Měnili jsme servo čerpadlo, původní odešlo, dávalo se nové Meyle.
Ale řízení jde dost ztuha, mám v okolí i jiné XC90 na porovnání a je to markantní.
Zjistili jsme, že všechny druhovýroby dávají tlak 110 barů a originál by měl dávat 120.
Na autě mám 255/50 R19.
Otázka zní... Je znát ten nižší tlak tak, že by při takhle širokých pneu nestačil?
Znát je to samozřejmě nejvíc na místě, úplně nejvíc hned po startu. Ale je to veliký rozdíl i při jízdě.
Což vede k další otázce... Nemůže to být spíš řízením? Ventilem v něm? Nebo něco ucpaného?
Když jsme ho měnili, tak jsme systém i propláchli. Řízení neteče, hladina drží, kapalina pořád čistá.
Tak teď raďte

Zkusit originál čerpadlo (starší) a nebo udělat repas řízení?
Díky!