Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Nejdříve se podívejte SEM - Již vyřešené problémy
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
  • Autor
  • Zpráva
selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#1 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od selap »

Tak sem s nápadama,vyměníl jsem baterku a točí to podstatně svižněji,ale start není zdaleka tak přesvědčivý jak bych čekal.U starého 6ti válce D24T to chytalo na žduch vždy,tohle dlouhý točení mě znervozňuje.Dlouhé točení je u mě točení delší než 2 sec.
Motor ma 305tis,olej nebere,rozvody+seřízení v září.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#2 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od dali »

Určitě zkontrolovat, popřípadě seřídit dynamickej předvstřik na diagnostice.
Další zakopanej pes může bejt v čerpadle, vyběhaný, nedává dostatečnej tlak, českou naftou kupovanou u noname pumpy se toho asi dosáhne snadno. Tam asi leda repas + seřízení na stolici. Potom eště špatnej stav vstřikovačů....

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#3 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od Honza »

Ani nový žhavičky nezaručujou funkčnost. Dost odchází ty fajfky ke svíčkám.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od Honza »

Tomáš Kolman píše:Ještě bych měl dotaz k Honzovi ohledně těch fajfek ke svíčkám.Co to koštuje,jsou li nějaké možnosti neoriginálních(ale kvalitních)..
Tak to ti nepovim, páč nevim. Nebylo to na mojim autě ale když jsem byl u mechanika tak tam zrovna dělal V70. Náhrada asi nebude, zkus se zeptat ve Volvu nebo u VW/Audi je to stejný.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#5 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od travex »

porad resime to same dokola... je to jen naftovej motor a vzdycky je o tom samem:

1) zhaveni: svicky OK, zhavenii funguje spravne
2) nafta: filtr je propustny, nafta nepada, palivovy okruh tesni, cerpadlo tesni, palivo je dopravovano do valcu
3) predvstrik: je korektne nastaveny
4) vstrikovaci trysky: jsou v poradku, oteviraci tlaky v rozsahu, v zavrenem stavu tesni
5) vstrikovaci cerpadlo: fungguje spravne, ventil paliva je v poradku, cerpadlo tesni
6) komprese motoru: je OK (tzn hodnoty jsou v predepsanem pozmezi, odchylka hodnot pro jednotlive valce je v predepsanem rozmezi...)

pak neni potreba resit spotrebu oleje a podobne pouze a maximalne indikativni veci....

pokud splnim vyse uvedene a zatocim motorem pomoci starteru dostatecne tak musi motor chytit.... jak easy.

jeste je mozne doplnit podobne veci jako ze: motor je v poradku, rozvody jsou spravne nastaveny, sani je v poradku, vyfuk je v poradku, rizeni motoru je v poradku.....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 329
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Pohjola

#6 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od Ykka »

Informace přímo od výrobce
Kompresní tlaky:
komprese.JPG
komprese.JPG (11.47 KiB) Zobrazeno 6077 x
Dynamický úhel počátku vstřiku v závislosti na teplotě paliva:
predvstrik.JPG
predvstrik.JPG (20.21 KiB) Zobrazeno 6078 x

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5098
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#7 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od Lachtan »

edit příspěvků (očištění od OT) a přesun do FAQ
L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#8 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od tnemec »

U mě byl příliš velký předvstřik, chovalo se to přesně tak, jak popisuješ... Od správného nastavení se to chová jak má.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#9 Dlouhé startování hlavně v mrazech V70 Tdi

Příspěvek od tnemec »

Tomáš Kolman píše:Budu doufat,že to bude jen tím.Dnes jsem se objednal na 27.01.v Liberci u Volva na diagnostiku.Technik mi tvrdil,že to je na cca hoďku práce,a dohromady by to mělo stát do 2.000,-tak uvidíme..Není to hodně?Popravdě bych za to radši koupil plnou nádrž.Snad to bude co platný...Určitě dám vědět.T.
No diagnostika 500 Kč a práce max. tak 500 Kč. Mára to měl za 15 minut, ze kterých jsme prakticky 10 prokecali.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Zamčeno
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „FAQ - Jak na to“