Rád bych, aby se v tomto topicu objevovaly tipy od zasvěcených kterak za rozumný peníz dostat více HP z pro dnešní provoz již výkonově nedostačujícího motoru. Aniž bych byl takový pacient jako Elzyx rád bych věděl čím u T5ky nejlépe začít z ohledu na výkon/finance/spolehlivost
- má smysl zvyšovat tlak turba, či rovnou vyměnit turbo - když ano jak a za jaké?
- má (výkonový) smysl laděný výfuk? Jaký a za kolik?
- má smysl hliníkový intercooler, tuningové roury k turbu a všude možně? Jaké a za kolik?
- má smysl "chipovat" ? Za kolik? Jak? A jaký je poměr výkon/cena/snížení spolehlivosti ?
Děkuji tuningovým guru za tipy. Máme krizi a provident snižuje úroky, tak do čeho jiného ty prachy z půjček cpát, že?
dnes jsem dovrsil konverzi na 302 a rozdil je znat.. pockam, az si sednou abych hodnotil, ale reakce a zastavovani mi prijde celkem lepsi + do me temer naboural taxikar zezadu, tak to asi brzdi lip
jo a plechace 16" vlezou na 302ky jsu spokojen.
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
JJ, 302mm su uz citit, no najprv ich treba zajazdit, mne po vymene dierovanych kotucov (Zimmerman) chvilu trvalo kym trochu sadli a prestali uplne piskat, zaroven boli ale robene uplne vsetky brzdy komplet, stale sadaju a brzdia stale lepsie!..
Chlapi, chcel by som tiez otvorit otazku vyfuku este predtym nez s tym vyotravujem Marru
Mam v plane akutnu investiciu do Dvojiteho Vyfuku, kedze sucasny sice stale drzi zvuk krasne (sweedske plechy ), no ma uz co to za sebou, visi, a zacina vyzerat na moj vkus prilis nevabne k celku.. (bavime sa o vyfuku yo )
Rad by som privital vase rady a tipy, skusenosti, pripadne ceny... Skor mi ide o odporucanie ako o cenu, nech to stoji za to.
Siel by som do 2,5" - 3" koncovieky, alebo mi odporucite original Volvo diel?? Privitam kazdu skusenost.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 05 úno 2009 14:00, celkem upraveno 2 x.
drewid píše:Rád bych, aby se v tomto topicu objevovaly tipy od zasvěcených kterak za rozumný peníz dostat více HP z pro dnešní provoz již výkonově nedostačujícího motoru.
Drewide, komu se vlastně (a s čím) podařilo tě zprasit? Prasat R36? :?:
drewid píše:Rád bych, aby se v tomto topicu objevovaly tipy od zasvěcených kterak za rozumný peníz dostat více HP z pro dnešní provoz již výkonově nedostačujícího motoru.
Drewide, komu se vlastně (a s čím) podařilo tě zprasit? Prasat R36? :?:
Ano, byl to Prasat R 36 a po předjetí na Drewida začali blikat brzdovkou: STOP
_________________ Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
dali píše:Já bych začal brzdama.... Ty přední 15" kotouče maj dost i při sériovým výkonu.
T5 ma standartne 16'
Asi jak která 850 si o nich může nechat zdát i v eRku. Nevím jak S/V70 T5.....S/V70R a C70 už 302 kotouče má.
wickey píše:dnes jsem dovrsil konverzi na 302 a rozdil je znat.. pockam, az si sednou abych hodnotil, ale reakce a zastavovani mi prijde celkem lepsi + do me temer naboural taxikar zezadu, tak to asi brzdi lip
jo a plechace 16" vlezou na 302ky jsu spokojen.
Wickey, nechci ti kazit radost ale je to spíš placebo... Na zastavení při vlažných brzdách maj 302 kotouče minimální vliv...pořád tam máš ty trapný jednopístový brzdiče (já taky, takže si to hodnocení snad můžu dovolit... vypadaj fakt blbě s dírou kterou vidíš destičku skrz kolo...a to si ten skvost eště někdo vybarvuje jinak než načerno ) a destičky se stejnou plochou.... Pořádnej brzdič má podle mě aspoň 4 pístky (běžných je až 8 ) a nejlíp na každej pístek extra destičku.
dobře na větším průměru brzdíš větší pákou, takže trochu něco možná...
Hlavní efekt je zvýšení počtu opakovaných brzdění naplno po kterých je auto eště schopný zastavit, a taky dá víc práce ty větší kotouče zkroutit. Což se ale u člověka kterej hodlá jezdit jak prase docela počítá
Já nevím ale rozdíl mezi 15" a 16" brzdama bude asi větší
Sice jsem s 850 toho tolik nenajezdil ale rozdíl oproti Cčku je více než znatelný. Důvod proč jsem nepřešel na 16" byla sada 5x Columba
Jinak jak jsem zvyklej na Cčko a pak vlezu do 40tky tak už jsem ji skoro 4x rozstřelil Protože při krizovém brždění je úplně na ho_no, ty brzdy asi strašně rychle vadnou a z ABS mám rozpruplné pocity.
Jednou už jsem s ní sestřelil Escorta, protože proti sluníčku jsem si všiml na poslední chvíli že brzdí až zastavil, nemluvě o jeho vybledlích lampách, starých žárovkách a absenci třetího brzdového světla(největší zlo).
Teď naposled jsem při čumnění po nějaký čub_ně téměř slisoval kufr nějaký Cordoby až k její zadní nápravě :?
Taky by mohl blikat dříve Naštěstí jsem chytře zareagoval a narval to vedle na trávnik (taky tam mohl pokračovat chodník) a čumákem zastavil někde u jeho zadních dveří. Vím na 90% že s Cčkem bych to ubrzdil.
Jsem si řikal že T4ka by mohla brzdit lépe :? hlavně při výkonu 200k a 300Nm.
Jo ještě se pro fajnšmekry dělá 17" kit Což je takovej hardcore za cca 37k je to v origo příslušenství Edit:Ten kit je pro 850 a x70
17" kovej kit je hezkej. spatne nejsou taky Porsche 330mm brzdy
njn, opravdu mam pocit, ze to brzdi trochu lip. treba je to placebo ale snad to poznam az prijde krize - na tak silnej vuz jsou seriove brzdy opravdu hodne poddimenzovane..
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Ahoj kluci,když tady čtu jak řešíte ty brzdy,tak bych řekl že je to pro mě nezbytnost.Zvláště když jsem navýšil výkon a krouťák.Doporučíte mi něco co by bylo za únosnej peníz.Jako 37kk se mi dávat nechce.
_________________ Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Pánové,to co tady popisujete(dupnutí na brzdy a nedobrždění) je ovlivněno v největší míře pneumatikami!Jak správně napsal Dali tak větší kotouče poznáte nejlépe při opakovaném brždění,kdy u menších kotoučů dříve dochází k fadingu než u větších.