Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
Tak sem s nápadama,vyměníl jsem baterku a točí to podstatně svižněji,ale start není zdaleka tak přesvědčivý jak bych čekal.U starého 6ti válce D24T to chytalo na žduch vždy,tohle dlouhý točení mě znervozňuje.Dlouhé točení je u mě točení delší než 2 sec.
Motor ma 305tis,olej nebere,rozvody+seřízení v září.
Motor ma 305tis,olej nebere,rozvody+seřízení v září.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
Určitě zkontrolovat, popřípadě seřídit dynamickej předvstřik na diagnostice.
Další zakopanej pes může bejt v čerpadle, vyběhaný, nedává dostatečnej tlak, českou naftou kupovanou u noname pumpy se toho asi dosáhne snadno. Tam asi leda repas + seřízení na stolici. Potom eště špatnej stav vstřikovačů....
Další zakopanej pes může bejt v čerpadle, vyběhaný, nedává dostatečnej tlak, českou naftou kupovanou u noname pumpy se toho asi dosáhne snadno. Tam asi leda repas + seřízení na stolici. Potom eště špatnej stav vstřikovačů....
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
Ani nový žhavičky nezaručujou funkčnost. Dost odchází ty fajfky ke svíčkám.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
Tak to ti nepovim, páč nevim. Nebylo to na mojim autě ale když jsem byl u mechanika tak tam zrovna dělal V70. Náhrada asi nebude, zkus se zeptat ve Volvu nebo u VW/Audi je to stejný.Tomáš Kolman píše:Ještě bych měl dotaz k Honzovi ohledně těch fajfek ke svíčkám.Co to koštuje,jsou li nějaké možnosti neoriginálních(ale kvalitních)..
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
porad resime to same dokola... je to jen naftovej motor a vzdycky je o tom samem:
1) zhaveni: svicky OK, zhavenii funguje spravne
2) nafta: filtr je propustny, nafta nepada, palivovy okruh tesni, cerpadlo tesni, palivo je dopravovano do valcu
3) predvstrik: je korektne nastaveny
4) vstrikovaci trysky: jsou v poradku, oteviraci tlaky v rozsahu, v zavrenem stavu tesni
5) vstrikovaci cerpadlo: fungguje spravne, ventil paliva je v poradku, cerpadlo tesni
6) komprese motoru: je OK (tzn hodnoty jsou v predepsanem pozmezi, odchylka hodnot pro jednotlive valce je v predepsanem rozmezi...)
pak neni potreba resit spotrebu oleje a podobne pouze a maximalne indikativni veci....
pokud splnim vyse uvedene a zatocim motorem pomoci starteru dostatecne tak musi motor chytit.... jak easy.
jeste je mozne doplnit podobne veci jako ze: motor je v poradku, rozvody jsou spravne nastaveny, sani je v poradku, vyfuk je v poradku, rizeni motoru je v poradku.....
1) zhaveni: svicky OK, zhavenii funguje spravne
2) nafta: filtr je propustny, nafta nepada, palivovy okruh tesni, cerpadlo tesni, palivo je dopravovano do valcu
3) predvstrik: je korektne nastaveny
4) vstrikovaci trysky: jsou v poradku, oteviraci tlaky v rozsahu, v zavrenem stavu tesni
5) vstrikovaci cerpadlo: fungguje spravne, ventil paliva je v poradku, cerpadlo tesni
6) komprese motoru: je OK (tzn hodnoty jsou v predepsanem pozmezi, odchylka hodnot pro jednotlive valce je v predepsanem rozmezi...)
pak neni potreba resit spotrebu oleje a podobne pouze a maximalne indikativni veci....
pokud splnim vyse uvedene a zatocim motorem pomoci starteru dostatecne tak musi motor chytit.... jak easy.
jeste je mozne doplnit podobne veci jako ze: motor je v poradku, rozvody jsou spravne nastaveny, sani je v poradku, vyfuk je v poradku, rizeni motoru je v poradku.....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 355
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pohjola
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
Informace přímo od výrobce
Kompresní tlaky: Dynamický úhel počátku vstřiku v závislosti na teplotě paliva:
Kompresní tlaky: Dynamický úhel počátku vstřiku v závislosti na teplotě paliva:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
edit příspěvků (očištění od OT) a přesun do FAQ
L.
L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
U mě byl příliš velký předvstřik, chovalo se to přesně tak, jak popisuješ... Od správného nastavení se to chová jak má.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi
No diagnostika 500 Kč a práce max. tak 500 Kč. Mára to měl za 15 minut, ze kterých jsme prakticky 10 prokecali.Tomáš Kolman píše:Budu doufat,že to bude jen tím.Dnes jsem se objednal na 27.01.v Liberci u Volva na diagnostiku.Technik mi tvrdil,že to je na cca hoďku práce,a dohromady by to mělo stát do 2.000,-tak uvidíme..Není to hodně?Popravdě bych za to radši koupil plnou nádrž.Snad to bude co platný...Určitě dám vědět.T.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé