Americká auta
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#26 Americká auta
http://www.imcdb.org/vehicle_78450-Linc ... -1962.html
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#27 Americká auta
Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....drewid píše:Může mi nějaký znalec vysvětlit proč maj tyhle auta ty sosáky na kapotě? Esli to má turbo, proč tomu nestačí normální přívod vzduchu z čumáku? A jestli je tam cokoli jinýho, šlo by to na Vosmsetpade?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#28 Americká auta
Taky jsem postupem doby zjistil, že mě tahle auta hodně oslovují...
tím červeným cadillacem 59 jsem jel a je to velkej zážitek... akorát biarizz je za neskutečný peníze... můj realtivně dostupnej sen je Lincoln TownCar Signature... něco kolem 2002-2005...
tím červeným cadillacem 59 jsem jel a je to velkej zážitek... akorát biarizz je za neskutečný peníze... můj realtivně dostupnej sen je Lincoln TownCar Signature... něco kolem 2002-2005...
- Přílohy
-
- coche735093558.jpg (77.83 KiB) Zobrazeno 697 x
-
- cad59cvteld.jpg (85.51 KiB) Zobrazeno 698 x
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#29 Americká auta
Běžně k vidění po celém Švédsku.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#30 Americká auta
Kdo, Zdenek s cigarem?Honza píše:Běžně k vidění po celém Švédsku.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#31 Americká auta
Ale ne ,to si jenom brmlá pod fousy "mám do toho skočit nebo ne?" Jenže než se rozmyslel tak dovalil libovej stařík hodil do kufru pytlik brambor a odfrčel.Drtic píše:Kdo, Zdenek s cigarem?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
- Kontaktovat uživatele:
#32 Americká auta
a co rikate na tohle???
- Přílohy
-
- ponti.jpg (40.89 KiB) Zobrazeno 635 x
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#33 Americká auta
Já si myslím že to není pravda. Proto jdou vidět auta bez toho sání ale i s ním. Přitom motor je stejný. Rozdíl je v tom že jedno je Normál a druhý má na nebo pod krbecem (mohu zjistit) Kompresor. Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta a u jedné ameriky se tam přidává právě ten komresor, a musí se vyměnit kolečko a přidat řemen kterým je ten kompresor poháněnej. Až budu mít čas tak tu hru nainstaluji a ukážu fotky, páč to jde i uložit. Tím že ten kompresor je asi 15 cm vysokej, tak se to nevleze pod kapotu a čučí to ven. Nebo tedy ještě víc ven a musí si člověk koupit i jinou kapotu. Ta hra je celkem dobrá, jen nevím jestli ji najdu, už delší dobu jsem ji nehrál.tnemec píše:Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....drewid píše:Může mi nějaký znalec vysvětlit proč maj tyhle auta ty sosáky na kapotě? Esli to má turbo, proč tomu nestačí normální přívod vzduchu z čumáku? A jestli je tam cokoli jinýho, šlo by to na Vosmsetpade?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
#34 Americká auta
Něco na tom budemaxwell píše:Já si myslím že to není pravda. Proto jdou vidět auta bez toho sání ale i s ním. Přitom motor je stejný. Rozdíl je v tom že jedno je Normál a druhý má na nebo pod krbecem (mohu zjistit) Kompresor. Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta a u jedné ameriky se tam přidává právě ten komresor, a musí se vyměnit kolečko a přidat řemen kterým je ten kompresor poháněnej. Až budu mít čas tak tu hru nainstaluji a ukážu fotky, páč to jde i uložit. Tím že ten kompresor je asi 15 cm vysokej, tak se to nevleze pod kapotu a čučí to ven. Nebo tedy ještě víc ven a musí si člověk koupit i jinou kapotu. Ta hra je celkem dobrá, jen nevím jestli ji najdu, už delší dobu jsem ji nehrál.tnemec píše:
Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#35 Americká auta
A já mám doma NFS Porschemaxwell píše: Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#36 Americká auta
Ta moje je STREET LEGAL RACING, no ale NFS to není. je na ní hezký že si člověk skládá motor doopravdy sám. Písty, vačku, táhla, hlavu, blok, prřevodovku... no je toho celkem dost. Jedinej problém je že ji nemohu najít . Ale když tak ji znovu stáhnu. Tzv. Emer Nonus Street GT po tuningu 0-100 3.2s
Ale je to jen hra, takže to není až zas tak sjůpr jako v reále.
Ale je to jen hra, takže to není až zas tak sjůpr jako v reále.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 548
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#37 Americká auta
Já mám doma NFS IV z roku 1998 a stáhnul jsem si tam Superba.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#38 Americká auta
ja s hrama skoncil u cmr
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#39 Americká auta
Tak přesně tohle Eldo v červený barvě jsem měl možnost ochutnat a od té doby je to můj velký sen.tnemec píše:Taky jsem postupem doby zjistil, že mě tahle auta hodně oslovují...
tím červeným cadillacem 59 jsem jel a je to velkej zážitek... akorát biarizz je za neskutečný peníze... můj realtivně dostupnej sen je Lincoln TownCar Signature... něco kolem 2002-2005...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek