Redukce MAP senzoru motor D5252T
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pohjola
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Přidám sem návod na zákrok který je natolik snadný že ho zvládne každý uživatel sám a přesto může mít značný vliv na chod motoru, třeba to někomu prospěje. MAP senzor snímá tlak v sacím potrubí a z důvodu zvýšení hystereze je připojen přes redukci s tryskou. Vlivem pohybu nečistot z EGR a oleje z turba v sacím potrubí se může tryska zanášet a vzniká odchylka snímané hodnoty.
Pro vyčištění stačí odmontovat vrchní kryt motoru a stáhnout hadičku snímače z potrubí, pročistit trysku nejlépe vrtáčkem o průměru 1 mm a opět poskládat.
Tryska se nachází v místě označeném červenou šipkou:
Pro vyčištění stačí odmontovat vrchní kryt motoru a stáhnout hadičku snímače z potrubí, pročistit trysku nejlépe vrtáčkem o průměru 1 mm a opět poskládat.
Tryska se nachází v místě označeném červenou šipkou:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Ykka, Ty si genius, mne totiz obcas zasvieti lambda, no nikdy pri vyssich otackach a chyba je stale ta ista:
P0107 - MAP sensor low circuit input
Chod motora je uplne rovnaky bezchybny, spotreba nezvysena, teplota drzi, otacky volnobehu tiez, nic sa nezmeni a napriek tomu to z casu nacas vyhodi kontrolku. Tiez ma napada zanesena hadicka alebo nejaky zaolejaovany senzor, no netusil som kde je MAP senzor, tak to skusim precistit!
Rad prijmem aj ine rady, co za chybu to moze byt, diky
P0107 - MAP sensor low circuit input
Chod motora je uplne rovnaky bezchybny, spotreba nezvysena, teplota drzi, otacky volnobehu tiez, nic sa nezmeni a napriek tomu to z casu nacas vyhodi kontrolku. Tiez ma napada zanesena hadicka alebo nejaky zaolejaovany senzor, no netusil som kde je MAP senzor, tak to skusim precistit!

Rad prijmem aj ine rady, co za chybu to moze byt, diky

-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Redukce MAP senzoru motor D5252T
To má dízl i benzín stejný?
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pohjola
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Týká se to pouze motoru D5252T. Benzínové motory mají taky MAP senzor ale jinak řešený.
-
Offline
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
Redukce MAP senzoru motor D5252T
jj, nasel jsem, ale o kolik mm do hloubky ma jit s tim "vrtackem" zajet do hloubky? ... AHA? 

_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5240
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Nejspíš asi durch.herman píše:jj, nasel jsem, ale o kolik mm do hloubky ma jit s tim "vrtackem" zajet do hloubky? ... AHA?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
Redukce MAP senzoru motor D5252T
njn, ale ja bych nerad neco pos*al ... mel jsem v ruce 1mm vrtak (na drevo
), ale sel dovnitr asi jen 1-1,5 mm ... tak nevim, asi nejprve zkusim dratek ...

_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pohjola
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Našel jsi to podle toho obrázku?st_Andy píše:A kde sa nachadza MAP senzor na benzinovom motore prosimta?
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pohjola
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Tak přesnou hloubku z hlavy netuším, důležitý je aby to šlo snadno profouknout
-
Offline
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Tak to to máš asi zacpaný. Já zkusil prvně mezizubní kartáček, (hezky se do něj ten bordel pochytá) ale byl krátkej, tak jsem vzal plastovej pásek na spínání kabelů a vlez tam celej (asi 10cm, takže je to durch) jen by mě zajímalo, co se stane když se ten bordel dostane až do čidla, resp. co tomu brání aby se tam nedostal....herman píše:njn, ale ja bych nerad neco pos*al ... mel jsem v ruce 1mm vrtak (na drevo), ale sel dovnitr asi jen 1-1,5 mm ... tak nevim, asi nejprve zkusim dratek ...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 942
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
nenechte se zmast sice jsem to neměřil ale s jistotou vim že TDička s plastovou vahou vzduchu maji tu diru většího průměru než ty starší ještě s hlinikovou. tzn. pokud milimetrovym vrtakem pročistim průchodku u motoru MSA 15.8 tak u MSA 15.7 ne...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
Redukce MAP senzoru motor D5252T
a ja mam ktery?marra píše:........ motoru MSA 15.8 tak u MSA 15.7 ne...
AHA, opravdu bych nerad neco pohnojil, uz tak toho mam dost, ze marro

_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pohjola
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Liší se to v tom že 15.8 už má komunikaci po síti CAN bus, tam se zanášením zřejmě tolik problémů není, ale zase jde podle mě to svinstvo až do snímače, u V70 se to lámalo v roce 99
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 942
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
zanaší se uplně stejně, je to jen dira do saní.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pohjola
- Dostal poděkování: 1 poděkování
-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Tak jsem vymetl saze z "komína"Ykka píše:občas to chce prostě vymést saze


Kdo má D5252T motor, podělte se o zkušenosti, řešení. Je na vině Turbo, bo co?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
- Bydliště: Praha-východ
Redukce MAP senzoru motor D5252T
Tak jsem se pustil do toho čištění taky, co jsem pak viděl v potrubí to byl hnus. Otvory k ventilům měly poloviční průměr a samý mastný sazeve vrstvě 4mm , počítám že by mohl mít můj motor najeto něco kolem 300 000km, určitě to nikdo nečistil. Vyčistil jsem jen co se dalo vyškrábat, tak mě to čeká ještě jednou namočím potrubí do nějakého rozpouštědla. Ja to zvláštní že se motor choval v pohodě přitom mu musel chybět vzduch. Odpověď na to proč se to tak zanáší jsem našel na konci této stránky : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=15788&p=176544&hilit=d5252t+s%C3%A1n%C3%AD+d5252t#p176544
Alda
Alda
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé