Servo

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Maki Hira Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

Servo

Příspěvek od Maki Hira »

Co může způsobovat hlasité "dření" a pištění při zatáčení? Když se auto ohřeje je to o něco lepší. Zatím nic necuká a projevuje se to zejména při většim rejdu (vyjíždění z parkoviště apod.).
Jestli se ta kraksna letos ještě dvakrát vysype, půjde z domu a já do oktávky............ :evil:
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

Vena
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: Volvo S80 D5 2004
Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy

Servo

Příspěvek od Vena »

Oleje máš dost???
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996

Maki Hira Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

Servo

Příspěvek od Maki Hira »

Vena píše:Oleje máš dost???
Kde se to pozná?
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

Servo

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Mozno nenamazane poloosi. Pozri manzety (tesnost, mastnota, zjavny unik maziva) na klboch pri kolesach.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Vena
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: Volvo S80 D5 2004
Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy

Servo

Příspěvek od Vena »

:mrgreen: V motorovým prostoru na pravé straně máš černou krabičku s víčkem na kterém máš napsáno "Power Steering" Po otevření uvidíš na víčku takovou "nožičku" s ryskama. ADD- spodní hranice, Cold- ryska studenéhé oilu a Hot- ryska horkého, teplého oilu :!: přes tuto rysku se ti olej nesmí při provozní teplotě dostat. Pokud dolíváš za studena tak po C, pokud při provozní teplotě, tak mezi C a H (teda tak dolívám já) ;-)
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996

Maki Hira Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

Servo

Příspěvek od Maki Hira »

Dík. Dolito. Nevrže.
Pro změnu se objevila zase voda v oleji (a olej ve vodě)................. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Moderátor promine vulgarismus, ale začínám mít dojem, že to auto je neskutečná mrdka. Takže kdyby někdo chtěl v70 AWD se sekvenčním plynem, brzo bude k mání. Rád bych totiž vlastnil auto se kterým se dá ujet alespoň 1000 km bez neustálých oprav.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

Vena
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: Volvo S80 D5 2004
Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy

Servo

Příspěvek od Vena »

Servo ok ;-) ale ten olej a voda :shock: to se ti to objevilo u vačky, nádobce s vodou nebo u měřícího bodu stavu oleje v motoru??? Btw jak ho máš dlouho? já sem po necelém roce užívání tak v polovině oprav mého miláčka. ono dát auto do stavu 1A potom co napáchali předchozí majitelé někdy docela fuška, takže při neustálích opravách časem dojdeš k bodu, že opravy budou spíše ubívat. Jo ještě si dovolím rýpnout snad se neurazíš :D ono když nekontroluješ průběžně stav provozních kapalin se nemůžeš divit, že se volvik ozve s tím, že mu něco schází ;-)
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996

King_Rat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 17 roků
Bydliště: Police nad Metují
Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
Bydliště: Police nad Metují

Servo

Příspěvek od King_Rat »

Musim se priznat ze v ramci neustalych obhlidek, ruzneho prelestovani lahvace ze vsech stran...jsem si v lete pri ceste na dovolenou taky vzpomnel na olej v servu az po divnem zvuku pri rejdu :roll:

Stydim se jeste ted, ale treba mi tahle skupinova terapie pomuze :)
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,

Maki Hira Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

Servo

Příspěvek od Maki Hira »

Vena píše:Servo ok ;-) ale ten olej a voda :shock: to se ti to objevilo u vačky, nádobce s vodou nebo u měřícího bodu stavu oleje v motoru??? Btw jak ho máš dlouho? já sem po necelém roce užívání tak v polovině oprav mého miláčka. ono dát auto do stavu 1A potom co napáchali předchozí majitelé někdy docela fuška, takže při neustálích opravách časem dojdeš k bodu, že opravy budou spíše ubívat. Jo ještě si dovolím rýpnout snad se neurazíš :D ono když nekontroluješ průběžně stav provozních kapalin se nemůžeš divit, že se volvik ozve s tím, že mu něco schází ;-)
Stav kapalin byl kontrolován před cca 3 měsícema v servisu, tak mi to přišlo zbytečný.............
Voda se nejprve objevovala pouze u měřícího bodu, pak pod víčkem, před cca měsícem se přetěsňovalo víko a vypadalo to cajk. Pak náhlo ubylo cca litr oleje, a pak se to drželo a voda pouze na měřáku.......... A dneska jsem zpozoroval ubytek vody v chlazení a je v ní olej. Kontoluju to tak ve třídenních intervalech.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

koch Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1529
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

Servo

Příspěvek od koch »

zeptam se... jak casto se meni napln u serva? nebo je to dozivotni nebo co jako? moc tam toho neni a vymena za par kacek... takze premyslim ze to vymenim... je to nutne? nebo je to blbost? dik...

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3077
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Servo

Příspěvek od eLzyx »

u mě proběhla výměna servooleje po 8letech stáří vozidla, měnila se i nádobka a pár hadic, sponek atp. Aspoň tak to mám v papírech. Do té doby jen běžné dolévání.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Maki Hira Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

Servo

Příspěvek od Maki Hira »

Ach jo, tak se bude rovnat. Hnutej blok motoru.......
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

hroch32 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Servo

Příspěvek od hroch32 »

Maki Hira píše:Ach jo, tak se bude rovnat. Hnutej blok motoru.......
Tak jak tak na to koukam, asi bych to prodal a koupil jiný.... vždyť do toho nacpeš za chvíli peněz, že bys mohl koupit i Volvo... myšleno od Fordu :roll:

Jinak díky za topik, jak jsem ho četl, tak jsem si říkal: "Ty si ale koko*, přesně tohle Ti to dělá taky a Tebe nenapadne se podívat na olej.... blondýna hadr!".
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé