Americká auta

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
This topic is 12 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Re: Americká auta

Příspěvek od wickey »

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Re: Americká auta

Příspěvek od tnemec »

drewid píše:Může mi nějaký znalec vysvětlit proč maj tyhle auta ty sosáky na kapotě? Esli to má turbo, proč tomu nestačí normální přívod vzduchu z čumáku? A jestli je tam cokoli jinýho, šlo by to na Vosmsetpade? 8)
Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Re: Americká auta

Příspěvek od tnemec »

Taky jsem postupem doby zjistil, že mě tahle auta hodně oslovují...

tím červeným cadillacem 59 jsem jel a je to velkej zážitek... akorát biarizz je za neskutečný peníze... můj realtivně dostupnej sen je Lincoln TownCar Signature... něco kolem 2002-2005...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7914
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Americká auta

Příspěvek od Honza »

Běžně k vidění po celém Švédsku.
[img]http://www.volvoklub.cz/data/images/big ... ccs-38.JPG[/img]
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1490
Registrován: 01 lis 2006 22:27
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Re: Americká auta

Příspěvek od Drtic »

Honza píše:Běžně k vidění po celém Švédsku.
Kdo, Zdenek s cigarem? :mrgreen:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7914
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Americká auta

Příspěvek od Honza »

Drtic píše:Kdo, Zdenek s cigarem? :mrgreen:
Ale ne ,to si jenom brmlá pod fousy "mám do toho skočit nebo ne?" Jenže než se rozmyslel tak dovalil libovej stařík hodil do kufru pytlik brambor a odfrčel.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 168
Registrován: 10 říj 2007 08:08
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

Re: Americká auta

Příspěvek od Zbynek »

a co rikate na tohle???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 520
Registrován: 17 úno 2007 21:47
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Re: Americká auta

Příspěvek od maxwell »

tnemec píše:
drewid píše:Může mi nějaký znalec vysvětlit proč maj tyhle auta ty sosáky na kapotě? Esli to má turbo, proč tomu nestačí normální přívod vzduchu z čumáku? A jestli je tam cokoli jinýho, šlo by to na Vosmsetpade? 8)
Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....
Já si myslím že to není pravda. Proto jdou vidět auta bez toho sání ale i s ním. Přitom motor je stejný. Rozdíl je v tom že jedno je Normál a druhý má na nebo pod krbecem (mohu zjistit) Kompresor. Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta a u jedné ameriky se tam přidává právě ten komresor, a musí se vyměnit kolečko a přidat řemen kterým je ten kompresor poháněnej. Až budu mít čas tak tu hru nainstaluji a ukážu fotky, páč to jde i uložit. Tím že ten kompresor je asi 15 cm vysokej, tak se to nevleze pod kapotu a čučí to ven. Nebo tedy ještě víc ven a musí si člověk koupit i jinou kapotu. Ta hra je celkem dobrá, jen nevím jestli ji najdu, už delší dobu jsem ji nehrál. ;-)
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Je: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Re: Americká auta

Příspěvek od tnemec »

maxwell píše:
tnemec píše:
Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....
Já si myslím že to není pravda. Proto jdou vidět auta bez toho sání ale i s ním. Přitom motor je stejný. Rozdíl je v tom že jedno je Normál a druhý má na nebo pod krbecem (mohu zjistit) Kompresor. Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta a u jedné ameriky se tam přidává právě ten komresor, a musí se vyměnit kolečko a přidat řemen kterým je ten kompresor poháněnej. Až budu mít čas tak tu hru nainstaluji a ukážu fotky, páč to jde i uložit. Tím že ten kompresor je asi 15 cm vysokej, tak se to nevleze pod kapotu a čučí to ven. Nebo tedy ještě víc ven a musí si člověk koupit i jinou kapotu. Ta hra je celkem dobrá, jen nevím jestli ji najdu, už delší dobu jsem ji nehrál. ;-)
Něco na tom bude :-)
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2502
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Americká auta

Příspěvek od LukášM »

maxwell píše: Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta
A já mám doma NFS Porsche :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 520
Registrován: 17 úno 2007 21:47
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Re: Americká auta

Příspěvek od maxwell »

Ta moje je STREET LEGAL RACING, no ale NFS to není. je na ní hezký že si člověk skládá motor doopravdy sám. Písty, vačku, táhla, hlavu, blok, prřevodovku... no je toho celkem dost. Jedinej problém je že ji nemohu najít :( . Ale když tak ji znovu stáhnu. ;-) Tzv. Emer Nonus Street GT po tuningu 0-100 3.2s :twisted:

Ale je to jen hra, takže to není až zas tak sjůpr jako v reále. ;-)
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Je: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

drewid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 970
Registrován: 07 říj 2005 17:40
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Re: Americká auta

Příspěvek od drewid »

Já mám doma NFS IV z roku 1998 a stáhnul jsem si tam Superba. 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 02 zář 2007 23:01
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: Americká auta

Příspěvek od koch »

ja s hrama skoncil u cmr :D

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: Americká auta

Příspěvek od jarek.krizan »

tnemec píše:Taky jsem postupem doby zjistil, že mě tahle auta hodně oslovují...

tím červeným cadillacem 59 jsem jel a je to velkej zážitek... akorát biarizz je za neskutečný peníze... můj realtivně dostupnej sen je Lincoln TownCar Signature... něco kolem 2002-2005...
Tak přesně tohle Eldo v červený barvě jsem měl možnost ochutnat a od té doby je to můj velký sen.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
This topic is 12 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „o všem možném:-)“