Dotaz - vyhrivani sedacek
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 Dotaz - vyhrivani sedacek
Kdyz zapnu vyhrivani neobsazeneho sedaku, rele necvakne. Pokud si na sedacku sednu a zapnu vyhrivani, rele cvakne, ale po cca 4 sekundach zase vypne. Stava se to i v chladnych ranech, co tedy muze byt spatne?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#2 Dotaz - vyhrivani sedacek
Které sedadlo máš na mysli???Řidičovo,nebo spolujezdcovo?Jaké máš vyhřívání?S relátkem pod sedadlem,nebo bez?tomasss píše:Kdyz zapnu vyhrivani neobsazeneho sedaku, rele necvakne. Pokud si na sedacku sednu a zapnu vyhrivani, rele cvakne, ale po cca 4 sekundach zase vypne. Stava se to i v chladnych ranech, co tedy muze byt spatne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Dotaz - vyhrivani sedacek
Delaji to obe dve, akorat ze ridicovo se spina i kdyz je neobsazene, ale taky po par sekundach vypne. Jinak po sepnuti tlacitka vyhrivani je pod sedadlem slyset cvaknuti, takze kazda sedacka ma zrejme vlastni relatko.martinopel píše: Které sedadlo máš na mysli???Řidičovo,nebo spolujezdcovo?Jaké máš vyhřívání?S relátkem pod sedadlem,nebo bez?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Dotaz - vyhrivani sedacek
Pod sedadlom najdes na kovovej vystuzi ciernu krabicku. V nej je teplotny snimac, procesor a rele. Cas vyhrievania urcuje procesor v zavislosti od okolitej teploty. Kdesi som tu na fore videl aj tabulku teplot. Na zaklade vlastnych skusok mi prijde verzia z mechanickym termostatom uzivatelsky vyhodnejsia.tomasss píše:Delaji to obe dve, akorat ze ridicovo se spina i kdyz je neobsazene, ale taky po par sekundach vypne. Jinak po sepnuti tlacitka vyhrivani je pod sedadlem slyset cvaknuti, takze kazda sedacka ma zrejme vlastni relatko.martinopel píše: Které sedadlo máš na mysli???Řidičovo,nebo spolujezdcovo?Jaké máš vyhřívání?S relátkem pod sedadlem,nebo bez?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Dotaz - vyhrivani sedacek
Takze kdyz relatko cvaka a procesor budu doufat ze funguje, jak je to s tim termostatem, kolik ma mit odpor? nebo je to jen bimetal? naSergej píše: Pod sedadlom najdes na kovovej vystuzi ciernu krabicku. V nej je teplotny snimac, procesor a rele. Cas vyhrievania urcuje procesor v zavislosti od okolitej teploty. Kdesi som tu na fore videl aj tabulku teplot. Na zaklade vlastnych skusok mi prijde verzia z mechanickym termostatom uzivatelsky vyhodnejsia.
http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... eplacement
jsem nasel jen ze samotny vyhrivaci drat ma mit 1-4 ohmy...
Jinak jeste zkusim vycistit konektor + relatka...
Tabulku hledam, ale nenachazim.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Dotaz - vyhrivani sedacek
Ono to nebola ani tabulka, ale len zmienka ze tieto nove sedadla kuria len ked je teplota pod urcitou hranicou. Mozno by to bolo v navode na pouzitie. Bimetalovy termostat mali len starsie sedacky, tieto pouzivaju na snimanie teploty termistor (nachadza sa v krabicke). Co som skusal, tak termostat umoznoval dlhe casy len pri teplote do 10*C. Pomohla b yvymena termistoru za typ s vyssim nominalnym odporom (procesor by si myslel ze je chladno)tomasss píše:Takze kdyz relatko cvaka a procesor budu doufat ze funguje, jak je to s tim termostatem, kolik ma mit odpor? nebo je to jen bimetal? naSergej píše: Pod sedadlom najdes na kovovej vystuzi ciernu krabicku. V nej je teplotny snimac, procesor a rele. Cas vyhrievania urcuje procesor v zavislosti od okolitej teploty. Kdesi som tu na fore videl aj tabulku teplot. Na zaklade vlastnych skusok mi prijde verzia z mechanickym termostatom uzivatelsky vyhodnejsia.
http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... eplacement
jsem nasel jen ze samotny vyhrivaci drat ma mit 1-4 ohmy...
Jinak jeste zkusim vycistit konektor + relatka...
Tabulku hledam, ale nenachazim.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 Dotaz - vyhrivani sedacek
Tak jsem promeril sedacku spolujezdce - drat v sedacce 4ohmy, v operadle 3 ohmy; tj neprerusene. Modul relatka je jak novy, zadne studenaky. Zkusil jsem ledem ochladit tu cervenou soucastku, co by mohla byt termistor, ale bez vysledku.
- Přílohy
-
- DSC00050.jpg (73.34 KiB) Zobrazeno 1483 x
-
- DSC00049.jpg (77.49 KiB) Zobrazeno 1485 x
-
- DSC00047.jpg (54.95 KiB) Zobrazeno 1484 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Dotaz - vyhrivani sedacek
Dal jsem celou krabicku na hodinu do mrazaku, pote pripojil a stale odpina po cca 4 sekundach. Tak jsem odletoval onen cerveny termistor a vytapeni uz nevypina. Ma 8 kohmu pri 20°C, s rostouci teplotou jeho odpor klesa. Mate nekdo poneti kolik ma mit, abych ho v gmku koupil?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Dotaz - vyhrivani sedacek
Odpor NTC termistora +- sedi, Nominalny odpor by mal byt podla znacenia na termistore 10kOhm +-5%, teraz neviem ci pri 25*C alebo pri 20*C. 10k je bezny typ, v GME budu mat. Skontroluj ci sa nieco v krabicke enormne nezahrieva, mohlo by to ohrievat termistor. Este upozornim ze su 2 prevedenia krabiciek - pre kozu (znacene LEATHER) a pre latkove sedacky.
V kazdom pripade vymen ten elektrolyt, moze byt vysuseny a sposobovat resetovanie procesora. Pouzi rovnaku kapacitu, ale na 105*C (LongLife verzia), napatie moze byt vyssie. Mozno potom nebude treba menit ani termistor.
V kazdom pripade vymen ten elektrolyt, moze byt vysuseny a sposobovat resetovanie procesora. Pouzi rovnaku kapacitu, ale na 105*C (LongLife verzia), napatie moze byt vyssie. Mozno potom nebude treba menit ani termistor.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek