Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#51 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

lookens píše:Gratulace za ocenění pro tvůj AnthrazitGrau Ondro :palec: :pij:

:oops: člověk by nevěřil, že i moje chudinka s "provozním lišejem" dostane nějaký hlas :lol:
jo díky, ale jak jsem již řek, cena patří i Ondrovi Hrubýmu :palec:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#52 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

včera jsem se dal do ošetření podvozku, strana u řidiče byla podstatně víc narezlá než u spolujezdce :shock: ošetřil jsem jen inkriminovaná místa a to tak že jsem je lehce očistil drátěným kartáčem a pak přetřel jen jednou vrstvou hammerite. Má ta jedna vrstva vůbec nějaký efekt? Nebo to mám radši přetřít ještě jednou?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#53 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od VanThomas »

Hammerit asi nic nezkazí, ale ideál to taky neni, jsou lepší věci přímo pro tenhle účel... Nějakej popis např. tady: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=555
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#54 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Dural8 »

Hammerite je nejhorší věc kterou na to můžeš použít. Akorát Ti to zakreje a hnije to dál! Vůbec to neošetří.

Pokud bys chtěl pořádně, tak odrbat drátěnym kartáčem co nejvíc na plech, bezoplachový odrezovač - T ( výrobce VIA-Rájec 59Kč ), pořádnou základovku ( např. Alkyton - na bázi rybího tuku - dlouho schne, ale je pružný a něco vydrží )
Ještě lepší řešení - trochu pevnější a kvalitnější základ je: Zkorodovaný podklad očistit kartáčem co nejvíc to jde, opět odrezovač -T, na bázi taninu dokáže chemicky neutralizovat korodující proces a přeměnit tuto vrstvu na bariérový ochranný film, na který následně natřeš barvu ACP 10-00 ( jednosložkový polyuretan který se perfektně vpenetruje do všech nerovností natíraného povrchu ). ACP 10-00 zde : http://www.industrycoats.cz

Bohužel, suříková základovka už neexistuje, jó to by byla pohoda ještě jí někde sehnat :mrgreen:
_________________
V60 D4

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#55 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od LukášM »

Já jen, že všichni mluvíte o drátěném kartáči, což zrovna není to nejsnažší řešení, protože pokud je koroze ve větší vrstvě, tak kartáč jakoby zalešťuje a broušení trvá dlouho. Daleko snadnější je kotoučová bruska a brusné papíry různých hrubostí.

Durale dej pokoj se suříkem....už nežijeme v době Octávií a dvanáctsetdvojek ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#56 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Dural8 »

LukášM píše: Durale dej pokoj se suříkem....už nežijeme v době Octávií a dvanáctsetdvojek ;-)
Ale žijeme, víme své :mrgreen:
Se šmirglem máš pravdu, alespoň to půjde rychleji. Prostě zbavit se co do největší míry koroze, jakýmkoli způsobem, pak teprve začít něco aplikovat.
_________________
V60 D4

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#57 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od VanThomas »

drátěněj kartáč na flexe taky není špatná věc, akorát tam kde je to sežraný hodně, nemilosrdně dělá díry :mrgreen:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 169
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#58 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Pavel V »

VanThomas píše:drátěněj kartáč na flexe taky není špatná věc, akorát tam kde je to sežraný hodně, nemilosrdně dělá díry :mrgreen:
No ale to je fajn ne? Alespoň víš kde na to vletí klempíř....
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#59 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

jak má fungovat táhlo min-def-max resp min-floor-max??? Mě se zdá že to nic nedělá???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#60 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od lookens »

Vývěva na nohy floor: min - max ;-)
vývěva na okna def - defrost: min - max ;-)
abys to pocítil pořádně, zapni ventilátor na 3
a stáhni všechny ostatní otvory ventilace
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#61 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od standa »

lookensi, máš to domotaný :D : to, z čeho fouká vzduch, se nazývá výdech - vývěvu máme v ložnici v nočním stolku :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#62 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od lookens »

a jó vlasněé, výdech to byl :lol:
no hlavně že to funguje ...
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#63 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

jasný takže táhla teploty jsou taky horní dolní jo? Já byl zmatenej z mergla kde je pravá levá, huž tomu rozumim 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#64 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od standa »

Tak tohle vím taky naprosto přesně: :D

TEMP je ovladač kohoutu topné vody, zatímco AIR MIX je ovladač výstupní teploty vzduchu z výdechů nad šaltrpákou. Teplota vzduchu jdoucí z těchto výdechů může nabývat hodnot omezených zdola teplotou venkovního vzduchu a shora teplotou vzduchu ohřátého topením.

Je to jasný?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#65 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

je ale zajímalo by mě co je špatně když mi to topí naplno byť posunu páčku jen o pár milimetrů :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

#66 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Richardz »

Ondra. píše:je ale zajímalo by mě co je špatně když mi to topí naplno byť posunu páčku jen o pár milimetrů :shock:
čau Ondro! A kterou z těch páček máš teď na mysli?
BTW: Japato že sedma, (minimálně ta moje) má ovládání toho teplovodního kohoutu jen z motorového prostoru :?: :!:
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#67 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od standa »

Ondra. píše:je ale zajímalo by mě co je špatně když mi to topí naplno byť posunu páčku jen o pár milimetrů :shock:
To je speciální fičura všech dvoustovek - topení topí podle polohy páčky TEMP buď hodně, případně ještě víc, nebo sakrapořádně :D
Snažit se nastavit nějakou rozumnou teplotu je v našem mírném pásmu nemožné. Regulace pracuje uspokojivě pokud je venkovní teplota -10 st.C a nižší :palec:

Votevři si vokno :mrgreen:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#68 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

standa píše:
Ondra. píše:je ale zajímalo by mě co je špatně když mi to topí naplno byť posunu páčku jen o pár milimetrů :shock:
To je speciální fičura všech dvoustovek - topení topí podle polohy páčky TEMP buď hodně, případně ještě víc, nebo sakrapořádně :D
Snažit se nastavit nějakou rozumnou teplotu je v našem mírném pásmu nemožné. Regulace pracuje uspokojivě pokud je venkovní teplota -10 st.C a nižší :palec:

Votevři si vokno :mrgreen:
ach soo, já mslel že ej nějakej výměník nebo tak kaputo 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#69 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

možná hloupej dotaz- při výměně nivomatových tlumičů (s ovládáním z kabiny) za obyčejné je potřeba vyměnit i pružiny, nebo jsou shodné???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#70 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od LUBOŠ »

Na sedmistovce jsou pružiny totožné, předpokládám, že na 200 taky. ;-)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#71 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

Jsem parkoval přes noc venku a ráno jsem musel třikrát prožhavit a stejně jsem horkotežko nastartoval... Po nastartování vyletěla rafička palubního voltmetru skoro k 16 voltům. Není to moc? Můžu si v domácím prostědí nějak proměřit baterii jestli je ok?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#72 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

Jo a že jezdim poslední dobou výhradně krátké štreky do 15 km, se může projevit zvýšenou spotřebou oleje?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#73 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od standa »

1. Pokud rafička tvrdošíjně na hodnotě 16V trvala, pak je něco špatně, patrně dobíjení 8)
2. Ano. Krátké štreky v zimě - to je přesně to, co ten tvůj LTjawohl miluje :(
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#74 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od LukášM »

standa píše:1. Pokud rafička tvrdošíjně na hodnotě 16V trvala, pak je něco špatně, patrně dobíjení 8)
2. Ano. Krátké štreky v zimě - to je přesně to, co ten tvůj LTjawohl miluje :(
1. regulátor dobíjení
2. jak tohle můžeš tomu autu dělat? ;-) Prodej a kup benzín, vážně, pro tvoje účely bude vhodnější ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#75 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

Dneska jsem měřil a altík mi dává nezatížený na volnoběh nějakých 14,1- 14,2 Voltu, když zapnu všechno možný tak 13,5 V, je to ok?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200 - opravy“