Zrovna u vývěv se to vydření uděje spíš kvůli tomu, že někdo včas nevymění lamely, který pod nějakou dýlku už extrémně namáhají jak svoje osazení, tak dosedací plochy. Nedavno jsem dělal GO na nějakym malym beckeru a to je krásný, jak je to jednoduchý a přitom spolehlivý.Romulusw píše: 29 kvě 2025 18:54 Takhle jsou dělané i vývěvy, ale ty mají, tedy co jsem viděl, jen dvě lamely a když moc netáhnou, tak to tam je taky vydřené. A ty tedy běží odstředivou silou.
XC90 2010 - těžké řízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC90 2010 - těžké řízení
raolsa: Pekně ty! 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 654
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC90 2010 - těžké řízení
No pěkná práce!
Můj laický pohled...
Nejhorší je to po nastartování nebo po stání a první metry rozjetí z místa.
To by nahrávalo tomu, že v systému ještě není tak velký tlak oleje, je studený. A jestli už tam malá netěsnost je, to menší natlakování nestačí. Jakmile už se natlakuje, zahřeje, je to lepší.
Můj laický pohled...
Nejhorší je to po nastartování nebo po stání a první metry rozjetí z místa.
To by nahrávalo tomu, že v systému ještě není tak velký tlak oleje, je studený. A jestli už tam malá netěsnost je, to menší natlakování nestačí. Jakmile už se natlakuje, zahřeje, je to lepší.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 3468
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
XC90 2010 - těžké řízení
Se zahřátým olejem tam bude tlak nižší, je to dáno viskozitou oleje. Tato teorie nefunguje.
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
XC90 2010 - těžké řízení
Na druhou stranu s teplotou může docházet ke zmenšování vůlí (netěsností). Ale nevím, zda to platí i konkrétně v tomto případě.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC90 2010 - těžké řízení
Mám to na 18" kolech úplně stejně a neřeším to.Schumi_01 píše: 05 čer 2025 19:01 Nejhorší je to po nastartování nebo po stání a první metry rozjetí z místa.
Na 16" to nedělá.
Takže to přisuzuju těm gumám.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 635
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
XC90 2010 - těžké řízení
už asi půl roku se mi pocitově zdá že má na našem XC90 D5 2009 sevrvo menší účinek. Řikal jsem si, že to je tím, že do toho přesedám z octavek, které jsou lehčí.
Teď se, ale začalo projevovat úplné vypadávání učinku posilovače. Chvilku na místě neposiluje, po chvilce zase začne. A takto se to pořád střídá.
Otázka co s tím? Nové čerpadlo Hydraulické čerpadlo, řízení DRI 715520457 - jediné co jsem našel, že má 120Bar a cena 3tis?
Nebo doma mám nějaká čerpadla z benzinových verzi. Můžu to zaměnit? Benzin ma menší řemenici (vyšši otačky), ale ta by se měla dát přehodit. A nebo jen vyměnit vydřené víčko?
A teď kacířská myšlenka. Není s tim ravenolem SSF něco špatně? Už se mi stalo 2x, že po roce po výměně přisly problemy se servopumpou. Teda bylo to Volvo. Na škodovce vše funguje, ale tam jsem dával vždy RAVENOL PSF - semi syntetic.
Nerad bych revenolu, křivdil, ale i u turba na LPG jsem s Ravenol 0W-40 SSL jsem zaznamenal po 12tkm zvýšenou hlučnost motoru (mechanický hluk hlavě na volnoběh). Tohle se mi s mobilem1 FS 0W-40 nestalo ani po 20.000 km. Osobně duvěru v tuto značku ztrácím. Trošku mě to štve, že jsem teď Ravenol dával skoro do všeho motor, servo, diff, awd...
Teď se, ale začalo projevovat úplné vypadávání učinku posilovače. Chvilku na místě neposiluje, po chvilce zase začne. A takto se to pořád střídá.
Otázka co s tím? Nové čerpadlo Hydraulické čerpadlo, řízení DRI 715520457 - jediné co jsem našel, že má 120Bar a cena 3tis?
Nebo doma mám nějaká čerpadla z benzinových verzi. Můžu to zaměnit? Benzin ma menší řemenici (vyšši otačky), ale ta by se měla dát přehodit. A nebo jen vyměnit vydřené víčko?
A teď kacířská myšlenka. Není s tim ravenolem SSF něco špatně? Už se mi stalo 2x, že po roce po výměně přisly problemy se servopumpou. Teda bylo to Volvo. Na škodovce vše funguje, ale tam jsem dával vždy RAVENOL PSF - semi syntetic.
Nerad bych revenolu, křivdil, ale i u turba na LPG jsem s Ravenol 0W-40 SSL jsem zaznamenal po 12tkm zvýšenou hlučnost motoru (mechanický hluk hlavě na volnoběh). Tohle se mi s mobilem1 FS 0W-40 nestalo ani po 20.000 km. Osobně duvěru v tuto značku ztrácím. Trošku mě to štve, že jsem teď Ravenol dával skoro do všeho motor, servo, diff, awd...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC90 2010 - těžké řízení
Benzínová pumpa je jiná, nemá zezadu díru pro šroub držáku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3635
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
XC90 2010 - těžké řízení
mám pocit, že tu někdo nedávno psal, že do P2 Ravenol SSF nepatří
já se před asi čtyřmi roky rozhodoval a nakonec dal tu zelenou Febi Bilstein 06161
já se před asi čtyřmi roky rozhodoval a nakonec dal tu zelenou Febi Bilstein 06161
-
Offline
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
XC90 2010 - těžké řízení
ja vzdy kupoval original kapalinu, cena neni likvidacni a je tam to, co tam patri
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: akimoto, david.xjr, PekloTR
