Konečně odšrouboval poslední T25 na krytu filtru klimatizace abych zjistil, že svůj boxík musím říznout abych tam mohl dát větší filtr (MANN FP2855), který se dává do vzdálenější mezery. Návod i videa ukazovaly jasně co kam, ale já tam měl prostě takovou vzpěru, tak jsem ji vyřízl a filtr tam pěkně zasunul. Předtím dezinfekce aspoň pěnou ve spreji, tak snad to bude ok.
A na provizorních nájezdech jsem zjistil, že mi rosí výpustní šroub na vaně....snad jsem to při poslední výměně na jaře nestrhl a jen si nesedla podložka (mnojo, blbec jsem nekoupil novou, dělal jsem to sám poprvé).
Vyměnil jsem obě prasklé žárovky v mlhovkách. Už svítí.
Dal jsem tam zatím úplně obyčejné halogen H1. Používáte někdo nějaké lepší?
Jak jsou na tom dneska žluté led z číny apod. - vejdou se tam? Svítí to? Vydrží to?
_________________ S60 2.5T AWD 2007
Ford Fiesta 1.3 2003
Jelikož jsem si tento topic vyložil po svém (a sešel se rok s rokem), tak se musím pochlubit, co jsem dnes díky své nebetyčné retardaci zase
stihl zku*vit na svém Volvu
Ráno proběhl tradiční rituál....mytí auta! no jasně že jsem zase namířil hadici na čelní sklo a.........pak už jen zase zavřískal
"nažer!...epic fail ty čur**e!"
Říkám si, "v klidu Teslo, tosposrals!.....ale den máš teprv před sebou, ještě musíš stihnout spoustu důležitejch věcí!'
Sednu do auta a že pojedu k rodičům na chalupu na šumavu a posekám jim dřevo a vyklidim bordel z půdy, což jsem sliboval
už asi 2 měsíce.
Tak jsem jim tam po příjezdu nacouval do kurníku, přejel slepici a urval spojler......
To mě tak vytočilo, že jsem po naštípání dřeva a vyklizení starejch skříní zase radši sedl do auta a jel domů do Prahy. Alespoň mi spravil chuť 850 Yellow Gull Kombi v Horažďovicích a taky sexy mature stopařka ověšená taškama
ve Strakonicích na autobusový zastávce Už když jsem se jí podival do očí, projelo mi hlavou,
"tys už viděla hodně pindíků"
...... ale pánové, vtipná situace, když ku*vě radíte, kde pro ní bude v Praze nejlepší benzínka s kamionama.
Já furt "pani, kam potřebujete?" ona" "někam k Praze, já vám pak ukážu, potřebuju na Brno a Bratislavu"
To mi furt vrtalo v palici.....po pátym zeptání jsme se dobrali k tomu, že by jí vyhovovala benzínka na výpadovce na D1,
ale hlavně aby tam bylo hodně kamionů!!!
No komedie, ale jinak milá a pragmatická, že mi moc ráda i sobě udělá dobře, že potřebuje na kafe.....ty vole,
to byl den....
Zn. Daruji prasklý spojler na P2 V70. Někdo, kdo dělá na dílně a je šikovnej, tak si tu cca 35cm dlouhou prasklinu zatmelí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Jak jsem včera chrápal v autě, tak jsem sklopil sedačky. Byl jsem chytrej a pamatoval jsem si, že jeden pás nesmím nechat namotat protože se to celý posere. Dal jsem sedačky na ležáka a říkám sakra tady je blbě. Chci sedačku zvednout nejde, říkám jasně musim odepnout pás a zvednou sedačku. Odepnu pas spadne mi madračka na hlavu pustím ho. Udělal bzuuum a bylo. Volvo vymyslelo chytrou funkci, že když je sedačka sklopena nejde pas povolit a když máte pas na maximu tak nenarovnáte sedačku. Využil jsem topic na Volvo foru a našel návod, Fajn klíč 13 račna povolím pas dole. Šlo to ztuha ale po chvilce jsem ho dostal ven. Říkám super jsem šikovnej ! Konečně jsem si zvládl něco opravit. Pas šlo krásně povolit, sedačka aretovat, radost. Kouknu na šroub a mam jenom půlku, druhá polovina zůstala v závitu... WAAAA Takže co jsem zvládl ošefovat na svém Volvu ? Uchycení pravého zadního pásu...
Ejdou Rotacak píše:
Tak jsem jim tam po příjezdu nacouval do kurníku, přejel slepici a urval spojler......
To mě tak vytočilo, že jsem po naštípání dřeva a vyklizení starejch skříní zase radši sedl do auta a jel domů do Prahy. Alespoň mi spravil chuť 850 Yellow Gull Kombi v Horažďovicích
To byl určitě Petr Chrpa
A kdyby si jel dřív, tak si potkal celý konvoj na spanilce
_________________ Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZMégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve ŠtěpánovicíchRenault 25 2.2 automat Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Dneska jsem si vyměnil kloubek řízení. Takových sprostých slov u toho padlo, ale je tam
_________________ Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
V pátek jsem se konečně pustil do Bedny. Už je na čase, protože 30.6. vyrážíme na Gumbalkán
Bedna dostala novou stahovačku do spolujezdcových dveří a už není třeba ji plachtovat. Začíná to vypadat konečně jako auto.
Konečně sem přišel na to, jak zapnout a vypnout ten deadlock
Dneska přišly gumy pod přední pružiny, zejtra dorazí přední pružiny, zadní pružiny a zadní tlumiče + tyčky stabilizátorů. Když to klapne, bude to v pátek na autě...
Vcera jsem se nudil a tak jsem udelal PCV na mym aute (jeste to uplne neni hotovy, protoze menim i nejaky hadice, ktery jeste nedosly). No, pokud nekdo premysli nad tim, zda to delat nebo ne, vrele doporucuju. Dole na vstupu do motoru to bylo uplne zarostly, separacni bedna vcelku ok, a samozrejme ta tenka hadicka ktera je napojena na ten Banjo bolt byla uplne rozlamana. Vsude dost bordelu.
Takze ted nalakovany svody, vycistena skrtici klapka, zkontrolovany hadice a k tomu jsem si jeste dal k cisteni VVT jak na intake, tak i exhaust. Behalo to, ale po vycisteni to jde lehce. A to by clovek rekl, ze meneni oleju i s BG to vycisti. Asi jo, ale ruce jsou ruce. Az to budu mit, tak poslu i fotky.
_________________ Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002