Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Odkazy na ruzna videa - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
klopy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 188
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Kostelec nad Labem

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od klopy »

Koukal jsem na to s otevřenou pusou od začátku prvního dílu až do konce druhýho dílu :)
díl 1
... re=related

díl 2
... re=related
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3246
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od eLzyx »

drsný :shock:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

kwak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 38
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od kwak »

:shock: no těbůh... auto je to překrásný, řidič teda sakra dobrej, ale já bejt ta slečna uvnitř, tak zvracím a zvracím a zvracím... kutálení ze stráně mi z toho všeho přislo skoro nejbezpečnější :P
_________________
S40 2.0 T r.v. 2003, automat

Miroslav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 120
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Přeštice

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od Miroslav »

Skvělý!!! :palec:
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3246
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od eLzyx »

takovej dotaz neznalce ... to má náhon na zadek?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1854
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od standa »

samolitr - V8, 2500ccm, 100 koní a to všechno je vzadu :palec:

s Pavelkou za volantem (řidič tatry na videu, jinak zkušební řidič a závodník) bych na zadním sedadle klidně i usnul...

včera jsem tatru taky prohnal, ovšem značně pomalejc... (na fotce s integrovaným zabezpečením proti krádeži :) )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) standa dne 02 zář 2008 09:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3246
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od eLzyx »

píšu si na seznam životních cílů a úkolů :poc: ... alespoň jednou v životě se projet Tatrou 603
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4521
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od dali »

Co je pravdy na tom že u 603 se ve stošedesátce tak nadlehčoval předek, že byl problém udržet auto na silinici? Tvrdil mi to kamarád, jehož táta vlastní 613.

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1854
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od standa »

Je to naprostá lež - udržet tatru na silnici je problém i v daleko nižších rychlostech :mrgreen:

Hlavní "zásluhu" na tomto faktu mají diagonální pneumatiky s chemlonovým kordem, které vozu propůjčují mizerou stabilitu v zatáčkách a ve vyjetých kolejích. Zato na kostkách, tramvajových kolejích a nerovnostech vůbec jede tatra úplně potichu a bez drncání...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 860
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od hroch32 »

Zabezpečovací prvek vypadá roztomile ;-) Sice to není můj preferovaný typ, ale nelze mu upřít značnou míru elegance a především účelnosti :twisted:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

pekelnik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1561
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
Bydliště: Ždánice

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od pekelnik »

pro 603 není problém téměř jakákoli rychlost. Jen na ty origo pneu se nedá spolehnout. na rovince jede (prý) i 190 km/h. já tu svou prohnal nejvíc 130. ale je to o hubu. řítít se 130 s 2 tunama, bez pásů, na diagonálkách.... no brrr. Nesmí přijít zatáčka. jinak je to v pohodě 8). no, volvo je volvo. to je panečku jiná bezpečnost. Ale tatra je taky úžasná. o filmu nemluvě.
přikládám foto "naposledy spolu"
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1854
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od standa »

pekelnik píše: přikládám foto "naposledy spolu"
kdo s kým? :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

bonker
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Bolo a bude Volvo
Bydliště: Brno, CZ

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od bonker »

standa píše:samolitr - V8, 2500ccm, 100 koní a to všechno je vzadu :palec:

s Pavelkou za volantem (řidič tatry na videu, jinak zkušební řidič a závodník) bych na zadním sedadle klidně i usnul...

včera jsem tatru taky prohnal, ovšem značně pomalejc... (na fotce s integrovaným zabezpečením proti krádeži :) )

no mali sme nieco rovnake. takeho bulika sme mali tiez. Len mala cierny flak nad okom. najlepsia ochrana :D
Si z Brna?
_________________
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1854
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od standa »

bonker píše: Si z Brna?
Jo - stavíš se?

Ještě poznámka k alarmu: vypíná se jablkem nebo lakrumákem :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

bonker
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Bolo a bude Volvo
Bydliště: Brno, CZ

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od bonker »

mas sz :palec:
_________________
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 860
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od hroch32 »

standa píše:...Ještě poznámka k alarmu: vypíná se jablkem nebo lakrumákem :D
Můžeš nám cajzlum prozradit, co je lakrumák :shock:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1854
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od standa »

lakrumák je pribiňák, pramen zdraví z Posázaví - jasný? :D

u nás v Brně ho vyráběl národní podnik Lacrum..., teď mě napadá, že podnik měl asi i divizi dovozu cukrové třtiny :pij:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 860
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od hroch32 »

Dziękujem bardzo :razz:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

presne-ten
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Bystřice nad Olší

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od presne-ten »

dali píše:Co je pravdy na tom že u 603 se ve stošedesátce tak nadlehčoval předek, že byl problém udržet auto na silinici? Tvrdil mi to kamarád, jehož táta vlastní 613.


nevím jak je to u 603 ale u 613kdosi povídal že přes 110to taky začíná lítat... (což je pravda:(... ale je pravda i to, že tak od 150-160 už to zase drží na cestě:)...
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka

aphex
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od aphex »

presne-ten píše:
dali píše:Co je pravdy na tom že u 603 se ve stošedesátce tak nadlehčoval předek, že byl problém udržet auto na silinici? Tvrdil mi to kamarád, jehož táta vlastní 613.


nevím jak je to u 603 ale u 613kdosi povídal že přes 110to taky začíná lítat... (což je pravda:(... ale je pravda i to, že tak od 150-160 už to zase drží na cestě:)...
T613-3 jsem měl. To auto jelo přes dvě kila jako prd. Ale to už nikdo neřídil :D Jen jsem držel volant a koukal se kam to jede.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2712
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od jarek.krizan »

aphex píše:
T613-3 jsem měl. To auto jelo přes dvě kila jako prd. Ale to už nikdo neřídil :D Jen jsem držel volant a koukal se kam to jede.
Já jel s T613 E po celkové GO ( fungl nová kastle , zbytek repase ) a 220 to tachometrových jelo, ale musím potvrdit, že směr se jen lehce korigoval, a v zimě s tím nebyly zrovna příjemné pocity, když je člověk s namrzlého kopce dolů a ještě navíc chtěl zatočit.
Tatra byla otcova od roku 1986, máti měla Cryslera z roku 1984 a já "jen" MB1100T De luxe. ato s turbem AVON, vlečná zadní náprava alá Š 130 a široké nápravy s hřebenem. Černý lak interiér černo-červená koženka, budíky kulaté v chromu, blatníky s kapsami, panorama okna s pozičkou na sloupku a s topením z Rumunského náklaďáku + další vychytávky.
Jízda se soukromou Tatrou ale stejně měla za komančů své kouzlo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

aphex
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od aphex »

jarek.krizan píše:MB1100T De luxe. ato s turbem AVON, vlečná zadní náprava alá Š 130 a široké nápravy s hřebenem. Černý lak interiér černo-červená koženka, budíky kulaté v chromu, blatníky s kapsami, panorama okna s pozičkou na sloupku a s topením z Rumunského náklaďáku + další vychytávky.
Jízda se soukromou Tatrou ale stejně měla za komančů své kouzlo.
Co to je zač? Snažil jsem se vygůglit nějaký info, ale nic. :shock:
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2712
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od jarek.krizan »

aphex píše:
jarek.krizan píše:MB1100T De luxe. ato s turbem AVON, vlečná zadní náprava alá Š 130 a široké nápravy s hřebenem. Černý lak interiér černo-červená koženka, budíky kulaté v chromu, blatníky s kapsami, panorama okna s pozičkou na sloupku a s topením z Rumunského náklaďáku + další vychytávky.
Jízda se soukromou Tatrou ale stejně měla za komančů své kouzlo.
Co to je zač? Snažil jsem se vygůglit nějaký info, ale nic. :shock:
Co je zač co ? Ta škoda, nebo Tatra ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

aphex
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od aphex »

jarek.krizan píše:
aphex píše: Co to je zač? Snažil jsem se vygůglit nějaký info, ale nic. :shock:
Co je zač co ? Ta škoda, nebo Tatra ?
Tatru jsem měl.....takže se ptám co je zač ta MB1100T....... :roll:
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2712
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)

Příspěvek od jarek.krizan »

Je to původně Normální Škoda 1100 MB , akorát upravena firmou AVON, která by se dalo říct byla za komančů taková tuningová firma. Takže nebylo to žádné samodomo, ale oficiálně i atestem a zapsáno v TP. Karburátor, dvoukomorový, přeplňovaný turbem. Interiér už byly moje překopávky. Otec jezdil na kamionce, tak tahal spoustu věcí ze západu z vrakáčů. Auto dostalo černý lak a spoustu chromu. Měla všech 8 oken ( 4 okna a 4 okýnka ) otevírací, což v u takového auta to rozhodně nebylo zvykem. Úpravy podvozku byly už moje práce. Bylo to takové moje české Porsche. A jezdilo jak vítr, a taky tak žralo. Ale tehdy stál benzín 6 kč/litr
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Zpět na „Video“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé