Když koukneš ale třeba do Švédska, nenajdeš jedinou v50 bez tempomatu. Možná dovezenou.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 717
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
na českým trhu jo, no... je to bída. to samý v50... když jsem po nich koukal 3 roky nazpět, bylo tu málo těch, který měly tempomat
Když koukneš ale třeba do Švédska, nenajdeš jedinou v50 bez tempomatu. Možná dovezenou.
Když koukneš ale třeba do Švédska, nenajdeš jedinou v50 bez tempomatu. Možná dovezenou.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To je pravdaNosound89 píše: 05 říj 2022 06:11 Ber to tak, že spolujezdcovo sedadlo by se nezastavilo, ale zase když to vezmeš, děcka si už sednou samy, to máš o 1/2 problému méně
![]()
Každopádně jak jsme se už bavili, jedničková S60 bude lepší volba![]()
No jo S60 je určite o chlup praktickejšia
_________________
Volvo V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5) + LPG
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
minulost: Volvo V40, 1.8 benzin + LPG, 85 kW (B 4184 S), 1997
Volvo V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5) + LPG
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
minulost: Volvo V40, 1.8 benzin + LPG, 85 kW (B 4184 S), 1997
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To s tým bunkrem to ma práve taky napadlo jako plus že by sa im to mohlo líbitHaben píše: 05 říj 2022 07:32 Hele, jako jo, jde to. U nás děti už uměly otevírat zezadu i dveře. Dokázaly se natáhnout dopředu po kličce. Uměly si samy i odjet sedadlem. Ale ta aktovka na zádech, to jsi se bál, aby něco nepodrápaly. Žena ve finále jezdila tak, že přední sedadlo bylo po nastoupení dětské posádky odklopené dopředu a posunuté na max dopředu, aby se jeho manipulací děti nezdržovaly. Zaklopila si jej, až děti vysedly.
Když jelo jedno dítě, sedělo vepředu a cajk.
Jinak dětem se vzadu líbilo, moc líbilo. Měly to jako takový bunkr, kór když byla zatmavená okna.
Ve finále, jak píšeš, budeš první měsíce nadšený, i rok, ale po 3 leech už fakt budeš upřednostňovávat praktičnost před stylovkou. Teď žena rozváží dětí historikem, Volvem 940. Vzadu je místa hafo, děti mají svoje dveře a ač zpočátku byla děcka ze starého krámu nadšená, tak teď už se začínají stydět (holt 5. a 7. třída a puberta jede v plném proudu). No a to má výhodu, děti jdou do školy už raději samy![]()
No to mi říkej, syn sa začína stydet už teraz jak ho vozím v rezavej V40-ke
_________________
Volvo V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5) + LPG
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
minulost: Volvo V40, 1.8 benzin + LPG, 85 kW (B 4184 S), 1997
Volvo V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5) + LPG
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
minulost: Volvo V40, 1.8 benzin + LPG, 85 kW (B 4184 S), 1997
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mne by ta výbava ani nevadila, bolo by to druhé auto do rodiny na odvoz decek pár km + 10 km do práce ... ale na druhú stranu jo, od takového zajimavejšieho auta už by jeden očekával aspoň takovú výbavu ako tempoman...Giew píše: 05 říj 2022 11:01 na českým trhu jo, no... je to bída. to samý v50... když jsem po nich koukal 3 roky nazpět, bylo tu málo těch, který měly tempomat![]()
Když koukneš ale třeba do Švédska, nenajdeš jedinou v50 bez tempomatu. Možná dovezenou.
_________________
Volvo V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5) + LPG
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
minulost: Volvo V40, 1.8 benzin + LPG, 85 kW (B 4184 S), 1997
Volvo V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5) + LPG
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
minulost: Volvo V40, 1.8 benzin + LPG, 85 kW (B 4184 S), 1997
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Český Dub
- Vůz: S40 II T5 220k FWD, manuál
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak celkově je strašě moc V50 oproti ať už C30 nebo S40(kterou sem hledal já). A to sem ještě chtěl T5, manuál a 4WD. No nakonec sem vzdal 4WD, protože to bylo nesehnatelný.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Czechia
- Vůz: Giulietta 1.4 MA
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
Potřebuji větší auto na výlety než Giuliettu. V70 nechci, je to na mě moc velké.
Už delší dobu se dívám na V50. Přečetl jsem si toto vlákno i zahraniční fórum a z mého pohledu zvítězil benzín 2.4i.
Mám však trochu obavu z automatu, a trochu mě trká celkovou spotřebu podle fotek 9.9l.
Kolega má 2.4 s 104kw. Na dálnici mu šlape na krk, a nedá se říct, že by po městě loudal. A má tam něco málo přes 8l, v zimě 9.3l
Obvykle nehledám v ČR, protože žiji v zahraničí. Dneska jsem se ale náhodou podíval na volvista a vypadá to skvěle za tu cenu.
Co si o tom myslíte? Do Čech se dostanu až ke konci května, nevyfoukne mi to někdo do té doby?
Takovou nabídku jsem nezahlídl ani na mobile
https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-v50-2-4i-summum-aut-07307120
Díky za tipy!
Potřebuji větší auto na výlety než Giuliettu. V70 nechci, je to na mě moc velké.
Už delší dobu se dívám na V50. Přečetl jsem si toto vlákno i zahraniční fórum a z mého pohledu zvítězil benzín 2.4i.
Mám však trochu obavu z automatu, a trochu mě trká celkovou spotřebu podle fotek 9.9l.
Kolega má 2.4 s 104kw. Na dálnici mu šlape na krk, a nedá se říct, že by po městě loudal. A má tam něco málo přes 8l, v zimě 9.3l
Obvykle nehledám v ČR, protože žiji v zahraničí. Dneska jsem se ale náhodou podíval na volvista a vypadá to skvěle za tu cenu.
Co si o tom myslíte? Do Čech se dostanu až ke konci května, nevyfoukne mi to někdo do té doby?
Takovou nabídku jsem nezahlídl ani na mobile
https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-v50-2-4i-summum-aut-07307120
Díky za tipy!
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jestli to za tu cenu vypada skvele,tak napisem smlouvu,posli mi 30 zalohu,ja ji nekde za 100 sezenu a za 150 (aby ta cena zustala porad skvela) ti ji prodam.
Btw pokud ma kdokoliv 2.4 a jak rikas "slape tomu" a jezdi neco malo pres 8 tak mu to pise asi americke galony.
Slapat u me znamena vyuzivat potencial motoru, honit to v otackach a jezdit dynamicky .
2.4i v relativne lehke v50 umi jet do 8L s manualem jen velmi zridka kdy a pri velmi lehke noze
Btw pokud ma kdokoliv 2.4 a jak rikas "slape tomu" a jezdi neco malo pres 8 tak mu to pise asi americke galony.
Slapat u me znamena vyuzivat potencial motoru, honit to v otackach a jezdit dynamicky .
2.4i v relativne lehke v50 umi jet do 8L s manualem jen velmi zridka kdy a pri velmi lehke noze
-
Offline
- Příspěvky: 6428
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Myslím, že když bys o ni projevil zájem a domluvil se na zálohové faktuře, tak by to neměl být problém pak podržet. 
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Czechia
- Vůz: Giulietta 1.4 MA
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji už jsem to taky našel.Paťa píše: 20 kvě 2023 06:10 Tady se ta V50 řešila. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80106
Já jsem to hodnotil podle fotek, předtím než jsem objevil vlákno od vedle. Poslední dobou jsem se díval na V50 s motory 2.4 nebo 2.4i v zahraničí a věřte mi, aut je málo a ceny jsou úplně jinde. Ano, teď tam je jedno stříbrné za 3000 euro, ale to snad nechcete srovnávat s tímto. Ty slušné po faceliftu začínají na hranici 10 tisíc euro s nájezdem kolem 100-150 tisíc kilometrů. To, že jste znalec a podle vás to auto má hodnotu 100 tisíc korun, neznamená, že by se mělo prodávat za takovou cenu. Cena určuje trh, já do toho nejdu, protože byla to velká bouračka. Děkuji všem za tipy a názory.jirka87 píše: 20 kvě 2023 06:17 Jestli to za tu cenu vypada skvele,tak napisem smlouvu,posli mi 30 zalohu,ja ji nekde za 100 sezenu a za 150 (aby ta cena zustala porad skvela) ti ji prodam.![]()
Btw pokud ma kdokoliv 2.4 a jak rikas "slape tomu" a jezdi neco malo pres 8 tak mu to pise asi americke galony.
Slapat u me znamena vyuzivat potencial motoru, honit to v otackach a jezdit dynamicky .
2.4i v relativne lehke v50 umi jet do 8L s manualem jen velmi zridka kdy a pri velmi lehke noze
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Nymburk
- Vůz: S40 II
Prosím o radu při koupi Volva S/V-40
"Omlouváme se, ale Vámi požadovanou stránku nemůžeme najít. Zřejmě se nám někam ztratila, a nebo tu ani nikdy nebyla. Vy však nezoufejte a pokračujte na hlavní stranu a zkuste to znovu."Jarda S40 píše: 01 srp 2007 00:32 Než budete mít nějaké dotazy, přečtěte si tento článek https://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m40.txt . Byl stvořen pro vás, aby vám odpověděl na některé dotazy.
Přidáno za 15 minut 46 sekund:
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím zkušené ... Vždy se mi Volvo líbolo a naní uvažuji o koupi staršího Volva S40:
"Volvo S40 1,8i LPG, r.v.2009 koupeno v CZ, najeto 190tis.km, platnost nádrze 11-2029, závěs, střešní nosiče, dual klima,natáčecí světlomety, sada zimních kol, nové pneu,
bez koroze, el.sklápěcí zrcátka, vyšší třída audio,alarm,tempomat atd. spotřeba LPG 8l/100km"
Moc prosím o radu, na co se při prohlídce před koupí zaměřit, co zkonrolovat a nad čím je možno případně přimhouřit oko.
Děkuji všem a doufám, že budu další spokojený majitel VOLVA
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
https://www.sbazar.cz/martinadamec/detail/196763488-volvo-s40-18-lpg-s-dph
Než odpoví skutečně povolaní (spíš ale asi neodpoví nikdo, protože řada 40/50 je tady v totální nemilosti a já po jejím vlastnictví chápu proč) , tak já jsem letos kupoval nějaká auta s mnoha lidmi a v zásadě v OBECNÉ rovině platí následující
- není to úplně tak Volvo. Což s sebou nese mnohé útrapy například stran palubní sítě, která je tuze nepřátelská - například stran audia je to mrtvá zóna a jen těžko se s tím dělají nějaké změny - toto je před-facelift, takže to nemá ani AUX a tedy to v zásadě neumí přehrát nic z telefonu, USB apod..Zkrátka jen rádio a pálené CD - MP3 (někdo to neřeší, já osobně jsem z toho totálně rostl)
- do faceliftu je to opravdu hodně nepraktické v kabině. Není si kam dát věci a dveřní výplň pojme JEDNU peněženku. To je vše. Loketní opěrka (schránka) je rovněž výsměch
- to auto je k dnešnímu dni skoro 15let staré = s sebou minimálně jakoukoliv fungující diagnostiku a "vraceče na zem" (tzn. dalšího člověka, ideálně mechanika)
- nejlépe kupovat auto s dražším systémem LPG (to poradí zasvěcení - já mám zato, že Landi Renzo a Lovato patří k těm lepším, ale je tady hodně kluků protřelých LPG)
- tento konkrétní motor je Duratec z dílen Fordu a je sice mechanicky robustní, ale často trpí při vyšším nájezdu na spotřebu oleje - někdy až tolik, že pouhé strčení prstu do výfuku napoví. Současně pokud oddělám za běhu motoru víčko pro dolití oleje a linou se z tama oblaka kouře, tak beze slova rychle odejít a ani neděkovat.
- zkontrolovat důsledně DOT na pneumatikách. 8 z 10 inzerovaných aut má třeba dvě sady, super vzorek a guma je 14let stará. Nenechat se ukolíbat jakýmkoliv tvrzením, protože guma starší 6..7let pro mě osobně už není něco co na autě chci.
- Bylo by fajn aby to mělo origo 2 klíče, protože nejsou standardní a dodělat lze, ale něco to stojí.
Chápu, když to někdo má se silným motorem (pro slušný podvozek a jízdní vlastnosti) a má to jako motokáru. Takových tady pár je. Ale jako běžné auto pro život je to podle mě úplně nevhodné auto.
Než odpoví skutečně povolaní (spíš ale asi neodpoví nikdo, protože řada 40/50 je tady v totální nemilosti a já po jejím vlastnictví chápu proč) , tak já jsem letos kupoval nějaká auta s mnoha lidmi a v zásadě v OBECNÉ rovině platí následující
- není to úplně tak Volvo. Což s sebou nese mnohé útrapy například stran palubní sítě, která je tuze nepřátelská - například stran audia je to mrtvá zóna a jen těžko se s tím dělají nějaké změny - toto je před-facelift, takže to nemá ani AUX a tedy to v zásadě neumí přehrát nic z telefonu, USB apod..Zkrátka jen rádio a pálené CD - MP3 (někdo to neřeší, já osobně jsem z toho totálně rostl)
- do faceliftu je to opravdu hodně nepraktické v kabině. Není si kam dát věci a dveřní výplň pojme JEDNU peněženku. To je vše. Loketní opěrka (schránka) je rovněž výsměch
- to auto je k dnešnímu dni skoro 15let staré = s sebou minimálně jakoukoliv fungující diagnostiku a "vraceče na zem" (tzn. dalšího člověka, ideálně mechanika)
- nejlépe kupovat auto s dražším systémem LPG (to poradí zasvěcení - já mám zato, že Landi Renzo a Lovato patří k těm lepším, ale je tady hodně kluků protřelých LPG)
- tento konkrétní motor je Duratec z dílen Fordu a je sice mechanicky robustní, ale často trpí při vyšším nájezdu na spotřebu oleje - někdy až tolik, že pouhé strčení prstu do výfuku napoví. Současně pokud oddělám za běhu motoru víčko pro dolití oleje a linou se z tama oblaka kouře, tak beze slova rychle odejít a ani neděkovat.
- zkontrolovat důsledně DOT na pneumatikách. 8 z 10 inzerovaných aut má třeba dvě sady, super vzorek a guma je 14let stará. Nenechat se ukolíbat jakýmkoliv tvrzením, protože guma starší 6..7let pro mě osobně už není něco co na autě chci.
- Bylo by fajn aby to mělo origo 2 klíče, protože nejsou standardní a dodělat lze, ale něco to stojí.
Chápu, když to někdo má se silným motorem (pro slušný podvozek a jízdní vlastnosti) a má to jako motokáru. Takových tady pár je. Ale jako běžné auto pro život je to podle mě úplně nevhodné auto.
-
Offline
- Příspěvky: 6136
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Měl jsem, C30, tak doplním. Je to vlastně S40/v50 s jinou prdelí.
- není to úplně tak Volvo. Což s sebou nese mnohé útrapy například stran palubní sítě, která je tuze nepřátelská - například stran audia je to mrtvá zóna a jen těžko se s tím dělají nějaké změny - toto je před-facelift, takže to nemá ani AUX a tedy to v zásadě neumí přehrát nic z telefonu, USB apod..Zkrátka jen rádio a pálené CD - MP3 (někdo to neřeší, já osobně jsem z toho totálně rostl) - souhlas, ale já si řešení našel, propojil jsem telefon přes jack kabel s rádiem a přehrával vše z telefonu. Jediná nevýhoda je ta, že jsme musel vše ovládat na telefonu - posuny vpřed, vzad na volantu nefungují, pouze hlasitost.
- do faceliftu je to opravdu hodně nepraktické v kabině. Není si kam dát věci a dveřní výplň pojme JEDNU peněženku. To je vše. Loketní opěrka (schránka) je rovněž výsměch - potvrzuji, místa na odložení je málo, holt jsme házel věci za sebe na zem dozadu či do kapes na zádech předních sedadel.
- to auto je k dnešnímu dni skoro 15let staré = s sebou minimálně jakoukoliv fungující diagnostiku a "vraceče na zem" (tzn. dalšího člověka, ideálně mechanika) - ano, chce to mít někoho, kdo má origo Volvo diagnostiku a umí dělat volvo - po mechanické stránce je to ale zase ok, je to ford, umí to každý
- nejlépe kupovat auto s dražším systémem LPG (to poradí zasvěcení - já mám zato, že Landi Renzo a Lovato patří k těm lepším, ale je tady hodně kluků protřelých LPG) - neodkážu se vyjádřit, neměl jsem nikdy LPG
- tento konkrétní motor je Duratec z dílen Fordu a je sice mechanicky robustní, ale často trpí při vyšším nájezdu na spotřebu oleje - někdy až tolik, že pouhé strčení prstu do výfuku napoví. Současně pokud oddělám za běhu motoru víčko pro dolití oleje a linou se z tama oblaka kouře, tak beze slova rychle odejít a ani neděkovat. - 1,8i je dle lidí zanjící tyto for motory to nejhorší, co můžeš v benzínu koupit. Raději línou 1,6i nebo 2,0i, případně volví 5 válce - ale ty nechceš živit.
- zkontrolovat důsledně DOT na pneumatikách. 8 z 10 inzerovaných aut má třeba dvě sady, super vzorek a guma je 14let stará. Nenechat se ukolíbat jakýmkoliv tvrzením, protože guma starší 6..7let pro mě osobně už není něco co na autě chci.
- Bylo by fajn aby to mělo origo 2 klíče, protože nejsou standardní a dodělat lze, ale něco to stojí.
Chápu, když to někdo má se silným motorem (pro slušný podvozek a jízdní vlastnosti) a má to jako motokáru. Takových tady pár je. Ale jako běžné auto pro život je to podle mě úplně nevhodné auto. - se silnou T5 to letí krásně, ale motor už je relativně těžký a auto dle zkušeností jiných zatáčí o poznání hůře jak s lehkou 1,6i, která ale zase nejede. Tak si vyber
Máš možnost si vzít ještě 5 válcovou 2,4i, která tak nějak už obstojně jede, má krásný zvuk, ale T5 to zdaleka není a žere podobně. Pokud chceš dobrý podvozek, pak stejně musíš udělat lepší tlumiče a pružiny - zkušenost majitele mé bývalé C30, kdy po výměně tlumičů a pružin, lepších pneu to byl kosmický posun.
- není to úplně tak Volvo. Což s sebou nese mnohé útrapy například stran palubní sítě, která je tuze nepřátelská - například stran audia je to mrtvá zóna a jen těžko se s tím dělají nějaké změny - toto je před-facelift, takže to nemá ani AUX a tedy to v zásadě neumí přehrát nic z telefonu, USB apod..Zkrátka jen rádio a pálené CD - MP3 (někdo to neřeší, já osobně jsem z toho totálně rostl) - souhlas, ale já si řešení našel, propojil jsem telefon přes jack kabel s rádiem a přehrával vše z telefonu. Jediná nevýhoda je ta, že jsme musel vše ovládat na telefonu - posuny vpřed, vzad na volantu nefungují, pouze hlasitost.
- do faceliftu je to opravdu hodně nepraktické v kabině. Není si kam dát věci a dveřní výplň pojme JEDNU peněženku. To je vše. Loketní opěrka (schránka) je rovněž výsměch - potvrzuji, místa na odložení je málo, holt jsme házel věci za sebe na zem dozadu či do kapes na zádech předních sedadel.
- to auto je k dnešnímu dni skoro 15let staré = s sebou minimálně jakoukoliv fungující diagnostiku a "vraceče na zem" (tzn. dalšího člověka, ideálně mechanika) - ano, chce to mít někoho, kdo má origo Volvo diagnostiku a umí dělat volvo - po mechanické stránce je to ale zase ok, je to ford, umí to každý
- nejlépe kupovat auto s dražším systémem LPG (to poradí zasvěcení - já mám zato, že Landi Renzo a Lovato patří k těm lepším, ale je tady hodně kluků protřelých LPG) - neodkážu se vyjádřit, neměl jsem nikdy LPG
- tento konkrétní motor je Duratec z dílen Fordu a je sice mechanicky robustní, ale často trpí při vyšším nájezdu na spotřebu oleje - někdy až tolik, že pouhé strčení prstu do výfuku napoví. Současně pokud oddělám za běhu motoru víčko pro dolití oleje a linou se z tama oblaka kouře, tak beze slova rychle odejít a ani neděkovat. - 1,8i je dle lidí zanjící tyto for motory to nejhorší, co můžeš v benzínu koupit. Raději línou 1,6i nebo 2,0i, případně volví 5 válce - ale ty nechceš živit.
- zkontrolovat důsledně DOT na pneumatikách. 8 z 10 inzerovaných aut má třeba dvě sady, super vzorek a guma je 14let stará. Nenechat se ukolíbat jakýmkoliv tvrzením, protože guma starší 6..7let pro mě osobně už není něco co na autě chci.
- Bylo by fajn aby to mělo origo 2 klíče, protože nejsou standardní a dodělat lze, ale něco to stojí.
Chápu, když to někdo má se silným motorem (pro slušný podvozek a jízdní vlastnosti) a má to jako motokáru. Takových tady pár je. Ale jako běžné auto pro život je to podle mě úplně nevhodné auto. - se silnou T5 to letí krásně, ale motor už je relativně těžký a auto dle zkušeností jiných zatáčí o poznání hůře jak s lehkou 1,6i, která ale zase nejede. Tak si vyber
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jinými slovy to není takové terno no...Asi bych si radši koupil rovnou dvojkového Focuse no...
Je pravda, že koupit slušné auto za kilo je skoro nemožné
Je pravda, že koupit slušné auto za kilo je skoro nemožné
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jako spokojený majitel V50 (mám už druhou) doplním.
Ano, tato modelová řada P1 (C30, C70II, V50, S40II) vyráběná v letech cca 2004-2012 se skutečně vymyká ostatní Volví produkci a to nejvíce:
1. jízdními vlastnostmi. Troufám si říci, že tak obratná, zábavná a řidičská auta Volvo do dnešní doby nevyrobilo.
2. není to rodinné auto. Všechny modely řady mají málo místa na zadních sedadlech a malý kufr. Chybějící odkládací prostory ve dveřích beru spíše jako výhodu z důvodů pasivní bezpečnosti.
3. v porovnání s jinými modely Volvo není tato řada tak pohodlná. Logicky díky menšímu rozvoru to není dálniční křižník, který umí lépe tlumit silniční nerovnosti. Toto lze vhodným výběrem kol i pneumatik částečně pořešit. Obráceně platí, že P1 auta díky většímu rejdu a menšímu rozvoru umí výrazně lépe projíždět zatáčky i parkovat na místě než jejich větší sourozenci.
4. dieselové motory původem od PSA (1.6D a 2.0D) nemají dobrou pověst a při zanedbávané údržbě mohou časem majitele pořádně pozlobit. Nicméně aut s těmito motory je na trhu s ojetinami nejvíce a je tedy šance pořídit za vadný díl náhradní z jiného dárce.
5. na kompatibilitu s dnešnímu multimediálními prostředky (kde jde vývoj technologicky dopředu daleko rychleji) je nutné pohlížet z úhlu roku výroby auta a ani u konkurence toto nebylo jiné. Všechno je řešitelné a existuje jen otázka, co je ještě finančně smysluplné.
P.S. Benzínový motor 1.8 je původem od Mazda a jak je psáno výše, tak také neoplývá v recenzích chválou. U každé koupi ojetiny obecně platí, že je to trochu loterie a záleží na tom, jak se k autu choval předchozí majitel/majitelé.
Ano, tato modelová řada P1 (C30, C70II, V50, S40II) vyráběná v letech cca 2004-2012 se skutečně vymyká ostatní Volví produkci a to nejvíce:
1. jízdními vlastnostmi. Troufám si říci, že tak obratná, zábavná a řidičská auta Volvo do dnešní doby nevyrobilo.
2. není to rodinné auto. Všechny modely řady mají málo místa na zadních sedadlech a malý kufr. Chybějící odkládací prostory ve dveřích beru spíše jako výhodu z důvodů pasivní bezpečnosti.
3. v porovnání s jinými modely Volvo není tato řada tak pohodlná. Logicky díky menšímu rozvoru to není dálniční křižník, který umí lépe tlumit silniční nerovnosti. Toto lze vhodným výběrem kol i pneumatik částečně pořešit. Obráceně platí, že P1 auta díky většímu rejdu a menšímu rozvoru umí výrazně lépe projíždět zatáčky i parkovat na místě než jejich větší sourozenci.
4. dieselové motory původem od PSA (1.6D a 2.0D) nemají dobrou pověst a při zanedbávané údržbě mohou časem majitele pořádně pozlobit. Nicméně aut s těmito motory je na trhu s ojetinami nejvíce a je tedy šance pořídit za vadný díl náhradní z jiného dárce.
5. na kompatibilitu s dnešnímu multimediálními prostředky (kde jde vývoj technologicky dopředu daleko rychleji) je nutné pohlížet z úhlu roku výroby auta a ani u konkurence toto nebylo jiné. Všechno je řešitelné a existuje jen otázka, co je ještě finančně smysluplné.
P.S. Benzínový motor 1.8 je původem od Mazda a jak je psáno výše, tak také neoplývá v recenzích chválou. U každé koupi ojetiny obecně platí, že je to trochu loterie a záleží na tom, jak se k autu choval předchozí majitel/majitelé.
Naposledy upravil(a) Michl dne 22 zář 2023 08:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 6428
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ad. 1. je to slušný podvozke Focusu, žejo.
Ad. 4. někde jsem viděl, že ten motor je sice špatnej z fabriky, ale když se mu dá péče, může to být slušný držák a nemusí to stát milion. Jakože výměna olejové vany? Sacího koše a takový ty věci...
Ad. benzíny, oni jedou, fungují, ale žerou olej a na to je potřeba myslet, většina z nich zaklepe právě na nedostatek oleje.
Ad. 4. někde jsem viděl, že ten motor je sice špatnej z fabriky, ale když se mu dá péče, může to být slušný držák a nemusí to stát milion. Jakože výměna olejové vany? Sacího koše a takový ty věci...
Ad. benzíny, oni jedou, fungují, ale žerou olej a na to je potřeba myslet, většina z nich zaklepe právě na nedostatek oleje.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak i podvozek v P3 původem z Mondea je jízdně hodně dobrý, nicméně ten v P1 původem z Focusu je ještě lepší.
Opakovaně tvrdím, že fordí podvozky byly pro Volvo velký přínos a ostatní pak už jen menší či větší průšvih.
Opakovaně tvrdím, že fordí podvozky byly pro Volvo velký přínos a ostatní pak už jen menší či větší průšvih.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 6428
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak P3 jsem sem nechtěl tahat. 
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Sok, Plz, JH
- Vůz: Mazda 6 2.3i AT, Toyota Auris 2.2 D-Cat
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
https://auto.bazos.cz/inzerat/176329479/volvo-v50-d4-130kw-2011.php
Zajimal jsem se o tuhle V50 D4 automat, ale nakonec pujdu do Mazdy 3.
Predavam zjistene info.
250k to jezdilo v rezimu HK-Praha, mela to nejaka doktorka. Jezdi to za 6-6.3. Spodek je osetreny loni v listopadu i s dutinami. STK je mozno udelat pri evidencce, cili nezbavuje se toho pred dalsi STK. Byl lehce chyceny levy predni i zadni blatnik, tak to je opravovano cca mesic zpet. Rozvody jsou delany ve 320k. Olej v prevodovce menen à 60k. Jedine co je treba udelat jsou brzdy. Coz je fain, teda za me. Alespon si kazdy da jake mu vyhovoji. Auto na letnich a dva prazdne disky k tomu. Doplnena je rezerva v kufru, byla jen sada na opravu.
Zajimal jsem se o tuhle V50 D4 automat, ale nakonec pujdu do Mazdy 3.
Predavam zjistene info.
250k to jezdilo v rezimu HK-Praha, mela to nejaka doktorka. Jezdi to za 6-6.3. Spodek je osetreny loni v listopadu i s dutinami. STK je mozno udelat pri evidencce, cili nezbavuje se toho pred dalsi STK. Byl lehce chyceny levy predni i zadni blatnik, tak to je opravovano cca mesic zpet. Rozvody jsou delany ve 320k. Olej v prevodovce menen à 60k. Jedine co je treba udelat jsou brzdy. Coz je fain, teda za me. Alespon si kazdy da jake mu vyhovoji. Auto na letnich a dva prazdne disky k tomu. Doplnena je rezerva v kufru, byla jen sada na opravu.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: ...
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den,
měl bych dotaz na někoho znalého, je tohle dobrý kup?: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/194202706
Nebo radši nebrat?
Děkuji za případné rady
měl bych dotaz na někoho znalého, je tohle dobrý kup?: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/194202706
Nebo radši nebrat?
Děkuji za případné rady
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To patri mezi 3 prakticky jedine s klidnejsim svedomim doporucitelne motorizace daneho modelu.
Cena je velmi nizka
Kilometry jsou spise vyssi
Automat neni nesmrtelny
Vybava vypada hodne slusne
Bez diagnostiky v miste a alespon nejak znaleho cloveka bych tam nejezdil
Je NUTNE pocitat s tim,ze v tomto konkretnim pripade (kilometry a nizka cena) se snadno muze stat, ze servis v prvnim treba pulroce provozu muze zdvojnasobit kupni cenu auta (rozvody 10..12, neco na brzdach, olej v automatu, nove gumy a skoro tam jsme)
Auto je z hlediska velikosti atd podle meho soudu celkem nevhodne pro rodinu, ale to si musi kazdy rict sam
Chapu,ze ta rada zni a vlastne je dost obecnay ale konkretne z inzeratu a fotky radit fakt nejde
Pokud to bude servisovat nejaky tvuj mechanik, mel by jet s tebou idealne. A taky se priprav,ze je to velky motor v malem aute,takze spousta kravin je o nervy, protoze ty ruce moc nikam nevejdou...
Cena je velmi nizka
Kilometry jsou spise vyssi
Automat neni nesmrtelny
Vybava vypada hodne slusne
Bez diagnostiky v miste a alespon nejak znaleho cloveka bych tam nejezdil
Je NUTNE pocitat s tim,ze v tomto konkretnim pripade (kilometry a nizka cena) se snadno muze stat, ze servis v prvnim treba pulroce provozu muze zdvojnasobit kupni cenu auta (rozvody 10..12, neco na brzdach, olej v automatu, nove gumy a skoro tam jsme)
Auto je z hlediska velikosti atd podle meho soudu celkem nevhodne pro rodinu, ale to si musi kazdy rict sam
Chapu,ze ta rada zni a vlastne je dost obecnay ale konkretne z inzeratu a fotky radit fakt nejde
Pokud to bude servisovat nejaky tvuj mechanik, mel by jet s tebou idealne. A taky se priprav,ze je to velky motor v malem aute,takze spousta kravin je o nervy, protoze ty ruce moc nikam nevejdou...
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: ...
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji za radu.
potřebuju to jen jako pracovní auto, na převážení nářadí a nějakého drobného materiálu. Z inzerátu mi připadalo hezké, za tu cenu. O motoru jsem se někde dočetl, že jsou spolehlivé, ale nevím co vydrží ta převodovka, popřípadě za kolik se dá sehnat jiná.
S tou diagnostikou v miste a alespon nejak znaleho cloveka, to bude trošku horší.
to nějak nevím kde sehnat, z okolí mých známých se Volvu nikdo nevěnuje.
potřebuju to jen jako pracovní auto, na převážení nářadí a nějakého drobného materiálu. Z inzerátu mi připadalo hezké, za tu cenu. O motoru jsem se někde dočetl, že jsou spolehlivé, ale nevím co vydrží ta převodovka, popřípadě za kolik se dá sehnat jiná.
S tou diagnostikou v miste a alespon nejak znaleho cloveka, to bude trošku horší.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hele nechci byt skarohlid, ale z hlediska toho bych sel do nejakeho jednodussiho povozu, ktery me nebude obtezovat pokud mozno zadnymi, ne tak jeste drazsimi ci fatalnimi (automat) zavadami
Nabizi se napriklad Ford Focus II s motorem 1.6i 74kw, coz je temer stejny podvozek a ano, sice benzin, ale on ten rozdil ve spotrebe paliva u 2,4 naftoveho petivalce v automatu a lehkeho maleho 1.6i nebude zasadni.
Ale je to treba jen muj pohled.
Z hlediska podnikani (?) bych u najezdu mensich vzdalenosti hledal co nejjednodussi auto. Chapu ale,ze vykonny motor a pohodli automatu za 50tis kc laka
https://auto.bazos.cz/inzerat/181840803/ford-focus-2-kombi-16i-74kw-klima-2010-215tkm.php
Nabizi se napriklad Ford Focus II s motorem 1.6i 74kw, coz je temer stejny podvozek a ano, sice benzin, ale on ten rozdil ve spotrebe paliva u 2,4 naftoveho petivalce v automatu a lehkeho maleho 1.6i nebude zasadni.
Ale je to treba jen muj pohled.
Z hlediska podnikani (?) bych u najezdu mensich vzdalenosti hledal co nejjednodussi auto. Chapu ale,ze vykonny motor a pohodli automatu za 50tis kc laka
https://auto.bazos.cz/inzerat/181840803/ford-focus-2-kombi-16i-74kw-klima-2010-215tkm.php
-
Offline
- Příspěvky: 717
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mně přijde cena docela neodpovídající, pokud by to auto mělo být bez vážnějších problémů. Tím chci říct, že bych čekal u takovýho auta např. 75 nebo víc, přecejen těch D5 v V50 moc není a je to slušný motor. Souhlas s Jirkou, tahle převodovka není silnou stránkou vozu a může s ní být problém při těhle kilometrech a výkonu motoru. Nějaký převodovky asi na vrakáčích v ČR najdeš, ale zas tolik jich podle mě nebude, V50 se dělaly hlavně v manuálu s 1.6d nebo 2.0d.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No hlavne u auta za 50tis jsou to pak zbytecne statorosti s tou prevodovkou a mentalne bych ja osobne nezvladl dat 100% porizovaci ceny auta za opravu prevodovky
ono do ojetiny.teto kategorie s temito kilometry tech treba 30, kdyz je clovek trochu psychicky pricetny a zodpovedny padne uplne vzdycky a zcela jiste a to nepocitam tu prevodovku
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

