Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 777
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nevím jestli to tu už bylo...
https://www.autorevue.cz/zpoved-ceskeho-ridice-kteremu-volvo-xc60-zachranilo-zivot
https://www.autorevue.cz/zpoved-ceskeho-ridice-kteremu-volvo-xc60-zachranilo-zivot
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Maska je v celku, takže evidentně trefil ten strom maximalně na small overlap, což bylo asi nejvetší stěstí.
Možná by to přežil i v jiném autě. Trefu do stromu v devadesáti na masku, t.j. okamžitá stopka, to by nejspíš nepřežil ani ve volvu, lidské orgány nevydrží tu deceleraci.
Možná by to přežil i v jiném autě. Trefu do stromu v devadesáti na masku, t.j. okamžitá stopka, to by nejspíš nepřežil ani ve volvu, lidské orgány nevydrží tu deceleraci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Celni naraz je v 64km/h neco udelaji asistenty, takze narazova rychlost nebyla 90km/h ja myslim ze by to prezil. Bez zraneni urcite ne ale asi prezil
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 doktor
přežít se dá dost, při vhodné konstelaci hvězd. (pravda, pokud se bavíme o profesionálech, kteří jsou trenovaní,
aby běžně zvládali ve stíhačkách -5/+12G.)
Například zpomalit z 640mph (1.024km/h) za 1.4 vteřiny - přetížení 83G
Za 5 dní byl týpek zase jako rybička
EDIT:
asi největší fatal, který lidské tělo vydrželo a je to zdokumentované je, když se někdy v hloubi 60. let
rozpadl nad oblastí Groom Lake SR-71 Blackbird při rychlosti M3,2 (cca 3.600km/h v závislosti na výškovém
profilu letu) Pilot to přežil (co-pilot ne) a to měl na sobě pouze klasickej skafandr (mírně modifikovaný)
z dob letů Mercury (takový ty klasický stříbrňáky ve kterejch se fotila "stará sedmička")
"Nová devítka" u Gemini/Apollo už měla ty nové typy "okrové" pak bílé - veřejnosti nejznámější)
přežít se dá dost, při vhodné konstelaci hvězd. (pravda, pokud se bavíme o profesionálech, kteří jsou trenovaní,
aby běžně zvládali ve stíhačkách -5/+12G.)
Například zpomalit z 640mph (1.024km/h) za 1.4 vteřiny - přetížení 83G
Za 5 dní byl týpek zase jako rybička

EDIT:
asi největší fatal, který lidské tělo vydrželo a je to zdokumentované je, když se někdy v hloubi 60. let
rozpadl nad oblastí Groom Lake SR-71 Blackbird při rychlosti M3,2 (cca 3.600km/h v závislosti na výškovém
profilu letu) Pilot to přežil (co-pilot ne) a to měl na sobě pouze klasickej skafandr (mírně modifikovaný)
z dob letů Mercury (takový ty klasický stříbrňáky ve kterejch se fotila "stará sedmička")
"Nová devítka" u Gemini/Apollo už měla ty nové typy "okrové" pak bílé - veřejnosti nejznámější)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Je něco jiného když jedeš ve spoeciální sedačce pozpátku s maximální oporou popruhů v předem definovaném testu a něco jiného v autě popředu, v mikrospánku, kde tě zachytí 2 pásy a airbag.
Lidi při pádech z výšek a nehodách umírají na utržená játra, roztrženou aortu, roztrženou pravou srdeční sín, roztržené plíce a pod. Ale nebudu se dál dohadovat, nech ť je to jak je.
Lidi při pádech z výšek a nehodách umírají na utržená játra, roztrženou aortu, roztrženou pravou srdeční sín, roztržené plíce a pod. Ale nebudu se dál dohadovat, nech ť je to jak je.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ale jasné, tohle nerozporuji a jsem si toho vědom, máš pravdu. Pouze jsem demonstroval, že v určitých "nestandardních" případech
dokáže trénované, lidské tělo vydržet nesmysl - viz první a zejména !druhé video!.
Ono zpomalit z 1.000km/h+ během necelé 1.5 vteřiny na cca 20-40 metrech, to je dle mého laického názoru
větší šupa, než z 80km/h na 1-2 metrech. Jinak samosebou souhlas s tvým tvrzením - netrénovaný člověk,
který nečeká náraz, nemá vyvinuté svalstvo a zejména šlachy, tak ho zabije (vnitřní zranění) i prudká decelerace
z 60km/h na 0km/h na 1 metru.
dokáže trénované, lidské tělo vydržet nesmysl - viz první a zejména !druhé video!.
Ono zpomalit z 1.000km/h+ během necelé 1.5 vteřiny na cca 20-40 metrech, to je dle mého laického názoru
větší šupa, než z 80km/h na 1-2 metrech. Jinak samosebou souhlas s tvým tvrzením - netrénovaný člověk,
který nečeká náraz, nemá vyvinuté svalstvo a zejména šlachy, tak ho zabije (vnitřní zranění) i prudká decelerace
z 60km/h na 0km/h na 1 metru.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Když jsem jezdil záchrankou, tak u těch nehod člověk kolikrát moc nevěděl, co těm lidem je, pomlácení, špatní, šokoví.
Šlo hlavně o to poznat, že se rozvíjí šok (hemoragický), to se dalo se čekat nějaké vnitřní krvácení, polámané ruce, nohy se řešily až druhotně, stavělo se pouze zevní krvácení. Cílem bylo stabilizovat oběh a dostat člověka do špitálu zavčas, aby stihnul diagnostiku, objevení zdroje krvácení a operaci. Na to potřebuješ mít štěstí a krvácet tak akorát, abys přežil alespoň 1,5 hodiny od nehody.
Pokud máš smůlu a roztrhne se ti byť nějaká žíla středně velkého kalibru v pánvi nebo v plíci, kde se to samo nezastaví, tak máš holt smůlu. U tepenného vnitřního krvácení jsi defacto mrtvej za chvilku (5-10min). Roztržené játro, slezina, ledvina jakbysmet. Čas ti pak ubývá strašně rychle.
Takže obvyklá sekvence je:
Bouračka -(zmatek/hysterie na místě) - volání ZZS - příjezd na místo/konfrontace s hysterickými nezraněnými - vyprošťování (kolikrát zabere i hodně času) - triage - ošetření - transport ad traumacentrum či jinam - avízo + předání - diagnostika - oper. team - sály.
Dlužno říct, že špatné vstupní informace, jako nejasná lokalita (nějaká silnice tam u toho lesa, asi 10km za tím...) počet zraněných, jejich nedobře odhadnutý vstupní stav, to všechno může zkomplikovat záchranu.
Stihnout to do té hodiny a půl je občas nadlidský výkon, ale ten čas není nijak přesně stanoven, to je pouze pro orientaci, jak to asi trvá. Pokud se člověk během ošetřování polytraumatu tzv. zastaví, tak jej fakticky nemáš šanci zresuscitovat, protože ta zástava je obvykle výsledkem vyčerpání rezerv (vykrvácení, nezvratný šok) a ty rezervy mu nemáš jak obnovit, takže snaha o oživení zemřelého obvykle okrádá o šance ostatní.
Takže člověk může mít i blbou smůlu, kdy mu byť banální kostní zlomenina (u nehody např. žebro, hrudní kost, klíční kost, pánevní kosti) může přivodit významné poranění cévy a smrtelné krvácení a to muže jet klidně i v tanku.
Smůlu můžeš mít i tím, že tam budou 2 nebo 3 podobně špatně zranění a jako zraněný ztrácíš jisté šance tím, že je potřeba ošetřit víc lidí naráz. V běžných regionech jezdí 1 doktor a max. 2 velké sanity, ale stále je to jen 1 člověk na všechny pacienty. Navíc může být zrovna vyjetej na opačném konci regionu k přisátemu klíštěti nebo zvýšené teplotě.
Může si povolat pomoc, ale to je zase časová prodleva atd.
Jedno traumacentrum ti vezme obvykle 1 polytrauma, takže pokud je mlha a nevzlétne ti vrtule, tak vezeš jednoho a pak jedes s druhým, kterého máš někde ve druhé sanitě, protože v 1 sanitě nemužeš mít 2 polytraumata - není místo naležato.
Když nemáš druhou sanitu, tak jsi v prdeli úplně (hlavně ti lidi). Těch komplikací a situací je tolik, že by se z toho jeden po...
A aby toho nebylo málo, tak po přežití úvodní příhody a operace můžeš nakonec umřít na pozdější komplikace (cca do 2-10 dnů) polytraumatu - šoková plíce, šokové střevo, selhání ledvin, sepse atd - stává se až u 30% pacientů s polytraumatem
Tímhletim svým výlevem jenom reaguji na zovšeobecňování typu - ve volvu to přežiješ, v dacii ne, strom v 60km/h nevadí, v 90 km/h umřeš, trénovanej přežije / netrénovanej umře... atd
Žádné 2 příhody nikdy nejsou stejné a každá výhoda ( pasivní /aktivní ochrana) se počítá.
To že ti asistent přivolá ZZS hned a na správné místo, je určitě k plusu a teoreticky ti může zachránit život, protože ti ušetří nejaký i čas.
Šlo hlavně o to poznat, že se rozvíjí šok (hemoragický), to se dalo se čekat nějaké vnitřní krvácení, polámané ruce, nohy se řešily až druhotně, stavělo se pouze zevní krvácení. Cílem bylo stabilizovat oběh a dostat člověka do špitálu zavčas, aby stihnul diagnostiku, objevení zdroje krvácení a operaci. Na to potřebuješ mít štěstí a krvácet tak akorát, abys přežil alespoň 1,5 hodiny od nehody.
Pokud máš smůlu a roztrhne se ti byť nějaká žíla středně velkého kalibru v pánvi nebo v plíci, kde se to samo nezastaví, tak máš holt smůlu. U tepenného vnitřního krvácení jsi defacto mrtvej za chvilku (5-10min). Roztržené játro, slezina, ledvina jakbysmet. Čas ti pak ubývá strašně rychle.
Takže obvyklá sekvence je:
Bouračka -(zmatek/hysterie na místě) - volání ZZS - příjezd na místo/konfrontace s hysterickými nezraněnými - vyprošťování (kolikrát zabere i hodně času) - triage - ošetření - transport ad traumacentrum či jinam - avízo + předání - diagnostika - oper. team - sály.
Dlužno říct, že špatné vstupní informace, jako nejasná lokalita (nějaká silnice tam u toho lesa, asi 10km za tím...) počet zraněných, jejich nedobře odhadnutý vstupní stav, to všechno může zkomplikovat záchranu.
Stihnout to do té hodiny a půl je občas nadlidský výkon, ale ten čas není nijak přesně stanoven, to je pouze pro orientaci, jak to asi trvá. Pokud se člověk během ošetřování polytraumatu tzv. zastaví, tak jej fakticky nemáš šanci zresuscitovat, protože ta zástava je obvykle výsledkem vyčerpání rezerv (vykrvácení, nezvratný šok) a ty rezervy mu nemáš jak obnovit, takže snaha o oživení zemřelého obvykle okrádá o šance ostatní.
Takže člověk může mít i blbou smůlu, kdy mu byť banální kostní zlomenina (u nehody např. žebro, hrudní kost, klíční kost, pánevní kosti) může přivodit významné poranění cévy a smrtelné krvácení a to muže jet klidně i v tanku.
Smůlu můžeš mít i tím, že tam budou 2 nebo 3 podobně špatně zranění a jako zraněný ztrácíš jisté šance tím, že je potřeba ošetřit víc lidí naráz. V běžných regionech jezdí 1 doktor a max. 2 velké sanity, ale stále je to jen 1 člověk na všechny pacienty. Navíc může být zrovna vyjetej na opačném konci regionu k přisátemu klíštěti nebo zvýšené teplotě.
Může si povolat pomoc, ale to je zase časová prodleva atd.
Jedno traumacentrum ti vezme obvykle 1 polytrauma, takže pokud je mlha a nevzlétne ti vrtule, tak vezeš jednoho a pak jedes s druhým, kterého máš někde ve druhé sanitě, protože v 1 sanitě nemužeš mít 2 polytraumata - není místo naležato.
Když nemáš druhou sanitu, tak jsi v prdeli úplně (hlavně ti lidi). Těch komplikací a situací je tolik, že by se z toho jeden po...
A aby toho nebylo málo, tak po přežití úvodní příhody a operace můžeš nakonec umřít na pozdější komplikace (cca do 2-10 dnů) polytraumatu - šoková plíce, šokové střevo, selhání ledvin, sepse atd - stává se až u 30% pacientů s polytraumatem
Tímhletim svým výlevem jenom reaguji na zovšeobecňování typu - ve volvu to přežiješ, v dacii ne, strom v 60km/h nevadí, v 90 km/h umřeš, trénovanej přežije / netrénovanej umře... atd
Žádné 2 příhody nikdy nejsou stejné a každá výhoda ( pasivní /aktivní ochrana) se počítá.
To že ti asistent přivolá ZZS hned a na správné místo, je určitě k plusu a teoreticky ti může zachránit život, protože ti ušetří nejaký i čas.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Schumacher se ti 10x vyseká v F1 při rychlostech +100 km/hod v papírovém monopostu, pak jednou spadne blbě na lyžích a je odepsanej. Trenovanej je, ale měl pech.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: mmj Ford Focus II
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jejda.f.e.e.t píše:Podle tepláku na fotce hadam hodne svalu, malo vlasu, maly p*ro a podle značky auta i velky ego..
-
Offline
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 doktor
však píšu, že jsem s tebou za jedno. Jen jsem zmínil, že za "určitých podmínek", lze přežít opravdu hodně.....
a když to ještě navíc člověku politicky myslí, vy šmejdi...
však píšu, že jsem s tebou za jedno. Jen jsem zmínil, že za "určitých podmínek", lze přežít opravdu hodně.....
a když to ještě navíc člověku politicky myslí, vy šmejdi...

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jeden priklad za vsechny
http://www.autoforum.cz/fascinace/patolog-vysetrujici-smrt-princezny-diany-v-knize-popsal-co-se-tehdy-skutecne-stalo/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
http://www.autoforum.cz/fascinace/patolog-vysetrujici-smrt-princezny-diany-v-knize-popsal-co-se-tehdy-skutecne-stalo/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
k te identifikaci mista nehody - neztracejte v dnesni dobe cas a nainstalujte si do mobilu aplikaci ZACHRANKA - usetrite si cas s tim ze musite rikat sve jmeno,tel. cislo, polohu, lze tam napsat I dalsi informace, v horach vas aplikace automaticky nasmeruje na horskou sluzbu atp...
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Záchranka je fajn aplikace, ale má své mouchy.
Použil jsem ji jednou. Jeli jsme v noci za sněžení po dálnici a v dálce "červená" - "bílá" - červená" - "bílá"... Auto dostalo hodiny a omlátilo se o svodidla. Zastavil jsem před ním v pravém pruhu abych ho osvětlil a spustil záchranku.
Realita byla taková, že po mě operátor stejně chtěl přesný kilometrovník na dálnici takže jsem musel hledat na kterém kilometru jsme.
Druhý problém jsem měl s tím, že jsem tam uloženou třeba krevní skupinu a další data, ale po aktualizaci se smazali.
Použil jsem ji jednou. Jeli jsme v noci za sněžení po dálnici a v dálce "červená" - "bílá" - červená" - "bílá"... Auto dostalo hodiny a omlátilo se o svodidla. Zastavil jsem před ním v pravém pruhu abych ho osvětlil a spustil záchranku.
Realita byla taková, že po mě operátor stejně chtěl přesný kilometrovník na dálnici takže jsem musel hledat na kterém kilometru jsme.
Druhý problém jsem měl s tím, že jsem tam uloženou třeba krevní skupinu a další data, ale po aktualizaci se smazali.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kdo s S40 nedal přednost?
https://www.novinky.cz/krimi/502642-houkajici-auto-strazniku-smetl-v-pardubicich-ridic-osobniho-vozu.html

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nepoznal jsem jestli je to S40, ale ten člověk vjel do křižovatky na červenou
a ne že jenom nedal přednost.

_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Klasika českých silnic, už můžem - eště to jde.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jj, samozřejmě, špatně jsem to napsal.Macek2 píše:Nepoznal jsem jestli je to S40, ale ten člověk vjel do křižovatky na červenoua ne že jenom nedal přednost.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jak se při tomhle mohli strážníci poranit? Vždyť to byl takový lehounký šťouchaneček. Co se týče té S40 ... docela to ustála se ctí, na auto z '90. Pomalu nejel, takže k tomu sloupu v 50km/h dobruslil.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jj taky jsem si říkal, že by možná z místa odjela po svých...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Trochu offtopic, ale je nekde v navodu k autu nebo k detskym sedackam receno ze mezi zadni stranou sedacky (ridice a spolujezdce) a detskou sedackou (protismerne ukotvenou) ma byt nejaka minimalni vzdalenost ? Pri narazu zezadu se prece ridicova sedacka muze klidne o 20cm a vic 'lehnout' smerem dozadu (system proti whipslash) ale mezera mezi napr. ridicovou sedackou a vrchem detske sedacky (protismerne ukotvene) je treba jen 10cm... znamy to takhle vozi a rikam si jestli je to rozumne - ale v navodech jsme ale zadne pokyny nenasli. 

-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Se pridam. My mame BeSave a tam je vylozena sedacka oprena o predni sedadla. A to mam pocit,ze dle manualu....
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion
XC60 T8 Ultra Red Fusion
-
Offline
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ano, dle manuálu má být protisměrná BeSafe opřená o přední sedadlo.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
a to I kdyz tam sedi ridic nebo spolujezdec ? to se mi nezda
-
Offline
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vzdy oprena.
Ono to mozna muze odporovat intuici, ale kdyby clovek nevidel videa crash testu, tak by si treba nedokazal predstavit, jak se pri narazu rozvlni plechy, jak se sedacka hne o 20 cm apod. Tezko rict proc. Zaroven bych si nepredstavoval, ze se sedacka hne o 20 cm dozadu a narazi do detske autosedacky. Detska autosedacka v tu chvili bude nejspis vzadu 30 cm, protoze oproti sedacce je podstatne vic navolno, aspon ta moje bez isofixu. Osobne bych si tipl, ze chteji vyuzit predni sedacky pri celnim narazu, aby detska sedacka neletela jeste vic dopredu, ale poslala energii do sedacky pred sebou.
Ono to mozna muze odporovat intuici, ale kdyby clovek nevidel videa crash testu, tak by si treba nedokazal predstavit, jak se pri narazu rozvlni plechy, jak se sedacka hne o 20 cm apod. Tezko rict proc. Zaroven bych si nepredstavoval, ze se sedacka hne o 20 cm dozadu a narazi do detske autosedacky. Detska autosedacka v tu chvili bude nejspis vzadu 30 cm, protoze oproti sedacce je podstatne vic navolno, aspon ta moje bez isofixu. Osobne bych si tipl, ze chteji vyuzit predni sedacky pri celnim narazu, aby detska sedacka neletela jeste vic dopredu, ale poslala energii do sedacky pred sebou.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ha, tak jsem nakonec nasel toto :
After a rear-facing child seat has been installed, slide the front seat back so that it makes contact with the child seat, in order to prevent the child seat from striking the front seat in the event of a collision. If it is not possible to make contact between the front seat and the child seat, the minimum distance should be 25 cm.
Coz znamena ze pokud chci mit pohodlnou pozici na rizeni vozidla a mam za sebou sedacku s deckem (protismernou) melo by tam byt alespon 25cm mista.
After a rear-facing child seat has been installed, slide the front seat back so that it makes contact with the child seat, in order to prevent the child seat from striking the front seat in the event of a collision. If it is not possible to make contact between the front seat and the child seat, the minimum distance should be 25 cm.
Coz znamena ze pokud chci mit pohodlnou pozici na rizeni vozidla a mam za sebou sedacku s deckem (protismernou) melo by tam byt alespon 25cm mista.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé