A je sance ze to v servise poznaji??karelvolvo píše:Drtivá většina bufíků je nastavená tak že pokud nežhaví svíčka (žhavič) tak se nespustí podávací čerpadlo
Aby my rekli nic sme nenasli dejte nam 2-3tis


A je sance ze to v servise poznaji??karelvolvo píše:Drtivá většina bufíků je nastavená tak že pokud nežhaví svíčka (žhavič) tak se nespustí podávací čerpadlo
Když je to tak strááášlivě jednoduché,jak tady líčíš,můžeš mi prosím říci,jak poznáš vadný motorek???Haben píše:To se klidne muze stat. Kdybych nemel bufik rozdelany, tak neverim, jak je to jednoduche zarizeni. I laik s trochou informaci musi poznat, co je spatne. Protekajici nebo ucpanou trysku poznas, nefunkcni motorek taky, ucpanou misku taky, cerpadlo se da snad taky zmerit. Pokud to budes zadavat do servisu, dohodni si samostatne cenu za diagnostiku zavady a pak az za opravu - uvedeni bufiku do funkcniho stavu. Pokud nic nezjisti, zadani nesplnili. Pokud ano, opravi to dle diagnostiky a vysledek nebude funkcni bufik, opet nesplnili.
Pokud se s nimi domluvis, ze vymeni napr cerpadlo a ono to stale nepojede, tak vymeni dalsi vec a dalsi a budou ti uctovat jednu polozku za druhou.
esi nebude lepší sám to vymontovat, ucpat ty hadice a poslat někomu, kdo tomu rozumí a má zájem opravitJoemilionare píše:A je sance ze to v servise poznaji??karelvolvo píše:Drtivá většina bufíků je nastavená tak že pokud nežhaví svíčka (žhavič) tak se nespustí podávací čerpadlo
Aby my rekli nic sme nenasli dejte nam 2-3tis![]()
ok. sorry. myslel jsem, že tam bez pomocného čerpadla nic necirkuluje. Tak to potom bude chtít nějak šikovně propojit.Hajcus píše:eee, ucpat hadice je myslím špatně...
je to okruh, takže rozodně lepší je PROPOJIT hadice.. aby kapalina mohla obíhat i bez bufíku...
POKUD se tedy bavíme o tom i nadále s tím jezdit. a ne to mít ucpané a odstavené v garáži.
hele, fakt to není žádná vědaJoemilionare píše: Uprime ja moc zrucnej nejsem a od nas kolegove z prace rekli ze do tohodle se nepusti tak nevim komu to dat at mi udela ten bypass
sakra proc tady v CB Nebo JH kraji nikdo nema zajem spravovat volvase vsim vsudy a ne menit kus za kus pokus omyl
Tomasi, na 3hajnej píše:hele, fakt to není žádná vědaJoemilionare píše: Uprime ja moc zrucnej nejsem a od nas kolegove z prace rekli ze do tohodle se nepusti tak nevim komu to dat at mi udela ten bypass
sakra proc tady v CB Nebo JH kraji nikdo nema zajem spravovat volvase vsim vsudy a ne menit kus za kus pokus omyl
Ten bufík drží na 2 šoubech, pak je tam kabeláž, která je na konektor a 2 hadice, co vedou k motoru. Nic víc. Nějakej kámoš by ti mohl pomoct. Práce na 2 hodiny.
Rád Ti prodám 6 motorků.Všechny se točí,žádný nevydává divný zvuk a stejně nefungují.Ale můžeš mi předvést opak.Haben píše:Tak jestli motorek po pripojeni na 12V toci nebo netoci clovek pozna, alespon tedy jano a jestli ma normalni zvuk nebo je tam neco pridreneho a zvuk je zmeneny, tak se da taky poznat. Alespon u modelarskych motorku jde jeho nacnuti poznat - mororek je na stejnem principu.
Přesně tak motorek prostě bere víc proudu netočí se tak rychle jak má a Ty se divíš proč to tak kouří atd...martinopel píše:Rád Ti prodám 6 motorků.Všechny se točí,žádný nevydává divný zvuk a stejně nefungují.Ale můžeš mi předvést opak.Haben píše:Tak jestli motorek po pripojeni na 12V toci nebo netoci clovek pozna, alespon tedy jano a jestli ma normalni zvuk nebo je tam neco pridreneho a zvuk je zmeneny, tak se da taky poznat. Alespon u modelarskych motorku jde jeho nacnuti poznat - mororek je na stejnem principu.
karelvolvo píše: Přesně tak motorek prostě bere víc proudu netočí se tak rychle jak má a Ty se divíš proč to tak kouří atd...
Dle tvého jsou plně funkční.Haben píše:To bych necekal, ze mi ke koupi nabidnes nefunkcni motorky![]()
Vice z mych poznatku nemohu slouzit...
Haben píše:Haben píše:Kde jsem toto napsal? Nikde to nemohu najit
Máš možnost nechat kotvy opravit?Rád využiji tvých služeb.Mám tady cca 10 motorků s vyběhanýma kotvama.Urvanej píše:martinopel, karelvolvo: v případku, kdy motorek netočí jak má, tak je zahnojená/oběhaná kotva či uhlíky. Není to nic, co by nešlo řešit v řádu stokorun. Výhoda stejnosměrných motorů je v tom, že jsou prostě jednoduchý a pokud funguje přenos elektriky na cívky, a neni vůle v ložiskách, tak musí fungovat.
Např vyběhaný ventilátory na krabicích umíraji na vydřenou kotvu, a hrozně blbě se rozebíraj.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé