To se klidne muze stat. Kdybych nemel bufik rozdelany, tak neverim, jak je to jednoduche zarizeni. I laik s trochou informaci musi poznat, co je spatne. Protekajici nebo ucpanou trysku poznas, nefunkcni motorek taky, ucpanou misku taky, cerpadlo se da snad taky zmerit. Pokud to budes zadavat do servisu, dohodni si samostatne cenu za diagnostiku zavady a pak az za opravu - uvedeni bufiku do funkcniho stavu. Pokud nic nezjisti, zadani nesplnili. Pokud ano, opravi to dle diagnostiky a vysledek nebude funkcni bufik, opet nesplnili.
Pokud se s nimi domluvis, ze vymeni napr cerpadlo a ono to stale nepojede, tak vymeni dalsi vec a dalsi a budou ti uctovat jednu polozku za druhou.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Uvidim reknu jim at mi diagnostikui zavadu zda je cerpadlo ok a pokud bude ok reknu jim zda mi udelaji bypass a poslu to martinopolovi protoze neverim ze oni by mi o rozebrali a oukli do nej to asi ne
Haben píše:To se klidne muze stat. Kdybych nemel bufik rozdelany, tak neverim, jak je to jednoduche zarizeni. I laik s trochou informaci musi poznat, co je spatne. Protekajici nebo ucpanou trysku poznas, nefunkcni motorek taky, ucpanou misku taky, cerpadlo se da snad taky zmerit. Pokud to budes zadavat do servisu, dohodni si samostatne cenu za diagnostiku zavady a pak az za opravu - uvedeni bufiku do funkcniho stavu. Pokud nic nezjisti, zadani nesplnili. Pokud ano, opravi to dle diagnostiky a vysledek nebude funkcni bufik, opet nesplnili.
Pokud se s nimi domluvis, ze vymeni napr cerpadlo a ono to stale nepojede, tak vymeni dalsi vec a dalsi a budou ti uctovat jednu polozku za druhou.
Když je to tak strááášlivě jednoduché,jak tady líčíš,můžeš mi prosím říci,jak poznáš vadný motorek???
Tak jestli motorek po pripojeni na 12V toci nebo netoci clovek pozna, alespon tedy ja no a jestli ma normalni zvuk nebo je tam neco pridreneho a zvuk je zmeneny, tak se da taky poznat. Alespon u modelarskych motorku jde jeho nacnuti poznat - mororek je na stejnem principu.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
je to okruh, takže rozodně lepší je PROPOJIT hadice.. aby kapalina mohla obíhat i bez bufíku...
POKUD se tedy bavíme o tom i nadále s tím jezdit. a ne to mít ucpané a odstavené v garáži.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
A je sance ze to v servise poznaji??
Aby my rekli nic sme nenasli dejte nam 2-3tis [/quote]
esi nebude lepší sám to vymontovat, ucpat ty hadice a poslat někomu, kdo tomu rozumí a má zájem opravit[/quote]
Uprime ja moc zrucnej nejsem a od nas kolegove z prace rekli ze do tohodle se nepusti tak nevim komu to dat at mi udela ten bypass
sakra proc tady v CB Nebo JH kraji nikdo nema zajem spravovat volva se vsim vsudy a ne menit kus za kus pokus omyl
Naposledy upravil(a) Joemilionare dne 12 led 2015 20:56, celkem upraveno 1 x.
Ano hadice propojit, aby byl funkcni chladici okruh. Jezdim s tim tak 10 dni a je to ok
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
přesně tak, stačí kus trubky a dvě stahovací (šroubovací) pásky.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Joemilionare píše:
Uprime ja moc zrucnej nejsem a od nas kolegove z prace rekli ze do tohodle se nepusti tak nevim komu to dat at mi udela ten bypass
sakra proc tady v CB Nebo JH kraji nikdo nema zajem spravovat volva se vsim vsudy a ne menit kus za kus pokus omyl
hele, fakt to není žádná věda
Ten bufík drží na 2 šoubech, pak je tam kabeláž, která je na konektor a 2 hadice, co vedou k motoru. Nic víc. Nějakej kámoš by ti mohl pomoct. Práce na 2 hodiny.
Kovova trubicka, nasunout do hadic, stahnout sroubovacimi svorkami, co drzi hadice na bufiku a je to
Edit: hajcus macka pismenka rychleji
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Joemilionare píše:
Uprime ja moc zrucnej nejsem a od nas kolegove z prace rekli ze do tohodle se nepusti tak nevim komu to dat at mi udela ten bypass
sakra proc tady v CB Nebo JH kraji nikdo nema zajem spravovat volva se vsim vsudy a ne menit kus za kus pokus omyl
hele, fakt to není žádná věda
Ten bufík drží na 2 šoubech, pak je tam kabeláž, která je na konektor a 2 hadice, co vedou k motoru. Nic víc. Nějakej kámoš by ti mohl pomoct. Práce na 2 hodiny.
Tomasi, na 3 ale jinak je to jak pises
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Tak jestli motorek po pripojeni na 12V toci nebo netoci clovek pozna, alespon tedy ja no a jestli ma normalni zvuk nebo je tam neco pridreneho a zvuk je zmeneny, tak se da taky poznat. Alespon u modelarskych motorku jde jeho nacnuti poznat - mororek je na stejnem principu.
Rád Ti prodám 6 motorků.Všechny se točí,žádný nevydává divný zvuk a stejně nefungují.Ale můžeš mi předvést opak.
Haben píše:Tak jestli motorek po pripojeni na 12V toci nebo netoci clovek pozna, alespon tedy ja no a jestli ma normalni zvuk nebo je tam neco pridreneho a zvuk je zmeneny, tak se da taky poznat. Alespon u modelarskych motorku jde jeho nacnuti poznat - mororek je na stejnem principu.
Rád Ti prodám 6 motorků.Všechny se točí,žádný nevydává divný zvuk a stejně nefungují.Ale můžeš mi předvést opak.
Přesně tak motorek prostě bere víc proudu netočí se tak rychle jak má a Ty se divíš proč to tak kouří atd...
To bych necekal, ze mi ke koupi nabidnes nefunkcni motorky
Vice z mych poznatku nemohu slouzit...
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Kde jsem toto napsal? Nikde to nemohu najit
Haben píše:
Tak jestli motorek po pripojeni na 12V toci nebo netoci clovek pozna, alespon tedy ja no a jestli ma normalni zvuk nebo je tam neco pridreneho a zvuk je zmeneny, tak se da taky poznat.Nebo jsi to nepsal ty???Pak se omlouvám
Stale nevidim, ze by tam bylo napsano, ze jsou plne funkcni tak kde to je? No nic o motorky zajem nemam. A do businessu ti kecat taky nehodlam.
Nechejme prostor uzitecnym prispevkum
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
martinopel, karelvolvo: v případku, kdy motorek netočí jak má, tak je zahnojená/oběhaná kotva či uhlíky. Není to nic, co by nešlo řešit v řádu stokorun. Výhoda stejnosměrných motorů je v tom, že jsou prostě jednoduchý a pokud funguje přenos elektriky na cívky, a neni vůle v ložiskách, tak musí fungovat.
Např vyběhaný ventilátory na krabicích umíraji na vydřenou kotvu, a hrozně blbě se rozebíraj.
Joemilionare:
Dal bys mi prosím Te vědět jak si byl spokojen? Cena + jednání me zajímá.
Diik
_________________ Volvo V70 II 2002 (MY 2003) 2.4i 103kw
Vozy minulé:
Ford Probe 2.5 V6 120kw - Batmobil - jednou se snad opět setkáme!
Mazda 121, 323, 2x323f, 626, Rover 416, Filcka obecná
Urvanej píše:martinopel, karelvolvo: v případku, kdy motorek netočí jak má, tak je zahnojená/oběhaná kotva či uhlíky. Není to nic, co by nešlo řešit v řádu stokorun. Výhoda stejnosměrných motorů je v tom, že jsou prostě jednoduchý a pokud funguje přenos elektriky na cívky, a neni vůle v ložiskách, tak musí fungovat.
Např vyběhaný ventilátory na krabicích umíraji na vydřenou kotvu, a hrozně blbě se rozebíraj.
Máš možnost nechat kotvy opravit?Rád využiji tvých služeb.Mám tady cca 10 motorků s vyběhanýma kotvama.