Michl píše: ↑10 říj 2020 10:52
Polestar ti nahraje do auta na zkoušku cca 14 dní každý Volvo dealer, současně ti odebere velký TP. Pokud budeš s úpravou spokojený, zaplatíš a dostaneš zpátky TP se zápisem. Pokud budeš nespokojený, tak ti TP vrátí proti vymazání Polestaru z auta.
V teoreticke rovine by me teda hodne zajimalo.co by se stalo, kdybych si dosel na urad a nahlasil ztratu VTP a ten puvodni jim ve Volvu nechal
to mi připomíná ten vtip, jak se ten malý kluk pořád modlil aby mu bůh poslal kolo, až nakonec pochopil, že když si ho ukradne a pomodlí se bůh mu odpustí.
Jinak k tématu D5T5 má chip prej lepší jak Polestar, mám v plánu ho otestovat a přímo porovnat s Polestárem který mám nyní v autě. Osobně mi přijde, že se Polestarem změní hlavně charakteristika převodovky a motor to drží více v otáčkách s nižším zařazeným převodovým stupněm, je to takové agresivnější.
Mě osobně nepřijde, že by teď Polestar držel motor ve vyšších otáčkách než původní Dynamic režim, to mi přijde +/- stejné. Spíš mi přijde, že to lépe reaguje na plyn i řadí a to i v comfort režimu, který byl dříve opravdu hodně hodně zpomalenej.
Ale jak se to bude projevovat u jiných motorů a aut to netuším. Osobně sem ohledně informací hodně prohledával i https://www.volvoforums.org.uk/ a https://www.swedespeed.com/ , ale nejlepší je stejně domluvit se s dealerem na instalaci na zkoušku a osobním vyzkoušení.
Já myslím že zásadní je změna krouťáku z 350 na 400 a možná prostě jiná výkonová křivka. Prostě to je najednou takový to že to jako voe hustě táhne vodspoda
Lukaso píše:Já myslím že zásadní je změna krouťáku z 350 na 400 a možná prostě jiná výkonová křivka. Prostě to je najednou takový to že to jako voe hustě táhne vodspoda
No, hustě, o tom se dá polemizovat.
Ale jiná křivka je to zcela jistě. I v porovnání s BSR.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
JiriDrak píše: ↑23 zář 2021 13:18
Mě osobně nepřijde, že by teď Polestar držel motor ve vyšších otáčkách než původní Dynamic režim, to mi přijde +/- stejné. Spíš mi přijde, že to lépe reaguje na plyn i řadí a to i v comfort režimu, který byl dříve opravdu hodně hodně zpomalenej.
Ale jak se to bude projevovat u jiných motorů a aut to netuším. Osobně sem ohledně informací hodně prohledával i https://www.volvoforums.org.uk/ a https://www.swedespeed.com/ , ale nejlepší je stejně domluvit se s dealerem na instalaci na zkoušku a osobním vyzkoušení.
Dynamik jsem nezažil, koupil jsem už s Polestarem. Tak to můžu porovnat jen s Comfort režimem.
Nijak nehaním Polestar určitě je boží a změní chod motoru i převodovky, jen si myslím, že zásadní zvednutí výkonu nečekejte.
Polestar je imho poznat po prvním metru za volantem. Převodovka je úplně jiná, to asi D5T5 neudělá, a mít vyšší výkon s původním řazení by neudělalo imho stejný efekt.. Já jsem polestar dohraval až následně a d5t5 zvažuji teď jako takovou tresnicku na dortu
Polestar je teď v akci. Dneska mi ho dávali v Liberci ve Federal Cars. Cena i s geometrií 13.500. Ta není součástí a nechal jsem si ji dělat po výměně tlumičů a ramen.
Před tím tam byl soft od d5t5.
Pocitově, jak bylo popsáno přede mnou, je to znát po prvních metrech. Auto reaguje okamžitě na plyn a řekl bych, že měnič zamyká rychleji a dříve. Auto jede tak nějak plynuleji, klidněji. Není znát ten turboefekt, který před tím zatlačil do sedačky, ale zase to kolikrát klouzalo od jedničky až po trojku. kW nejsou vše
No já se v tom teďka rejpu a docela nemilá informace je, že podle stránek se zdá, že u T8 Recharge extended range , tedy late 2022 a 2023 se zdá že se absolutně nemění výkonový charakteristiky motoru. Což za 25 hadrů je docela smolík. Ale ještě si to musím ověřit. Pak je tu teda ještě alternativa heico sportiv, ale 2800 éček za 25 koní ale zase 100nm krouťáku mi teda přijde taky skoro dost...
Ahoj,
mám XC60 B5 benzin modelový rok22 a na první garanci jsem si nechal nahrát Polestar stálo to 24500.
Myslím si, že nepoznám jestli to zvedlo výkon už předtím to byla jako raketa, ale odezva na plyn ta se změnila. Dříve byla velká prodleva, dnes okamžitě reaguje bez prodlevy a řazení se zrychlilo.
Je to pouze můj pocit tabulkově udávají procentuální navýšení výkonu a kroutáku ale to nepoznám, ale ta odezva na plyn je úžasná. Výkon okamžitě, přeřazení okamžitě a hlavně pracuje úplně v jiném spektru otáček.
Na okresce se z rodinné krabice stane závoďák a kdejaký jouda v superbu či octavce nemá šanci.
Za mě doporučuji.
Ta cena mě příjde adekvátní, je to originál a nepadá vám záruka a úprava softwaru pozmění více faktorů to jiný čiptuning nezvládne a hlavně já to už mám mildhybrid a toho se každý bojí do toho zasahovat.