Dotaz - vyhrivani sedacek

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2350
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od tomasss »

Kdyz zapnu vyhrivani neobsazeneho sedaku, rele necvakne. Pokud si na sedacku sednu a zapnu vyhrivani, rele cvakne, ale po cca 4 sekundach zase vypne. Stava se to i v chladnych ranech, co tedy muze byt spatne?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

GDPR_user

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od GDPR_user »

tomasss píše:Kdyz zapnu vyhrivani neobsazeneho sedaku, rele necvakne. Pokud si na sedacku sednu a zapnu vyhrivani, rele cvakne, ale po cca 4 sekundach zase vypne. Stava se to i v chladnych ranech, co tedy muze byt spatne?
Které sedadlo máš na mysli???Řidičovo,nebo spolujezdcovo?Jaké máš vyhřívání?S relátkem pod sedadlem,nebo bez?

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2350
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od tomasss »

martinopel píše: Které sedadlo máš na mysli???Řidičovo,nebo spolujezdcovo?Jaké máš vyhřívání?S relátkem pod sedadlem,nebo bez?
Delaji to obe dve, akorat ze ridicovo se spina i kdyz je neobsazene, ale taky po par sekundach vypne. Jinak po sepnuti tlacitka vyhrivani je pod sedadlem slyset cvaknuti, takze kazda sedacka ma zrejme vlastni relatko.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2807
Registrován: 16 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
martinopel píše: Které sedadlo máš na mysli???Řidičovo,nebo spolujezdcovo?Jaké máš vyhřívání?S relátkem pod sedadlem,nebo bez?
Delaji to obe dve, akorat ze ridicovo se spina i kdyz je neobsazene, ale taky po par sekundach vypne. Jinak po sepnuti tlacitka vyhrivani je pod sedadlem slyset cvaknuti, takze kazda sedacka ma zrejme vlastni relatko.
Pod sedadlom najdes na kovovej vystuzi ciernu krabicku. V nej je teplotny snimac, procesor a rele. Cas vyhrievania urcuje procesor v zavislosti od okolitej teploty. Kdesi som tu na fore videl aj tabulku teplot. Na zaklade vlastnych skusok mi prijde verzia z mechanickym termostatom uzivatelsky vyhodnejsia.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2350
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše: Pod sedadlom najdes na kovovej vystuzi ciernu krabicku. V nej je teplotny snimac, procesor a rele. Cas vyhrievania urcuje procesor v zavislosti od okolitej teploty. Kdesi som tu na fore videl aj tabulku teplot. Na zaklade vlastnych skusok mi prijde verzia z mechanickym termostatom uzivatelsky vyhodnejsia.
Takze kdyz relatko cvaka a procesor budu doufat ze funguje, jak je to s tim termostatem, kolik ma mit odpor? nebo je to jen bimetal? na

http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... eplacement

jsem nasel jen ze samotny vyhrivaci drat ma mit 1-4 ohmy...
Jinak jeste zkusim vycistit konektor + relatka...
Tabulku hledam, ale nenachazim.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2807
Registrován: 16 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
Sergej píše: Pod sedadlom najdes na kovovej vystuzi ciernu krabicku. V nej je teplotny snimac, procesor a rele. Cas vyhrievania urcuje procesor v zavislosti od okolitej teploty. Kdesi som tu na fore videl aj tabulku teplot. Na zaklade vlastnych skusok mi prijde verzia z mechanickym termostatom uzivatelsky vyhodnejsia.
Takze kdyz relatko cvaka a procesor budu doufat ze funguje, jak je to s tim termostatem, kolik ma mit odpor? nebo je to jen bimetal? na

http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... eplacement

jsem nasel jen ze samotny vyhrivaci drat ma mit 1-4 ohmy...
Jinak jeste zkusim vycistit konektor + relatka...
Tabulku hledam, ale nenachazim.
Ono to nebola ani tabulka, ale len zmienka ze tieto nove sedadla kuria len ked je teplota pod urcitou hranicou. Mozno by to bolo v navode na pouzitie. Bimetalovy termostat mali len starsie sedacky, tieto pouzivaju na snimanie teploty termistor (nachadza sa v krabicke). Co som skusal, tak termostat umoznoval dlhe casy len pri teplote do 10*C. Pomohla b yvymena termistoru za typ s vyssim nominalnym odporom (procesor by si myslel ze je chladno)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2350
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od tomasss »

Tak jsem promeril sedacku spolujezdce - drat v sedacce 4ohmy, v operadle 3 ohmy; tj neprerusene. Modul relatka je jak novy, zadne studenaky. Zkusil jsem ledem ochladit tu cervenou soucastku, co by mohla byt termistor, ale bez vysledku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2350
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od tomasss »

Dal jsem celou krabicku na hodinu do mrazaku, pote pripojil a stale odpina po cca 4 sekundach. Tak jsem odletoval onen cerveny termistor a vytapeni uz nevypina. Ma 8 kohmu pri 20°C, s rostouci teplotou jeho odpor klesa. Mate nekdo poneti kolik ma mit, abych ho v gmku koupil?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2807
Registrován: 16 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Dotaz - vyhrivani sedacek

Příspěvek od Sergej »

Odpor NTC termistora +- sedi, Nominalny odpor by mal byt podla znacenia na termistore 10kOhm +-5%, teraz neviem ci pri 25*C alebo pri 20*C. 10k je bezny typ, v GME budu mat. Skontroluj ci sa nieco v krabicke enormne nezahrieva, mohlo by to ohrievat termistor. Este upozornim ze su 2 prevedenia krabiciek - pre kozu (znacene LEATHER) a pre latkove sedacky.
V kazdom pripade vymen ten elektrolyt, moze byt vysuseny a sposobovat resetovanie procesora. Pouzi rovnaku kapacitu, ale na 105*C (LongLife verzia), napatie moze byt vyssie. Mozno potom nebude treba menit ani termistor. ;-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé