Výběr ideálního GT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Výběr ideálního GT
Ahoj, protože nejsem na žádném jiném fóru a vím, že je tu řada lidí co má auta ráda obecně i mimo naší srdcovou značku zeptám se:
Jaké je podle Vás ideální Grand turismo? Mám tyto požadavky:
1) normální auto. Na Ford GT z roku 1970 a Ferrari nemám. Nehledám veterána. Jde o auto na denní ježdění, které má zároveň poskytovat radost a potěšení...
2) 5 dveří, 5 sedadel
3) 4 x 4
4) radost, potěšení, spolehlivost, styl...
Zatím mě napadlo třeba BMW řady 6, nebo sedan 540i....
Děkuji za reakce. Přeji krásný advent..
Dan
Jaké je podle Vás ideální Grand turismo? Mám tyto požadavky:
1) normální auto. Na Ford GT z roku 1970 a Ferrari nemám. Nehledám veterána. Jde o auto na denní ježdění, které má zároveň poskytovat radost a potěšení...
2) 5 dveří, 5 sedadel
3) 4 x 4
4) radost, potěšení, spolehlivost, styl...
Zatím mě napadlo třeba BMW řady 6, nebo sedan 540i....
Děkuji za reakce. Přeji krásný advent..
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 Výběr ideálního GT
Porsche Panamera
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 Výběr ideálního GT
Taky bych volil panameru, ale ta nemá 5 sedadel vlastně všechny auta co mě napadají mají jen 4 krom S klady jinak mercedes ty rychle auta fakt umi.
Jinak jako GT si představuji Aston Martin ale jen ve verzi cupe zadní sedadla to má dvě.
Nebuď vybíravý, můj otec byl srdcař a do Chorvatska jsme jezdili ve čtyřech firebirdem nastupování se krapet komplikuje ale je to štylik
Edit: BMW nemá styl jestli nemáš novou voňavku jinak každej raper daler bude mít stejnou
Jinak jako GT si představuji Aston Martin ale jen ve verzi cupe zadní sedadla to má dvě.
Nebuď vybíravý, můj otec byl srdcař a do Chorvatska jsme jezdili ve čtyřech firebirdem nastupování se krapet komplikuje ale je to štylik
Edit: BMW nemá styl jestli nemáš novou voňavku jinak každej raper daler bude mít stejnou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#5 Výběr ideálního GT
Moc pěkné, již jsem se byl na jednu podívat, ale byla 4 sedadlová. Nyní jsem koukal do inzerce a vidim všude jen 4 místa.hajnej píše:Porsche Panamera
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Výběr ideálního GT
Aha, to mě nenapadlo.PINĎABC píše:Taky bych volil panameru, ale ta nemá 5 sedadel vlastně všechny auta co mě napadají mají jen 4 krom
Tak potom možná BMW 5 GT
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 Výběr ideálního GT
Je mi jedno v čem jezdí ostatní. Nechci dokazovat nic ani sobě ani ostatním. Prostě jen mám rád řízení a najedu toho celkem dost.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#9 Výběr ideálního GT
Tak pak ten bawik umí no.
, jen mě zajímá S80 V8 tě neoslovila? Se moc neohřála!
, jen mě zajímá S80 V8 tě neoslovila? Se moc neohřála!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#10 Výběr ideálního GT
S80 je fajn, V8 super. U posledních 2 aut mi nevyhovoval technický stav. Žena se s tím bála jezdit. A jedna zajímavost S80 v dobrém stavu stojí poměrně dost. Pro mě je Volvo srdeční záležitost, mam ho moc rád, ale taková 650i jezdí lépe. Nyní mám S80, mam ho rád, ale nejsem slepý, hluchý. S80 je super na pohodovou jízdu, svižnější přesuny, ale něco mi chybí...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Výběr ideálního GT
Kia Stinger
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 61
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
#12 Výběr ideálního GT
KIA Stinger. Mal som možnosť síce len 50km ale paráda...A podla mňa je to niečo iné ako BMV alebo AUDI,neni tak okukané...
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#13 Výběr ideálního GT
Maserati Quattroporte
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Výběr ideálního GT
Jop, dobrej tip, nez jsme kupovali barak, tak bylo puvodne pred letem v planu...Chase píše:Maserati Quattroporte
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Výběr ideálního GT
To ale nebude mít páté dveře.Chase píše:Maserati Quattroporte
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Výběr ideálního GT
To máš pravdu, ale GT s pěti dveřma v podstatě není. (Oteklá parodie na 911 pro mě opravdu není GT ).
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Výběr ideálního GT
To si vysnil Dan, já za to nemůžu.Chase píše:To máš pravdu, ale GT s pěti dveřma v podstatě není. (Oteklá parodie na 911 pro mě opravdu není GT ).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#18 Výběr ideálního GT
5 dveří: doufám, že si rozumíme. Potřebuji auto, kde v případě potřeby převezu 5 lidí na dovolenou na Sicílii, do Švédska, nebo do Portugalska. 99% času jezdím sám, ale nehodlám se kvůli tomu obklopovat auty pro různé příležitosti ..... zatím.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#19 Výběr ideálního GT
nevím jakej máš rozpočet, ale určitě ne malej, tak bych přihodil do placu Bentley Continental Flying Spur 6.0 Speed. Po Evropě jich je na výběr dost
a těch s nájezdem třeba do 70 - 80 000km je na výběr hodně, dá se to bez problémů splašit třeba od 700 000kč vejš.
Pěti dvéř to je, čtyřkolka taky, 5 lidí tam nacpeš, kufr to má jak kráva, v interiéru místa habaděj, v sérii víc jak 600koní. Ten Stinger se mi taky líbí,
ale neumím se odprostit od toho nápisu "KIA"
a těch s nájezdem třeba do 70 - 80 000km je na výběr hodně, dá se to bez problémů splašit třeba od 700 000kč vejš.
Pěti dvéř to je, čtyřkolka taky, 5 lidí tam nacpeš, kufr to má jak kráva, v interiéru místa habaděj, v sérii víc jak 600koní. Ten Stinger se mi taky líbí,
ale neumím se odprostit od toho nápisu "KIA"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Výběr ideálního GT
Heh. Už vidím, jak Dan jezdí po zákaznících v Bentley. To se kšefty jen pohrnou, když blbě reagovali na XC90
Navíc to nemá páté dveře, ale klasický kufr.
Každopádně zajímavá alternativa, která mě nenapadla. Kolik asi tak koštuje servis a kam se s tím dá v CZ jezdit?
Navíc to nemá páté dveře, ale klasický kufr.
Každopádně zajímavá alternativa, která mě nenapadla. Kolik asi tak koštuje servis a kam se s tím dá v CZ jezdit?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#21 Výběr ideálního GT
V Bentley se právě kšefty pohrnou....Bentley a Rolls je známka prestiže a tyhle auta si většinou nekupujou dýleři, pasáci a jiná havěť, což je také výhoda
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#22 Výběr ideálního GT
Ahoj, Bentley ne, jak jsem psal na začátku, potřebuji "normální" auto. Volvo tohle splňuje ideálně, taková S80 je ukázka nenápadnosti. Jsem normální kluk, který dělá poradenství v energetice, Bentley bych si nekoupil ani kdybych na něj měl... U Volva mi chybí např. 6ti válcová nafta, líbí se mi víceválcové motory v MB, Audi, BMW. Vše jsem zkusil, nicméně se vždy pokorně vrátím zpět k Volvu.Ejdou Rotacak píše:nevím jakej máš rozpočet, ale určitě ne malej, tak bych přihodil do placu Bentley Continental Flying Spur 6.0 Speed. Po Evropě jich je na výběr dost
a těch s nájezdem třeba do 70 - 80 000km je na výběr hodně, dá se to bez problémů splašit třeba od 700 000kč vejš.
Pěti dvéř to je, čtyřkolka taky, 5 lidí tam nacpeš, kufr to má jak kráva, v interiéru místa habaděj, v sérii víc jak 600koní. Ten Stinger se mi taky líbí,
ale neumím se odprostit od toho nápisu "KIA"
Pokud bych vybíral nové Volvo, tak nevím, necítím potřebu to mít. Ceny mi připadají poměrně ambiciózní, prostě nevím. Hodně se mi líbí třeba nové 540i, správný motor, umí být rychlé i pohodlné zároveň.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#23 Výběr ideálního GT
Ano, ale na mě už je tohle moc luxusní, okázalé...Ejdou Rotacak píše:V Bentley se právě kšefty pohrnou....Bentley a Rolls je známka prestiže a tyhle auta si většinou nekupujou dýleři, pasáci a jiná havěť, což je také výhoda
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#24 Výběr ideálního GT
To je zajímavé, mě ta KIA také nesedí, ale kolega má nové Sorento a tvrdí, že je naprosto spokojen. Před tím měl např. MB, Audi Q5... Tak třeba u drahých modelů nebudou špatní.Ejdou Rotacak píše:nevím jakej máš rozpočet, ale určitě ne malej, tak bych přihodil do placu Bentley Continental Flying Spur 6.0 Speed. Po Evropě jich je na výběr dost
a těch s nájezdem třeba do 70 - 80 000km je na výběr hodně, dá se to bez problémů splašit třeba od 700 000kč vejš.
Pěti dvéř to je, čtyřkolka taky, 5 lidí tam nacpeš, kufr to má jak kráva, v interiéru místa habaděj, v sérii víc jak 600koní. Ten Stinger se mi taky líbí,
ale neumím se odprostit od toho nápisu "KIA"
_________________
S90 B5
S90 B5
#25 Výběr ideálního GT
Možná se zeptám hloupě,ale k čemu je dobré takové auto?Tedy pokud neberu,že si potřebuji dokazovat že na to mám.Podle mne je nejužitečnější koupit XC70 T6 a k tomu si koupit nějakou slušnou zadokolku pro chvíle kdy se mi chce zablbnout.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek