XC90 2010 - těžké řízení

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

XC90 2010 - těžké řízení

Příspěvek od Urvanej »

raolsa: Pekně ty! :good:
Romulusw píše: 29 kvě 2025 18:54 Takhle jsou dělané i vývěvy, ale ty mají, tedy co jsem viděl, jen dvě lamely a když moc netáhnou, tak to tam je taky vydřené. A ty tedy běží odstředivou silou.
Zrovna u vývěv se to vydření uděje spíš kvůli tomu, že někdo včas nevymění lamely, který pod nějakou dýlku už extrémně namáhají jak svoje osazení, tak dosedací plochy. Nedavno jsem dělal GO na nějakym malym beckeru a to je krásný, jak je to jednoduchý a přitom spolehlivý.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 648
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

XC90 2010 - těžké řízení

Příspěvek od Schumi_01 »

No pěkná práce!

Můj laický pohled...
Nejhorší je to po nastartování nebo po stání a první metry rozjetí z místa.
To by nahrávalo tomu, že v systému ještě není tak velký tlak oleje, je studený. A jestli už tam malá netěsnost je, to menší natlakování nestačí. Jakmile už se natlakuje, zahřeje, je to lepší.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3307
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

XC90 2010 - těžké řízení

Příspěvek od Vapik »

Se zahřátým olejem tam bude tlak nižší, je to dáno viskozitou oleje. Tato teorie nefunguje.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 566
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

XC90 2010 - těžké řízení

Příspěvek od Majkl1 »

Na druhou stranu s teplotou může docházet ke zmenšování vůlí (netěsností). Ale nevím, zda to platí i konkrétně v tomto případě.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14251
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

XC90 2010 - těžké řízení

Příspěvek od raolsa »

Schumi_01 píše: 05 čer 2025 19:01 Nejhorší je to po nastartování nebo po stání a první metry rozjetí z místa.
Mám to na 18" kolech úplně stejně a neřeším to. :D
Na 16" to nedělá.
Takže to přisuzuju těm gumám.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé