Americká auta

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#26 Americká auta

Příspěvek od wickey »

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#27 Americká auta

Příspěvek od tnemec »

drewid píše:Může mi nějaký znalec vysvětlit proč maj tyhle auta ty sosáky na kapotě? Esli to má turbo, proč tomu nestačí normální přívod vzduchu z čumáku? A jestli je tam cokoli jinýho, šlo by to na Vosmsetpade? 8)
Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#28 Americká auta

Příspěvek od tnemec »

Taky jsem postupem doby zjistil, že mě tahle auta hodně oslovují...

tím červeným cadillacem 59 jsem jel a je to velkej zážitek... akorát biarizz je za neskutečný peníze... můj realtivně dostupnej sen je Lincoln TownCar Signature... něco kolem 2002-2005...
Přílohy
coche735093558.jpg
coche735093558.jpg (77.83 KiB) Zobrazeno 696 x
cad59cvteld.jpg
cad59cvteld.jpg (85.51 KiB) Zobrazeno 697 x
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#29 Americká auta

Příspěvek od Honza »

Běžně k vidění po celém Švédsku.
Obrázek
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#30 Americká auta

Příspěvek od Drtic »

Honza píše:Běžně k vidění po celém Švédsku.
Kdo, Zdenek s cigarem? :mrgreen:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#31 Americká auta

Příspěvek od Honza »

Drtic píše:Kdo, Zdenek s cigarem? :mrgreen:
Ale ne ,to si jenom brmlá pod fousy "mám do toho skočit nebo ne?" Jenže než se rozmyslel tak dovalil libovej stařík hodil do kufru pytlik brambor a odfrčel.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#32 Americká auta

Příspěvek od Zbynek »

a co rikate na tohle???
Přílohy
ponti.jpg
ponti.jpg (40.89 KiB) Zobrazeno 634 x
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#33 Americká auta

Příspěvek od maxwell »

tnemec píše:
drewid píše:Může mi nějaký znalec vysvětlit proč maj tyhle auta ty sosáky na kapotě? Esli to má turbo, proč tomu nestačí normální přívod vzduchu z čumáku? A jestli je tam cokoli jinýho, šlo by to na Vosmsetpade? 8)
Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....
Já si myslím že to není pravda. Proto jdou vidět auta bez toho sání ale i s ním. Přitom motor je stejný. Rozdíl je v tom že jedno je Normál a druhý má na nebo pod krbecem (mohu zjistit) Kompresor. Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta a u jedné ameriky se tam přidává právě ten komresor, a musí se vyměnit kolečko a přidat řemen kterým je ten kompresor poháněnej. Až budu mít čas tak tu hru nainstaluji a ukážu fotky, páč to jde i uložit. Tím že ten kompresor je asi 15 cm vysokej, tak se to nevleze pod kapotu a čučí to ven. Nebo tedy ještě víc ven a musí si člověk koupit i jinou kapotu. Ta hra je celkem dobrá, jen nevím jestli ji najdu, už delší dobu jsem ji nehrál. ;-)
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#34 Americká auta

Příspěvek od tnemec »

maxwell píše:
tnemec píše:
Ešivá se nepletu, tak většinou tam ta násoska bývá proto, že tyhle krámy maj podélně uloženej enžín s karbecama a velkým filtrem... a prostě se jim to pod std. kapotu nevleze.... Na 850 by to jistě šlo, pokud chceš snížit bezpečnost, snížit max. rychlost i akceleraci a zvýšit odpor vzduchu....
Já si myslím že to není pravda. Proto jdou vidět auta bez toho sání ale i s ním. Přitom motor je stejný. Rozdíl je v tom že jedno je Normál a druhý má na nebo pod krbecem (mohu zjistit) Kompresor. Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta a u jedné ameriky se tam přidává právě ten komresor, a musí se vyměnit kolečko a přidat řemen kterým je ten kompresor poháněnej. Až budu mít čas tak tu hru nainstaluji a ukážu fotky, páč to jde i uložit. Tím že ten kompresor je asi 15 cm vysokej, tak se to nevleze pod kapotu a čučí to ven. Nebo tedy ještě víc ven a musí si člověk koupit i jinou kapotu. Ta hra je celkem dobrá, jen nevím jestli ji najdu, už delší dobu jsem ji nehrál. ;-)
Něco na tom bude :-)
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#35 Americká auta

Příspěvek od LukášM »

maxwell píše: Mám doma jednu hru kde se dají tůnit auta
A já mám doma NFS Porsche :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#36 Americká auta

Příspěvek od maxwell »

Ta moje je STREET LEGAL RACING, no ale NFS to není. je na ní hezký že si člověk skládá motor doopravdy sám. Písty, vačku, táhla, hlavu, blok, prřevodovku... no je toho celkem dost. Jedinej problém je že ji nemohu najít :( . Ale když tak ji znovu stáhnu. ;-) Tzv. Emer Nonus Street GT po tuningu 0-100 3.2s :twisted:

Ale je to jen hra, takže to není až zas tak sjůpr jako v reále. ;-)
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#37 Americká auta

Příspěvek od drewid »

Já mám doma NFS IV z roku 1998 a stáhnul jsem si tam Superba. 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#38 Americká auta

Příspěvek od koch »

ja s hrama skoncil u cmr :D

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#39 Americká auta

Příspěvek od jarek.krizan »

tnemec píše:Taky jsem postupem doby zjistil, že mě tahle auta hodně oslovují...

tím červeným cadillacem 59 jsem jel a je to velkej zážitek... akorát biarizz je za neskutečný peníze... můj realtivně dostupnej sen je Lincoln TownCar Signature... něco kolem 2002-2005...
Tak přesně tohle Eldo v červený barvě jsem měl možnost ochutnat a od té doby je to můj velký sen.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“