Únik oleje

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

#1 Únik oleje

Příspěvek od Richardz »

Zdravím!
Na mém volvíku mě dost trápí únik oleje. Spotřeba této tekutiny je cca 1L na 1000 km :?
Dostává se sáním, z motoru do turbíny, a odtud do chladiče. Prosakuje hadicema, za.írá kdeco. Krom toho se dostává ven těsněním hlavy motoru, především vzadu u drážkového řemene. Rád bych odstranil, nebo spíše nechal odstranit prvotní příčinu tohoto neduhu.
Že by pístní kroužky???
Předem díky za Vaše odpovědi!
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#2 Únik oleje

Příspěvek od Honza »

Richardz píše:Zdravím!
Na mém volvíku mě dost trápí únik oleje. Spotřeba této tekutiny je cca 1L na 1000 km :?
Dostává se sáním, z motoru do turbíny, a odtud do chladiče. Prosakuje hadicema, za.írá kdeco. Krom toho se dostává ven těsněním hlavy motoru, především vzadu u drážkového řemene. Rád bych odstranil, nebo spíše nechal odstranit prvotní příčinu tohoto neduhu.
Že by pístní kroužky???
Předem díky za Vaše odpovědi!
Asi spíš teče turbu
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

#3 Únik oleje

Příspěvek od Richardz »

Honza píše:
Richardz píše:Zdravím!
Na mém volvíku mě dost trápí únik oleje. Spotřeba této tekutiny je cca 1L na 1000 km :?
Dostává se sáním, z motoru do turbíny, a odtud do chladiče. Prosakuje hadicema, za.írá kdeco. Krom toho se dostává ven těsněním hlavy motoru, především vzadu u drážkového řemene. Rád bych odstranil, nebo spíše nechal odstranit prvotní příčinu tohoto neduhu.
Že by pístní kroužky???
Předem díky za Vaše odpovědi!
Asi spíš teče turbu
no nevím, ono to vypadá spíš, že se olej dostává z motoru sáním do turba...
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 Únik oleje

Příspěvek od jarek.krizan »

To by ten motor musel už hodně dýchat, nebo bude v háji to těsnění pod hlavou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

#5 Únik oleje

Příspěvek od Richardz »

Richardz píše:
Honza píše:Asi spíš teče turbu
no nevím, ono to vypadá spíš, že se olej dostává z motoru sáním do turba...
Jen tak pro názornost. Šipka odznačuje kudy se olej dostává. Při běžícím motoru z tý označený hadice lehce fouká...
Přílohy
D24TIC 002a.JPG
D24TIC 002a.JPG (61.45 KiB) Zobrazeno 589 x
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#6 Únik oleje

Příspěvek od Drtic »

No, v turbu prece spravne olej byt ma, kvuli chlazeni! Takze pokud jde olej z turba, tak pomuze asi jedine repase turba.. pokud to ale neni nijak drasticky moc oleje, asi bych to nedramatizoval - to dela kdejaky vylitanejsi turbo
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#7 Únik oleje

Příspěvek od VanThomas »

Tohle asi bohužel budou kroužky... kolipa má naběháno?
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

#8 Únik oleje

Příspěvek od Richardz »

Někakých 312 kkm.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#9 Únik oleje

Příspěvek od VanThomas »

Richardz píše:Někakých 312 kkm.
každopádně, změřit tlaky a uvidí se...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“