Zdravím!
Na mém volvíku mě dost trápí únik oleje. Spotřeba této tekutiny je cca 1L na 1000 km :?
Dostává se sáním, z motoru do turbíny, a odtud do chladiče. Prosakuje hadicema, za.írá kdeco. Krom toho se dostává ven těsněním hlavy motoru, především vzadu u drážkového řemene. Rád bych odstranil, nebo spíše nechal odstranit prvotní příčinu tohoto neduhu.
Že by pístní kroužky???
Předem díky za Vaše odpovědi!
Únik oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
Únik oleje
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Únik oleje
Asi spíš teče turbuRichardz píše:Zdravím!
Na mém volvíku mě dost trápí únik oleje. Spotřeba této tekutiny je cca 1L na 1000 km :?
Dostává se sáním, z motoru do turbíny, a odtud do chladiče. Prosakuje hadicema, za.írá kdeco. Krom toho se dostává ven těsněním hlavy motoru, především vzadu u drážkového řemene. Rád bych odstranil, nebo spíše nechal odstranit prvotní příčinu tohoto neduhu.
Že by pístní kroužky???
Předem díky za Vaše odpovědi!
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
Únik oleje
no nevím, ono to vypadá spíš, že se olej dostává z motoru sáním do turba...Honza píše:Asi spíš teče turbuRichardz píše:Zdravím!
Na mém volvíku mě dost trápí únik oleje. Spotřeba této tekutiny je cca 1L na 1000 km :?
Dostává se sáním, z motoru do turbíny, a odtud do chladiče. Prosakuje hadicema, za.írá kdeco. Krom toho se dostává ven těsněním hlavy motoru, především vzadu u drážkového řemene. Rád bych odstranil, nebo spíše nechal odstranit prvotní příčinu tohoto neduhu.
Že by pístní kroužky???
Předem díky za Vaše odpovědi!
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2379
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Únik oleje
To by ten motor musel už hodně dýchat, nebo bude v háji to těsnění pod hlavou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
Únik oleje
Jen tak pro názornost. Šipka odznačuje kudy se olej dostává. Při běžícím motoru z tý označený hadice lehce fouká...Richardz píše:no nevím, ono to vypadá spíš, že se olej dostává z motoru sáním do turba...Honza píše:Asi spíš teče turbu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Únik oleje
No, v turbu prece spravne olej byt ma, kvuli chlazeni! Takze pokud jde olej z turba, tak pomuze asi jedine repase turba.. pokud to ale neni nijak drasticky moc oleje, asi bych to nedramatizoval - to dela kdejaky vylitanejsi turbo
-
Offline
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Únik oleje
Tohle asi bohužel budou kroužky... kolipa má naběháno?
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
Únik oleje
Někakých 312 kkm.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Únik oleje
každopádně, změřit tlaky a uvidí se...Richardz píše:Někakých 312 kkm.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé