Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 771
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Keyless má výhodu v tom, že když má člověk klíč v kapse nebo kabelce, tak nemusí používat ledničku nebo alobal.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 5819
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Tak to jsem nějak nepochopil...
.
.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Jsme dvaJakub Svoboda píše:Tak to jsem nějak nepochopil...
.

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Tri
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
To ver, ze je ten nejmensi problem, zjednodusene je vse o velikosti anten a vykonu "zesilovace"(presneni citlivosti prijimace a vykonu vysilace),Nosound89 píše:A pochybuji, že ta čtečka na zesílení signálu je tak výkonná.
plus pokud je to(jako ze v min. 99% bude) digitalni signal, kterej pujde zreplikovat, tak neni problem i defacto neomezena vzdalenost.
Samozrejme si dokazu prestavit ochranu, pri obousmerne komunikaci, ktera bude treba resit zpozdeni a dalsi faktory, ale obejit jde ve vysledku vzdy vse, je to pouze o tom, zda se to vyplati obejit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
No holt uz ma asi ta zminovana kabelka/kapsa ten alobal v podesivce 

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 939
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Kdyby ten keyless systém doplnili startovacím tlačítkem se senzorem otisku prstu, bylo by vyřešeno. A nový uživatel, než by otisk nahrál do paměti, by musel poprvé nastartovat vloženým klíčem. Čtečky stojí pár set korun.
Jestli ono celé keyless není spíš o snížení nákladů. Zámek může být klidně dražší, než přijímač s relátkem. Taky jsem se vždycky divil, proč jsem měl u Renaulta jenom startovací kartu, která se zašoupla do díry, než mě napadlo, že může jít o snižování nákladů.
Jestli ono celé keyless není spíš o snížení nákladů. Zámek může být klidně dražší, než přijímač s relátkem. Taky jsem se vždycky divil, proč jsem měl u Renaulta jenom startovací kartu, která se zašoupla do díry, než mě napadlo, že může jít o snižování nákladů.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
No porad by to nevyresilo odemceni, a i otisk neni zas tak slozity ojebat, ale byla by to uz zase nejaka komplikace navic, co se pocita...Zeb píše:Kdyby ten keyless systém doplnili startovacím tlačítkem se senzorem otisku prstu, bylo by vyřešeno. A nový uživatel, než by otisk nahrál do paměti, by musel poprvé nastartovat vloženým klíčem. Čtečky stojí pár set korun.
Jestli ono celé keyless není spíš o snížení nákladů. Zámek může být klidně dražší, než přijímač s relátkem. Taky jsem se vždycky divil, proč jsem měl u Renaulta jenom startovací kartu, která se zašoupla do díry, než mě napadlo, že může jít o snižování nákladů.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Keyless mám teď poprvé. Upřímně, moc se nebojím, že by to někdo chtěl otevírat. Pokud si manželka stoupne s klíčem v kapse k řidičovým dveřím a já zkouším u spolujezdce otevřít, nejde to. Tak pochybuji, že i se zesilovačem mi to otevřou, když mám klíče o 100 m dále za 4 panelákovými zdmi - to nedají. Přes ten železobeton neprojde nic.
A pro info, když jsme vystoupil z nastartovaného auta, tak to po 4 metrech začalo řvát, motor nezdechl. Nevzdálil jsme se však navíc jak na 7 metrů a a do minuty jsme byl zpět.
A pro info, když jsme vystoupil z nastartovaného auta, tak to po 4 metrech začalo řvát, motor nezdechl. Nevzdálil jsme se však navíc jak na 7 metrů a a do minuty jsme byl zpět.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Sladka nevedomostHaben píše:Přes ten železobeton neprojde nic.

Nebyl problem treba skrz nekolik zdi, se divat co je na monitoru(CRT) a tak dale...
A BTW, neni problem, se Ti postavit az pred dvere od bytu, ze...
Aneb, to, ze skz mobil ovladate kde co, treba domaci alarm, kotel, Vam pride vsem normalni a bezne,
ale defacto to same, akorat v jinem provedeni, uz jo?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Ak cez železobetón neprejde nič, ako potom v paneláku chytám wifi všetkých susedov a ešte aj z ďaľších vchodov? Aj rádiové diaľkové ovládanie od Popcorn Hour funguje, aj Bluetooth a aj deťom vysielačky 

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Zajsoft, nechci se hádat, ale 11 let staré C30 nikdo nebude krást - auto, které je, řekl bych, až výjimečné na trhu. To je jeden důvod, proč jsem v klidu. Druhý důvod je, že se jen tak někdo do baráku nedostane. Třetí, že si před bytové dveře může stoupnout, ale stále jej budou dělit 2 zdi a 10 metrů a plno jiných poletujících signálů z wifi, mikrovlnek, telefonů a nevím čeho. No a pak to má zase 100 metrů k autu 
V samotných článcích je psané : "...musí se speciálním zesilovačem přiblížit na dosah klíče od vozu..." A to prostě nedají. Za tu snahu jim naše C30 nestojí a jsem v klidu.

V samotných článcích je psané : "...musí se speciálním zesilovačem přiblížit na dosah klíče od vozu..." A to prostě nedají. Za tu snahu jim naše C30 nestojí a jsem v klidu.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
IgorS: ano, projde, ale ne mnoho a ne moc kvalitně. Stačí pohyb jen po bytě a okolní wifi se ztrácí, naše v rozích dosahuje, ale o patro výše je to už problém. Stále ale platí můj klid v tom, že zrovna C30 s keyless nepůjde nikdo krást - to by určitě hned prodal 

-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Mno Wifi je krapet zas jina frekvence(2.4GHz aka 2400MHz), Keyless je nekde kolem 860MHz.
[ironie]Neboli ano mas pravdu, led a vodni para, maji ty same vlastnosti, jako voda pri pokojove teplote, vzdyt je to porad voda, ze...[/ironie]
[ironie]Neboli ano mas pravdu, led a vodni para, maji ty same vlastnosti, jako voda pri pokojove teplote, vzdyt je to porad voda, ze...[/ironie]
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
tak z videa je vidět, že to dokážou "nasát" přes zeď...
jeden můj známej mi říkal, že si udělal na platební kartu kovový obal, on je blázen do elektrotechniky a vlnění a říkal mi, že není problém, aby ji někdo bezkontaktně vysál třeba v tramvaji na poměrně slušnou vzdálenost, není problém zesílit signál čtecího zařízení a ani není nutné "přikládat".
Každá vylepšení nese i určitá rizika...
ps. wifi: někdy dávno jsem chytal free wifi dokonce z vedlejšího domu (nějaká pc firma to tam měla pro zákazníky) a dalo se přes to i koukat na youtube...vzdálenost 20m + několik zdí..
jeden můj známej mi říkal, že si udělal na platební kartu kovový obal, on je blázen do elektrotechniky a vlnění a říkal mi, že není problém, aby ji někdo bezkontaktně vysál třeba v tramvaji na poměrně slušnou vzdálenost, není problém zesílit signál čtecího zařízení a ani není nutné "přikládat".
Každá vylepšení nese i určitá rizika...
ps. wifi: někdy dávno jsem chytal free wifi dokonce z vedlejšího domu (nějaká pc firma to tam měla pro zákazníky) a dalo se přes to i koukat na youtube...vzdálenost 20m + několik zdí..
-
Offline
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Mě řve Padík jak protržený, když v autě nejsou klíče a motor běží. Jakmile jsem s klíčem mimo Padíka, nelze nastartovat. To samé je i u Supa III. Nechápu tedy, jak může někdo zapomenout klíče doma a s autem odjet.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Tak BMW to píše na centrálním panelu, ale akusticky to nehlásí.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Kolik vůbec Volv s keyless z celkového poštu prodaných Volv s keyless bylo ukradeno daným způsobem? Pokud více jak Volv bez keyless, pak se začnu obávat.
-
Offline
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Asi tak.Haben píše:Kolik vůbec Volv s keyless z celkového poštu prodaných Volv s keyless bylo ukradeno daným způsobem? Pokud více jak Volv bez keyless, pak se začnu obávat.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Nechtěl sem tady způsobit lidem nějakou schízu, jen jsem chtěl napsat poutavý titulek, omlouvám se všem dotčeným.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Nechceš se nechat zaměstnat u Novotnýho?PINĎABC píše:Nechtěl sem tady způsobit lidem nějakou schízu, jen jsem chtěl napsat poutavý titulek, omlouvám se všem dotčeným.

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Ak riešite odlišnosť frekvencie wifi od frekvencie keyless systému, tak u nás domáci bezdrôtový zvonček na 433 Mhz ide v paneláku bez problémov, z piateho poschodia na prízemie. Je logické, že v panelovom dome, kde je sieť železnej armatúry v múroch je strata signálu veľmi veľká, oproti strate signálu vplyvom vzdialenosti na nejakom voľnom priestranstve. Ak keyless systém je na nejakých 860 MHz, tak je to frekvencia blízka GSM technológii a ako všetci vieme, bežne v panelových domoch telefonujeme.Haben píše:IgorS: ano, projde, ale ne mnoho a ne moc kvalitně. Stačí pohyb jen po bytě a okolní wifi se ztrácí, naše v rozích dosahuje, ale o patro výše je to už problém. Stále ale platí můj klid v tom, že zrovna C30 s keyless nepůjde nikdo krást - to by určitě hned prodal
Nešlo mi o to, či je alebo nie je záujem zlodejov odcudziť nezaujímavú C30 za pomoci keyless systému. Je jedno, či musia použiť patričný zosiľňovač. Opäť je to logické, že na väčšiu vzdialenosť, ako bol keyless systém navrhnutý, je potrebný vyšší vysielací výkon a citlivejší prijímač, keďže múry paneláku ten slabý signál dosť pohltia.
Neznamená to ale, že tým, že by keyless bol umiestnený v paneláku, by to za pomoci patričného zosiľňovača na vysielacej strane, aj na zosiľňovača na prijímacej strane, hackerského zariadenia v paneláku nešlo a že by tak bol keyless ochránený a nenačítateľný. Ten, kto by sa na to špecializoval isto zosiľňovače bude mať a nebude čakať len na keyless, ku ktorému sa bude môcť dostať na meter.
Reagoval som len na nezmyselnosť tvrdenia: "Přes ten železobeton neprojde nic."
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Ja takove lidi celkem obdivuju. Vim, ze jsou to zlodeji, ale spise me "fascinuje" na co vsechno lidi prijdou. Kloboucek dolu pred takovyma lidma. Pokud to nebyly Cesi, tak bych to tipl na Polaky, to jsou spekulanti.
Kazdopadne ja bych to nechtel. Ja radsi klicek pekne do zapalovani. Je to na me az moc pohodlne.
To take nove auta nevyrabeji s klasickym klicem?
Kazdopadne ja bych to nechtel. Ja radsi klicek pekne do zapalovani. Je to na me az moc pohodlne.
To take nove auta nevyrabeji s klasickym klicem?
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
cico, až to bude mít auto, které budeš mít v hledáčku, neodmítneš a zjistíš, že je to fajn... U C30 je ještě větší sranda, že to má sice keyless, ale ze startovačky se dá vydělat "neplnohodnotný" klíč a pak s tím neotočíš. To by asi lupiči zírali a hledali tlačítko na nastartování a ono nikde nic






-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Máte Systém Keyless? Tak se bojte!
Ja si spis rikam, jak maji vyresno to, ze do auta clovek posadi dite, klice v tasce nebo kabelce, nebo treba i v kapse a jdu dat neco do kufru, a dite zmacken tlacitko start....
je to nejak osetreny? jako ze to treba nestartuje bez spojky nebo s zarazenym kvaltem?
je to nejak osetreny? jako ze to treba nestartuje bez spojky nebo s zarazenym kvaltem?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé