EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5736
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Prodeje za minuly rok
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
U Tesly to funguje tak, že baterie začne předehřev pokud se do navigace nastaví SC. Takže ano, pokud jeli jenom kousek a baterie se nestihla vůbec prohřát.Urvanej píše: 09 led 2025 10:43 Dovolim si nabídnout jinej pohled na tu frontu. Je zima, sakra zima, v tu chvíli tesla nabíjí klidně 5-10kW výkonem, kde ještě cca 2kW jde na ohřev baterie, pokud si baterku nepřipravíš už před příjezdem. Takže na vině může být i tohle a ne jen nabíjení zdarma. Prostě když počítáš, že nabíjení trvá půl hodiny a ony jsou z toho najednou hodiny 4... nicméně opět bych nehledal chybu v elektroautě, ale v uživatelích, který tesle neřeknou, že jedou nabíjet, a ona se na to nepřipraví a proto to nabíjení tak trvá.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
EV: Diskuse o elektroautech
K té frontě: je to poslední SC před velkým lyžařským střediskem na severu, kam jezdí Norové i Švédi a byla holt sezóna. 

-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5736
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Tak prvni informace o nove Tesle model Y verze LR AWD:
Papirovy dojezd 720Km
Zrychleni 4.3s
Maximalka 200Km/h
Zustava pačka pod volantem jako blinkr
Edit: Jo a ma to předni parkovaci kameru. To minulemu modelu taky vyčitali.a ventilovane sedačky.
Cena 970 000Kč na činskem trhu.
Uvidime jak to bude v EU.
Papirovy dojezd 720Km
Zrychleni 4.3s
Maximalka 200Km/h
Zustava pačka pod volantem jako blinkr

Edit: Jo a ma to předni parkovaci kameru. To minulemu modelu taky vyčitali.a ventilovane sedačky.
Cena 970 000Kč na činskem trhu.
Uvidime jak to bude v EU.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 10 led 2025 08:02, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Ten dojezd je pecka! Reálné bych to teda viděl spíš na takových 550 ale uvidíme.
A cena není zla, hlavně by mohla zahýbat s cenami ojetin, které se vůbec, ale vůbec nehýbou.
A cena není zla, hlavně by mohla zahýbat s cenami ojetin, které se vůbec, ale vůbec nehýbou.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5736
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Tak oprava WLTP nebo jak je ten EU měřeni bude 611Km tohle je nějaky činsky odhad dojezdu. Asi by dokazali udělat vice, ale bylo by to na ukor hmotnosti. Dneska už nechtěji délat 2.5 - 3t auta. Protože to zase zkracuje dojezd a žere gumy
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
EV: Diskuse o elektroautech
To je pořád víc, než kolik mám teď na V70 se stávkujícím palivovým čerpadlem. A odpovídá to +- dojezdu krabic.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Takovýho dojezdu se mi u V8 nikdy nepodařilo dosáhnout
navíc u EV je ještě větší výkon a můžeš tankovat doma...
Na tu Y se fakt těšim, jak jí sepsou. Podle mě to je klíčový auto pro budoucí směřování EV trhu v globálním měřítku.

Na tu Y se fakt těšim, jak jí sepsou. Podle mě to je klíčový auto pro budoucí směřování EV trhu v globálním měřítku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
To bude tím nabíjením zdarma. V té frontě jsou jenom Tesly.
Ve Vestci u Prahy je taky furt nával a vedle dva stojany od ČEZu jsou pořád prázdné.
Ale šílený to je. Ty poslední auta to mají na několik hodin.
Chápu, že pro elektro hejtry je to video balzám na duši.
Ve Vestci u Prahy je taky furt nával a vedle dva stojany od ČEZu jsou pořád prázdné.
Ale šílený to je. Ty poslední auta to mají na několik hodin.
Chápu, že pro elektro hejtry je to video balzám na duši.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
No ono taky k novýmu elektroautu dostaneš "kredit" cca na 30-100tkm na SC, stejně jako to dělají ostatní automobilky, který nemaj vlastní nabíječky.
No je to těžký, no. Ale na začátku auta taky museli tankovat v lékárnách a nakonec se to nějak vyřešilo...
No je to těžký, no. Ale na začátku auta taky museli tankovat v lékárnách a nakonec se to nějak vyřešilo...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
EV: Diskuse o elektroautech
Já si raději počkám až se to vyřeší. S těma lékárnama je ten příměr přesný. Jen v te době neprudili ty co chtěli dál jezdit na koních 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3638
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
EV: Diskuse o elektroautech
Uvazuji o Tesla Model 3, 2019, 130tkm najeto. vysla by me na cca 300tisic. zaruka na baterku do 190tkm nebo 2027.
ma nekdo zkusenosti co se tam muze posrat?
ma nekdo zkusenosti co se tam muze posrat?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 5646
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
EV: Diskuse o elektroautech
Přeposlal sem sousedovi, co na to řekne...
Tak stručně:
Technologicky už super, ale bez tepelného čerpadla. A ani ve 130 bych se toho moc nebál. Tam totiž nemá moc co opravovat
Oproti novějšímu 2021 má horší okna, která jsou trochu hlučnější aerodynamicky a nemá elektrický otevírací kufr
Za 300 000 ale bude asi ta bezpečnější baterie s menším dojezdem
Tak stručně:
Technologicky už super, ale bez tepelného čerpadla. A ani ve 130 bych se toho moc nebál. Tam totiž nemá moc co opravovat
Oproti novějšímu 2021 má horší okna, která jsou trochu hlučnější aerodynamicky a nemá elektrický otevírací kufr
Za 300 000 ale bude asi ta bezpečnější baterie s menším dojezdem
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
Koukni na kanál na YouTube Jirka Zima ( swarm )
Jsou to dva týpci, byli i u Vaculíka v nějakém videu.
Nedávno koupili snad nejlevnější trojku v Německu. Je to taxík, najeto 300 tisíc km.
A celkem kupodivu tam žádnej průser není.
Jsou to dva týpci, byli i u Vaculíka v nějakém videu.
Nedávno koupili snad nejlevnější trojku v Německu. Je to taxík, najeto 300 tisíc km.
A celkem kupodivu tam žádnej průser není.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 444
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
EV: Diskuse o elektroautech
+ doporučuji zkouknout Swarmův Twitter. Jsou tam zajímavé a objektivní poznatky. Btw jinak je to externí redaktor Světa motorů, proto se například objevil ve video testu EX30.
https://x.com/diagon_swarm
Co jsem se dočet, tak největší problém u Tesly u nás, je plechařina. Konkrétně mám na mysli šílené čekací lhůty na opravy po kolizi v Tesla servisu. Jinak by to asi mělo být ok. I když osobně bych asi šel do modelového roku 2021+. Ale zase za tu cenu…
https://x.com/diagon_swarm
Co jsem se dočet, tak největší problém u Tesly u nás, je plechařina. Konkrétně mám na mysli šílené čekací lhůty na opravy po kolizi v Tesla servisu. Jinak by to asi mělo být ok. I když osobně bych asi šel do modelového roku 2021+. Ale zase za tu cenu…
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 5736
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Ja se mužu podepsat Swarm dělal recenze NB https://notebookblog.cz/ a teď začaln dělat recenze aut. Za mě hodně dobre info o Teslach. Ja začinam mit dojem že to auto neumře na baterku, nebo motor, ale na kastli.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Zíma v podstatě za největší problém považuje 2 věci, zadní zavěšení motoru, kde díl za 200Kč stojí 30tKč na práci a pak ty ukrutný kapsy u předních kol. Koukám na něj rád, ten "jeho" Vojta je správně divnej 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
EV: Diskuse o elektroautech
Jj mě je taky ten Vojta hodně sympatický 
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
U té první ne, u druhé ja baterka v číči...Carl-Gustaf Sudhoven píše: 12 led 2025 19:52 Koukni na kanál na YouTube Jirka Zima ( swarm )
Jsou to dva týpci, byli i u Vaculíka v nějakém videu.
Nedávno koupili snad nejlevnější trojku v Německu. Je to taxík, najeto 300 tisíc km.
A celkem kupodivu tam žádnej průser není.
Pokud chce @dumi.cz starší vůz, tak sehnat někoho kdo to viděl. Případně Tessie a podívat se na rozbalacování baterky, hlavně teda někdy ve stavu blízkemu vybití a při plném plynu, nebo tomu prostě naložit fest a podívat se, co dělá baterka.
Jojo Jirka to bere zodpověděně, on je stejně "divnej" jak Vojta, jen za kamerou to není tak moc vidět.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 444
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
EV: Diskuse o elektroautech
Přesně tak, není potřeba žádná spešl disgnostika. Stačí Bluetooth obd2 krabička a appka CarScanner, která je jak pro android, tak i pro iOS. Následně se pak zaměřit na rozdíl napětí mezi jednotlivými články. + pak pořádně zatížit baterku při malém SoC, jestli auto nevyhodí nějaké chyby, nebo nespadne do nouzáku.
SOH je kolikrát nic nevypovídající údaj, protože každá značka jej počítá jinak, a každá zmačká má nastavený jiný buffer na baterce. Takže kolikrát i když v reálu je SoH 94 %, auto může furt hlásit 100 % právě kvůli tomu bufferu.
Hezký video o tom má Vaculík, kde se zaměřil na nějaký Fiat 500e.
A ještě taková zajímavost, automobilky většinou uznávají reklamaci baterky, až když vykazuje SoH pod 70 %.
SOH je kolikrát nic nevypovídající údaj, protože každá značka jej počítá jinak, a každá zmačká má nastavený jiný buffer na baterce. Takže kolikrát i když v reálu je SoH 94 %, auto může furt hlásit 100 % právě kvůli tomu bufferu.
Hezký video o tom má Vaculík, kde se zaměřil na nějaký Fiat 500e.
A ještě taková zajímavost, automobilky většinou uznávají reklamaci baterky, až když vykazuje SoH pod 70 %.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 222
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
EV: Diskuse o elektroautech
To by mě docela zajímalo bude někde nějaký inzerát?dumi.cz píše: 12 led 2025 18:39 Uvazuji o Tesla Model 3, 2019, 130tkm najeto. vysla by me na cca 300tisic. zaruka na baterku do 190tkm nebo 2027.
ma nekdo zkusenosti co se tam muze posrat?
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvky: 6180
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Tohle za tu cenu bude nějaká podpultovka.
Já bych se díval po 2021 kde by měli mít všechny už tepelný čerpadlo. I když pokud to bude jezdit okolo komína tak ok.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Měnil jsem ramena v předu horní, spodní, tyčky stabilizátoru. Potom geometrie. Samozřejmě kabinový filtr. Pravděpodobně ještě vyměním stěrače. Ale za tu cenu si nedokážu představit v jakém stavu to je, podle záruky je to Long range a ty chodí úplně v jiných cenách za pěkné auto. LR mají větší výkon, jsou těžší a na opotřebení tam odchází víc věci.dumi.cz píše: 12 led 2025 18:39 Uvazuji o Tesla Model 3, 2019, 130tkm najeto. vysla by me na cca 300tisic. zaruka na baterku do 190tkm nebo 2027.
ma nekdo zkusenosti co se tam muze posrat?t?
Tepelko je pěkná věc, ale oprava do 100 tisíc (refresh v 2021, ještě to má LED matrixy, lepené přední okna, elektrický kuft, upravený podvozek, trochu jiný interier, de-chrom a jiné baterky). Tepelko se může posrat, tak to není úplně výhoda, když je auto po záruce. Velká výhoda jsou matrixy. Ventilované sedačky jsou taky super, ale to má až HL.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3638
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
EV: Diskuse o elektroautech
Pardon uklepl jsem se zaruka na bat je do 160tkm, je to klasicky SR+
Spis mi slo o to, co se tam posira a tak.
primarne mam na cesty kolem domu a do mesta a jednou tydne delsi trasa do 170km. tak nad tim prave uvazuju. realne rocne projezdim jen v PHM cca 86t Kc. od jara do podzima mam elektriku gratis, takze bych dokazal jezdit za 0 (bavime se o PHM). tak si pohravam s myslenkou si to poridit, preci jen jako hracka je to pekny
Spis mi slo o to, co se tam posira a tak.
primarne mam na cesty kolem domu a do mesta a jednou tydne delsi trasa do 170km. tak nad tim prave uvazuju. realne rocne projezdim jen v PHM cca 86t Kc. od jara do podzima mam elektriku gratis, takze bych dokazal jezdit za 0 (bavime se o PHM). tak si pohravam s myslenkou si to poridit, preci jen jako hracka je to pekny

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé