Výběr ideálního GT

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9948
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Výběr ideálního GT

Příspěvek od hajnej »

Tady nejde o užitek ale o požitek pro člověka, co v autě tráví hodně času.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Nosound89 »

Proto Martin doporučil T6, ale taky bych preferoval nějaký větší sedan.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5299
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Výběr ideálního GT

Příspěvek od PINĎABC »

Podle těchto požadavků je GT i Super :-D

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9948
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Výběr ideálního GT

Příspěvek od hajnej »

Nosound89 píše:Proto Martin doporučil T6, ale taky bych preferoval nějaký větší sedan.
V zatáčkách se Volvo na konkurenci opravdu nechytá.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

GDPR_user

Výběr ideálního GT

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše:
Nosound89 píše:Proto Martin doporučil T6, ale taky bych preferoval nějaký větší sedan.
V zatáčkách se Volvo na konkurenci opravdu nechytá.
Dovolím si nesouhlasit!!!Stačí lehce doupravit podvozek a je to úplně jiné auto.

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Výběr ideálního GT

Příspěvek od ksw »

myslím, že kolega by si měl ujasnit jaké auto vlastně chce, pojem gt podle původního určení směřuje poněkud jinam viz zde:

https://de.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo

a

Termíny GT nebo GTI nebo GTC, GTS a GTR se používají pro většinu sportovních vozidel určité třídy vozidel v různých modelových řadách, např. Např. Porsche 928 GT; Ford Mustang GT; VW Golf GTI, Opel GT Roadster, BMW řady 3 Gran Turismo a Toyota GT86.
Mnoho dnešních vozů se zkratkou GT má málo společného se skutečným GT v původním smyslu, jelikož tento název slouží pouze jako označení - viz. Golf GTI (Gran Turismo Injection) u společnosti Volkswagen nebo Astra GTC (Gran Turismo Compact) u společnosti Opel.

myslím, že by mohl stačit povoz se silnějším motorem, zadokolkou, a hlavně sportovním posezem
třeba mercedes clk , ale 4 dveře a 5 sedadel?? to mají která gt?
Naposledy upravil(a) ksw dne 10 pro 2017 20:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Nosound89 »

V zatáčkách nikdy volvo nebude mít např na BMW, ale GT je na dlouhé přesuny, ne na blbnutí po okreskách.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

GDPR_user

Výběr ideálního GT

Příspěvek od GDPR_user »


ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Výběr ideálního GT

Příspěvek od ksw »

martinopel píše:něco málo i česky. https://cs.wikipedia.org/wiki/Sportovn%C3%AD_automobily
jasné Martine, jagoši ano, ale i když koupíš levněji tak cena dílů , případně oprav tlačí celkové náklady dosti nahoru, ten medvěd je s náhrdílama docela ekonomický
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

C70C
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 79
Registrován: 11 roků
Bydliště: Black Water
Vůz: Volvo XC90

Výběr ideálního GT

Příspěvek od C70C »

A co takhle nějaká rozumně namotorovaná Audi A7? S-line, Quattro.. Ne?
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio

GDPR_user

Výběr ideálního GT

Příspěvek od GDPR_user »

Nosound89 píše:V zatáčkách nikdy volvo nebude mít např na BMW, ale GT je na dlouhé přesuny, ne na blbnutí po okreskách.
Pokud se bavíme o seriovém autě,pak Ti dávám za pravdu, s jistými úpravami si brambory můžeš mazat na chleba.

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Nosound89 »

Tak to určitě ano, ale podvozkově upravit by se dalo upravit auto jakékoliv značky, stačí si jen vybrat motor.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

GDPR_user

Výběr ideálního GT

Příspěvek od GDPR_user »

Nosound89 píše:Tak to určitě ano, ale podvozkově upravit by se dalo upravit auto jakékoliv značky, stačí si jen vybrat motor.
Přesně tak.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6185
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Výběr ideálního GT

Příspěvek od python.p »

Není GT o milionů najetých KM pohodlně a v klidu.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5299
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Výběr ideálního GT

Příspěvek od PINĎABC »

python.p píše:Není GT o milionů najetých KM pohodlně a v klidu.
Jj
Pohodlí a klid je ovšem relativní.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Krystof P. »

Dneska je GT každý silný auto. Klasickej grand tourer pojem už dávno zanikl s rychlejma a pohodlnejma SUV, který díky ohromnejm pneu a slušnejm výkonum zpráskaji kdejakýho rádoby ostrýho hatchbacka, nebo sporťáka kdekoliv včetně okresek.
Nejlevnější bude šestiválec TDI touareg, dražší Mercedes a Porsche Panamera nebo Cayenne. Ale pokud bys chtěl zůstat u Volva, nová XC60 by taky splnila účel. Překvapivě hbitý a prostorný auto, na to co to je. Dokonce má nějaký náznaky zpětný vazby při řízení, což posledních 15 let u Volva je nevídaná věc.
Esence GT bejvalo Cčko, E coupé, BMW M3, Jaguar XKR, třeba i Passat CC, ale to už jsou do dnešního provozu auta, který nemají smysl. Leda že bys fakt byl na oteklý SUV alergickej. BMW GT je tak hnusný, že bych ho sem ani neřadil, ale možná to nebude uplně marný auto, to nevim, nikdy jsem to neřídil.

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, zkusím to shrnout. Nepreferuji žádnou konkrétní značku, auto nechci jako prostředek k machrování, ale auto pro řidiče. Nemám dílnu, ani prostor pro experimenty, nechci vyrábět standardně neservisovatelný originál. V rámci série mi z toho vychází např. A7, nebo již zmiňované 540i, 550i, nebo MB CLS. Asi nejsem kdovíjak dobrý řidič, spíš vyježděný a ani náhodou nemám šanci využít naplno potenciál těchto aut. U Volva mě nenapadá nic sériového co by mým požadavkům odpovídalo mimo S(V)60 Polestar, kde se jedná o výrazně menší auto.

Děkuji za chuť diskutovat na dané téma. Budu moc rád, když diskuze bude pokračovat, třeba i s osobními názory.

Dan
_________________
S90 B5

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8188
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Petr Marek »

BMW 5 GT je jízdně naprosto parádní - podvozek má z řady 7 - umí být zatraceně rychlé a k tomu i komfortní. Navíc je i praktické a otevírání dvojitých pátých dveří se s obdobným systémem u starého Superbu nedá vůbec srovnávat. Za mě jasná volba.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6185
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Výběr ideálního GT

Příspěvek od python.p »

Z mého pohledu by to bylo Volvo V90 CC... Respektive bych ještě váhal nad RR Sport. Jen jsme v jiné cenové ;)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Chase »

Popravdě jsem měl Petře možnost ochutnat dva kousky 5GT a mé pocity z toho auta jsou veskrze rozporuplné. Z venku obří kára, která je však zevnitř dost stísněná. Bezrámová okna, která se podelala na obou kouscích. Sportovní jízda na okresky super, ale na dálnici mi to auto přišlo skoro až nepohodlné :) Jako odpůrce čtyř kroužků teď trochu trpím a asi si za chvilku půjdu vypláchnout hubu, ale z toho co tady bylo řečeno a zároveň splňuje Danovi požadavky, mi nejlíp vychází A7, nebo spíš S7 (případně RS7).

Obyčejný pohodlný auto, který s rozměry velké limuzíny, které má však i pro odpůrce značky jistě charisma.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Nosound89 »

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Nosound89 »

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12931
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Urvanej »

Soused má challenger. Nebrzdí to, nezatáčí to, jen tomu pěkně bublá motor a umí to jet rovně celkem rychle. Pro někoho taky cesta. Nicméně okázale to celkem vypadá, je to široký a na zadokolku se s tim celkem blbě parkuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

Výběr ideálního GT

Příspěvek od mr1 »

Ten doč je jebka. Má to kamarád, a je z toho celkem nešťastný. Nejraději by to prodal, ale nemá komu... audi hezká. Já bych šel do pětkového báwa.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Výběr ideálního GT

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj vespolek,

díky za tipy, koukám v podstatě na to samé jako Vy. Nedá mi to, abych neřekl, jak moc se mi tato auta líbí. Když se podívám např. na MB CLS v té správné barvě, nebo i A7 je to podle mě nádhera. Na živo jsem vedle sebe viděl stát BMW 650i a novou S90. Ač milovník Volva musím říct, že exteriér více než 10ti leté 650i se mi líbí více. :wink:

Dan
_________________
S90 B5

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé