D5 chip ze 120kw na ....???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
D5 chip ze 120kw na ....???
Myslim ze ze stage1 bude pro tebe od volvocesky ok
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 T5
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
D5 chip ze 120kw na ....???
Nic proti chipu. Vím, že každý motor má rezervy. Jen moc nechápu, proč z principu chtít "zábavu" z D5 120kW v autě typu XC90. To se přeci musí míjet s původním určením tohoto auta.
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
D5 chip ze 120kw na ....???
Co se týče zábavy,tak o té moc nemůže být řeč.Chip u XC90 je spíše otázkou bezpečnosti,optimalizace spotřeby a u automatické převodovky i prodloužením její životnosti.melcz píše:Nic proti chipu. Vím, že každý motor má rezervy. Jen moc nechápu, proč z principu chtít "zábavu" z D5 120kW v autě typu XC90. To se přeci musí míjet s původním určením tohoto auta.
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
D5 chip ze 120kw na ....???
XC90 může být aspoň trošku zábavná snad jen s čipnutou T6, trošku snad i V8. Pořád je to ale dvoutunový mastodontí koráb. Kdo chce zábavu, měl by volit lehčí model, určitě jiné palivo, nebo snad i jinou značku.
Co se týká čipu, @d5t5.com nabízíme osvědčený tuning od volvotune.nl, který klasickým Euro3 D5kám vdechne oveřených a bezpečných až 147kW. Samozřejmě se předpokládá, že si (před tím) ustavíš auto do stavu 1A, neboli Stage 0. Pro jistotu opakuji:
- nové filtry: vzduch, nafta + neodkládat výměnu oleje za kvalitní
- ověřit stav spojky, resp. automatu = příval nové síly může proklouznout spojku, která je již hluboko za zenitem
- turbo + intercooler: tyto zásadní prvky, co mají na svědomí přisun vzduchu musí být také v kondici. Žádný olej, správně fungující regulace VNT/wastegate.
- hadice mají být těsné a pevné
- o vstřikovačích nehovořím, pokud prokapávají, auto hulí, atp. = čip to rozhodně nezachrání
Pokud tohle všechno funguje, všechny elementy v autě si s 147kW hravě poradí. Automatická převodovka má pak "z čeho brát", lépe řadí. Komplet železo je na tohle dimenzované (stejný blok se používá i u posledních XC90, které jely už z fabriky se 151kW).
Odměnou je pak také menší spotřeba paliva (reporty hlásí 5-10% při podobném jízdním stylu) a bezpečnější rezerva při kritickým manévrech, auto prostě lépe jede a o to tady jde, že?
Pavel
P.S. Stav našich stránek je zoufalý, to vím(e). Na nápravě se pracuje, děláme více na "technice", která není zase tolik vidět.
Co se týká čipu, @d5t5.com nabízíme osvědčený tuning od volvotune.nl, který klasickým Euro3 D5kám vdechne oveřených a bezpečných až 147kW. Samozřejmě se předpokládá, že si (před tím) ustavíš auto do stavu 1A, neboli Stage 0. Pro jistotu opakuji:
- nové filtry: vzduch, nafta + neodkládat výměnu oleje za kvalitní
- ověřit stav spojky, resp. automatu = příval nové síly může proklouznout spojku, která je již hluboko za zenitem
- turbo + intercooler: tyto zásadní prvky, co mají na svědomí přisun vzduchu musí být také v kondici. Žádný olej, správně fungující regulace VNT/wastegate.
- hadice mají být těsné a pevné
- o vstřikovačích nehovořím, pokud prokapávají, auto hulí, atp. = čip to rozhodně nezachrání
Pokud tohle všechno funguje, všechny elementy v autě si s 147kW hravě poradí. Automatická převodovka má pak "z čeho brát", lépe řadí. Komplet železo je na tohle dimenzované (stejný blok se používá i u posledních XC90, které jely už z fabriky se 151kW).
Odměnou je pak také menší spotřeba paliva (reporty hlásí 5-10% při podobném jízdním stylu) a bezpečnější rezerva při kritickým manévrech, auto prostě lépe jede a o to tady jde, že?
Pavel
P.S. Stav našich stránek je zoufalý, to vím(e). Na nápravě se pracuje, děláme více na "technice", která není zase tolik vidět.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 10 říj 2015 18:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 6903
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
D5 chip ze 120kw na ....???
Chválím Pavla za krásné shrnutí pro všechny potencionální zájemce o navýšení výkonu.
Ono se totiž skutečně nevyplatí nechat si od nějakého blba za čtyřku v akci přidat na turbu...
Ono se totiž skutečně nevyplatí nechat si od nějakého blba za čtyřku v akci přidat na turbu...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +475000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW70
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +475000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW70
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Velvary
- Vůz: XC90 D5 120kW AWD Automat ´04
D5 chip ze 120kw na ....???
Díky za postřehy, jasne, na zabavu to porizeny fakt neni, ale jako zabavu muzu brat to, ze po chipu pravdepodobne odjedu aspon dustojne z krizovatky, ne jako v serii, kdy je rychly vjezd temer nemozny, protoze se auto "pul hodiny" sbira nez se opravdu rozjede, ta prodleva je fakt brutalni a co jsem slysel, tak se po chipu u D5 takhle neprijemna vlastnost aspon trochu zmensi.
Jinak "Stage 0" povazuji za samozrejmost
Olej menim po 10tis vzdy se vsema filtrama a to i naftovym (vim jsem asi magor), hadice ok, od turba dokonce nova, vstriky pretesneny pred 3 tydny a mesic starej intercooler
Tohle vse asi splneno
Pavle napsals to fakt dobre, ohledne tech stranek jsem se nechtel nikoho dotknout, hlavni je, ze delate dobre svoji praci, coz po cteni zdejsiho fora delate urcite
Jen prosim o zverejneni ceny teto upravy na 147kW. Diky
Jinak "Stage 0" povazuji za samozrejmost
Olej menim po 10tis vzdy se vsema filtrama a to i naftovym (vim jsem asi magor), hadice ok, od turba dokonce nova, vstriky pretesneny pred 3 tydny a mesic starej intercooler
Tohle vse asi splneno

Pavle napsals to fakt dobre, ohledne tech stranek jsem se nechtel nikoho dotknout, hlavni je, ze delate dobre svoji praci, coz po cteni zdejsiho fora delate urcite

Jen prosim o zverejneni ceny teto upravy na 147kW. Diky
_________________
Bylo: Volvo 440,V40,Saab 900,17x Ford,3x VW,6x Škoda,5x Opel,2x Chrysler,BMW,Audi,Mercedes,Buick,Plymouth a kopec dalších :))
Bylo: Volvo 440,V40,Saab 900,17x Ford,3x VW,6x Škoda,5x Opel,2x Chrysler,BMW,Audi,Mercedes,Buick,Plymouth a kopec dalších :))
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S80 2000 D 5252 T
D5 chip ze 120kw na ....???
Dobře napsaný, díky za informaci. Používáte brzdu na měření před i po chipu? Dobrý stav auta je samozřejmostí.
Ty chyby co jsi psal, umíte dát potom dohromady? Opravit to?
Stránky mají grafiku pěknou, ale málo info no...
Ty chyby co jsi psal, umíte dát potom dohromady? Opravit to?
Stránky mají grafiku pěknou, ale málo info no...
_________________
Volvo S80 D5252T 2000
Volvo S80 D5252T 2000
D5 chip ze 120kw na ....???
tohle bude zajímavé a určitě i zábavnéok2ucx píše:XC90 může být aspoň trošku zábavná snad jen s čipnutou T6, trošku snad i V8. Pořád je to ale dvoutunový mastodontí koráb. Kdo chce zábavu, měl by volit lehčí model, určitě jiné palivo, nebo snad i jinou značku.
http://acurazine.com/forums/automotive-news-6/volvo-supercharged-v8-xc90-puv-concept-news-165677/
sháním V8
-
Offline
- Příspěvky: 636
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
D5 chip ze 120kw na ....???
Zdravim ve spolek. Tak jsem na úterý objednán do volvočesky s mojí D5 120kW (D5244T5). Údajně je to naprosto stejný motor jako 136kW a bylo mi nabídnuto 160kW/460Nm což jsou podle mě naprosto nádherné hodnoty, ale až je trochu nechápu, zvlášť když tu všichni píšete o 147kW.
Má tady někdo dlouhodobě vyzkoušený stejný chip nejlíp i na shodný motor?
Má tady někdo dlouhodobě vyzkoušený stejný chip nejlíp i na shodný motor?
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
D5 chip ze 120kw na ....???
Ve 120kW jsou nejméně dva motory:
Euro3 (bez DPF) - D5244T 120kW (i podladěná D5244T2 96kW) - tyto zcela shodné motory se ladí na 147kW.
Euro4 (s DPF) D5244T5 120kW (stejně jako D5244T7 93kW) jsou jen podladěné verze od OEM D5244T4 136kW. Všechny tyto motory jsou jinak identické a také je identicky ladíme na těch 160kW.
P.
Euro3 (bez DPF) - D5244T 120kW (i podladěná D5244T2 96kW) - tyto zcela shodné motory se ladí na 147kW.
Euro4 (s DPF) D5244T5 120kW (stejně jako D5244T7 93kW) jsou jen podladěné verze od OEM D5244T4 136kW. Všechny tyto motory jsou jinak identické a také je identicky ladíme na těch 160kW.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 636
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
D5 chip ze 120kw na ....???
Díky za reakci, tak už je to nahrané a ten krouťák teda stojí za to 

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 3614
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
- Bydliště: Mladá Boleslav
D5 chip ze 120kw na ....???
Nj. 60 Nm navic uz je dost na to aby to bylo znat.SuGi píše:Díky za reakci, tak už je to nahrané a ten krouťák teda stojí za to
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 636
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
D5 chip ze 120kw na ....???
já měl původně 340Nm... takže ne 60, ale 120 navíc a to už je hoodně znát 

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 3614
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
- Bydliště: Mladá Boleslav
D5 chip ze 120kw na ....???
Aha. Sorry nejak jsem si vsugeroval ze si mel tu 136. Tak to potom musi bejt brutal. To ze zacatku si se bal slapat na plyn ne? Aby ti to neutrhalo ruce. 

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S80 AT 2,4 D5 02
D5 chip ze 120kw na ....???
Kdy budes mit cas se s tim pochlubit zase dat nekde spichaSuGi píše:já měl původně 340Nm... takže ne 60, ale 120 navíc a to už je hoodně znát

Ja premyslel zda to udelat taky kdy at ma najeto 184tkm a ja asi?? Byl prvni kdo v ni delal olej zatim radi krasne
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 chip ze 120kw na ....???
Kontroloval jsi, v jakém stavu olej je? Barva? Vůně?Joemilionare píše:SuGi píše: Byl prvni kdo v ni delal olej zatim radi krasne
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 612
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
D5 chip ze 120kw na ....???
Chlapík, či čipuje v Lutile v SR tvrdí, že nedáva až 147 kW, pretože zvyknú odchádzať automaty.ok2ucx píše:Ve 120kW jsou nejméně dva motory:
Euro3 (bez DPF) - D5244T 120kW (i podladěná D5244T2 96kW) - tyto zcela shodné motory se ladí na 147kW.
Euro4 (s DPF) D5244T5 120kW (stejně jako D5244T7 93kW) jsou jen podladěné verze od OEM D5244T4 136kW. Všechny tyto motory jsou jinak identické a také je identicky ladíme na těch 160kW.
P.
Je to naozaj tak, alebo je to hlúposťou šoféra, že potom jazdí ako debil?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
D5 chip ze 120kw na ....???
otazka je ci sa vobec s automatom da jazdit na debila.. ja myslim, ze automat je znacne debiloodolne zariadenieBoss píše:Chlapík, či čipuje v Lutile v SR tvrdí, že nedáva až 147 kW, pretože zvyknú odchádzať automaty.
Je to naozaj tak, alebo je to hlúposťou šoféra, že potom jazdí ako debil?


Naposledy upravil(a) st_Andy dne 11 bře 2016 11:25, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 636
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
D5 chip ze 120kw na ....???
To je předpokládám na Joemilionare. To psal onhajnej píše:Kontroloval jsi, v jakém stavu olej je? Barva? Vůně?Joemilionare píše:Byl prvni kdo v ni delal olej zatim radi krasne

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 chip ze 120kw na ....???
Jojo. V rychlosti jsem to nezkotrolovalSuGi píše:To je předpokládám na Joemilionare. To psal onhajnej píše:
Kontroloval jsi, v jakém stavu olej je? Barva? Vůně?Já mam měněno poctivě každých 60 tis. v automatu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 912
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou/Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
D5 chip ze 120kw na ....???
Pavle, máte vyzkoušeno v reálným provoze o kolik se po nalití softwaru sníží spotřeba u D5244T 120kW ?? V tuhle chvíli se pohybuju okolo nějakých 5,5l - 6l (reálných), tak by mě zajímalo, jaká je návratnostok2ucx píše:Ve 120kW jsou nejméně dva motory:
Euro3 (bez DPF) - D5244T 120kW (i podladěná D5244T2 96kW) - tyto zcela shodné motory se ladí na 147kW.
Euro4 (s DPF) D5244T5 120kW (stejně jako D5244T7 93kW) jsou jen podladěné verze od OEM D5244T4 136kW. Všechny tyto motory jsou jinak identické a také je identicky ladíme na těch 160kW.
P.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 chip ze 120kw na ....???
Návratnost? Žádná, protoze tomu budeš dupat na krk a opijet se kilowatama a newtonmetrama
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 929
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
D5 chip ze 120kw na ....???
taky by mne to zajímalo...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 912
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou/Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
D5 chip ze 120kw na ....???
Auto jezdí denně 80km, z toho počítám 60km plynulá jízda na tempomat. Zbytek je město - cca 6 semaforů a popojíždění kolonách. Tam se toho na stylu jízdy příliš změnit nedá... V tuhle chvíli je to stejně čistě teoretická otázka, protože auto má nějaký mouchy, s kterýma se do lazení určitě pouštět nechci. Nicméně pokud by byla nějaká rozumná návratnost, proč nehajnej píše:Návratnost? Žádná, protoze tomu budeš dupat na krk a opijet se kilowatama a newtonmetrama
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
D5 chip ze 120kw na ....???
chip od volvocesky mám a zkušenost?
- jede to lépe - 136 kw cca o 3 sec lepší než stock, 149 kw o cca 4 sec lepší než stock. Myšleno při zrychlení 100-160 km/h
- žere to stejně, možná o něco více, prostě když předjíždíš, tak máš plyn na podlaze stejně jako když bys tam chip neměl a více koňů potřebuje více nažrat. Když to lechtáš je to zhruba stejně žravé
- těch 149 kw je dle mne už moc, nejspíš se nestačí krmit motor vzduchem a hulí to (zase ale stačí cca 4x tomu příšlápnout a černý dým se vyvalí a pak už je to celkem ok - ale to by musel člověk jezdit furt s plynem na podlaze). O tom, že už pak nestíhá se motor krmit vzduchem, bych řekl, že svědčí i rozdíl ve zrychlení se stage 1 a stage 2, viz. video: https://vimeo.com/138376801
- průběh u stage 1 mi přijde plynulejší než u stage 2 - tam je kopanec
Návratnost tedy není, jen to lépe jede...
- jede to lépe - 136 kw cca o 3 sec lepší než stock, 149 kw o cca 4 sec lepší než stock. Myšleno při zrychlení 100-160 km/h
- žere to stejně, možná o něco více, prostě když předjíždíš, tak máš plyn na podlaze stejně jako když bys tam chip neměl a více koňů potřebuje více nažrat. Když to lechtáš je to zhruba stejně žravé
- těch 149 kw je dle mne už moc, nejspíš se nestačí krmit motor vzduchem a hulí to (zase ale stačí cca 4x tomu příšlápnout a černý dým se vyvalí a pak už je to celkem ok - ale to by musel člověk jezdit furt s plynem na podlaze). O tom, že už pak nestíhá se motor krmit vzduchem, bych řekl, že svědčí i rozdíl ve zrychlení se stage 1 a stage 2, viz. video: https://vimeo.com/138376801
- průběh u stage 1 mi přijde plynulejší než u stage 2 - tam je kopanec
Návratnost tedy není, jen to lépe jede...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF