V teoreticke rovine by me teda hodne zajimalo.co by se stalo, kdybych si dosel na urad a nahlasil ztratu VTP a ten puvodni jim ve Volvu nechal
POLESTAR
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
POLESTAR
Jinak k tématu D5T5 má chip prej lepší jak Polestar, mám v plánu ho otestovat a přímo porovnat s Polestárem který mám nyní v autě. Osobně mi přijde, že se Polestarem změní hlavně charakteristika převodovky a motor to drží více v otáčkách s nižším zařazeným převodovým stupněm, je to takové agresivnější.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
POLESTAR
to PINĎABC ,,motor to drží více v otáčkách s nižším zařazeným převodovým stupněm, je to takové agresivnější,,
Myslíš, že to udělá podobný efekt i u P3?
Myslíš, že to udělá podobný efekt i u P3?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: S60 T5 FWD
POLESTAR
Mě osobně nepřijde, že by teď Polestar držel motor ve vyšších otáčkách než původní Dynamic režim, to mi přijde +/- stejné. Spíš mi přijde, že to lépe reaguje na plyn i řadí a to i v comfort režimu, který byl dříve opravdu hodně hodně zpomalenej.
Ale jak se to bude projevovat u jiných motorů a aut to netuším. Osobně sem ohledně informací hodně prohledával i https://www.volvoforums.org.uk/ a https://www.swedespeed.com/ , ale nejlepší je stejně domluvit se s dealerem na instalaci na zkoušku a osobním vyzkoušení.
Ale jak se to bude projevovat u jiných motorů a aut to netuším. Osobně sem ohledně informací hodně prohledával i https://www.volvoforums.org.uk/ a https://www.swedespeed.com/ , ale nejlepší je stejně domluvit se s dealerem na instalaci na zkoušku a osobním vyzkoušení.
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
POLESTAR
Já myslím že zásadní je změna krouťáku z 350 na 400 a možná prostě jiná výkonová křivka. Prostě to je najednou takový to že to jako voe hustě táhne vodspoda
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1673
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
POLESTAR
No, hustě, o tom se dá polemizovat.Lukaso píše:Já myslím že zásadní je změna krouťáku z 350 na 400 a možná prostě jiná výkonová křivka. Prostě to je najednou takový to že to jako voe hustě táhne vodspoda
Ale jiná křivka je to zcela jistě. I v porovnání s BSR.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
POLESTAR
Dynamik jsem nezažil, koupil jsem už s Polestarem. Tak to můžu porovnat jen s Comfort režimem.JiriDrak píše: ↑23 zář 2021 13:18 Mě osobně nepřijde, že by teď Polestar držel motor ve vyšších otáčkách než původní Dynamic režim, to mi přijde +/- stejné. Spíš mi přijde, že to lépe reaguje na plyn i řadí a to i v comfort režimu, který byl dříve opravdu hodně hodně zpomalenej.
Ale jak se to bude projevovat u jiných motorů a aut to netuším. Osobně sem ohledně informací hodně prohledával i https://www.volvoforums.org.uk/ a https://www.swedespeed.com/ , ale nejlepší je stejně domluvit se s dealerem na instalaci na zkoušku a osobním vyzkoušení.
Nijak nehaním Polestar určitě je boží a změní chod motoru i převodovky, jen si myslím, že zásadní zvednutí výkonu nečekejte.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V60 2015
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
POLESTAR
Polestar je imho poznat po prvním metru za volantem. Převodovka je úplně jiná, to asi D5T5 neudělá, a mít vyšší výkon s původním řazení by neudělalo imho stejný efekt.. Já jsem polestar dohraval až následně a d5t5 zvažuji teď jako takovou tresnicku na dortu
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
POLESTAR
Polestar je teď v akci. Dneska mi ho dávali v Liberci ve Federal Cars. Cena i s geometrií 13.500. Ta není součástí a nechal jsem si ji dělat po výměně tlumičů a ramen.
Před tím tam byl soft od d5t5.
Pocitově, jak bylo popsáno přede mnou, je to znát po prvních metrech. Auto reaguje okamžitě na plyn a řekl bych, že měnič zamyká rychleji a dříve. Auto jede tak nějak plynuleji, klidněji. Není znát ten turboefekt, který před tím zatlačil do sedačky, ale zase to kolikrát klouzalo od jedničky až po trojku. kW nejsou vše
Před tím tam byl soft od d5t5.
Pocitově, jak bylo popsáno přede mnou, je to znát po prvních metrech. Auto reaguje okamžitě na plyn a řekl bych, že měnič zamyká rychleji a dříve. Auto jede tak nějak plynuleji, klidněji. Není znát ten turboefekt, který před tím zatlačil do sedačky, ale zase to kolikrát klouzalo od jedničky až po trojku. kW nejsou vše
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
POLESTAR
A to si predstav, ze 2 roky z5 jsem za nej platil 10.500Kč.
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
POLESTAR
A já platil za Polestar v roce 2019 ještě míň (cca 9.000 Kč s DPH). Ale moje cena byla v rámci kompenzace za něco jiného v autorizáku.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
POLESTAR
No já se v tom teďka rejpu a docela nemilá informace je, že podle stránek se zdá, že u T8 Recharge extended range , tedy late 2022 a 2023 se zdá že se absolutně nemění výkonový charakteristiky motoru. Což za 25 hadrů je docela smolík. Ale ještě si to musím ověřit. Pak je tu teda ještě alternativa heico sportiv, ale 2800 éček za 25 koní ale zase 100nm krouťáku mi teda přijde taky skoro dost...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Kolín
- Vůz: S70 2,5t 142kW 1998, XC60 B5 2021
POLESTAR
Ahoj,
mám XC60 B5 benzin modelový rok22 a na první garanci jsem si nechal nahrát Polestar stálo to 24500.
Myslím si, že nepoznám jestli to zvedlo výkon už předtím to byla jako raketa, ale odezva na plyn ta se změnila. Dříve byla velká prodleva, dnes okamžitě reaguje bez prodlevy a řazení se zrychlilo.
Je to pouze můj pocit tabulkově udávají procentuální navýšení výkonu a kroutáku ale to nepoznám, ale ta odezva na plyn je úžasná. Výkon okamžitě, přeřazení okamžitě a hlavně pracuje úplně v jiném spektru otáček.
Na okresce se z rodinné krabice stane závoďák a kdejaký jouda v superbu či octavce nemá šanci.
Za mě doporučuji.
Ta cena mě příjde adekvátní, je to originál a nepadá vám záruka a úprava softwaru pozmění více faktorů to jiný čiptuning nezvládne a hlavně já to už mám mildhybrid a toho se každý bojí do toho zasahovat.
mám XC60 B5 benzin modelový rok22 a na první garanci jsem si nechal nahrát Polestar stálo to 24500.
Myslím si, že nepoznám jestli to zvedlo výkon už předtím to byla jako raketa, ale odezva na plyn ta se změnila. Dříve byla velká prodleva, dnes okamžitě reaguje bez prodlevy a řazení se zrychlilo.
Je to pouze můj pocit tabulkově udávají procentuální navýšení výkonu a kroutáku ale to nepoznám, ale ta odezva na plyn je úžasná. Výkon okamžitě, přeřazení okamžitě a hlavně pracuje úplně v jiném spektru otáček.
Na okresce se z rodinné krabice stane závoďák a kdejaký jouda v superbu či octavce nemá šanci.
Za mě doporučuji.
Ta cena mě příjde adekvátní, je to originál a nepadá vám záruka a úprava softwaru pozmění více faktorů to jiný čiptuning nezvládne a hlavně já to už mám mildhybrid a toho se každý bojí do toho zasahovat.
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V60 21 D4
POLESTAR
Tak zasa je akcia, kde môžete 2 týždne vyskúšať zadarmo.
https://www.finalcd.sk/volvo/news/517-volvo_polestar/
Ale cena 1050 EUR.
https://www.finalcd.sk/volvo/news/517-volvo_polestar/
Ale cena 1050 EUR.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé