jo díky, ale jak jsem již řek, cena patří i Ondrovi Hrubýmulookens píše:Gratulace za ocenění pro tvůj AnthrazitGrau Ondro :pij:
člověk by nevěřil, že i moje chudinka s "provozním lišejem" dostane nějaký hlas
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#51 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#52 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
včera jsem se dal do ošetření podvozku, strana u řidiče byla podstatně víc narezlá než u spolujezdce ošetřil jsem jen inkriminovaná místa a to tak že jsem je lehce očistil drátěným kartáčem a pak přetřel jen jednou vrstvou hammerite. Má ta jedna vrstva vůbec nějaký efekt? Nebo to mám radši přetřít ještě jednou?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#53 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Hammerit asi nic nezkazí, ale ideál to taky neni, jsou lepší věci přímo pro tenhle účel... Nějakej popis např. tady: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=555
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
#54 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Hammerite je nejhorší věc kterou na to můžeš použít. Akorát Ti to zakreje a hnije to dál! Vůbec to neošetří.
Pokud bys chtěl pořádně, tak odrbat drátěnym kartáčem co nejvíc na plech, bezoplachový odrezovač - T ( výrobce VIA-Rájec 59Kč ), pořádnou základovku ( např. Alkyton - na bázi rybího tuku - dlouho schne, ale je pružný a něco vydrží )
Ještě lepší řešení - trochu pevnější a kvalitnější základ je: Zkorodovaný podklad očistit kartáčem co nejvíc to jde, opět odrezovač -T, na bázi taninu dokáže chemicky neutralizovat korodující proces a přeměnit tuto vrstvu na bariérový ochranný film, na který následně natřeš barvu ACP 10-00 ( jednosložkový polyuretan který se perfektně vpenetruje do všech nerovností natíraného povrchu ). ACP 10-00 zde : http://www.industrycoats.cz
Bohužel, suříková základovka už neexistuje, jó to by byla pohoda ještě jí někde sehnat
Pokud bys chtěl pořádně, tak odrbat drátěnym kartáčem co nejvíc na plech, bezoplachový odrezovač - T ( výrobce VIA-Rájec 59Kč ), pořádnou základovku ( např. Alkyton - na bázi rybího tuku - dlouho schne, ale je pružný a něco vydrží )
Ještě lepší řešení - trochu pevnější a kvalitnější základ je: Zkorodovaný podklad očistit kartáčem co nejvíc to jde, opět odrezovač -T, na bázi taninu dokáže chemicky neutralizovat korodující proces a přeměnit tuto vrstvu na bariérový ochranný film, na který následně natřeš barvu ACP 10-00 ( jednosložkový polyuretan který se perfektně vpenetruje do všech nerovností natíraného povrchu ). ACP 10-00 zde : http://www.industrycoats.cz
Bohužel, suříková základovka už neexistuje, jó to by byla pohoda ještě jí někde sehnat
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#55 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Já jen, že všichni mluvíte o drátěném kartáči, což zrovna není to nejsnažší řešení, protože pokud je koroze ve větší vrstvě, tak kartáč jakoby zalešťuje a broušení trvá dlouho. Daleko snadnější je kotoučová bruska a brusné papíry různých hrubostí.
Durale dej pokoj se suříkem....už nežijeme v době Octávií a dvanáctsetdvojek
Durale dej pokoj se suříkem....už nežijeme v době Octávií a dvanáctsetdvojek
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#56 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Ale žijeme, víme svéLukášM píše: Durale dej pokoj se suříkem....už nežijeme v době Octávií a dvanáctsetdvojek
Se šmirglem máš pravdu, alespoň to půjde rychleji. Prostě zbavit se co do největší míry koroze, jakýmkoli způsobem, pak teprve začít něco aplikovat.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#57 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
drátěněj kartáč na flexe taky není špatná věc, akorát tam kde je to sežraný hodně, nemilosrdně dělá díry
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
#58 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
No ale to je fajn ne? Alespoň víš kde na to vletí klempíř....VanThomas píše:drátěněj kartáč na flexe taky není špatná věc, akorát tam kde je to sežraný hodně, nemilosrdně dělá díry
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#59 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
jak má fungovat táhlo min-def-max resp min-floor-max??? Mě se zdá že to nic nedělá???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 396
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#60 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Vývěva na nohy floor: min - max
vývěva na okna def - defrost: min - max
abys to pocítil pořádně, zapni ventilátor na 3
a stáhni všechny ostatní otvory ventilace
vývěva na okna def - defrost: min - max
abys to pocítil pořádně, zapni ventilátor na 3
a stáhni všechny ostatní otvory ventilace
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#61 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
lookensi, máš to domotaný : to, z čeho fouká vzduch, se nazývá výdech - vývěvu máme v ložnici v nočním stolku
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 396
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#62 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
a jó vlasněé, výdech to byl
no hlavně že to funguje ...
no hlavně že to funguje ...
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#63 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
jasný takže táhla teploty jsou taky horní dolní jo? Já byl zmatenej z mergla kde je pravá levá, huž tomu rozumim
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#64 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Tak tohle vím taky naprosto přesně:
TEMP je ovladač kohoutu topné vody, zatímco AIR MIX je ovladač výstupní teploty vzduchu z výdechů nad šaltrpákou. Teplota vzduchu jdoucí z těchto výdechů může nabývat hodnot omezených zdola teplotou venkovního vzduchu a shora teplotou vzduchu ohřátého topením.
Je to jasný?
TEMP je ovladač kohoutu topné vody, zatímco AIR MIX je ovladač výstupní teploty vzduchu z výdechů nad šaltrpákou. Teplota vzduchu jdoucí z těchto výdechů může nabývat hodnot omezených zdola teplotou venkovního vzduchu a shora teplotou vzduchu ohřátého topením.
Je to jasný?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#65 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
je ale zajímalo by mě co je špatně když mi to topí naplno byť posunu páčku jen o pár milimetrů
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
#66 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
čau Ondro! A kterou z těch páček máš teď na mysli?Ondra. píše:je ale zajímalo by mě co je špatně když mi to topí naplno byť posunu páčku jen o pár milimetrů
BTW: Japato že sedma, (minimálně ta moje) má ovládání toho teplovodního kohoutu jen z motorového prostoru :?: :!:
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#67 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
To je speciální fičura všech dvoustovek - topení topí podle polohy páčky TEMP buď hodně, případně ještě víc, nebo sakrapořádněOndra. píše:je ale zajímalo by mě co je špatně když mi to topí naplno byť posunu páčku jen o pár milimetrů
Snažit se nastavit nějakou rozumnou teplotu je v našem mírném pásmu nemožné. Regulace pracuje uspokojivě pokud je venkovní teplota -10 st.C a nižší
Votevři si vokno
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#68 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
ach soo, já mslel že ej nějakej výměník nebo tak kaputostanda píše:To je speciální fičura všech dvoustovek - topení topí podle polohy páčky TEMP buď hodně, případně ještě víc, nebo sakrapořádněOndra. píše:je ale zajímalo by mě co je špatně když mi to topí naplno byť posunu páčku jen o pár milimetrů
Snažit se nastavit nějakou rozumnou teplotu je v našem mírném pásmu nemožné. Regulace pracuje uspokojivě pokud je venkovní teplota -10 st.C a nižší
Votevři si vokno
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#69 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
možná hloupej dotaz- při výměně nivomatových tlumičů (s ovládáním z kabiny) za obyčejné je potřeba vyměnit i pružiny, nebo jsou shodné???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1294
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#70 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Na sedmistovce jsou pružiny totožné, předpokládám, že na 200 taky.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#71 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Jsem parkoval přes noc venku a ráno jsem musel třikrát prožhavit a stejně jsem horkotežko nastartoval... Po nastartování vyletěla rafička palubního voltmetru skoro k 16 voltům. Není to moc? Můžu si v domácím prostědí nějak proměřit baterii jestli je ok?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#72 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Jo a že jezdim poslední dobou výhradně krátké štreky do 15 km, se může projevit zvýšenou spotřebou oleje?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#73 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
1. Pokud rafička tvrdošíjně na hodnotě 16V trvala, pak je něco špatně, patrně dobíjení
2. Ano. Krátké štreky v zimě - to je přesně to, co ten tvůj LTjawohl miluje
2. Ano. Krátké štreky v zimě - to je přesně to, co ten tvůj LTjawohl miluje
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#74 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
1. regulátor dobíjenístanda píše:1. Pokud rafička tvrdošíjně na hodnotě 16V trvala, pak je něco špatně, patrně dobíjení
2. Ano. Krátké štreky v zimě - to je přesně to, co ten tvůj LTjawohl miluje
2. jak tohle můžeš tomu autu dělat? Prodej a kup benzín, vážně, pro tvoje účely bude vhodnější
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#75 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Dneska jsem měřil a altík mi dává nezatížený na volnoběh nějakých 14,1- 14,2 Voltu, když zapnu všechno možný tak 13,5 V, je to ok?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek