Tachometr 850 2,0 T5

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 12 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 08 led 2008 09:54
Bydliště: Valtice

Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Mirus »

Zdarec, mám to doma asi 3 dny a nejede mi tachometr. Poradí mi někdo jak je tu řešen náhon na tachometr, zda el. nebo lankem. Nechci se v tom hrabat venku v té kose a do garáže se mi to nevejde. Dík za radu. Jinak je to super stroj. :palec:
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7934
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Honza »

Mirus píše:Zdarec, mám to doma asi 3 dny a nejede mi tachometr. Poradí mi někdo jak je tu řešen náhon na tachometr, zda el. nebo lankem. Nechci se v tom hrabat venku v té kose a do garáže se mi to nevejde. Dík za radu. Jinak je to super stroj. :palec:
Tachometr je elektronickej.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od marra »

tachač je elektricky a je bud branej ze snimače na převodovce nebo z ABS ale taky je možny že si někdo pohral s přistrojovkou kvůli kilometrum a něco pohnojil
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Jirrka »

Zakoulik jsi koupil v jakym stavu, at mam predstavu jak se prodavaji? Je to presne ten typ co mam doma.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 08 led 2008 09:54
Bydliště: Valtice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Mirus »

Na to že je to z Itálie, tak velice slušný stav. Vypadá že byl jenom cvaklý přední nárazník, který je přelakovaný, jinak bez dalších kosmetických vad. Zlobí akorát ten tachometr, pořádně nedží páté dveře -špatné písty a nezatahuje se roleta v kufru. Jinak OK. Asi 183 tis km a cena 76 tis. Foto dodám asi příští týden, nemám vůbec čas.
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Jirrka »

Ok. V italii jsou pekny auta. Jen pokud to je bez servisky a odesel ten tachometr tak to mohlo byt trosku stahnuty. Nastesti tyhle motory vydrzej opravdu hodne, tak jestli nekdo sundal 40 tis. km tak to neni zadna tragedie. A kdyz to sunda na polovinu tak se to pozna na interieru a celkovým opotrebeni auta. tak at slouzi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 08 led 2008 09:54
Bydliště: Valtice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Mirus »

Z km strach nemám, měl jsem i Opel Kadett 1,6D při koupi měl 260 tis a při prodeji 370 tis a Občas ho vídám pořád jezdit dál. A brácha má Calibru 2,0 turbo 4x4, v základu cca 205 PS a na tacho 270 tis a úplně v pohodě, a to jí nakládá.
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Jirrka »

Oplacky motory jsou drzaky. Zato karoserie :D . ALe u Calibry jsem si koroze nevsimnul.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 08 led 2008 09:54
Bydliště: Valtice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Mirus »

tak včera večer jsem pod tím byl konečně vlezený. Čidlo rychlosti jsem naše, předpokládám, že je to to čidlo zespodu na levé straně u převodovky. Dráty jsou v pořádku a nejsou ani zaoxidované. Nevíte někdo jak to čidlo proměřit nebo vyzkoušet jestli funguje? Nebo jestli to nebude potom i v palubce? Nevíte kolik to asi stojí nové / jeté? Dík za pomoc.
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 08 led 2008 09:54
Bydliště: Valtice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Mirus »

Tak je tu opět ten můj problém. Konečně jsem se dokopal a dovezl jsem si čidlo rychlosti z jiného auta, kde údajně fungovalo. Po výměně čidla, ale můj tacho opět nereaguje. Navíc jsem zjistil, že někdo vybral z přístrojovky žárovky ABS, Lambdy a Service a to asi z důvodu že když je tam zapojím svítí ABS i Service. Dále potřebuji radu jak na ten tachometr a pal. počítač, kde může být chyba? Na palubní počítač jde signál z tachometru nebo přímo z řídící jednotky, protože nejde ani ten, ukazuje pouze teplotu a dojezd. Prosím rady, prosím, prosím. Už nevím co s tím :ryma: . Prosím i servisní esa tohoto fóra :tlesk:
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 08 led 2008 09:54
Bydliště: Valtice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Mirus »

Další poznatek diagnostika mi vyblikala chybu 3-1-1 což je Vehicle speed sensor (speedometer) signal absent, co stím? Může to znamenat že signál ze senzoru jde a nejde pouze z tachometru?
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG

Kuba
Offline
Příspěvky: 280
Registrován: 16 říj 2007 13:13
Bydliště: Praha-západ

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Kuba »

V překladu to znamená, že chybí signál z čidla.

Ale jsem překladatel, nikoli automechanik.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 08 led 2008 09:54
Bydliště: Valtice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Mirus »

Tak už mám jasno nefunguje tachometr, při zapojení jiného funguje vše i pal. počítač :pij:
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 08 led 2008 09:54
Bydliště: Valtice

Re: Tachometr 850 2,0 T5

Příspěvek od Mirus »

:tlesk: Mockrát děkuji za vypůjčení tachometru a čidla uživateli Dejfe a jeho tatíkovi. Ještě více mě potěšili při rozhodnutí, že mi nakonec přístrojovou desku prodají. Takže je konečně vše vyřešeno :pij: :pij: :pij: :palec:
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG
This topic is 12 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“