, tak pujdu jeste o malinko dolu..
UPDATE: 14.10.05 Takze po vyjeti nadrze a prepoctu je to nakonec 10,5litru na 100km se stredne tezkou nohou.. Palubni pocitac bohuzel nemam..
UPDATE2: 28.10.05 Tak dalsi cisla jsou kolem 9,7. Uz se ucim jak na ni.. Jinak ciste dalnice do 150 jezdi cca 8,3
UPDATE: 14.10.05 Takze po vyjeti nadrze a prepoctu je to nakonec 10,5litru na 100km se stredne tezkou nohou.. Palubni pocitac bohuzel nemam..
UPDATE2: 28.10.05 Tak dalsi cisla jsou kolem 9,7. Uz se ucim jak na ni.. Jinak ciste dalnice do 150 jezdi cca 8,3
Naposledy upravil(a) Cafa dne 28 říj 2005 14:11, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Vám to teda baští nějak málo, podle čeho to počítáte, podle palubního počítače nebo systém plná nádrž a počet ujetých km?
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Zatím to beru podle počítače a mám pocit, že ani nijak nekecá.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 674
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Obávám se, že to lepší nebude. T4 není moc na úsporné jezdění, tam je kouzlo v síle motoru . Při jízdách po městě mám s automatem dle palubního počítače průměr 10,5 l/100 km.Cafa píše:Tak to jsi me potesil, pred par dny jsem stal majitelem S40 2.0T s automatem a drzim se lehce pod 10, ale verim, ze az si to omakam a zklidnim se, tak pujdu jeste o malinko dolu..
UPDATE: 14.10.05 Takze po vyjeti nadrze a prepoctu je to nakonec 10,5litru na 100km se stredne tezkou nohou.. Palubni pocitac bohuzel nemam..
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Holt automat si vždycky vezme o kousíček více než manuál. To je taková daň za pohodlí
Jinak já se zatím stále držím na průměru je 8,2 - 8,3l / 100km (80%Praha - 20% jiné). Faktem je, že moc s nikým nezávodím - maximálně když si mě nějaký fádní nablýskaný bramborák nalepí na zadek a dovolí probliknout - je mu to stejně datel platný a z Vóólvika stejně vidí pouze zadní světla /
Jinak já se zatím stále držím na průměru je 8,2 - 8,3l / 100km (80%Praha - 20% jiné). Faktem je, že moc s nikým nezávodím - maximálně když si mě nějaký fádní nablýskaný bramborák nalepí na zadek a dovolí probliknout - je mu to stejně datel platný a z Vóólvika stejně vidí pouze zadní světla /
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Já ten dlouhodobý průměr neřeším. Chci Volvo, tak ho mám. Když budu řešit dlouhodobý průměr, tak si koupím nějaký malý autíčko s ještě menším dieslem ( Citroen C15 mi jezdil za 4,6l nafty i s nákladem). Ale občas to pro zajímavost spočítám a ejhle, ono to není vůbec špatné! Tak se aspoň potěším .Jinak počítám raději s 10l/100km a vždycky po 600 najetých km mi hodně šťávy zbyde.
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dobříš
clovece nechci rejpat, ale mne to docela dost prijde... vim, je to A/T, ale i tak. za tohle resp. mozna o litr vic mi jezdila moje 740 '89. a to je precejenom o trochu vetsi auto a starej motor...Cafa píše:nutno dodat ze 90% jezdim po meste, takze tech 10,5 zas tak spatnejch neni. A jak rikas, chtel jsem volvo, tak to zas az tak moc nehlidam.. Pro zajimavost, druhy vuz - corolla s motorem 1.3 jezdi mesto skoro za 9, takze jsem si o tolik "nepohorsil" :-)
...ale zalezi asi jak moc tomu slapes na krk
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Je to opravdu 90% mesto a neresim, jestli na to slapu nebo ne, jezdim jak potrebuju. vzhledem k tomu, ze v manualu pisou mesto 13,5 a kombinovanou 9,5 tak mi to zas tak zly neprijde. Uvidim, az budu mit delsi cestu, to verim, ze pujdu nekam k osmi, ale takhle kdyz vyjedu mimo mesto na vzdalenosti kolem 20km, tak to vetsinou pohonim, abych si to uzil a to spotrebe taky moc neprida. ))uvidime, zatim jsem tankoval jen 3x, takze jsem stale "v plenkach volvista" ))
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dobříš
jasne, dyt ja to taky nemyslim blbe..
a kdyz se to vezme vic exaktne, tak kdyz tech predpokladanejch 8 mimo mesto je uz celkem velkej rozdil oproti 10.5L. ... to uz je 2.5L. a ja s tim navic jezdil obcas taky po meste za 12.0L :p :p
a kdyz se to vezme vic exaktne, tak kdyz tech predpokladanejch 8 mimo mesto je uz celkem velkej rozdil oproti 10.5L. ... to uz je 2.5L. a ja s tim navic jezdil obcas taky po meste za 12.0L :p :p
Naposledy upravil(a) jva1 dne 20 říj 2005 10:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Jestli nemá Cafa i trošičku těžší nohu Když jezdí po městě s Corolou 1,3 za 9l? Já s Feldou za 7,5 a čekal bych u Coroly lepší výsledek než u Feldy. Ale je těžké či spíše nepoměřitelné říct "jezdím město". Ono v 6,30 ráno po Jižní spojce trasa třeba Počernice - Stodůlky je taky město jako v 7,45 trasa Počernice - Žižkov a nelze to srovnávat!
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Mě po městě taky žrala nejmíň Felícíe Kombi 1.6 (něco kolem 7,5l), pak Ford Fiesta 1.1i (kolem 8-8,5l) a pak Hyundai Coupe 2.0i (9l) a Renault Laguna 1.8 8V (9-10l).
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé