jaky D5 do XC70 III ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
jaky D5 do XC70 III ?
O spolehlivé D5 136kW bych mohl vyprávět
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5068
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
jaky D5 do XC70 III ?
Asi by toho moc nebylo
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
jaky D5 do XC70 III ?
Takže ne. Jsou také AWDéčka https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=36&maxPowerAsArray=163&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2013&minPowerAsArray=163&minPowerAsArray=PS&scopeId=Chajnej píše:Když jsem si projel inzeráty tak to vypadá, že se do XC70 dávaly, ale pouze do 2WD verzí. Potvrdí někdo?shalibaba píše:Oni se do XC70 nedavali D3/D4 120 kw 2.0 5-ti hrnek?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
jaky D5 do XC70 III ?
Ty D4 z roku 2013 jsou ještě 5-ti válce?
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
jaky D5 do XC70 III ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70#Engines_3D4 D5244T17 2013–2016 163 PS (120 kW; 161 hp) 400 N⋅m (300 lb⋅ft) @1500–2500 2,400 cc (146.5 in3) Inline 5 with turbo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
jaky D5 do XC70 III ?
Minuly tyden jsem na tohle tema mluvil s mechanikem ze Stodulek - rikal ze separaci vlozek valcu resiJasper píše:To me tez. Vybrat si motor o 15 kW slabsi z duvodu potencialni zavady? Podle mne jde o jednotky nikoli desitky motoru a v zasade jak pise Kuba. Kdyz se k tomu motoru chovas jak se patri,tak na 200-300 tis.km by te to potkat nemelo. Nazor Davida Patocky? Kolik motoru 151 kW melo problem s prasklym blokem a u 158 kW uz se to zase neobjevuje?
priblizne 2x do roka, hlavne u 151/156kW, vyjimecne 120kW.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
jaky D5 do XC70 III ?
To je právě to, že ty špatný zkušenosti jsou daleko víc vidět, když jsou opravy tak drahý. Ale člověk se už nedozví, jestli se jedná o vylítany auta ke terejm se někdo choval blbě, anebo to může potkat i krásný kousky s nízkým nájezdem...
Ještě dotaz bokem: při dnešní obhlídce auta nás se ženou překvapila docela šatná kvalita některých plastových dílů v interiéru: ošoupaná barva z klik u dveří, zadrhávající se roletka před loketní opěrkou a třeba i časem vyšisovaná barva na krytkách ostřikovačů světel. Je to normální, nebo to byla smůla na mimořádně špatný kus? Jednalo se o pět let staré auto se 165 tkm...
Ještě dotaz bokem: při dnešní obhlídce auta nás se ženou překvapila docela šatná kvalita některých plastových dílů v interiéru: ošoupaná barva z klik u dveří, zadrhávající se roletka před loketní opěrkou a třeba i časem vyšisovaná barva na krytkách ostřikovačů světel. Je to normální, nebo to byla smůla na mimořádně špatný kus? Jednalo se o pět let staré auto se 165 tkm...
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
jaky D5 do XC70 III ?
Opravdu? Stáčí se vesele všude.Cromoly píše:...auto se 165 tkm...
Koupil jsem XC se 150tkm a 4 roky stáří. A (když se umylo) tak bylo jak nové. Asi záleží, jake pr*se v tom také jezdilo? Případně jestli je to vyšisovanej ital?
Na druhou stranu, viděl jsem stočené auto z 430tkm na obligátních 175tkm a nepoznal bych to (podle opotřebení interiéru).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
jaky D5 do XC70 III ?
Dá se to poznat v DIMce? Nebo někde?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
jaky D5 do XC70 III ?
Nepřímo. Když se takové auto připojí na VDASH, tak se (alespoň u P3) dá stočení celkem spolehlivě zjistit. Ostatní platformy bohužel jen když je stáčeč úplná lama a nezamete za sebou stopy.
V databázi máme třeba auta, co mají 654000, stočených na 189000 a takové podobné veselé případy. Ale to jsou jednotky kusů. Nejvíce je toho v rozsahu 50-250tkm.
/PL
V databázi máme třeba auta, co mají 654000, stočených na 189000 a takové podobné veselé případy. Ale to jsou jednotky kusů. Nejvíce je toho v rozsahu 50-250tkm.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
jaky D5 do XC70 III ?
Jojo, tohle je s doložitelnou historií z českejch autorizáků...ok2ucx píše:Opravdu? Stáčí se vesele všude.Cromoly píše:...auto se 165 tkm...
Koupil jsem XC se 150tkm a 4 roky stáří. A (když se umylo) tak bylo jak nové. Asi záleží, jake pr*se v tom také jezdilo? Případně jestli je to vyšisovanej ital?
Na druhou stranu, viděl jsem stočené auto z 430tkm na obligátních 175tkm a nepoznal bych to (podle opotřebení interiéru).
/PL
-
Offline
- Příspěvky: 256
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
jaky D5 do XC70 III ?
To dochlazování při dojezdu, jak to tady někteří prezentují, je snad mýtus, ne? Měl jsem za to, že D5 136 kW má vodní chlazení turba...). Nebo se pletu?
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
jaky D5 do XC70 III ?
Uškodit to nemůže
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
jaky D5 do XC70 III ?
Jak se tato závada (prasklá vložka/vložky) dá jednoduše identifikovat při kupování ojetiny?David Patočka píše: U 151 kw právě praskají a je to neopravitelné, ani tzv.suchá vložka se neosvědčila.
Výrobce udělal inovaci těsnění hlavy válců a jiné šrouby, ovšem můj subjektivní pocit je stejně ten, že za to
může hlavně uživatel, když tomu nakládá za studena.
Nejvíce tím trpí auta s autom.převodovkou, tam se na to šlápne a jedééééém.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
jaky D5 do XC70 III ?
A jak je to se zahřejváním motoru? Nechat vrčet na místě nebo pomalou jízdou???David Patočka píše:No jasně, ale měla mrtvej motor, právě proto jsem si ji koupil.
Motor jsem měl v regále, který měl najeto 1600 km, a tak jsem ho tam dal
No, a teď jezdím už dva roky, a jelikož nejsem vůl, tak to nehoním studené
Já to vždycky říkám jako dětem:
Představ si, že tě v 6 ráno vzbudím, vyhodím tě ven na mráz ještě v pyžamu, a budu řvát, že máš zaběhnout 3000 metrů pod 12 minut. A co se stane ????
Urveš si achylovku, nebo svalovej úpon na stehně ?
No, a to se děje v tom motoru, když mu ráno v zimě naložíš, jako blbec
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
jaky D5 do XC70 III ?
Ideálně pomalou jízdou.PetrXC70 píše: A jak je to se zahřejváním motoru? Nechat vrčet na místě nebo pomalou jízdou???
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum
jaky D5 do XC70 III ?
Ahoj, mám možnost koupit slušnou XC70 2012 4x4 s motorem D5244T17 (pětiválec 120w) po dlouhém pročítání fora jsem teda zjistil, že je to prakticky totožné co 158kw, kde je problém s vložkami. Týká se to v nějaký větší míře i toho slabšího motoru? Mám zkušenost jen se 136kw, kde to něco potřebuje s vyšším nájezdem ale pořád funguje. Tohle by mělo 300tis najeto, cena celkem zajímavá. Vím že tím zásadním drahým co se mění je rozdíl že nemá klapky, má ale jiné dražší na řešení problémů se vstřiky, mnohem dražší termostat, ten blok motoru co může potrápit, dvě turba,.. Je stále lepší varianta koupit 136kw s 400 tis km s tím, že bude o třeba 80 tis levnější a za to si jí postupně udělat (většinu zvládnu sám, dílnu a zkušenosti mám s koncernem VW) a nebo jít do o 5 let mladšího a problémovějšího auta?
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
jaky D5 do XC70 III ?
Moc lidí tenhle motor nemá. Ted koupil Jancho, ale zatím asi nebude moc co říct. Můžeš se podívat do jeho tématu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=883778#p883778
Víc nevím.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=883778#p883778
Víc nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4224
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
jaky D5 do XC70 III ?
Já to samé teď koupil, ale na hodnocení z mojí strany je ještě velmi brzo. Najeto mám necelých 250tis a vyměnil jsem to za 136kW. Původní cenu jsme solidně usmlouvali a to, co jsme usmlouvali, tak do auta padlo.
Něco opravdu špatně, něco klasická údržba a něco prevence.
Co vše se dělalo je uvedeno v mojí galerii.
Motor jako takový se zdá být v pořádku a s mým zacházením tomu bude tak i nadále, doufám
Edit: Hajnej byl rychlejší
Něco opravdu špatně, něco klasická údržba a něco prevence.
Co vše se dělalo je uvedeno v mojí galerii.
Motor jako takový se zdá být v pořádku a s mým zacházením tomu bude tak i nadále, doufám
Edit: Hajnej byl rychlejší
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: XC60 T8 Recharge Inscription MY21
- Bydliště: Praha 6
jaky D5 do XC70 III ?
A co 162kw? To je stejne jak nize zminovane 15x kw nebo ne? Mam to v 2016.
_________________
bylo: Honda Civic 93' D15B2;Volvo S60 D5 03', Saab 9-3 1.9TiD 04', Mondeo MK4 Titanium S, 2.2 TdCi;XC70 III D5, 2016;Toyota GR Yaris
XC60 T8 Recharge, 2021
galerie: http://bit.ly/PhxTnW
bylo: Honda Civic 93' D15B2;Volvo S60 D5 03', Saab 9-3 1.9TiD 04', Mondeo MK4 Titanium S, 2.2 TdCi;XC70 III D5, 2016;Toyota GR Yaris
XC60 T8 Recharge, 2021
galerie: http://bit.ly/PhxTnW
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
jaky D5 do XC70 III ?
A jsme u toho...... Pokud nejezdis plný plyn za studena, tak buď v klidu. Vložky prasknou klidně i u VEA, když je řidič debil. Takže vše záleží na IQ opravdu mezi sedackou a volantem.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum
jaky D5 do XC70 III ?
Ja vím že autu neublížíme, ale spíš jestli už ten problém není na cestě po předchozím majiteli. Když jsem tak četl co všechno Jancho na autě dělal a to ještě nebylo sáhnuto prakticky na nic co se týká agregátů, tak se stejně začínám přiklánět ke klasice 136kw
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
jaky D5 do XC70 III ?
Já mám 151kw, hned po koupi foukla těsnění pod hlavou, opravu zaplatil bývalý majitel. A Jancho se taky bál 2turba a teď je spokojen. To co jsem mu na autě měnil byl vpodstatě spotřebák. Trubka mezí turby praská nehledě na km, hlinikova trubka - špatný dizajn drzaku a zbytek byla prevence, která by ho čekala po ujeti xxx km stejně. Tedy brzdy taky běžný spotřebák.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
jaky D5 do XC70 III ?
Ale ten servis se netýkal toho, že koupil D4 120kw
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
jaky D5 do XC70 III ?
Však tam jsem mířil mým komentářem výše.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: capo111