Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Tak o TOP stavu jsem tady nikde nikdy nic nepsal.
TOP stav bych možná označil tehdá V70 a to ještě jenom možná...
Co se týká rozdílu cen, tak by nebylo fér uvádět tady nějaké cifry.
To už věcí bazaru za kolik si ji prodají a kolik vydělají.
Kdysi jsem taky neuváděl žádná čísla týkající se Superba.
TOP stav bych možná označil tehdá V70 a to ještě jenom možná...
Co se týká rozdílu cen, tak by nebylo fér uvádět tady nějaké cifry.
To už věcí bazaru za kolik si ji prodají a kolik vydělají.
Kdysi jsem taky neuváděl žádná čísla týkající se Superba.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
treba si dat nalepit keramicku foliu na sklo a nebude ti tolko piectjergus.balaz píše: 15 čer 2024 19:09 V XC90 v slnečný horúci deň sa nedá ísť s odtiahnutou panoramou, pečie dnu riadne. Po zatiahnuti je to už viac menej v poriadku, a aj na dovolenke v IT pri 40C bolo auto vychladené - vzdialený štart dopredu je výhoda.

-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Jinak teprve teď jsem zjistil co jsem koupil
Byl jsem přesvědčen že je to MY18, ale dle VIN je na 8mém místě od konce K a to by mělo značit MY19...

Byl jsem přesvědčen že je to MY18, ale dle VIN je na 8mém místě od konce K a to by mělo značit MY19...

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Ano 2018 má J.
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střezetice
- Vůz: Ford Galaxy 2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Jak je to s designem zadního nárazníku?
Většinou co jsem viděl tak ve výbavě momentum je to takové obyčejné s obyč koncovkou výfuku, ale inscription má koncovky dvě jakoby oválné chromové.
Ale v jednom inzerátu uváděli výbavu momentum s tím hezčím nárazníkem.
Je to volitelná výbava?
toto vs.
Většinou co jsem viděl tak ve výbavě momentum je to takové obyčejné s obyč koncovkou výfuku, ale inscription má koncovky dvě jakoby oválné chromové.
Ale v jednom inzerátu uváděli výbavu momentum s tím hezčím nárazníkem.
Je to volitelná výbava?
toto vs.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Oválné chromové jsou nejhezčí.
Ale jaká je souvislost u ostatních výbav... těžko říct.
Jestli to není nějak vázané ještě k motorizaci... třeba nižší výbava, ale silný motor to má také... nevím, jen myšlenka.
Ale jaká je souvislost u ostatních výbav... těžko říct.
Jestli to není nějak vázané ještě k motorizaci... třeba nižší výbava, ale silný motor to má také... nevím, jen myšlenka.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Momentum a níž má kulaté koncovky, v případě D3 jen jedna na pravé straně. A černý strukturovaný spodní plast.
Inscription/Rdesign má koncovky obdélníkové a plast černý lesklý s chrom lištou.
Ke každé výbavě se dal dokoupit Styling paket případně samostatné příslušenství: "dvojité koncovky výfuku" . Koncovky jsou pak jako u Inscription a Rdesign jen jsou ještě rozdělené a jsou "jakoby čtyři". A plast okolo koncovek je pak v barvě vozu jako zde na fotce výš.
Inscription/Rdesign má koncovky obdélníkové a plast černý lesklý s chrom lištou.
Ke každé výbavě se dal dokoupit Styling paket případně samostatné příslušenství: "dvojité koncovky výfuku" . Koncovky jsou pak jako u Inscription a Rdesign jen jsou ještě rozdělené a jsou "jakoby čtyři". A plast okolo koncovek je pak v barvě vozu jako zde na fotce výš.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střezetice
- Vůz: Ford Galaxy 2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Díky za vysvětlení
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
161.500 km
Jelikož auto jezdilo klasický interval cca 30tkm na olej, tak jako první servis bylo naplánováno vyměnit olej v motoru a "naředit" olej v převodovce.
Vše jsem tu měl ještě pro D3, takže to podědila D4...
Při první výměně oleje v převodovce na D4 z toho tekla mnohem lepší barva oleje než při 4té výměně na D3 (vzhledově při vypouštění).
Jelikož auto jezdilo klasický interval cca 30tkm na olej, tak jako první servis bylo naplánováno vyměnit olej v motoru a "naředit" olej v převodovce.
Vše jsem tu měl ještě pro D3, takže to podědila D4...

Při první výměně oleje v převodovce na D4 z toho tekla mnohem lepší barva oleje než při 4té výměně na D3 (vzhledově při vypouštění).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Tak první závada na D4.
Asi se teda nestala mě, ale nějaký ten týden, měsíc a možná i rok už to bude rozbité... jen jsem se nevšimnul.
Podle internetu zdaleka nejsem sám a je to asi zřejmě vlastnost, podobně jako rosící víko ventilů.
Jedná se o zatékání do pravého zadního světla na kufrových dveřích, následkem toho odejde LED světlo, které je tak nějak nerozebíratelné.
Takže řešením je většinou výměna celého světla.
Když svítí jen levá půlka, vypadá to tak nějak divně.
Tak já to vyřešil tak nějak po česku, odpojil jsem i levou stranu aby to bylo souměrné.
Jedná se o dočasné řešení než seženu jiné světlo.
Asi se teda nestala mě, ale nějaký ten týden, měsíc a možná i rok už to bude rozbité... jen jsem se nevšimnul.
Podle internetu zdaleka nejsem sám a je to asi zřejmě vlastnost, podobně jako rosící víko ventilů.
Jedná se o zatékání do pravého zadního světla na kufrových dveřích, následkem toho odejde LED světlo, které je tak nějak nerozebíratelné.
Takže řešením je většinou výměna celého světla.
Když svítí jen levá půlka, vypadá to tak nějak divně.
Tak já to vyřešil tak nějak po česku, odpojil jsem i levou stranu aby to bylo souměrné.
Jedná se o dočasné řešení než seženu jiné světlo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Ano, bohužel výrobní vada. Stačí (zde už pozdě) dotáhnout nedostatečně utažené šrouby.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
162.500 km
Nastal čas na zásadní servis. Výměna rozvodu motoru a příslušenství. Bylo už přetaženo o pár tisíc km.
Na tomto servisu jsem byl předběžně už domluven s J.Svobodou ještě před nákupem auta.
Napřed jsem ho vyděsil že bude potřeba udělat znovu rozvody a pak teprve vysvětlil o co jde.
V podstatě je to celé uděláno z originálních dílů.
Objednal jsem v polském autorizáku sadu na rozvody (2xkladka, 1xnapínací, řemen, šrouby), sadu příslušenství (řemen, napínák).
Pak tady v kelly diamantovou podložku řemenice, originál chladící kapalinu a destilku.
A z nějakého eshopu druhovýrobní pumpu (která je téměř originální), jen má vybroušené logo Volvo.
Vše naprosto bez komplikací a motor vrčí.
Cenově to vyšlo podobně jako minule, díly jsou naprosto shodné D3 D4 a zase kdyžtak za 150.000km další rozvody, ale to už asi další majitel.
Ještě jedno zjištění, někde se tu řeší volnoběžka alternátoru VEA...
Tak jsme to prohlíželi a alternátor má obyčejnou pevnou řemenici. Zato velká řemenice na motoru zde plní funkci volnoběžky.
Foto:
Řemenice alternátoru: Řemenice motoru:
Nastal čas na zásadní servis. Výměna rozvodu motoru a příslušenství. Bylo už přetaženo o pár tisíc km.
Na tomto servisu jsem byl předběžně už domluven s J.Svobodou ještě před nákupem auta.
Napřed jsem ho vyděsil že bude potřeba udělat znovu rozvody a pak teprve vysvětlil o co jde.
V podstatě je to celé uděláno z originálních dílů.
Objednal jsem v polském autorizáku sadu na rozvody (2xkladka, 1xnapínací, řemen, šrouby), sadu příslušenství (řemen, napínák).
Pak tady v kelly diamantovou podložku řemenice, originál chladící kapalinu a destilku.
A z nějakého eshopu druhovýrobní pumpu (která je téměř originální), jen má vybroušené logo Volvo.

Vše naprosto bez komplikací a motor vrčí.
Cenově to vyšlo podobně jako minule, díly jsou naprosto shodné D3 D4 a zase kdyžtak za 150.000km další rozvody, ale to už asi další majitel.

Ještě jedno zjištění, někde se tu řeší volnoběžka alternátoru VEA...
Tak jsme to prohlíželi a alternátor má obyčejnou pevnou řemenici. Zato velká řemenice na motoru zde plní funkci volnoběžky.
Foto:
Řemenice alternátoru: Řemenice motoru:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Pak tady v kelly diamantovou podložku řemenice
Je nutné tú podložku vymeniť? Moja D4 ju nemá vymenenú - odvtedy najazdené cca 15 tis km a ani D3 mojej mami servisovaná len v aurizáku ju nemá vymenenú
Je nutné tú podložku vymeniť? Moja D4 ju nemá vymenenú - odvtedy najazdené cca 15 tis km a ani D3 mojej mami servisovaná len v aurizáku ju nemá vymenenú
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Všechny díly se měnily dle seznamu autorizovaného servisu Volvo CZ.
-
Offline
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Tyhle informace jsou veřejně dostupné?
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Stačí si o ně napsat do Volva. 

-
Offline
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Jo a oni mi to pošlou 

-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Budeš se divit, ale poslali mi to.
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
165.000 km
Rozvody otestovány trošku delší trasou, ale jen Rakousko na 2,5noci... cca 1400km celkem
Vše v pohodě, auto jezdí bez problému. Musím napsat a potvrdit to co mi tu psal Thor, že D4 je skutečně důstojnější pohon pro V90.
Alpské stoupáky jízdou na pohodu si drží 1500-lehce přes 2000 otáček...
Vzhledem k výborné předpovědi počasí jsem vyjel už den předem odpoledne a těsně před půlnocí skončil pod Grossglocknerem na parkovišti.. vjezd se otevírá ráno v 5:30.
Cestou v noci jsem na parkovišti zjistil že tato V90 má podsvícené vnější kličky.
Natáhnout se na na zadních sedačkách a 5 hodin celkem dobrého spánku, ovšem ranní probuzení těsně před 5hod bylo krutý... Člověk rozlámanej a celkem zmrzlej (bylo ráno 8°C).
Pozoroval jsem vjezdové brány nahoru a vše ještě zavřené, ale cca 4-5aut tam projeli výjezdem jednosměrkou a stoupali nahoru zdarma.
U prvních jsem si myslel že je to třeba někdo tam odtud, ale když tam jeli i Italové a Holanďani, tak jsem začal mít jistotu že prostě jen jedou brzo aby projeli bez povšimnutí zdarma.
Chvilku jsem na tím také přemýšlel, ale nakonec jsem si počkal na otevření a po zaplacení 43E jsem se vydal nahoru, víceméně brzo ráno tam není žádný provoz, tak i parkování bylo v pohodě.
Po návratu z túry jsem byl jak v jiném světě, neskutečné množství lidí, parkoviště plný.
Co se týká spotřeby, tak bych řekl že to bude hodně podobné D3/D4, možná dokonce z toho D4 ač je silnější vyjde lépe.
Zatím to tak vychází, ale chce to alespoň rok provozu, všechny roční období a pak teprve soudit.
Akce světlo:
Nebylo to tak jednoduché jak se zdálo na první pohled.
Podle kódu 31656786 jsem objednal světlo v autopalace. cena 3001Kč
Druhý den odpověď že je nedostupné, ale mohou mi nabídnout světlo s kódem 32293884 za cenu 4718Kč. - identické světlo na předface.
Objednávka stornována.
Nakonec objednáno z polska přes překupníka s kódem 31656786 za cenu 3510Kč komplet a přišlo světlo s kódem 32293884. Už je namontováno a svítí.
Při porovnání má nové světlo o trochu masivnější těsnění... asi vědí proč...
Přidáno za 9 minut 41 sekund:
A ještě jedno zjištění... Přesnost PC co se týká spotřeby.
P3 - obě co jsem měl ukazovaly optimisticky... ukazovaly nějakou hodnotu a realita byla o něco vyšší 0,2-0,5 l/100km
Superb ukazoval celkem přesně, co ukázal, tak to i vyšlo...
SPA D3 a D4 (alespoň ty moje) ukazují kupodivu pesimisticky... ukážou nějakou hodnotu a vejde se tam méně o 0,2-0,3 l/100km
To jsou první auta co jsem kdy měl že ukazují více než je realita... o to je to příjemnější potom na pumpě...
Rozvody otestovány trošku delší trasou, ale jen Rakousko na 2,5noci... cca 1400km celkem
Vše v pohodě, auto jezdí bez problému. Musím napsat a potvrdit to co mi tu psal Thor, že D4 je skutečně důstojnější pohon pro V90.

Alpské stoupáky jízdou na pohodu si drží 1500-lehce přes 2000 otáček...
Vzhledem k výborné předpovědi počasí jsem vyjel už den předem odpoledne a těsně před půlnocí skončil pod Grossglocknerem na parkovišti.. vjezd se otevírá ráno v 5:30.
Cestou v noci jsem na parkovišti zjistil že tato V90 má podsvícené vnější kličky.

Natáhnout se na na zadních sedačkách a 5 hodin celkem dobrého spánku, ovšem ranní probuzení těsně před 5hod bylo krutý... Člověk rozlámanej a celkem zmrzlej (bylo ráno 8°C).
Pozoroval jsem vjezdové brány nahoru a vše ještě zavřené, ale cca 4-5aut tam projeli výjezdem jednosměrkou a stoupali nahoru zdarma.
U prvních jsem si myslel že je to třeba někdo tam odtud, ale když tam jeli i Italové a Holanďani, tak jsem začal mít jistotu že prostě jen jedou brzo aby projeli bez povšimnutí zdarma.
Chvilku jsem na tím také přemýšlel, ale nakonec jsem si počkal na otevření a po zaplacení 43E jsem se vydal nahoru, víceméně brzo ráno tam není žádný provoz, tak i parkování bylo v pohodě.
Po návratu z túry jsem byl jak v jiném světě, neskutečné množství lidí, parkoviště plný.
Co se týká spotřeby, tak bych řekl že to bude hodně podobné D3/D4, možná dokonce z toho D4 ač je silnější vyjde lépe.

Zatím to tak vychází, ale chce to alespoň rok provozu, všechny roční období a pak teprve soudit.
Akce světlo:
Nebylo to tak jednoduché jak se zdálo na první pohled.
Podle kódu 31656786 jsem objednal světlo v autopalace. cena 3001Kč
Druhý den odpověď že je nedostupné, ale mohou mi nabídnout světlo s kódem 32293884 za cenu 4718Kč. - identické světlo na předface.
Objednávka stornována.
Nakonec objednáno z polska přes překupníka s kódem 31656786 za cenu 3510Kč komplet a přišlo světlo s kódem 32293884. Už je namontováno a svítí.
Při porovnání má nové světlo o trochu masivnější těsnění... asi vědí proč...

Přidáno za 9 minut 41 sekund:
A ještě jedno zjištění... Přesnost PC co se týká spotřeby.
P3 - obě co jsem měl ukazovaly optimisticky... ukazovaly nějakou hodnotu a realita byla o něco vyšší 0,2-0,5 l/100km
Superb ukazoval celkem přesně, co ukázal, tak to i vyšlo...
SPA D3 a D4 (alespoň ty moje) ukazují kupodivu pesimisticky... ukážou nějakou hodnotu a vejde se tam méně o 0,2-0,3 l/100km
To jsou první auta co jsem kdy měl že ukazují více než je realita... o to je to příjemnější potom na pumpě...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Tak zase škodovky ukazují prvních xx kilometrů pořád plnou nádrž. Myslím, že to chování vymýšlí někdo z marketingu, aby bylo o čem mluvit v hospodě 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Mě na P3 s VEA taky ukazuje buď "přesně" a nebo spíše více, než dle tankování (tankuji skoro vždy u stejné benzinky). Každopádně klobouk dolu za spotřeby za který jezdíš, schválně jezdíš "ECO" a nebo je to prostě tvůj styl? 

-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Nn, trošku jinak, už nějakou dobu mám novou Octávii a chová se to tak, že natankuji plnou, dojezd mi napíše cca 890km a prvních 250-300km ukazuje stále těch 890km, až následně to začne padat jak má. Nechápu proč to nemůže napsat ihned reálných 1200km.labanos píše: 31 črc 2024 06:46 Tak zase škodovky ukazují prvních xx kilometrů pořád plnou nádrž. Myslím, že to chování vymýšlí někdo z marketingu, aby bylo o čem mluvit v hospodě![]()
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 3317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Je to v citlivosti hladinového čidla, řešil jsem v rámci vývoje nové nádrže v práci to samé. Museli jsme použit existující palivoměr a ten proste hladinu neviděl až do plné nádrže ale max hladinu hlásil už 15l před maximem. Proto jsme museli dojezd počítat z jeho reálného maxima a ne z maxima nádrže, protože jsme nevěděli kolik z těch 15l tam vlastně je. Nové čidlo by stalo prachy, vývoj, testování a nový díl do skladu což stojí zase peníze tak se to udělalo takto. Věřím že škodovku to má stejně.
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Napsal jsem to blbě, není rozdíl P3 a SPA, ale změna v přesnosti přišla asi s VEA motory.jirka789 píše: 31 črc 2024 08:01 Mě na P3 s VEA taky ukazuje buď "přesně" a nebo spíše více, než dle tankování (tankuji skoro vždy u stejné benzinky). Každopádně klobouk dolu za spotřeby za který jezdíš, schválně jezdíš "ECO" a nebo je to prostě tvůj styl?![]()
Jezdím jak se povede. Snažím se moc zbytečně nebrzdit a po dálnici moc nelítám.
Třeba poslední spotřeba byla plná Dolní Dvořiště, poté rychlostí 100km/h pod Grossglockner (byla tma), pak několik horských přejezdů, zpátky už po dálnici kde to šlo tak 140km/h.
A Dolní Dvořiště opět dotankování po 913km. PC ukazoval 5,7, realita vyšla 5,2. Stejný stojan, cca stejné naplnění.
Pak jsem jel svižně na Budějovice a dále po dálnici kde to šlo tak 150-160km/h, velký provoz nebyl, takže dost často (D3, D1, okruh Prahy a D6 domů) a doma PC ukazoval 6,5. Takže realita by byla trošku níž, ale tam jsem ještě netankoval.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
167.500 km
První návštěva autorizovaného servisu Auto Kurtz s D4.
Žádná porucha se nekoná, chtěl jsem zkusit aplikaci Volvo Cars.
Jelikož auto bylo z Belgie, bylo přiřazeno v rámci aplikace někomu v Belgii.
Takže servis musel auto přiřadit v systému k mému účtu, ale jelikož v mezičase ještě vypršelo předplatné, tak auto muselo fyzicky na dílnu a diagnostikou toto aktivovat.
Pak už jen dopárování v auta s telefonem a hotovo. Celé to bylo max. 20minut a cena 1500Kč. Aktuálně tam vidím předplatné na 1 rok.
Další předplatné si již mohu spravovat sám v aplikaci, ovšem nesmí se stát že to nechám propadnout, to pak musí auto znovu do servisu jako dnes.
Případně při pravidelném servisu to prodlužují zdarma na další rok, ale to se mě tak nějak netýká...
Aplikace vypadá super, vůbec nevím jak jsem mohl bez toho žít...
Zamykání, odemykání, startování a chcípání.. Hlavně startování vypadá divně když nikde nikdo není a auto startuje
Pak dojezd, stav tachometru, spotřeba, kniha jízd, poloha auta, odeslání místa z mapy do navigace v autě... to vše vypadá dobře.
Trošku zklamání jsou okna, kde aplikace ví které okno je otevřené... ale prostě to nejde zavřít... chápu že asi bezpečnost, abych tam někoho neuskřípnul.
První návštěva autorizovaného servisu Auto Kurtz s D4.
Žádná porucha se nekoná, chtěl jsem zkusit aplikaci Volvo Cars.
Jelikož auto bylo z Belgie, bylo přiřazeno v rámci aplikace někomu v Belgii.
Takže servis musel auto přiřadit v systému k mému účtu, ale jelikož v mezičase ještě vypršelo předplatné, tak auto muselo fyzicky na dílnu a diagnostikou toto aktivovat.
Pak už jen dopárování v auta s telefonem a hotovo. Celé to bylo max. 20minut a cena 1500Kč. Aktuálně tam vidím předplatné na 1 rok.
Další předplatné si již mohu spravovat sám v aplikaci, ovšem nesmí se stát že to nechám propadnout, to pak musí auto znovu do servisu jako dnes.
Případně při pravidelném servisu to prodlužují zdarma na další rok, ale to se mě tak nějak netýká...

Aplikace vypadá super, vůbec nevím jak jsem mohl bez toho žít...

Zamykání, odemykání, startování a chcípání.. Hlavně startování vypadá divně když nikde nikdo není a auto startuje

Pak dojezd, stav tachometru, spotřeba, kniha jízd, poloha auta, odeslání místa z mapy do navigace v autě... to vše vypadá dobře.
Trošku zklamání jsou okna, kde aplikace ví které okno je otevřené... ale prostě to nejde zavřít... chápu že asi bezpečnost, abych tam někoho neuskřípnul.
Naposledy upravil(a) Tom0 dne 15 říj 2024 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé