POLESTAR

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2174
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#26 POLESTAR

Příspěvek od jirka87 »

Michl píše: 10 říj 2020 10:52 Polestar ti nahraje do auta na zkoušku cca 14 dní každý Volvo dealer, současně ti odebere velký TP. Pokud budeš s úpravou spokojený, zaplatíš a dostaneš zpátky TP se zápisem. Pokud budeš nespokojený, tak ti TP vrátí proti vymazání Polestaru z auta.
V teoreticke rovine by me teda hodne zajimalo.co by se stalo, kdybych si dosel na urad a nahlasil ztratu VTP a ten puvodni jim ve Volvu nechal :green:

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#27 POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

Měl by černé svědomí.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2174
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#28 POLESTAR

Příspěvek od jirka87 »

2x otcenas, 4x zdravas a pohoda 😂

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#29 POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

to mi připomíná ten vtip, jak se ten malý kluk pořád modlil aby mu bůh poslal kolo, až nakonec pochopil, že když si ho ukradne a pomodlí se bůh mu odpustí. :-D

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#30 POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

Jinak k tématu D5T5 má chip prej lepší jak Polestar, mám v plánu ho otestovat a přímo porovnat s Polestárem který mám nyní v autě. Osobně mi přijde, že se Polestarem změní hlavně charakteristika převodovky a motor to drží více v otáčkách s nižším zařazeným převodovým stupněm, je to takové agresivnější.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4178
Registrován: 12 roků
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#31 POLESTAR

Příspěvek od Nosound89 »

to PINĎABC ,,motor to drží více v otáčkách s nižším zařazeným převodovým stupněm, je to takové agresivnější,,

Myslíš, že to udělá podobný efekt i u P3?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 8
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Jižní Čechy
Vůz: S60 T5 FWD

#32 POLESTAR

Příspěvek od JiriDrak »

Mě osobně nepřijde, že by teď Polestar držel motor ve vyšších otáčkách než původní Dynamic režim, to mi přijde +/- stejné. Spíš mi přijde, že to lépe reaguje na plyn i řadí a to i v comfort režimu, který byl dříve opravdu hodně hodně zpomalenej.
Ale jak se to bude projevovat u jiných motorů a aut to netuším. Osobně sem ohledně informací hodně prohledával i https://www.volvoforums.org.uk/ a https://www.swedespeed.com/ , ale nejlepší je stejně domluvit se s dealerem na instalaci na zkoušku a osobním vyzkoušení.

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1659
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#33 POLESTAR

Příspěvek od Lukaso »

Já myslím že zásadní je změna krouťáku z 350 na 400 a možná prostě jiná výkonová křivka. Prostě to je najednou takový to že to jako voe hustě táhne vodspoda
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#34 POLESTAR

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Lukaso píše:Já myslím že zásadní je změna krouťáku z 350 na 400 a možná prostě jiná výkonová křivka. Prostě to je najednou takový to že to jako voe hustě táhne vodspoda
No, hustě, o tom se dá polemizovat.
Ale jiná křivka je to zcela jistě. I v porovnání s BSR.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#35 POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

Nosound89 píše: 23 zář 2021 12:10 Myslíš, že to udělá podobný efekt i u P3?
Tak to vůbec netuším.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#36 POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

JiriDrak píše: 23 zář 2021 13:18 Mě osobně nepřijde, že by teď Polestar držel motor ve vyšších otáčkách než původní Dynamic režim, to mi přijde +/- stejné. Spíš mi přijde, že to lépe reaguje na plyn i řadí a to i v comfort režimu, který byl dříve opravdu hodně hodně zpomalenej.
Ale jak se to bude projevovat u jiných motorů a aut to netuším. Osobně sem ohledně informací hodně prohledával i https://www.volvoforums.org.uk/ a https://www.swedespeed.com/ , ale nejlepší je stejně domluvit se s dealerem na instalaci na zkoušku a osobním vyzkoušení.
Dynamik jsem nezažil, koupil jsem už s Polestarem. Tak to můžu porovnat jen s Comfort režimem.

Nijak nehaním Polestar určitě je boží a změní chod motoru i převodovky, jen si myslím, že zásadní zvednutí výkonu nečekejte.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#37 POLESTAR

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Souhlasím, není to o výkonu, ale o reakcích.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#38 POLESTAR

Příspěvek od loskut »

Polestar je v porovnání s Comfortem asi takový nervóznější..
Mění to průběh především "od spodu" nic moc víc.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

cna
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V60 2015

#39 POLESTAR

Příspěvek od cna »

PINĎABC píše: 23 zář 2021 15:15
Nosound89 píše: 23 zář 2021 12:10 Myslíš, že to udělá podobný efekt i u P3?
Tak to vůbec netuším.
Jasne ze jo, pokud mas VEA a 8stupnovy Aisin. Je to uplne jine auto po nahrati.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#40 POLESTAR

Příspěvek od PINĎABC »

Jenže on Vea s 8 stupňová automatem v P3 nemá.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 55
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar

#41 POLESTAR

Příspěvek od XC60_Bjorn »

Polestar je imho poznat po prvním metru za volantem. Převodovka je úplně jiná, to asi D5T5 neudělá, a mít vyšší výkon s původním řazení by neudělalo imho stejný efekt.. Já jsem polestar dohraval až následně a d5t5 zvažuji teď jako takovou tresnicku na dortu
_________________
XC60 D4 AWD, Polestar, AT, MY16 Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#42 POLESTAR

Příspěvek od papaya »

Polestar je teď v akci. Dneska mi ho dávali v Liberci ve Federal Cars. Cena i s geometrií 13.500. Ta není součástí a nechal jsem si ji dělat po výměně tlumičů a ramen.

Před tím tam byl soft od d5t5.

Pocitově, jak bylo popsáno přede mnou, je to znát po prvních metrech. Auto reaguje okamžitě na plyn a řekl bych, že měnič zamyká rychleji a dříve. Auto jede tak nějak plynuleji, klidněji. Není znát ten turboefekt, který před tím zatlačil do sedačky, ale zase to kolikrát klouzalo od jedničky až po trojku. kW nejsou vše
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5148
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#43 POLESTAR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A to si predstav, ze 2 roky z5 jsem za nej platil 10.500Kč. :D
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#44 POLESTAR

Příspěvek od Michl »

A já platil za Polestar v roce 2019 ještě míň (cca 9.000 Kč s DPH). Ale moje cena byla v rámci kompenzace za něco jiného v autorizáku.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 1 rok 4 měsíce
Bydliště: Žerotice
Vůz: V90 D4 140kW

#45 POLESTAR

Příspěvek od jordro »

Já se včera ptal v Brněnským Volvu, jestli by mi nenahráli Polestar na zkoušku a prý to od nového roku mají zakázaný :(

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1659
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#46 POLESTAR

Příspěvek od Lukaso »

No já se v tom teďka rejpu a docela nemilá informace je, že podle stránek se zdá, že u T8 Recharge extended range , tedy late 2022 a 2023 se zdá že se absolutně nemění výkonový charakteristiky motoru. Což za 25 hadrů je docela smolík. Ale ještě si to musím ověřit. Pak je tu teda ještě alternativa heico sportiv, ale 2800 éček za 25 koní ale zase 100nm krouťáku mi teda přijde taky skoro dost...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: S70 2,5t 142kW 1998, XC60 B5 2021

#47 POLESTAR

Příspěvek od ToKo »

Ahoj,
mám XC60 B5 benzin modelový rok22 a na první garanci jsem si nechal nahrát Polestar stálo to 24500.
Myslím si, že nepoznám jestli to zvedlo výkon už předtím to byla jako raketa, ale odezva na plyn ta se změnila. Dříve byla velká prodleva, dnes okamžitě reaguje bez prodlevy a řazení se zrychlilo.
Je to pouze můj pocit tabulkově udávají procentuální navýšení výkonu a kroutáku ale to nepoznám, ale ta odezva na plyn je úžasná. Výkon okamžitě, přeřazení okamžitě a hlavně pracuje úplně v jiném spektru otáček.
Na okresce se z rodinné krabice stane závoďák a kdejaký jouda v superbu či octavce nemá šanci.
Za mě doporučuji.
Ta cena mě příjde adekvátní, je to originál a nepadá vám záruka a úprava softwaru pozmění více faktorů to jiný čiptuning nezvládne a hlavně já to už mám mildhybrid a toho se každý bojí do toho zasahovat.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#48 POLESTAR

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Koně nedělají z krabice sporťák...
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1
Registrován: 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V60 21 D4

#49 POLESTAR

Příspěvek od Sleeper »

Tak zasa je akcia, kde môžete 2 týždne vyskúšať zadarmo.

https://www.finalcd.sk/volvo/news/517-volvo_polestar/

Ale cena 1050 EUR.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“