Teplota T6 - sahara KO?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1124
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Teplota T6 - sahara KO?
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Teplota T6 - sahara KO?
Jen sem připnu dva linky, které se popisem shodují s mým problémem a týkají se přímo T6.
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?229317-2010-XC60-Engine-Cooling-Fans-Not-Working-Properly
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?577127-2010-Volvo-S80-T6-AWD-High-coolant-Temp-warning
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?229317-2010-XC60-Engine-Cooling-Fans-Not-Working-Properly
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?577127-2010-Volvo-S80-T6-AWD-High-coolant-Temp-warning
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Teplota T6 - sahara KO?
Finální update: Jednotka nakonec OK, byli přidřené větráky. Občas běželi, občas prostě ne. Takže pokud se někomu někdy začne přehřívat v koloně či při parkování T6ka (a nejen ta), tak si můžete vsadit na saharu.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Teplota T6 - sahara KO?
Tak potom rozobrat vetraky, vymenit loziska, uhliky a mas na nejaky cas pokoj.
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Teplota T6 - sahara KO?
mám, chceš? já to říkal 

_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Teplota T6 - sahara KO?
Díky kluci, ale už je to vyřešený a auto vesele saharuje. 

_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Smržovka
- Vůz: V70 D5252T 2,5Tdi S80 D5244T 2,4 biTurb
- Bydliště: Smržovka-Sportovní,Jablonec n/NIs
Teplota T6 - sahara KO?
zdar clapcí,mám obrácenej problem,u mé S80 P3,151Kw,D5 mi připadá,že nedovírá,nebo propouští termostat,páč vysvětlím:pořídil jsem si car scaner a podle info z čidla,čidel, i při jízdě po dvaceti kilometrecch do kopce,LBC/Smrž.se mi auto ohřeje jenom asi na teplotu max.60 oC,při venkovní teplotě asi -3 oC,teda píše to na display telefonu,info z car scaneru,vím,že auto jako takové nemá teplotu vody,ale samo hlídání teploty vody uřčo nějaké čidlo,či čidla,takže to nějakým zpúsobem vypočítává orientačně jednotka,a i pocitově topení je jenom lechce vlažné,když jedu ve stařičkém V70 I (diesel 5v,2,5tdi),tak za stejných podmínek mi to v púli cesty topí jako dost dobře.mám podezření na vadný termostat,nakonec, přeci jenom,už mám na motoru 300tis.km,takže bych i předpokládal ,že postupně něco,už bude nefunkční,prosím jak se vám v tomto ročním období ohřejvaj auta,jak topí, zlobí,nebo odcházej na této motorizaci termostaty?děkuji za rady.
_________________
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Teplota T6 - sahara KO?
Tady asi nemáš co víc vyšetřovat, vyměň termostat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5809
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Teplota T6 - sahara KO?
Presne, pokud nas navic D5 151kw vyrobenou pred 06/2011 tak mas to kurvitko v podobe zadniho termostatu, ktere se sere a vymena i s praci cca 6hodin vyjde na krasnych 8-14tis Kč
Mam stejny motor a na provozni teplote je v techto teplotach max po 4km. S bufikem za 2km.
Jo a taky jsem termostat pred 4 roky menil.
Mam stejny motor a na provozni teplote je v techto teplotach max po 4km. S bufikem za 2km.
Jo a taky jsem termostat pred 4 roky menil.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Smržovka
- Vůz: V70 D5252T 2,5Tdi S80 D5244T 2,4 biTurb
- Bydliště: Smržovka-Sportovní,Jablonec n/NIs
Teplota T6 - sahara KO?
ano mám 11/09 tuším,počkat zadní termostat?mám tomu rozumět,že ten motor má dva termostaty?,néééé
,co je na tom termostatu tak drahého
je ze zlata?,jinak díky za dobré zprávy 



_________________
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny
-
Offline
- Příspěvky: 5809
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Teplota T6 - sahara KO?
Ma jen jeden, umisteny vzadu za EGRem. Dil stoji cca 4500Kc a prace je tak 6-8 hodin.
Od 07/2011 je uz umisten vepredu, dil cca 2000kc a vymena na 30 min.
Od 07/2011 je uz umisten vepredu, dil cca 2000kc a vymena na 30 min.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Smržovka
- Vůz: V70 D5252T 2,5Tdi S80 D5244T 2,4 biTurb
- Bydliště: Smržovka-Sportovní,Jablonec n/NIs
Teplota T6 - sahara KO?
ano,takto vymyslet termostat by mě v životě nenapadlo,přesně je to kurvítko,po vypreparování ze zalitého domku,na fotkách je vidět,že okraj je obalen v gumě,proč?,aby to dlouho nevydrželo a takhle se to oloupe a nechchci ani vědět kde ta guma zůstala vyset v oběhu chladícího okruhu,vyz.foto:Jakub Svoboda píše: 14 led 2021 16:52 Presne, pokud nas navic D5 151kw vyrobenou pred 06/2011 tak mas to kurvitko v podobe zadniho termostatu, ktere se sere a vymena i s praci cca 6hodin vyjde na krasnych 8-14tis Kč
Mam stejny motor a na provozni teplote je v techto teplotach max po 4km. S bufikem za 2km.
Jo a taky jsem termostat pred 4 roky menil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny
V70 2.5TDI-103Kw/98,šedostříbrná metla,v plné palbě,jenom šíbr a stěrače na světlech,vlastně nechybí
S80 2.4biTurb 151Kw/09 stříbrná metla, automat,nová lodˇ byla přijata do rodiny
-
Offline
- Příspěvky: 5809
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Teplota T6 - sahara KO?
Takze jsem mel pravdu.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 850 T5R
Teplota T6 - sahara KO?
Zkusím se zeptat zde, než abych zakládal vlastní téma. Větrák sahary se netočí, VIDA ukazovala za jízdy rychlost větráku i přes 90%. Manuální aktivace přes VIDU na jakákoli procenta (20-80) s větrákem ani nehne.
Načtená chyba (žlutá) ECM-P048368 Fan Performance. algorithm Based Failures. Dá se podle tohoto zjistit, jestli je to větrák, nebo ovladač? Má smysl řešit něco jiného, než výměnu komplet sahary?
Načtená chyba (žlutá) ECM-P048368 Fan Performance. algorithm Based Failures. Dá se podle tohoto zjistit, jestli je to větrák, nebo ovladač? Má smysl řešit něco jiného, než výměnu komplet sahary?
_________________
Volvo 850 T5R, 1995, zelená, 2.0 155kW - in rebuild process
Volvo S80, 2009, černá, 2.5T 147kw
Bylo:
Volvo S80, 2003, stříbrná, 2.5T AWD 154kw automat
Volvo V70, 2000, modrá, 2.5D 103kw
Volvo 850 T5R, 1995, zelená, 2.0 155kW - in rebuild process
Volvo S80, 2009, černá, 2.5T 147kw
Bylo:
Volvo S80, 2003, stříbrná, 2.5T AWD 154kw automat
Volvo V70, 2000, modrá, 2.5D 103kw
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Teplota T6 - sahara KO?
pokud nemáš strach z elektriky a posekání ruk od ventilátoru, můžeš propojit ventilátor přímo na napájení a otestovat. pokud se točí, je to jednotkou, pokud ne, ventilátorem.
ale pokud vyměníš jednotku a ventilátor už má nejlepší léta za ssebou, tak ta jednotka umře brzo zas.
někde tu je ještě jedno téma, jde je i originál číslo té jednotky. kdybys jen tak dojel do Volva, vymění ti komplet saharu i s jednotkou (právě kvůli opotřebení ventilátorů). volvo ti motory nezrepasuje.
ale pokud vyměníš jednotku a ventilátor už má nejlepší léta za ssebou, tak ta jednotka umře brzo zas.
někde tu je ještě jedno téma, jde je i originál číslo té jednotky. kdybys jen tak dojel do Volva, vymění ti komplet saharu i s jednotkou (právě kvůli opotřebení ventilátorů). volvo ti motory nezrepasuje.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Teplota T6 - sahara KO?
Alebo skus to co som tu pisal uz viac krat. vybrat saharu dat dole vrtule vyklepat bordel z vinutia z uhlikov ocistit to bez vrtule mozes skusit na 12V priamo spustit motory ci sa pohnu aspon sa neposekas. a dalej uvidis.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé