Teplota T6 - sahara KO?

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1124
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Tom0 »

_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Werscajk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Werscajk »

_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Werscajk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Werscajk »

Finální update: Jednotka nakonec OK, byli přidřené větráky. Občas běželi, občas prostě ne. Takže pokud se někomu někdy začne přehřívat v koloně či při parkování T6ka (a nejen ta), tak si můžete vsadit na saharu.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1343
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Arkaz »

Tak potom rozobrat vetraky, vymenit loziska, uhliky a mas na nejaky cas pokoj.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od marekbm »

mám, chceš? já to říkal ;-)
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Werscajk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Werscajk »

Díky kluci, ale už je to vyřešený a auto vesele saharuje. ;)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Skypan
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 17 roků
Bydliště: Smržovka
Vůz: V70 D5252T 2,5Tdi S80 D5244T 2,4 biTurb
Bydliště: Smržovka-Sportovní,Jablonec n/NIs

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Skypan »

zdar clapcí,mám obrácenej problem,u mé S80 P3,151Kw,D5 mi připadá,že nedovírá,nebo propouští termostat,páč vysvětlím:pořídil jsem si car scaner a podle info z čidla,čidel, i při jízdě po dvaceti kilometrecch do kopce,LBC/Smrž.se mi auto ohřeje jenom asi na teplotu max.60 oC,při venkovní teplotě asi -3 oC,teda píše to na display telefonu,info z car scaneru,vím,že auto jako takové nemá teplotu vody,ale samo hlídání teploty vody uřčo nějaké čidlo,či čidla,takže to nějakým zpúsobem vypočítává orientačně jednotka,a i pocitově topení je jenom lechce vlažné,když jedu ve stařičkém V70 I (diesel 5v,2,5tdi),tak za stejných podmínek mi to v púli cesty topí jako dost dobře.mám podezření na vadný termostat,nakonec, přeci jenom,už mám na motoru 300tis.km,takže bych i předpokládal ,že postupně něco,už bude nefunkční,prosím jak se vám v tomto ročním období ohřejvaj auta,jak topí, zlobí,nebo odcházej na této motorizaci termostaty?děkuji za rady.
_________________
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12914
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Urvanej »

Tady asi nemáš co víc vyšetřovat, vyměň termostat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5805
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Presne, pokud nas navic D5 151kw vyrobenou pred 06/2011 tak mas to kurvitko v podobe zadniho termostatu, ktere se sere a vymena i s praci cca 6hodin vyjde na krasnych 8-14tis Kč
Mam stejny motor a na provozni teplote je v techto teplotach max po 4km. S bufikem za 2km.
Jo a taky jsem termostat pred 4 roky menil.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Skypan
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 17 roků
Bydliště: Smržovka
Vůz: V70 D5252T 2,5Tdi S80 D5244T 2,4 biTurb
Bydliště: Smržovka-Sportovní,Jablonec n/NIs

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Skypan »

ano mám 11/09 tuším,počkat zadní termostat?mám tomu rozumět,že ten motor má dva termostaty?,néééé :( ,co je na tom termostatu tak drahého 8) je ze zlata?,jinak díky za dobré zprávy :o
_________________
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5805
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ma jen jeden, umisteny vzadu za EGRem. Dil stoji cca 4500Kc a prace je tak 6-8 hodin.
Od 07/2011 je uz umisten vepredu, dil cca 2000kc a vymena na 30 min.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Skypan
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 17 roků
Bydliště: Smržovka
Vůz: V70 D5252T 2,5Tdi S80 D5244T 2,4 biTurb
Bydliště: Smržovka-Sportovní,Jablonec n/NIs

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Skypan »

Jakub Svoboda píše: 14 led 2021 16:52 Presne, pokud nas navic D5 151kw vyrobenou pred 06/2011 tak mas to kurvitko v podobe zadniho termostatu, ktere se sere a vymena i s praci cca 6hodin vyjde na krasnych 8-14tis Kč
Mam stejny motor a na provozni teplote je v techto teplotach max po 4km. S bufikem za 2km.
Jo a taky jsem termostat pred 4 roky menil.
ano,takto vymyslet termostat by mě v životě nenapadlo,přesně je to kurvítko,po vypreparování ze zalitého domku,na fotkách je vidět,že okraj je obalen v gumě,proč?,aby to dlouho nevydrželo a takhle se to oloupe a nechchci ani vědět kde ta guma zůstala vyset v oběhu chladícího okruhu,vyz.foto:
20210309_182238.jpg
20210309_182158.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5805
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Takze jsem mel pravdu.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

MikeEM
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: 850 T5R

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od MikeEM »

Zkusím se zeptat zde, než abych zakládal vlastní téma. Větrák sahary se netočí, VIDA ukazovala za jízdy rychlost větráku i přes 90%. Manuální aktivace přes VIDU na jakákoli procenta (20-80) s větrákem ani nehne.
Načtená chyba (žlutá) ECM-P048368 Fan Performance. algorithm Based Failures. Dá se podle tohoto zjistit, jestli je to větrák, nebo ovladač? Má smysl řešit něco jiného, než výměnu komplet sahary?
_________________
Volvo 850 T5R, 1995, zelená, 2.0 155kW - in rebuild process
Volvo S80, 2009, černá, 2.5T 147kw
Bylo:
Volvo S80, 2003, stříbrná, 2.5T AWD 154kw automat
Volvo V70, 2000, modrá, 2.5D 103kw

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od marekbm »

pokud nemáš strach z elektriky a posekání ruk od ventilátoru, můžeš propojit ventilátor přímo na napájení a otestovat. pokud se točí, je to jednotkou, pokud ne, ventilátorem.
ale pokud vyměníš jednotku a ventilátor už má nejlepší léta za ssebou, tak ta jednotka umře brzo zas.

někde tu je ještě jedno téma, jde je i originál číslo té jednotky. kdybys jen tak dojel do Volva, vymění ti komplet saharu i s jednotkou (právě kvůli opotřebení ventilátorů). volvo ti motory nezrepasuje.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1343
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Teplota T6 - sahara KO?

Příspěvek od Arkaz »

Alebo skus to co som tu pisal uz viac krat. vybrat saharu dat dole vrtule vyklepat bordel z vinutia z uhlikov ocistit to bez vrtule mozes skusit na 12V priamo spustit motory ci sa pohnu aspon sa neposekas. a dalej uvidis.

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé