Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#4501 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Haben »

To PeS. Za mě ti doporučuji vzít dcerku na vyšetření k neurologovi. A prdel si nedělám.
Já v únoru 2017 spadl na lyžích. Jak sněhopršelo, měl jsem zasraté brýle a chtěl zastavit u kraje sjezdovky, očistit si je, abych nestál jak trotl uprostřed sjezdovky. A to se mi vymstilo. Nebylo vidět, že končí kraj sjezdovky a já v cca 30 km/h zahučel ze 3m srázu po hlavě dolů. Při dopadu jsem si pěkně brnkl ksichtem o sníh - tedy rozplácl jsme se jak žába, tedy první zabrzdilo tělo o sníh, volně pokračovala hlava, která při dopředném pohybu narazila a ihned se odrazila zpět dozadu. Tedy naprosto stejný pohyb, jako když tě někdo naboří zezadu.
Když jsem se zvedl, tak jsem byl dezorientovaný, točila se mi hlava, bolela hlava a ramena. Ten den jsem dolyžoval, na druhý den to už bylo docela ok. Následující 2 měsíce žádné problémy.
A pak to začalo, točila se hlava, chtělo se mi zvracet, obrovské nechutenství, nebyl jsem schopen se soustředit, špatně a dvojitě jsem viděl. Co pomáhalo, tak fyzická aktivita nebo ležet. A ani to občas nezabíralo. Takže začali masáže, rehabilitace, návštěva neurologa, psychologa, vyšetření na epilepsii. Po 2 měsících byl stav takový, že jsem nebyl schopen pracovat. Musel jsme na měsíc na neschopenku. Obvoďák si byl jistý Whiplashem, takže magnetická rezonance či obdobné jsem nepodstoupil (i když jsem moc chtěl), protože symptomy jednoznačně potvrzovaly Whiplash. Psychicky jsem byl po 3 měsících totálně na dně, nic se nelepšilo. Až po tom měsíci doma se stav začal lepšit, ale pravidelně mi bylo třeba 2 dny ok a pak zase 2 dny blbě a tak se to točilo další rok a půl. Denně jsem plaval, cvičil, shodil 7 kg. Postupně začaly převažovat ty lepší dny (třeba 5 dní OK, 2 dny blbě). Až někdy v listopadu 2018 se dá říci, že je to už relativně v pořádku. 14 dní až 3 týdny o ničem nevím a pak je den či dva, kdy je mi tak nějak divně, nesoustředím se, točí se mi hlava.
Nikomu to nepřeji zažít a i doktoři říkali, že kdybych po tom pádu došel hned a začala rehabilitace, tak jsme si to nejspíš neprožil. A sdělovali, že se to může vracet a už se toho třeba nezbavím.
Takže šupejte k doktorovi a preventivně rehabilitace, ať to dcerku nepotká.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#4502 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jak píše Haben - tím spíš, když jde o to nejcenější, co doma máš! Pokud jde o mě, mám to v p*či na lehátku - na rugby jsem dostával
do hlavy furt, na sjezdu jsem se taky párkrát zastavil v 60km/h hlavou o strom (samosebou jsem měl profi integrálu, jinak bych ten
příspěvek nepsal) podobné stavy, co popisuje Haben jsem si párkrát prošel taky, ale nikdy jsem to moc neřešil.

Ostatním a hlavně jejich dětem ale doporučuji, ať to nemají "v p*či na lehátku" - ne vždy platí "co tě nezabije to tě posílí",
kór u dětí, nemají pevné kosti a vyvinuté svalstvo a hlavně šlachy, které podrží při extrémním přetížení.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 234
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#4503 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od python.p »

Taky jsem se natáhl na lyžích, dojíždím k vleku kde je fronta, dělám kotiny a točím se dokola. Najednou hrana, mrd na zem. Nic se mi nestalo, ale za tejden mě začali bolet záda. U doktora RTG, po RTG ihned na CT bez pohybu, nějakej pojeb v zádech. Naštěstí nejsem na neschopence, ale sezóna pro mě skončila, měsíc rehabky a pak se uvidí co dál.

Takže i když aktuálně ti nic není, nebo dceři, tak bych to nepodcenil. Budeš mít jistotu a lejstro.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 187
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#4504 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

https://www.novinky.cz/krimi/502280-ridic-dostal-pri-predjizdeni-na-taborsku-smyk-a-narazil-do-nakladaku-v-nemocnici-zemrel.html

dobra slupka.

asi to nebylo v maly rychlosti. ta oktavka je z boku zmackla az do pulky.

Zda se mi to nebo predni pulka strany ridice ma jinou bervu nez zadni? nebo jen lom svetla? jestli to neni uz po bouracce.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 225
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4505 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4506 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jarek.krizan »

dumi.cz - vypadá to, že to není jeho první kolize a auto už pravděpodobně bylo praštěné na levou stranu. Ale asi se nepoučil.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4507 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Ten uz se nepouci :ryba:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

saabik
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#4508 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od saabik »

_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4509 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Maska je v celku, takže evidentně trefil ten strom maximalně na small overlap, což bylo asi nejvetší stěstí.
Možná by to přežil i v jiném autě. Trefu do stromu v devadesáti na masku, t.j. okamžitá stopka, to by nejspíš nepřežil ani ve volvu, lidské orgány nevydrží tu deceleraci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 225
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4510 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Warcz »

Celni naraz je v 64km/h neco udelaji asistenty, takze narazova rychlost nebyla 90km/h ja myslim ze by to prezil. Bez zraneni urcite ne ale asi prezil
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#4511 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 doktor

přežít se dá dost, při vhodné konstelaci hvězd. (pravda, pokud se bavíme o profesionálech, kteří jsou trenovaní,
aby běžně zvládali ve stíhačkách -5/+12G.)

Například zpomalit z 640mph (1.024km/h) za 1.4 vteřiny - přetížení 83G
Za 5 dní byl týpek zase jako rybička :lol:



EDIT:

asi největší fatal, který lidské tělo vydrželo a je to zdokumentované je, když se někdy v hloubi 60. let
rozpadl nad oblastí Groom Lake SR-71 Blackbird při rychlosti M3,2 (cca 3.600km/h v závislosti na výškovém
profilu letu) Pilot to přežil (co-pilot ne) a to měl na sobě pouze klasickej skafandr (mírně modifikovaný)
z dob letů Mercury (takový ty klasický stříbrňáky ve kterejch se fotila "stará sedmička")
"Nová devítka" u Gemini/Apollo už měla ty nové typy "okrové" pak bílé - veřejnosti nejznámější)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4512 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Je něco jiného když jedeš ve spoeciální sedačce pozpátku s maximální oporou popruhů v předem definovaném testu a něco jiného v autě popředu, v mikrospánku, kde tě zachytí 2 pásy a airbag.
Lidi při pádech z výšek a nehodách umírají na utržená játra, roztrženou aortu, roztrženou pravou srdeční sín, roztržené plíce a pod. Ale nebudu se dál dohadovat, nech ť je to jak je.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#4513 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Ale jasné, tohle nerozporuji a jsem si toho vědom, máš pravdu. Pouze jsem demonstroval, že v určitých "nestandardních" případech
dokáže trénované, lidské tělo vydržet nesmysl - viz první a zejména !druhé video!.

Ono zpomalit z 1.000km/h+ během necelé 1.5 vteřiny na cca 20-40 metrech, to je dle mého laického názoru
větší šupa, než z 80km/h na 1-2 metrech. Jinak samosebou souhlas s tvým tvrzením - netrénovaný člověk,
který nečeká náraz, nemá vyvinuté svalstvo a zejména šlachy, tak ho zabije (vnitřní zranění) i prudká decelerace
z 60km/h na 0km/h na 1 metru.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4514 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Když jsem jezdil záchrankou, tak u těch nehod člověk kolikrát moc nevěděl, co těm lidem je, pomlácení, špatní, šokoví.
Šlo hlavně o to poznat, že se rozvíjí šok (hemoragický), to se dalo se čekat nějaké vnitřní krvácení, polámané ruce, nohy se řešily až druhotně, stavělo se pouze zevní krvácení. Cílem bylo stabilizovat oběh a dostat člověka do špitálu zavčas, aby stihnul diagnostiku, objevení zdroje krvácení a operaci. Na to potřebuješ mít štěstí a krvácet tak akorát, abys přežil alespoň 1,5 hodiny od nehody.
Pokud máš smůlu a roztrhne se ti byť nějaká žíla středně velkého kalibru v pánvi nebo v plíci, kde se to samo nezastaví, tak máš holt smůlu. U tepenného vnitřního krvácení jsi defacto mrtvej za chvilku (5-10min). Roztržené játro, slezina, ledvina jakbysmet. Čas ti pak ubývá strašně rychle.

Takže obvyklá sekvence je:
Bouračka -(zmatek/hysterie na místě) - volání ZZS - příjezd na místo/konfrontace s hysterickými nezraněnými - vyprošťování (kolikrát zabere i hodně času) - triage - ošetření - transport ad traumacentrum či jinam - avízo + předání - diagnostika - oper. team - sály.

Dlužno říct, že špatné vstupní informace, jako nejasná lokalita (nějaká silnice tam u toho lesa, asi 10km za tím...) počet zraněných, jejich nedobře odhadnutý vstupní stav, to všechno může zkomplikovat záchranu.

Stihnout to do té hodiny a půl je občas nadlidský výkon, ale ten čas není nijak přesně stanoven, to je pouze pro orientaci, jak to asi trvá. Pokud se člověk během ošetřování polytraumatu tzv. zastaví, tak jej fakticky nemáš šanci zresuscitovat, protože ta zástava je obvykle výsledkem vyčerpání rezerv (vykrvácení, nezvratný šok) a ty rezervy mu nemáš jak obnovit, takže snaha o oživení zemřelého obvykle okrádá o šance ostatní.

Takže člověk může mít i blbou smůlu, kdy mu byť banální kostní zlomenina (u nehody např. žebro, hrudní kost, klíční kost, pánevní kosti) může přivodit významné poranění cévy a smrtelné krvácení a to muže jet klidně i v tanku.
Smůlu můžeš mít i tím, že tam budou 2 nebo 3 podobně špatně zranění a jako zraněný ztrácíš jisté šance tím, že je potřeba ošetřit víc lidí naráz. V běžných regionech jezdí 1 doktor a max. 2 velké sanity, ale stále je to jen 1 člověk na všechny pacienty. Navíc může být zrovna vyjetej na opačném konci regionu k přisátemu klíštěti nebo zvýšené teplotě.
Může si povolat pomoc, ale to je zase časová prodleva atd.
Jedno traumacentrum ti vezme obvykle 1 polytrauma, takže pokud je mlha a nevzlétne ti vrtule, tak vezeš jednoho a pak jedes s druhým, kterého máš někde ve druhé sanitě, protože v 1 sanitě nemužeš mít 2 polytraumata - není místo naležato.
Když nemáš druhou sanitu, tak jsi v prdeli úplně (hlavně ti lidi). Těch komplikací a situací je tolik, že by se z toho jeden po...

A aby toho nebylo málo, tak po přežití úvodní příhody a operace můžeš nakonec umřít na pozdější komplikace (cca do 2-10 dnů) polytraumatu - šoková plíce, šokové střevo, selhání ledvin, sepse atd - stává se až u 30% pacientů s polytraumatem

Tímhletim svým výlevem jenom reaguji na zovšeobecňování typu - ve volvu to přežiješ, v dacii ne, strom v 60km/h nevadí, v 90 km/h umřeš, trénovanej přežije / netrénovanej umře... atd
Žádné 2 příhody nikdy nejsou stejné a každá výhoda ( pasivní /aktivní ochrana) se počítá.
To že ti asistent přivolá ZZS hned a na správné místo, je určitě k plusu a teoreticky ti může zachránit život, protože ti ušetří nejaký i čas.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4515 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Schumacher se ti 10x vyseká v F1 při rychlostech +100 km/hod v papírovém monopostu, pak jednou spadne blbě na lyžích a je odepsanej. Trenovanej je, ale měl pech.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 41
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: mmj Ford Focus II

#4516 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Pattapuf »

f.e.e.t píše:Podle tepláku na fotce hadam hodne svalu, malo vlasu, maly p*ro a podle značky auta i velky ego. :-D .
Jejda.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#4517 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 doktor

však píšu, že jsem s tebou za jedno. Jen jsem zmínil, že za "určitých podmínek", lze přežít opravdu hodně.....
a když to ještě navíc člověku politicky myslí, vy šmejdi... 8)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4518 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 34
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Bakov
Vůz: RAV4 Hybrid 4x4

#4519 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jurajec »

k te identifikaci mista nehody - neztracejte v dnesni dobe cas a nainstalujte si do mobilu aplikaci ZACHRANKA - usetrite si cas s tim ze musite rikat sve jmeno,tel. cislo, polohu, lze tam napsat I dalsi informace, v horach vas aplikace automaticky nasmeruje na horskou sluzbu atp...

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 225
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4520 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Warcz »

Záchranka je fajn aplikace, ale má své mouchy.
Použil jsem ji jednou. Jeli jsme v noci za sněžení po dálnici a v dálce "červená" - "bílá" - červená" - "bílá"... Auto dostalo hodiny a omlátilo se o svodidla. Zastavil jsem před ním v pravém pruhu abych ho osvětlil a spustil záchranku.
Realita byla taková, že po mě operátor stejně chtěl přesný kilometrovník na dálnici takže jsem musel hledat na kterém kilometru jsme.
Druhý problém jsem měl s tím, že jsem tam uloženou třeba krevní skupinu a další data, ale po aktualizaci se smazali.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#4521 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Nosound89 »

_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 417
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#4522 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Macek2 »

Nepoznal jsem jestli je to S40, ale ten člověk vjel do křižovatky na červenou :unknown: a ne že jenom nedal přednost.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 135
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4523 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Honza »

Klasika českých silnic, už můžem - eště to jde.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#4524 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Nosound89 »

Macek2 píše:Nepoznal jsem jestli je to S40, ale ten člověk vjel do křižovatky na červenou :unknown: a ne že jenom nedal přednost.
Jj, samozřejmě, špatně jsem to napsal.
Přílohy
743695-original1-jrdk6.jpg
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#4525 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od eLzyx »

jak se při tomhle mohli strážníci poranit? Vždyť to byl takový lehounký šťouchaneček. Co se týče té S40 ... docela to ustála se ctí, na auto z '90. Pomalu nejel, takže k tomu sloupu v 50km/h dobruslil.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“