T5 tuning tipy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#1 T5 tuning tipy
Rád bych, aby se v tomto topicu objevovaly tipy od zasvěcených kterak za rozumný peníz dostat více HP z pro dnešní provoz již výkonově nedostačujícího motoru. Aniž bych byl takový pacient jako Elzyx rád bych věděl čím u T5ky nejlépe začít z ohledu na výkon/finance/spolehlivost
- má smysl zvyšovat tlak turba, či rovnou vyměnit turbo - když ano jak a za jaké?
- má (výkonový) smysl laděný výfuk? Jaký a za kolik?
- má smysl hliníkový intercooler, tuningové roury k turbu a všude možně? Jaké a za kolik?
- má smysl "chipovat" ? Za kolik? Jak? A jaký je poměr výkon/cena/snížení spolehlivosti ?
Děkuji tuningovým guru za tipy. Máme krizi a provident snižuje úroky, tak do čeho jiného ty prachy z půjček cpát, že?
- má smysl zvyšovat tlak turba, či rovnou vyměnit turbo - když ano jak a za jaké?
- má (výkonový) smysl laděný výfuk? Jaký a za kolik?
- má smysl hliníkový intercooler, tuningové roury k turbu a všude možně? Jaké a za kolik?
- má smysl "chipovat" ? Za kolik? Jak? A jaký je poměr výkon/cena/snížení spolehlivosti ?
Děkuji tuningovým guru za tipy. Máme krizi a provident snižuje úroky, tak do čeho jiného ty prachy z půjček cpát, že?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#2 T5 tuning tipy
ftipálku
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 T5 tuning tipy
Já bych začal brzdama.... Ty přední 15" kotouče maj dost i při sériovým výkonu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#4 T5 tuning tipy
dali píše:Já bych začal brzdama.... Ty přední 15" kotouče maj dost i při sériovým výkonu.
obávám se, že drewid tuhle fázi tuningu přeskočil a měl na mysli spíš vylepšení zrychlování
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 T5 tuning tipy
Trochu sobecky myslím nejdřív na nás, ostatní účastníky provozu.old.fashioned píše:
obávám se, že drewid tuhle fázi tuningu přeskočil a měl na mysli spíš vylepšení zrychlování
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#6 T5 tuning tipy
dnes jsem dovrsil konverzi na 302 a rozdil je znat.. pockam, az si sednou abych hodnotil, ale reakce a zastavovani mi prijde celkem lepsi + do me temer naboural taxikar zezadu, tak to asi brzdi lip
jo a plechace 16" vlezou na 302ky jsu spokojen.
jo a plechace 16" vlezou na 302ky jsu spokojen.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#7 T5 tuning tipy
jaké kotouče a zakolik si tam přesně dal? mi se zdá že mi to brzdí dobře ale jestli budu někdyměnit tak si dám větší o by ne
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8 T5 tuning tipy
rekl bych, ze tahle sada muze byt slusna
http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=3658
ja koupil mirne jetou sadu.
Problem neni v kotoucich ale v tech drzacich - ty se tezko shaneji a stoji majlant.
http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=3658
ja koupil mirne jetou sadu.
Problem neni v kotoucich ale v tech drzacich - ty se tezko shaneji a stoji majlant.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#9 T5 tuning tipy
JJ, 302mm su uz citit, no najprv ich treba zajazdit, mne po vymene dierovanych kotucov (Zimmerman) chvilu trvalo kym trochu sadli a prestali uplne piskat, zaroven boli ale robene uplne vsetky brzdy komplet, stale sadaju a brzdia stale lepsie!..
Chlapi, chcel by som tiez otvorit otazku vyfuku este predtym nez s tym vyotravujem Marru
Mam v plane akutnu investiciu do Dvojiteho Vyfuku, kedze sucasny sice stale drzi zvuk krasne (sweedske plechy ), no ma uz co to za sebou, visi, a zacina vyzerat na moj vkus prilis nevabne k celku.. (bavime sa o vyfuku yo )
Rad by som privital vase rady a tipy, skusenosti, pripadne ceny... Skor mi ide o odporucanie ako o cenu, nech to stoji za to.
Siel by som do 2,5" - 3" koncovieky, alebo mi odporucite original Volvo diel?? Privitam kazdu skusenost.
Chlapi, chcel by som tiez otvorit otazku vyfuku este predtym nez s tym vyotravujem Marru
Mam v plane akutnu investiciu do Dvojiteho Vyfuku, kedze sucasny sice stale drzi zvuk krasne (sweedske plechy ), no ma uz co to za sebou, visi, a zacina vyzerat na moj vkus prilis nevabne k celku.. (bavime sa o vyfuku yo )
Rad by som privital vase rady a tipy, skusenosti, pripadne ceny... Skor mi ide o odporucanie ako o cenu, nech to stoji za to.
Siel by som do 2,5" - 3" koncovieky, alebo mi odporucite original Volvo diel?? Privitam kazdu skusenost.
- Přílohy
-
- vejfuck.jpg (89.31 KiB) Zobrazeno 1396 x
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 05 úno 2009 14:00, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
- Kontaktovat uživatele:
#10 T5 tuning tipy
drewid píše:Děkuji tuningovým guru za tipy. Máme krizi a provident snižuje úroky, tak do čeho jiného ty prachy z půjček cpát, že?
skus oslovit NASA
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
#11 T5 tuning tipy
Držáky není problém vyrobit,problém je sehnat patřičné třmeny a kotouče.wickey píše:rekl bych, ze tahle sada muze byt slusna
http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=3658
ja koupil mirne jetou sadu.
Problem neni v kotoucich ale v tech drzacich - ty se tezko shaneji a stoji majlant.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#12 T5 tuning tipy
drewid píše:Rád bych, aby se v tomto topicu objevovaly tipy od zasvěcených kterak za rozumný peníz dostat více HP z pro dnešní provoz již výkonově nedostačujícího motoru.
Drewide, komu se vlastně (a s čím) podařilo tě zprasit? Prasat R36? :?:
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#13 T5 tuning tipy
Tady mě předjížděj i cyklisti. Je to pomalý!!!
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#14 T5 tuning tipy
vymenils uz olej kdyz chces tunit?drewid píše:Tady mě předjížděj i cyklisti. Je to pomalý!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#15 T5 tuning tipy
old.fashioned píše:drewid píše:Rád bych, aby se v tomto topicu objevovaly tipy od zasvěcených kterak za rozumný peníz dostat více HP z pro dnešní provoz již výkonově nedostačujícího motoru.
Drewide, komu se vlastně (a s čím) podařilo tě zprasit? Prasat R36? :?:
Ano, byl to Prasat R 36 a po předjetí na Drewida začali blikat brzdovkou: STOP
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#16 T5 tuning tipy
co poviete na toto?? BSRst_Andy píše: Rad by som privital vase rady a tipy, skusenosti...
http://en.bsr.se/products/4002020/
- Přílohy
-
- bsr.jpg (13.49 KiB) Zobrazeno 1193 x
#17 T5 tuning tipy
T5 ma standartne 16'dali píše:Já bych začal brzdama.... Ty přední 15" kotouče maj dost i při sériovým výkonu.
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
#18 T5 tuning tipy
Asi bych zacal vstrikama - nema smysl cpat vetsi tlak turba, kdyz to neukrmis.
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#19 T5 tuning tipy
kdo vládne AJ, může si několik zajímavých postřehů přečíst zde: http://volvospeed.com/vs_forum/index.php?showtopic=86240
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#20 T5 tuning tipy
Asi jak která 850 si o nich může nechat zdát i v eRku. Nevím jak S/V70 T5.....S/V70R a C70 už 302 kotouče má.mitabajs píše:T5 ma standartne 16'dali píše:Já bych začal brzdama.... Ty přední 15" kotouče maj dost i při sériovým výkonu.
Wickey, nechci ti kazit radost ale je to spíš placebo... Na zastavení při vlažných brzdách maj 302 kotouče minimální vliv...pořád tam máš ty trapný jednopístový brzdiče (já taky, takže si to hodnocení snad můžu dovolit... vypadaj fakt blbě s dírou kterou vidíš destičku skrz kolo...a to si ten skvost eště někdo vybarvuje jinak než načerno ) a destičky se stejnou plochou.... Pořádnej brzdič má podle mě aspoň 4 pístky (běžných je až 8 ) a nejlíp na každej pístek extra destičku.wickey píše:dnes jsem dovrsil konverzi na 302 a rozdil je znat.. pockam, az si sednou abych hodnotil, ale reakce a zastavovani mi prijde celkem lepsi + do me temer naboural taxikar zezadu, tak to asi brzdi lip
jo a plechace 16" vlezou na 302ky jsu spokojen.
dobře na větším průměru brzdíš větší pákou, takže trochu něco možná...
Hlavní efekt je zvýšení počtu opakovaných brzdění naplno po kterých je auto eště schopný zastavit, a taky dá víc práce ty větší kotouče zkroutit. Což se ale u člověka kterej hodlá jezdit jak prase docela počítá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#21 T5 tuning tipy
kdyby si videl moje puvodni platnicky, tak pochopis, ze rozdil by nastal i jen jejich vymenou
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#22 T5 tuning tipy
Já nevím ale rozdíl mezi 15" a 16" brzdama bude asi větší
Sice jsem s 850 toho tolik nenajezdil ale rozdíl oproti Cčku je více než znatelný. Důvod proč jsem nepřešel na 16" byla sada 5x Columba
Jinak jak jsem zvyklej na Cčko a pak vlezu do 40tky tak už jsem ji skoro 4x rozstřelil Protože při krizovém brždění je úplně na ho_no, ty brzdy asi strašně rychle vadnou a z ABS mám rozpruplné pocity.
Jednou už jsem s ní sestřelil Escorta, protože proti sluníčku jsem si všiml na poslední chvíli že brzdí až zastavil, nemluvě o jeho vybledlích lampách, starých žárovkách a absenci třetího brzdového světla(největší zlo).
Teď naposled jsem při čumnění po nějaký čub_ně téměř slisoval kufr nějaký Cordoby až k její zadní nápravě :?
Taky by mohl blikat dříve Naštěstí jsem chytře zareagoval a narval to vedle na trávnik (taky tam mohl pokračovat chodník) a čumákem zastavil někde u jeho zadních dveří. Vím na 90% že s Cčkem bych to ubrzdil.
Jsem si řikal že T4ka by mohla brzdit lépe :? hlavně při výkonu 200k a 300Nm.
Jo ještě se pro fajnšmekry dělá 17" kit Což je takovej hardcore za cca 37k je to v origo příslušenství
Edit:Ten kit je pro 850 a x70
Sice jsem s 850 toho tolik nenajezdil ale rozdíl oproti Cčku je více než znatelný. Důvod proč jsem nepřešel na 16" byla sada 5x Columba
Jinak jak jsem zvyklej na Cčko a pak vlezu do 40tky tak už jsem ji skoro 4x rozstřelil Protože při krizovém brždění je úplně na ho_no, ty brzdy asi strašně rychle vadnou a z ABS mám rozpruplné pocity.
Jednou už jsem s ní sestřelil Escorta, protože proti sluníčku jsem si všiml na poslední chvíli že brzdí až zastavil, nemluvě o jeho vybledlích lampách, starých žárovkách a absenci třetího brzdového světla(největší zlo).
Teď naposled jsem při čumnění po nějaký čub_ně téměř slisoval kufr nějaký Cordoby až k její zadní nápravě :?
Taky by mohl blikat dříve Naštěstí jsem chytře zareagoval a narval to vedle na trávnik (taky tam mohl pokračovat chodník) a čumákem zastavil někde u jeho zadních dveří. Vím na 90% že s Cčkem bych to ubrzdil.
Jsem si řikal že T4ka by mohla brzdit lépe :? hlavně při výkonu 200k a 300Nm.
Jo ještě se pro fajnšmekry dělá 17" kit Což je takovej hardcore za cca 37k je to v origo příslušenství
Edit:Ten kit je pro 850 a x70
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#23 T5 tuning tipy
17" kovej kit je hezkej. spatne nejsou taky Porsche 330mm brzdy
njn, opravdu mam pocit, ze to brzdi trochu lip. treba je to placebo ale snad to poznam az prijde krize - na tak silnej vuz jsou seriove brzdy opravdu hodne poddimenzovane..
njn, opravdu mam pocit, ze to brzdi trochu lip. treba je to placebo ale snad to poznam az prijde krize - na tak silnej vuz jsou seriove brzdy opravdu hodne poddimenzovane..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#24 T5 tuning tipy
Ahoj kluci,když tady čtu jak řešíte ty brzdy,tak bych řekl že je to pro mě nezbytnost.Zvláště když jsem navýšil výkon a krouťák.Doporučíte mi něco co by bylo za únosnej peníz.Jako 37kk se mi dávat nechce.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#25 T5 tuning tipy
Pánové,to co tady popisujete(dupnutí na brzdy a nedobrždění) je ovlivněno v největší míře pneumatikami!Jak správně napsal Dali tak větší kotouče poznáte nejlépe při opakovaném brždění,kdy u menších kotoučů dříve dochází k fadingu než u větších.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 823 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od selap
-
- 5 Odpovědi
- 579 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 1 Odpovědi
- 1703 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od X-Tuner
-
- 7 Odpovědi
- 1746 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od veducitechnik
-
- 1 Odpovědi
- 448 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej