Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

Tak o TOP stavu jsem tady nikde nikdy nic nepsal.
TOP stav bych možná označil tehdá V70 a to ještě jenom možná...

Co se týká rozdílu cen, tak by nebylo fér uvádět tady nějaké cifry.
To už věcí bazaru za kolik si ji prodají a kolik vydělají.
Kdysi jsem taky neuváděl žádná čísla týkající se Superba.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1343
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Arkaz »

jergus.balaz píše: 15 čer 2024 19:09 V XC90 v slnečný horúci deň sa nedá ísť s odtiahnutou panoramou, pečie dnu riadne. Po zatiahnuti je to už viac menej v poriadku, a aj na dovolenke v IT pri 40C bolo auto vychladené - vzdialený štart dopredu je výhoda.
treba si dat nalepit keramicku foliu na sklo a nebude ti tolko piect :)

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

Jinak teprve teď jsem zjistil co jsem koupil :lol:

Byl jsem přesvědčen že je to MY18, ale dle VIN je na 8mém místě od konce K a to by mělo značit MY19... :wink:
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ano 2018 má J.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

honzi2
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Střezetice
Vůz: Ford Galaxy 2015

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od honzi2 »

Jak je to s designem zadního nárazníku?
Většinou co jsem viděl tak ve výbavě momentum je to takové obyčejné s obyč koncovkou výfuku, ale inscription má koncovky dvě jakoby oválné chromové.
Ale v jednom inzerátu uváděli výbavu momentum s tím hezčím nárazníkem.
Je to volitelná výbava?
toto
image.png
vs.
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

Oválné chromové jsou nejhezčí.
Ale jaká je souvislost u ostatních výbav... těžko říct.
Jestli to není nějak vázané ještě k motorizaci... třeba nižší výbava, ale silný motor to má také... nevím, jen myšlenka.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Thor123 »

Momentum a níž má kulaté koncovky, v případě D3 jen jedna na pravé straně. A černý strukturovaný spodní plast.
Inscription/Rdesign má koncovky obdélníkové a plast černý lesklý s chrom lištou.

Ke každé výbavě se dal dokoupit Styling paket případně samostatné příslušenství: "dvojité koncovky výfuku" . Koncovky jsou pak jako u Inscription a Rdesign jen jsou ještě rozdělené a jsou "jakoby čtyři". A plast okolo koncovek je pak v barvě vozu jako zde na fotce výš.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

honzi2
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Střezetice
Vůz: Ford Galaxy 2015

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od honzi2 »

Díky za vysvětlení

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

161.500 km

Jelikož auto jezdilo klasický interval cca 30tkm na olej, tak jako první servis bylo naplánováno vyměnit olej v motoru a "naředit" olej v převodovce.
Vše jsem tu měl ještě pro D3, takže to podědila D4... :wink:

Při první výměně oleje v převodovce na D4 z toho tekla mnohem lepší barva oleje než při 4té výměně na D3 (vzhledově při vypouštění).
D3D4.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

Tak první závada na D4.
Asi se teda nestala mě, ale nějaký ten týden, měsíc a možná i rok už to bude rozbité... jen jsem se nevšimnul.
Podle internetu zdaleka nejsem sám a je to asi zřejmě vlastnost, podobně jako rosící víko ventilů.

Jedná se o zatékání do pravého zadního světla na kufrových dveřích, následkem toho odejde LED světlo, které je tak nějak nerozebíratelné.
Takže řešením je většinou výměna celého světla.

Když svítí jen levá půlka, vypadá to tak nějak divně.
Tak já to vyřešil tak nějak po česku, odpojil jsem i levou stranu aby to bylo souměrné.
Jedná se o dočasné řešení než seženu jiné světlo.
Obrázek WhatsApp, 2024-07-05 v 18.40.40_287e4d91.jpg
Obrázek WhatsApp, 2024-07-05 v 18.40.46_94d4b7c6.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Thor123 »

Ano, bohužel výrobní vada. Stačí (zde už pozdě) dotáhnout nedostatečně utažené šrouby.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

162.500 km

Nastal čas na zásadní servis. Výměna rozvodu motoru a příslušenství. Bylo už přetaženo o pár tisíc km.
Na tomto servisu jsem byl předběžně už domluven s J.Svobodou ještě před nákupem auta.
Napřed jsem ho vyděsil že bude potřeba udělat znovu rozvody a pak teprve vysvětlil o co jde.
V podstatě je to celé uděláno z originálních dílů.
Objednal jsem v polském autorizáku sadu na rozvody (2xkladka, 1xnapínací, řemen, šrouby), sadu příslušenství (řemen, napínák).
Pak tady v kelly diamantovou podložku řemenice, originál chladící kapalinu a destilku.
A z nějakého eshopu druhovýrobní pumpu (která je téměř originální), jen má vybroušené logo Volvo. :wink:
Vše naprosto bez komplikací a motor vrčí.

Cenově to vyšlo podobně jako minule, díly jsou naprosto shodné D3 D4 a zase kdyžtak za 150.000km další rozvody, ale to už asi další majitel. :D

Ještě jedno zjištění, někde se tu řeší volnoběžka alternátoru VEA...
Tak jsme to prohlíželi a alternátor má obyčejnou pevnou řemenici. Zato velká řemenice na motoru zde plní funkci volnoběžky.

Foto:
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
Řemenice alternátoru:
08.jpg
Řemenice motoru:
09.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od lkopcansky »

Pak tady v kelly diamantovou podložku řemenice

Je nutné tú podložku vymeniť? Moja D4 ju nemá vymenenú - odvtedy najazdené cca 15 tis km a ani D3 mojej mami servisovaná len v aurizáku ju nemá vymenenú
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Všechny díly se měnily dle seznamu autorizovaného servisu Volvo CZ.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2216
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Munga »

Tyhle informace jsou veřejně dostupné?

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Stačí si o ně napsat do Volva. :D
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2216
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Munga »

Jo a oni mi to pošlou :D

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Budeš se divit, ale poslali mi to.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

165.000 km

Rozvody otestovány trošku delší trasou, ale jen Rakousko na 2,5noci... cca 1400km celkem
Vše v pohodě, auto jezdí bez problému. Musím napsat a potvrdit to co mi tu psal Thor, že D4 je skutečně důstojnější pohon pro V90. :beer:
Alpské stoupáky jízdou na pohodu si drží 1500-lehce přes 2000 otáček...

Vzhledem k výborné předpovědi počasí jsem vyjel už den předem odpoledne a těsně před půlnocí skončil pod Grossglocknerem na parkovišti.. vjezd se otevírá ráno v 5:30.
Cestou v noci jsem na parkovišti zjistil že tato V90 má podsvícené vnější kličky. :wink:
Natáhnout se na na zadních sedačkách a 5 hodin celkem dobrého spánku, ovšem ranní probuzení těsně před 5hod bylo krutý... Člověk rozlámanej a celkem zmrzlej (bylo ráno 8°C).
Pozoroval jsem vjezdové brány nahoru a vše ještě zavřené, ale cca 4-5aut tam projeli výjezdem jednosměrkou a stoupali nahoru zdarma.
U prvních jsem si myslel že je to třeba někdo tam odtud, ale když tam jeli i Italové a Holanďani, tak jsem začal mít jistotu že prostě jen jedou brzo aby projeli bez povšimnutí zdarma.
Chvilku jsem na tím také přemýšlel, ale nakonec jsem si počkal na otevření a po zaplacení 43E jsem se vydal nahoru, víceméně brzo ráno tam není žádný provoz, tak i parkování bylo v pohodě.
Po návratu z túry jsem byl jak v jiném světě, neskutečné množství lidí, parkoviště plný.

Co se týká spotřeby, tak bych řekl že to bude hodně podobné D3/D4, možná dokonce z toho D4 ač je silnější vyjde lépe. :wink:
Zatím to tak vychází, ale chce to alespoň rok provozu, všechny roční období a pak teprve soudit.

Akce světlo:
Nebylo to tak jednoduché jak se zdálo na první pohled.
Podle kódu 31656786 jsem objednal světlo v autopalace. cena 3001Kč
Druhý den odpověď že je nedostupné, ale mohou mi nabídnout světlo s kódem 32293884 za cenu 4718Kč. - identické světlo na předface.
Objednávka stornována.
Nakonec objednáno z polska přes překupníka s kódem 31656786 za cenu 3510Kč komplet a přišlo světlo s kódem 32293884. Už je namontováno a svítí.
Při porovnání má nové světlo o trochu masivnější těsnění... asi vědí proč... :wink:
20240720_214335.jpg
20240721_051425.jpg
20240721_062255.jpg
20240721_063848.jpg
20240721_064552.jpg
20240722_172351.jpg
20240723_162724.jpg
20240724_150651.jpg
Přidáno za 9 minut 41 sekund:
A ještě jedno zjištění... Přesnost PC co se týká spotřeby.
P3 - obě co jsem měl ukazovaly optimisticky... ukazovaly nějakou hodnotu a realita byla o něco vyšší 0,2-0,5 l/100km
Superb ukazoval celkem přesně, co ukázal, tak to i vyšlo...
SPA D3 a D4 (alespoň ty moje) ukazují kupodivu pesimisticky... ukážou nějakou hodnotu a vejde se tam méně o 0,2-0,3 l/100km
To jsou první auta co jsem kdy měl že ukazují více než je realita... o to je to příjemnější potom na pumpě... :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1666
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od labanos »

Tak zase škodovky ukazují prvních xx kilometrů pořád plnou nádrž. Myslím, že to chování vymýšlí někdo z marketingu, aby bylo o čem mluvit v hospodě :-D
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

jirka789
Offline
Příspěvky: 132
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 III D3 110kw MY2016

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od jirka789 »

Mě na P3 s VEA taky ukazuje buď "přesně" a nebo spíše více, než dle tankování (tankuji skoro vždy u stejné benzinky). Každopádně klobouk dolu za spotřeby za který jezdíš, schválně jezdíš "ECO" a nebo je to prostě tvůj styl? :)
_________________
V70 D3 110kw MY2016 | ST2 + EGR Off by D5T5 127kw
Obrázek

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Nosound89 »

labanos píše: 31 črc 2024 06:46 Tak zase škodovky ukazují prvních xx kilometrů pořád plnou nádrž. Myslím, že to chování vymýšlí někdo z marketingu, aby bylo o čem mluvit v hospodě :-D
Nn, trošku jinak, už nějakou dobu mám novou Octávii a chová se to tak, že natankuji plnou, dojezd mi napíše cca 890km a prvních 250-300km ukazuje stále těch 890km, až následně to začne padat jak má. Nechápu proč to nemůže napsat ihned reálných 1200km.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3317
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Vapik »

Je to v citlivosti hladinového čidla, řešil jsem v rámci vývoje nové nádrže v práci to samé. Museli jsme použit existující palivoměr a ten proste hladinu neviděl až do plné nádrže ale max hladinu hlásil už 15l před maximem. Proto jsme museli dojezd počítat z jeho reálného maxima a ne z maxima nádrže, protože jsme nevěděli kolik z těch 15l tam vlastně je. Nové čidlo by stalo prachy, vývoj, testování a nový díl do skladu což stojí zase peníze tak se to udělalo takto. Věřím že škodovku to má stejně.

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

jirka789 píše: 31 črc 2024 08:01 Mě na P3 s VEA taky ukazuje buď "přesně" a nebo spíše více, než dle tankování (tankuji skoro vždy u stejné benzinky). Každopádně klobouk dolu za spotřeby za který jezdíš, schválně jezdíš "ECO" a nebo je to prostě tvůj styl? :)
Napsal jsem to blbě, není rozdíl P3 a SPA, ale změna v přesnosti přišla asi s VEA motory.

Jezdím jak se povede. Snažím se moc zbytečně nebrzdit a po dálnici moc nelítám.
Třeba poslední spotřeba byla plná Dolní Dvořiště, poté rychlostí 100km/h pod Grossglockner (byla tma), pak několik horských přejezdů, zpátky už po dálnici kde to šlo tak 140km/h.
A Dolní Dvořiště opět dotankování po 913km. PC ukazoval 5,7, realita vyšla 5,2. Stejný stojan, cca stejné naplnění.
Pak jsem jel svižně na Budějovice a dále po dálnici kde to šlo tak 150-160km/h, velký provoz nebyl, takže dost často (D3, D1, okruh Prahy a D6 domů) a doma PC ukazoval 6,5. Takže realita by byla trošku níž, ale tam jsem ještě netankoval.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1125
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4

Příspěvek od Tom0 »

167.500 km

První návštěva autorizovaného servisu Auto Kurtz s D4.
Žádná porucha se nekoná, chtěl jsem zkusit aplikaci Volvo Cars.

Jelikož auto bylo z Belgie, bylo přiřazeno v rámci aplikace někomu v Belgii.
Takže servis musel auto přiřadit v systému k mému účtu, ale jelikož v mezičase ještě vypršelo předplatné, tak auto muselo fyzicky na dílnu a diagnostikou toto aktivovat.
Pak už jen dopárování v auta s telefonem a hotovo. Celé to bylo max. 20minut a cena 1500Kč. Aktuálně tam vidím předplatné na 1 rok.
Další předplatné si již mohu spravovat sám v aplikaci, ovšem nesmí se stát že to nechám propadnout, to pak musí auto znovu do servisu jako dnes.
Případně při pravidelném servisu to prodlužují zdarma na další rok, ale to se mě tak nějak netýká... :wink:

Aplikace vypadá super, vůbec nevím jak jsem mohl bez toho žít... :lol:
Zamykání, odemykání, startování a chcípání.. Hlavně startování vypadá divně když nikde nikdo není a auto startuje :wink:
Pak dojezd, stav tachometru, spotřeba, kniha jízd, poloha auta, odeslání místa z mapy do navigace v autě... to vše vypadá dobře.

Trošku zklamání jsou okna, kde aplikace ví které okno je otevřené... ale prostě to nejde zavřít... chápu že asi bezpečnost, abych tam někoho neuskřípnul.
Naposledy upravil(a) Tom0 dne 15 říj 2024 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé