Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#1 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Koukal jsem na to s otevřenou pusou od začátku prvního dílu až do konce druhýho dílu
díl 1
... re=related
díl 2
... re=related
díl 1
... re=related
díl 2
... re=related
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#2 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
drsný
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#3 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
no těbůh... auto je to překrásný, řidič teda sakra dobrej, ale já bejt ta slečna uvnitř, tak zvracím a zvracím a zvracím... kutálení ze stráně mi z toho všeho přislo skoro nejbezpečnější
_________________
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
#4 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Skvělý!!!
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#5 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
takovej dotaz neznalce ... to má náhon na zadek?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
samolitr - V8, 2500ccm, 100 koní a to všechno je vzadu
s Pavelkou za volantem (řidič tatry na videu, jinak zkušební řidič a závodník) bych na zadním sedadle klidně i usnul...
včera jsem tatru taky prohnal, ovšem značně pomalejc... (na fotce s integrovaným zabezpečením proti krádeži )
s Pavelkou za volantem (řidič tatry na videu, jinak zkušební řidič a závodník) bych na zadním sedadle klidně i usnul...
včera jsem tatru taky prohnal, ovšem značně pomalejc... (na fotce s integrovaným zabezpečením proti krádeži )
- Přílohy
-
- PICT0079.JPG (117.37 KiB) Zobrazeno 1528 x
Naposledy upravil(a) standa dne 02 zář 2008 10:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#7 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
píšu si na seznam životních cílů a úkolů :poc: ... alespoň jednou v životě se projet Tatrou 603
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Co je pravdy na tom že u 603 se ve stošedesátce tak nadlehčoval předek, že byl problém udržet auto na silinici? Tvrdil mi to kamarád, jehož táta vlastní 613.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#9 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Je to naprostá lež - udržet tatru na silnici je problém i v daleko nižších rychlostech
Hlavní "zásluhu" na tomto faktu mají diagonální pneumatiky s chemlonovým kordem, které vozu propůjčují mizerou stabilitu v zatáčkách a ve vyjetých kolejích. Zato na kostkách, tramvajových kolejích a nerovnostech vůbec jede tatra úplně potichu a bez drncání...
Hlavní "zásluhu" na tomto faktu mají diagonální pneumatiky s chemlonovým kordem, které vozu propůjčují mizerou stabilitu v zatáčkách a ve vyjetých kolejích. Zato na kostkách, tramvajových kolejích a nerovnostech vůbec jede tatra úplně potichu a bez drncání...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#10 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Zabezpečovací prvek vypadá roztomile Sice to není můj preferovaný typ, ale nelze mu upřít značnou míru elegance a především účelnosti
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#11 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
pro 603 není problém téměř jakákoli rychlost. Jen na ty origo pneu se nedá spolehnout. na rovince jede (prý) i 190 km/h. já tu svou prohnal nejvíc 130. ale je to o hubu. řítít se 130 s 2 tunama, bez pásů, na diagonálkách.... no brrr. Nesmí přijít zatáčka. jinak je to v pohodě . no, volvo je volvo. to je panečku jiná bezpečnost. Ale tatra je taky úžasná. o filmu nemluvě.
přikládám foto "naposledy spolu"
přikládám foto "naposledy spolu"
- Přílohy
-
- 2007-10-07 T603-naposledy Spolu-2a.jpg (93.45 KiB) Zobrazeno 1413 x
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#12 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
kdo s kým?pekelnik píše: přikládám foto "naposledy spolu"
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Vůz: Bolo a bude Volvo
- Bydliště: Brno, CZ
#13 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
standa píše:samolitr - V8, 2500ccm, 100 koní a to všechno je vzadu
s Pavelkou za volantem (řidič tatry na videu, jinak zkušební řidič a závodník) bych na zadním sedadle klidně i usnul...
včera jsem tatru taky prohnal, ovšem značně pomalejc... (na fotce s integrovaným zabezpečením proti krádeži )
no mali sme nieco rovnake. takeho bulika sme mali tiez. Len mala cierny flak nad okom. najlepsia ochrana
Si z Brna?
_________________
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#14 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Jo - stavíš se?bonker píše: Si z Brna?
Ještě poznámka k alarmu: vypíná se jablkem nebo lakrumákem
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Vůz: Bolo a bude Volvo
- Bydliště: Brno, CZ
#15 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
mas sz
_________________
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#16 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Můžeš nám cajzlum prozradit, co je lakrumákstanda píše:...Ještě poznámka k alarmu: vypíná se jablkem nebo lakrumákem
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
lakrumák je pribiňák, pramen zdraví z Posázaví - jasný?
u nás v Brně ho vyráběl národní podnik Lacrum..., teď mě napadá, že podnik měl asi i divizi dovozu cukrové třtiny :pij:
u nás v Brně ho vyráběl národní podnik Lacrum..., teď mě napadá, že podnik měl asi i divizi dovozu cukrové třtiny :pij:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#18 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Dziękujem bardzo
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bystřice nad Olší
#19 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
dali píše:Co je pravdy na tom že u 603 se ve stošedesátce tak nadlehčoval předek, že byl problém udržet auto na silinici? Tvrdil mi to kamarád, jehož táta vlastní 613.
nevím jak je to u 603 ale u 613kdosi povídal že přes 110to taky začíná lítat... (což je pravda:(... ale je pravda i to, že tak od 150-160 už to zase drží na cestě:)...
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
#20 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
T613-3 jsem měl. To auto jelo přes dvě kila jako prd. Ale to už nikdo neřídil Jen jsem držel volant a koukal se kam to jede.presne-ten píše:dali píše:Co je pravdy na tom že u 603 se ve stošedesátce tak nadlehčoval předek, že byl problém udržet auto na silinici? Tvrdil mi to kamarád, jehož táta vlastní 613.
nevím jak je to u 603 ale u 613kdosi povídal že přes 110to taky začíná lítat... (což je pravda:(... ale je pravda i to, že tak od 150-160 už to zase drží na cestě:)...
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#21 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Já jel s T613 E po celkové GO ( fungl nová kastle , zbytek repase ) a 220 to tachometrových jelo, ale musím potvrdit, že směr se jen lehce korigoval, a v zimě s tím nebyly zrovna příjemné pocity, když je člověk s namrzlého kopce dolů a ještě navíc chtěl zatočit.aphex píše:
T613-3 jsem měl. To auto jelo přes dvě kila jako prd. Ale to už nikdo neřídil Jen jsem držel volant a koukal se kam to jede.
Tatra byla otcova od roku 1986, máti měla Cryslera z roku 1984 a já "jen" MB1100T De luxe. ato s turbem AVON, vlečná zadní náprava alá Š 130 a široké nápravy s hřebenem. Černý lak interiér černo-červená koženka, budíky kulaté v chromu, blatníky s kapsami, panorama okna s pozičkou na sloupku a s topením z Rumunského náklaďáku + další vychytávky.
Jízda se soukromou Tatrou ale stejně měla za komančů své kouzlo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#22 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Co to je zač? Snažil jsem se vygůglit nějaký info, ale nic.jarek.krizan píše:MB1100T De luxe. ato s turbem AVON, vlečná zadní náprava alá Š 130 a široké nápravy s hřebenem. Černý lak interiér černo-červená koženka, budíky kulaté v chromu, blatníky s kapsami, panorama okna s pozičkou na sloupku a s topením z Rumunského náklaďáku + další vychytávky.
Jízda se soukromou Tatrou ale stejně měla za komančů své kouzlo.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#23 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Co je zač co ? Ta škoda, nebo Tatra ?aphex píše:Co to je zač? Snažil jsem se vygůglit nějaký info, ale nic.jarek.krizan píše:MB1100T De luxe. ato s turbem AVON, vlečná zadní náprava alá Š 130 a široké nápravy s hřebenem. Černý lak interiér černo-červená koženka, budíky kulaté v chromu, blatníky s kapsami, panorama okna s pozičkou na sloupku a s topením z Rumunského náklaďáku + další vychytávky.
Jízda se soukromou Tatrou ale stejně měla za komančů své kouzlo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#24 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Tatru jsem měl.....takže se ptám co je zač ta MB1100T.......jarek.krizan píše:Co je zač co ? Ta škoda, nebo Tatra ?aphex píše: Co to je zač? Snažil jsem se vygůglit nějaký info, ale nic.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#25 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Je to původně Normální Škoda 1100 MB , akorát upravena firmou AVON, která by se dalo říct byla za komančů taková tuningová firma. Takže nebylo to žádné samodomo, ale oficiálně i atestem a zapsáno v TP. Karburátor, dvoukomorový, přeplňovaný turbem. Interiér už byly moje překopávky. Otec jezdil na kamionce, tak tahal spoustu věcí ze západu z vrakáčů. Auto dostalo černý lak a spoustu chromu. Měla všech 8 oken ( 4 okna a 4 okýnka ) otevírací, což v u takového auta to rozhodně nebylo zvykem. Úpravy podvozku byly už moje práce. Bylo to takové moje české Porsche. A jezdilo jak vítr, a taky tak žralo. Ale tehdy stál benzín 6 kč/litr
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 537 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 22 Odpovědi
- 5156 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss