Jestli se ta kraksna letos ještě dvakrát vysype, půjde z domu a já do oktávky............
Servo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
Servo
Co může způsobovat hlasité "dření" a pištění při zatáčení? Když se auto ohřeje je to o něco lepší. Zatím nic necuká a projevuje se to zejména při většim rejdu (vyjíždění z parkoviště apod.).
Jestli se ta kraksna letos ještě dvakrát vysype, půjde z domu a já do oktávky............
Jestli se ta kraksna letos ještě dvakrát vysype, půjde z domu a já do oktávky............
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S80 D5 2004
- Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy
Servo
Oleje máš dost???
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S80 D5 2004
- Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy
Servo
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
Servo
Dík. Dolito. Nevrže.
Pro změnu se objevila zase voda v oleji (a olej ve vodě).................
Moderátor promine vulgarismus, ale začínám mít dojem, že to auto je neskutečná mrdka. Takže kdyby někdo chtěl v70 AWD se sekvenčním plynem, brzo bude k mání. Rád bych totiž vlastnil auto se kterým se dá ujet alespoň 1000 km bez neustálých oprav.
Pro změnu se objevila zase voda v oleji (a olej ve vodě).................
Moderátor promine vulgarismus, ale začínám mít dojem, že to auto je neskutečná mrdka. Takže kdyby někdo chtěl v70 AWD se sekvenčním plynem, brzo bude k mání. Rád bych totiž vlastnil auto se kterým se dá ujet alespoň 1000 km bez neustálých oprav.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S80 D5 2004
- Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy
Servo
Servo ok
ale ten olej a voda
to se ti to objevilo u vačky, nádobce s vodou nebo u měřícího bodu stavu oleje v motoru??? Btw jak ho máš dlouho? já sem po necelém roce užívání tak v polovině oprav mého miláčka. ono dát auto do stavu 1A potom co napáchali předchozí majitelé někdy docela fuška, takže při neustálích opravách časem dojdeš k bodu, že opravy budou spíše ubívat. Jo ještě si dovolím rýpnout snad se neurazíš
ono když nekontroluješ průběžně stav provozních kapalin se nemůžeš divit, že se volvik ozve s tím, že mu něco schází 
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
Servo
Musim se priznat ze v ramci neustalych obhlidek, ruzneho prelestovani lahvace ze vsech stran...jsem si v lete pri ceste na dovolenou taky vzpomnel na olej v servu az po divnem zvuku pri rejdu 
Stydim se jeste ted, ale treba mi tahle skupinova terapie pomuze
Stydim se jeste ted, ale treba mi tahle skupinova terapie pomuze
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
Servo
Stav kapalin byl kontrolován před cca 3 měsícema v servisu, tak mi to přišlo zbytečný.............Vena píše:Servo okale ten olej a voda
to se ti to objevilo u vačky, nádobce s vodou nebo u měřícího bodu stavu oleje v motoru??? Btw jak ho máš dlouho? já sem po necelém roce užívání tak v polovině oprav mého miláčka. ono dát auto do stavu 1A potom co napáchali předchozí majitelé někdy docela fuška, takže při neustálích opravách časem dojdeš k bodu, že opravy budou spíše ubívat. Jo ještě si dovolím rýpnout snad se neurazíš
ono když nekontroluješ průběžně stav provozních kapalin se nemůžeš divit, že se volvik ozve s tím, že mu něco schází
Voda se nejprve objevovala pouze u měřícího bodu, pak pod víčkem, před cca měsícem se přetěsňovalo víko a vypadalo to cajk. Pak náhlo ubylo cca litr oleje, a pak se to drželo a voda pouze na měřáku.......... A dneska jsem zpozoroval ubytek vody v chlazení a je v ní olej. Kontoluju to tak ve třídenních intervalech.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Servo
zeptam se... jak casto se meni napln u serva? nebo je to dozivotni nebo co jako? moc tam toho neni a vymena za par kacek... takze premyslim ze to vymenim... je to nutne? nebo je to blbost? dik...
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Servo
u mě proběhla výměna servooleje po 8letech stáří vozidla, měnila se i nádobka a pár hadic, sponek atp. Aspoň tak to mám v papírech. Do té doby jen běžné dolévání.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 767
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Servo
Tak jak tak na to koukam, asi bych to prodal a koupil jiný.... vždyť do toho nacpeš za chvíli peněz, že bys mohl koupit i Volvo... myšleno od ForduMaki Hira píše:Ach jo, tak se bude rovnat. Hnutej blok motoru.......
Jinak díky za topik, jak jsem ho četl, tak jsem si říkal: "Ty si ale koko*, přesně tohle Ti to dělá taky a Tebe nenapadne se podívat na olej.... blondýna hadr!".
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé